Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    Topikgazda

    válasz Ijk #24644 üzenetére

    A plazmával kapcsolatos kezdeti problémák (nagy fogyasztás, beégés, nagy tömeg, kényes a szállításra, kezdeti rövid élettartam) ösztönözték erre a piacot. Az más kérdés, hogy mozgásmegjelenítésre sokkal alkalmatlanabb az LCD, mint a plazma, de gondolom úgy voltak vele, hogy majd kialakul. Végül is volt is fejlődés, szó se róla, csak nem akkora, amekkorára szükség lett volna és az árszint sem normalizálódott olyan ütemben, mint a plazma esetében. A sors fintora, hogy ennek ellenére kereskedelmileg sokkal sikeresebb az LCD, de ebben szerintem erősen benne van az is, megmaradtak a plazmával kapcsolatos sztereotípiák, az LCD kapcsán pedig az erre épített ellenkampány vitte sikerre a gyengébb terméket. Megfelelő marketinggel mindent el lehet adni, erre a legjobb példa egyébként pont a TV-ben látható magyar kereskedelmi adók hada és az általuk sugárzott "kiváló" műsorok. Nulla tartalom, nulla tehetség, lefújva aranyporral, hogy lájkold ezerrel, meg közben less meg egy 3 órás műsoridő alatt bruttó 2 óra 40 perc reklámot. Tisztelet a nagyon kevés értéknek, de az sem a kereskedelmi adókon fut!

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

Új hozzászólás Aktív témák