-
IT café
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
PandaMonium
őstag
Aki szokott előrendelni PS Store-on segítsen ki egy kicsit: Elő akartam rendelni a Bloodborne-t, kosárba raktam, majd rámentem, hogy Continue & Pay, majd egyszerűen egy visszaszámláló lett a vásárlás gomb helyén tőlem pedig semmilyen bankkártya adatot, stb. nem kért a gép. Biztos, hogy nem is vonta le mert mivel még soha nem volt használva a bankkártyám a PS Store-al nem jegyezhette meg a gép. Mikor és hogy kell majd fizetnem a játékért? Vagy sehol és csöndben örüljek magamnak?
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz haddent #46417 üzenetére
Azért mert már nem kell foglalkozniuk a régi generációs gépekkel és a cross-kompatibilitással, így ambiciózusabbak lesznek a motorok, pl. ahogy írta Elderath jellemzően az új motorok már PBR renderinget használnak ami által sokkal szebbek, valóságosabbnak ható materialok lesznek a játékot, viszont ez sincs "ingyen". Aztán feltételezhetően új lighting shaderek, effektek, stb. Nagyjából úgy ahogy a The Order 1886-ban látni lehetett.
Igazából itt is csak a fejlesztőkön múlik mennyire akar elszállni a grafikával mert pl. a Last of Us Remastered is nagyon szépre sikerült, mégis tudja tartani a 60fps-t mert kihagyták az összes majdhogynem felesleges effektet, olcsó anti-aliasingot használtak, stb.
Ez jó dolog összességében, a fejlesztőknek lesz lehetőségük választani a játék grafikájának kimaxolása és a stabil framerate között, és mi is stabilabb portokat kapunk ha már a next-gen (vagy lassan inkább már current-gen) lesz a kizárólagos célhardver.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz mrhitoshi #46483 üzenetére
A Far Cry 4 nem olyan rossz szerintem, de persze ízlések és pofonok.
A Shadow of Mordor pedig tényleg jó, és volt is neki visszhangja rendesen. Gyakorlatilag az egyetlen kimondottan jó LoTR játék ami sok más ilyen hack-n-slash RPG keveréket megszégyenít.What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz N@idia #46493 üzenetére
Tipp: Érdemes legalább 1 DNS szervert nem a szolgáltatódéra állítani mert előfordul nameserver leállás az ISP-knél és olyankor nem fogsz tudni netezni ha így van beállítva. Rakd be elsőnek a 8.8.8.8 -at (Google DNS-e) vagy valami más híresebb DNS-t. Az UPnP pedig elvileg nem garantálja a portok átengedését, az a DMZ lesz, de ha beállítottad mindkettőt az se baj.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
Szerintem pedig igen is kevés, már csak azért is mert csak standby módban lehet tölteni a kontrollert, én pedig teljesen ki szoktam kapcsolni. A sokak által fikázott Wii U kontrollere tovább bírja, pedig abban egy komplett kijelző van. A Pro Controllert akkor már ne is említsük a 100+ óra/töltésével. De nem kell eltávolodni a Sony-tól se, ettől a DS3 akkuideje is sokkal jobb volt. Semeddig nem tartani betenni egy opciót, hogy teljesen kikapcsolható legyen a LED, de egy komolyabb aksi se hiszem, hogy nagyon megdobná a gyártási költséget.
Nem végzetes dolgok ezek, ettől még mindig jó konzol de szvsz aki képes objektívan gondolkodni a témában az belátja, hogy sok az ilyen apró baki.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
Innen szerintem majdnem mindenki 1 év garival vette a gépét és szerintem még nem volt panasz elromlott gépre (már a múltkori Macko által beírt ijesztgetést leszámítva). A legtöbb üzletben ahol kapható több garival később is lehet hozzá venni garancia kiterjesztést, de szvsz úgy néz ki nincs rá szükség a legtöbb esetben.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz bandi0000 #46786 üzenetére
Ezzel max. annyi a gond, hogy ha k#csög a cég akkor simán ráfogja a userre, hogy nem rendeltetésszerű használatból származó hiba és bizonyítsd be, hogy nem így történt (kb. lehetetlen), különben pápá extra garancia. Ezért is nem érdemes a legtöbb esetben ilyesmivel foglalkozni.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
-
PandaMonium
őstag
válasz Norbee87 #46879 üzenetére
Én használt PS4-et vettem, szerintem bőven megérte a 3 hónappal kevesebb gari azt a 30.000Ft-ot amit így spóroltam. Az előző tulaj vigyázott rá, látszik rajta, tökéletes állapotban hoztam el. Ha odafigyel az ember nincs gond a használt vásárláskor sem.
A TV-vel kapcsolatban pedig, nekem szerintem pont ilyen TV van itthon de én inkább monitoron játszok mert rosszul tolerálom az input laggot. Ennek ellenére volt már a PS-em TV-re kötve is és szerintem még az "elmegy" kategóriába tartozott, de ahogy mondtam én érzékenyebb vagyok az ilyesmire. Ebbe a témába ne nagyon merüljünk bele mert régen ebből sok off volt, ha nagyon érdekel a téma nézz be a TV-s topikba és kérdezz körbe ott is.What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz bolha23 #46897 üzenetére
Ezek az audio mode-oknak van bármi értelme? Gondolom csak szoftveres equalizer profilok, hogy pl. jobban kiemeljék a mély hangokat az olyan játékokban ahol azok dominánsabbak. De a kérdés lényege az volna, hogy ezek dinamikusan változnak-e a játék során vagy csak marketing fogás, hogy mindenki inkább Sony fülest vegyen mert ahhoz van equalizer PS-en is?!
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz bulikavagyok #46906 üzenetére
A dinamikusan változó EQ-ról szóló kérdés arra irányul, hogy a játéknak van-e lehetősége módosítani a profilt az API-n keresztül. Ez azért lehet érdekes mert így pl. pályánként vagy akár pályarészenként lehetne a legalkalmasabb profilt belőni mindenhez, és ekkor volna értelme. Vagy még annak is lenne értelme ha beállítható lenne, hogy az adott játék indulásakor automatikusan töltse be az adott profilt. Ha viszont nem így van és a letölthető "audió módok" igazából csak EQ profilok akkor bizony marketing fogás, mert ezeket kézzel is fél perc alatt át lehet állítani játék előtt.
Árpi: A kérdés igazából nem erről szólt, nem akarok elvándorolni én sem a fejhallgató témába mert nem szeretném, hogy beinduljon megint valami off-lavina de tény, hogy ennyi pénzért lehet jobb fejest kapni mint amit a Sony árul.
(#46905) Alice90: Sajnos előfordul a gyengébb minőségű tápegységeknél, hogy kikapcsolt állapotban bedugva sípolnak. Ha nagyon zavaró húzd ki a falból mikor nem használod vagy vidd vissza szervizbe, bár kétlem, hogy megér ennyi macerát a dolog.
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz xenom0rph #46947 üzenetére
DS-ben egyáltalán nincsenek nehézségi fokok (new game+ van és ingame itemmel lehetett bizonyos régiók nehézségét növelni) és olyan, hogy ha meghalták teljesen előről kell kezdeni (aka. Hardcore mód) soha nem volt. Egyébként nem olyan nehéz mint ahogy sokan mondják. Bele lehet tanulni, de azért nem egy Candy Crush nehézségi szintjén kell elképzelni.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz gyuribácsi88 #47026 üzenetére
Szokás szerint csúcsidőben. De most legalább nem fél napos leállás lesz (remélhetőleg).
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz tarti19 #47037 üzenetére
Szvsz megéri szívni velük egyedül mert úgy az igazi a sikerélmény. Nekem Dark Souls-ban is sokszor már csak a phantomok megidézése túlságosan lebutította a harcokat mert azok ameddig beaggrózták a boss-okat addig én szétcsaptam őket csak az ütést mashelve. Persze volt olyan aminek többször neki kellett ülni, de hát ettől lesz olyan édes a győzelem.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz Rigormortiis #47039 üzenetére
Szerintem Sif pont az egyik legkönnyebb boss volt, de akárhány emberrel beszélek mindenkinek más a véleménye. Nekem speciel Quelaag ment nehezen (meg persze az Ornstein+Smough kombó és Artorias) mások szerint pedig az volt könnyű.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
Ha valaki nagyon nem tud várni a Bloodborne-ra: [Twichen már izzanak a streamek].
Én nem spoilerezem le magamnak a játékot, bár nagy volt a kísértés úgyhogy kicsit belekukkantottam.(#47095) Gebriel: Én személy szerint örülök a remake-eknek, a Last of Us-t is kihagytam volna ha nincs a Remastered Edition, God of War 3 Remake-nek is nagyon örülök mert az is kimaradt. Felőlem akár a PS3-ra remakelt játékokat is remakelhetnék PS4-re (Ratchet and Clank Collection, Jak & Daxter Trilogy, Sly Cooper Trilogy, stb.).
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
A PS3 backward-compatibility sajnos megoldhatatlan volt ennél a generációnál, egy egyszerű okból: A konzol ára. Mivel teljes architektúra váltás történt natívan lehetetlen futtatni a régebbi PS3 játékokat, emulálni egy PS3-at pedig egy atom-bika-húde-erős számítógép sem képes, nem hogy a PS4 (kb. úgy kell számolni, hogy egy platform emulálásához 10x annyi erő kell mint a natív futtatáshoz). Ebből kifolyólag csak úgy lehetett volna megoldani a kompatibilitást, hogy ha belerakják a PS3 hardverét is a PS4-be, de ezáltal (a pletykák szerint) mintegy $600 -ra emelkedett volna release-kor a konzol ára.
Ezt elkerülendően egyszerűen úgy döntött a Sony, hogy ezt inkább kihagyják, akinek kell a PS3 meg a rajta lévő játékok az vegye meg külön. Jó hír viszont, hogy mivel végre x86_64 alapon vagyunk a PS4-et követő összes konzol (feltéve, hogy nem lesz megint architektúra váltás, ami nagyon valószínűtlen) natívan képes lesz futtatni a PS4 játékokat.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
Ne haragudj, tényleg nem sértésnek szánom de ez tömör hülyeség amit most összehordtál. Komplett architektúra váltásnál teljesen más az utasítás készlettől kezdve, a memória címzésen keresztül minden. Nem az a lényeg, hogy mennyire ismeri az előző architektúrát az ember (pl. a PS2-nek is minden apró részlete már hosszú évek óta ismert, mégis erős gép kell az emulálásához), egyszerűen szoftveresen emulálni kell a CPU-t, a memória címzést, a grafikus API-t, mindent ami az előző generációban natívan, hardveres szinten működött.
Azok a motorok amik eddig PS3 exkluzívok voltak (ilyenből meglehetősen kevés van) és nem x86 volt a célplatformjuk bizony pedig portolva lettek, újra kellett írni a jelentős részüket. Ha már a Naughty Dog-ot emlegeted itt van a cikk amiben azt részletezik a fejlesztők, hogy milyen nehéz dolguk volt a játék portolása során. Csak egy rövidke idézet belőle: "I wish we had a button that was like ‘Turn On PS4 Mode’, but no… We expected it to be hell, and it was hell. Just getting an image onscreen, even an inferior one with the shadows broken, lighting broken and with it crashing every 30 seconds … that took a long time."
Egyébként a skálázhatóság szó nem azt jelenti amire használod, de ez már csak részletkérdés.
Ez a beszélgetés pedig szerintem mehet ON-ba, elvégre ide tartozik.(#47133) mrhitoshi: Hardveres emulátor alatt mit értesz? Csak mert tudtommal ilyen nem létezik.
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
Természetesen, felesleges is volna új motort írni egy új architektúrához, ezért írtam, hogy a régit portolják. Ez annyit tesz, hogy az már (feltehetőleg) meglévő interfészhez írnak egy új backendet mindenhol ahol ez szükséges (új grafikus API és a vele járó új shader nyelv, audió API, input API, system API, stb.) és ezt használják az új platformnál. Maga a meglévő forráskód nagy része nem változik, a végleges futtatható bináris fájlokat a compiler dolga a hardverre elkészíteni. De a cikkben is amit korábban idéztem többször nagyon "mélyre nyúltak" a fejlesztők, pl. a Last of Us esetében több helyen Assemblyt használtak hogy az utolsó csepp erőt is kipréseljék a PS3-ból - az pedig már olyan alacsony szint hogy architektúra specifikus kódot kell írni, ergó nem lehet csak átemelni.
Az előző hsz-emben nem emeltem ki de a PS2-es dologban tévedsz, a store-ról megvehető PS2 játékok szoftveres emuláció segítségével futnak a PS3-on, míg az eredeti PS2 kompatibilis fat PS3-ak ezt natívan (hardver szinten) oldották meg, ezért volt a nyitóáruk $600. Ahogy írtam korábban ehhez hasonlóan a PS4-nél is lehetőség lett volna PS3 kompatibilitásra de akkor itt is ~$600-os nyitóárról beszélhettünk volna, az pedig sokkal kevésbé vonzó mint az így alakult $350-os ár, főleg azt tekintve, hogy akkor a kompetenciánál jóval drágább lett volna a gép és így sok embernek nem lett volna kérdés melyiket vegye - sokkal inkább az XBone felé dőlt volna a mérleg nyelve. Ez pedig minden szempontból logikus lépés volt a Sony számára, elvégre így a régi termékükre is megmarad a kereslet, az újat pedig kedvezőbb áron tudják kínálni, ergo nagyobb vásárlóbázisuk lesz.
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz mrhitoshi #47140 üzenetére
A régi játékok új gépekre való portolását általában nem az a stúdió végzi aki magát a játékot készítette, hanem egy kisebb stúdió vagy egy kimondottan portolásra szakosodott cég. Ezek a portolási költségek jelentősen kisebbek mint egy új játék elkészítéséé, ezek nélkül is valószínűleg ugyan ennyi új cím érkezne a next-gen konzolokra.
Ami pedig a nyitóár témát illeti, ez volt a hivatalos indoklás, illetve a PS4 subreditten is ezzel magyarázzák a PS3 kompatibilis hiányát, pedig ott sok a belsős ember és nem szokott hülyeség elhangzani. A wikipédiás linken nem látom, hogy hol írják, hogy a 80GB-os modell is ilyen áron nyitott volna, sőt a lenti táblázatban több helyen olcsóbb a 80GB-os modell mint a 60GB-os az extra tárhely ellenére.
Szerk.: Lehet jobb ha lassan mégis hanyagoljuk ezt a témát, látom megy a makacsság meg a belemagyarázás. Az, hogy ki mit hisz a saját dolga, szakmai vitában csak az érvek és a tények érnek valamit.
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz mrhitoshi #47144 üzenetére
De az nem tűnik fel, hogy az extra tárhely ellenére ugyan annyiba került mint a 60GB-os modell? Ráadásul a többi országban van ahol olcsóbban nyitott mint a 60GB-os. Nyilván így a 80GB-osokon több profitjuk volt, de ha valaki úgy döntött, hogy neki inkább a +20GB tárhely kell mint a PS2 emuláció akkor nem volt rossz döntés ugyan annyiért mint amennyiért az eggyel kisebb modellt adták. Szóval még mindig nem értelek.
A remasteredekkel kapcsolatban: Ott volt leírva a kommentemben, hogy jelentősen kevesebb pénzbe kerül őket elkészíteni mint egy új IP-t, gyakorlatilag ezt ismételted meg. Természetesen bevétel is kevesebb van ezekből (már nem csak az olcsóbb nyitóárak miatt hanem azért is mert van egy elég nagy réteg aki már játszott az adott játékkal és nem fogja a felújított verziót megvenni), ezért ezt sem lehet a végtelenségig űzni. Remastered kiadások majdnem kizárólag first party stúdiókból érkeznek vagy nagy kiadóktól, nekik nem ezen fog múlni az a tőke amit egy új játékba kéne ölni.
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz mrhitoshi #47146 üzenetére
"Ugye az megvan, hogy nem mindenhol USD van feltüntetve ?"
Persze, de ennek mi köze van bármihez, ha előbb írtam le, hogy ugyan annyiba került a 80GB-os mint a 60GB-os, sőt van ahol olcsóbb volt. Ez valahogy kimaradt az idézetedből. De mindegy, ezért mondtam, hogy lassan ideje ezt a témát lezárni.Más: [Battlefield Hardline Review]. Bocsi ha vótmá'. Szomorú, hogy ilyenre sikerült, a BF3-at és a BF4-et még szerettem de ez már lassan Call of Duty minőségre kezd süllyedni.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
Nagyot arat a Bloodborne, mindenki erre csorgatja a nyálát: Twitch-en folyamatosan több mint 100.000 néző van.
Én is várom már mint a messiást, csak lenne már holnap...What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
Huh, na most hazaérve beletoltam 1,5 órát a Bloodborne-ba.
Első blikkre azt mondom, hogy van olyan jó mint amilyennek reméltem, az egyetlen dolog amit feltudok neki róni az a távolban lévő NPC-s szaggatása, mondjuk ez a Dark Souls-ban is előfordult.1,5 óra után volt boldogság mikor megtaláltam a shortcutot a hídhoz. Cleric beastet sikerült 2/3 életre legyaknom, gondolom ehhez még azért "gyúrni kéne", nagyon reménytelen harcnak érződött. A parry system pedig tuti lett, pont ugyan olyan rizikós parryzni mint DS-ben, cserébe viszont nagy a jutalom. Szóval részemről jár a 10/10, must-have.
Szerk.: Azt el is felejtettem írni, hogy természetesen majdnem 5k Blood Echom volt mikor megölt a Cleric Beast, ilyenkor máshogy is vissza tudom szerezni, vagy muszáj őt megölnöm hozzá?
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz haddent #47303 üzenetére
Szerintem rossz irányból közelíted meg: A karakter mozgás mindig is ilyen volt a JRPG-kben, ettől se jobb se rosszabb nem kell, a fizika is ugyan olyan ragdoll physics mint a többi játékban. Sőt, külön dícséretes, hogy milyen szuperre sikerültek a hitboxok - az ellenségek ütéseit át lehet ugrani, gugolva el lehet kerülni, stb. Aki játszott a DS2-vel az tudja, hogy ez mekkora áldás. A tárgyak súlya nem tudom, hogy itt számít-e, de a Souls szériában mindig fontos volt, hogy milyen nehéz armort visel az illető. A Co-Opra még mástól nem hallottam panaszt, a legtöbb helyen ahol olvastam azt írták, hogy okésan működik. Lehet, hogy ki kellene nyitnod a portjaidat vagy bekapcsolni a DMZ-t, hátha úgy jó lenne. XP nincs a játékban, így azt veszteni sem tudsz, az elvesztett Blood Echok pedig visszaszerezhetőek, egyszerűen meg kell ölnöd a szörnyet aki korábban megölt. A poti rendszer szerintem így érdekesebb lett, 2x meggondolja legalább az ember, hogy megéri-e elhasználni egy rakat potit, ahelyett hogy lazán mindig újratöltődne. Cserébe ott van az élet visszaszerzési lehetőség ahol ha megsebzel egy lényt aki korábban megütött vissza kapsz bizonyos mennyiségű HP-t. Sok különböző fegyverre/tárgyra itt nem kell számítani, ez nem az a játék. Helyette minden fegyvernek egyedi movesetje és stílusa van. A betöltési idő pedig tényleg hosszú, de már dolgoznak rajta a fejlesztők.
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz haddent #47327 üzenetére
Poti rendszer azért van így mert ahogy írtam így jobban átgondolja az ember, hogy mennyi potit fogyaszt mert nem fog "csak úgy" kapni újra. A téglás csávó engem pedig még soha nem trackelt, a subredditen is pont azért dicsérik a játékot mert megszűnt a DS2-es trackelés. A hitboxok pedig tényleg jók, legalább is egy pár száz embernek mindenképp ez a véleménye (kommenteket nézd át).
A dagikat megölni pedig nem nehéz, countereld őket pisztollyal mikor megakarnak ütni és ripostolj. Instant kill.
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz haddent #47342 üzenetére
De ez nem kötekedés. Lehet, hogy te ezt tapasztaltad, de az attack patternek randomok, nem függnek a tőled lévő Blood Echo-któl. Csalni nem csal egy NPC sem, nem is nagyon értem, hogy ez, hogy volna lehetséges. Sokan hajlamosak dühükben ilyesmit ráfogni a játékra, pedig nem tart sokból kikövetkeztetni a dolgokat. Bugokat még nem találtam, de biztos lesznek olyan kreatív emberkék mint akik a Quelaag souls duplicate glitch-et kitalálták.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz gyuribácsi88 #47345 üzenetére
Velem ilyen még szerencsére nem volt, de elhiszem, ilyen sajnos a DS1-2ben is előfordult néha.
Az ajtók/kapcsolók pedig úgy vannak ahogy Haddent mondja. Direkt egy irányba próbál terelni a játék azzal, hogy (majdnem) az összes többi irányt elzárja előled. Ahogy haladsz úgy majd az ajtókat többnyire a túloldalról, vagy egy-egy kulcs megtalálása után kitudod nyitni és akkor nem kell majd olyan sokat menni a lanternektől újra, hanem egyszerűen tudod használni a frissen megnyitott shortcutokat. A kapcsolóknál van olyan, hogy nem működnek amíg előtte egy másik kapcsolót nem használsz, az tényleg idegesítő tud lenni mert fogalma sincs az embernek, hogy merre keresse egyáltalán a másikat.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz gyuribácsi88 #47354 üzenetére
De ezt most mégis miért? Tudtommal elég stabil volt az FPS, de az tuti, hogy nem droppolt annyira, hogy ez a downgrade indokolt legyen.
Lehet azzal akarnak kedveskedni a türelmes PC játékosoknak, hogy szétb*sszák a konzolos verziót.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz Pöttön #47361 üzenetére
Csökkentették a drawing distance-t (már nem rajzolja ki a távolabbi dolgokat előre), ezt pedig egy undorító blur effectel (homályosítás) próbálták meg kitakarni. A parallax occlusion-t úgy néz ki teljesen kiszedték a shaderekből - eddig minimálisan több erőforrásért cserébe kevesebb polygon countal is úgy tűntek a dolgok mint ha "kijönnének a földből" (elég ha a kavicsokat figyeled a két verzió között), most már teljesen laposnak látszanak.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz haddent #47372 üzenetére
Nem szarakszol. Mennyi időd van eddig benne, kb.?
Én még a Cleric Beastet se öltem meg, de mentségemre legyen mondva, hogy nincs sok szabadidőm játszani.
Szerk.: Ja és nem 7 boss van a játékban. A Wikin nincs kiírva az összes boss, van pár opcionális (akiket ráadásul nehéz megtalálni), pl. Martyr Logarius.
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz slloyd #47424 üzenetére
Felesleges ilyesmin rugózni, a DX12-vel se fogja beérni az XO a PS4-et teljesítményileg. Mellesleg mivel a Sony saját grafikus API-t fejleszt ők is akkor és annyit változtatnak az API-jukon amennyit akarnak, bár gyanús, hogy ettől több teljesítményt nem nagyon fognak tudni kipréselni egyik vasból sem.
A húzócímekkel pedig nem tudom mi a gondod. Tény, hogy új GoW nem jön, de UC4 jövőre már lesz, az új IP-k pedig elég jókra sikeredtek - legutóbbi példának itt a Bloodborne.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz Djuree #47438 üzenetére
"Nagyobb árammal" nem tudod tölteni, már egy jó ideje megoldották, hogy ne lehessen ilyesmivel tönkretenni a dolgokat. Ettől még persze nem javasolt egy 100Ft-os kínai kici ócó töltőre dugni semmit, de elméletben így van.
(#47439) shunter: A Sony a kezdetektől fogva (PS1) saját magának írja, kizárólag a saját hardverét és architektúráját célozva az API-jait. A grafikus API minden konzolnál fő szempont, így arra különös figyelmet szoktak szentelni mindenhol és már launchra megpróbálják kisajtolni belőle a maximumot. Konzolokon már réges régóta megvan az alacsony szintű hozzáférés a PC-kkel szemben, így most ez az aktuális "forradalom" nem igazán érinti a konzolokat. A DX12 is igazából portolás szempontjából fontos az XO-ra. Phoronix fórumon és még pár helyen azt csiripelik a madarak, hogy a Vulkan előfordulhat, hogy elérhető lesz PS4-en, ez is jóval megkönnyebbítené a PC és a konzolok közötti portolást.
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz haddent #47489 üzenetére
A Hunter's Dream-ben a Bath Messengerektől megvetted a kulcsot amit árulnak? Nem tudom, hogy ahhoz az ajtóhoz való-e amiről te beszélsz, csak egy tipp.
Egyébként grat, ha nem játszottál korábban DS1/2-vel és ilyen lazán végigdaráltad a játékot akkor van érzéked hozzá és tudom javasolni a kicsit több mint egy hét múlva PS4-re érkező DS2 Scholar of the First Sin-t.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz Bencus88 #47506 üzenetére
Próbáld ki ezt, hátha:
Nyomsz egy startot a játékban, a felső sorban megnyitod az options-t, és a network-nél átállítod localról worldwide-ra.Szerk.: Most olvastam valahol, hogy az embernél lévő blood echok száma befolyásolja az ellenségek nehézségét (bár nem hivatalos, megerősítetlen forrásból volt). Korábban ezt már haddent is írta, hogy észre vette én pedig szóltam, hogy nem így van. Ha esetleg kiderül, hogy mégis neki volt igaza akkor elnézést.
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
Váó. Sajnos minket nem érint de az USA Amazon-on van most egy nagyon durva akciózás, ha valaki gondolkodik PS4 vásárlásban és lakik kint rokona érdemes most onnan megvenni.
$400 = PS4 + Bloodborne + Last of Us + $20 feltöltőkártya.Az a legjobb, hogy ha megnézitek a reviewokat írja egy csávó hogy előtte nem sokkal adta be a PS4-ét és a Last of Us-át a GameStopba mikor jó áron vették őket és $378-et adott a GS érte. Most meg megvette ezt a packot $22 -al drágábban és kapott így egy vadonat új PS4-et friss garival, vissza kapta a Last of Us-t és megkapta mellé a Bloodborne-t + egy $20-os feltöltőkártyát + $10 -os feltöltőkártyát ami az USA-ban minden gép mellé jár. Beteg.
What I cannot create, I do not understand
-
PandaMonium
őstag
válasz Gebriel #47518 üzenetére
Az IGN messzeföldön híres s*ggnyaló társaság. Ritkán tudják értékelni a nem túl felkapott gyöngyszemeket, de a nagy kiadók új játékainál mindig sikeresen ráültetik a népet a hype trainre (Watch Dogs, BF, CoD, Order, stb.). Sokszor a cikkírónak fogalma sincs az adott genre-ról amiről írnak vagy teljesen figyelmen kívül hagynak ("elfelejtenek megemlíteni") fatális hibákat egy-egy adott játékban.
[ Szerkesztve ]
What I cannot create, I do not understand
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest