Új hozzászólás Aktív témák

  • PandaMonium

    őstag

    válasz haddent #47303 üzenetére

    Szerintem rossz irányból közelíted meg: A karakter mozgás mindig is ilyen volt a JRPG-kben, ettől se jobb se rosszabb nem kell, a fizika is ugyan olyan ragdoll physics mint a többi játékban. Sőt, külön dícséretes, hogy milyen szuperre sikerültek a hitboxok - az ellenségek ütéseit át lehet ugrani, gugolva el lehet kerülni, stb. Aki játszott a DS2-vel az tudja, hogy ez mekkora áldás. A tárgyak súlya nem tudom, hogy itt számít-e, de a Souls szériában mindig fontos volt, hogy milyen nehéz armort visel az illető. A Co-Opra még mástól nem hallottam panaszt, a legtöbb helyen ahol olvastam azt írták, hogy okésan működik. Lehet, hogy ki kellene nyitnod a portjaidat vagy bekapcsolni a DMZ-t, hátha úgy jó lenne. XP nincs a játékban, így azt veszteni sem tudsz, az elvesztett Blood Echok pedig visszaszerezhetőek, egyszerűen meg kell ölnöd a szörnyet aki korábban megölt. A poti rendszer szerintem így érdekesebb lett, 2x meggondolja legalább az ember, hogy megéri-e elhasználni egy rakat potit, ahelyett hogy lazán mindig újratöltődne. Cserébe ott van az élet visszaszerzési lehetőség ahol ha megsebzel egy lényt aki korábban megütött vissza kapsz bizonyos mennyiségű HP-t. Sok különböző fegyverre/tárgyra itt nem kell számítani, ez nem az a játék. Helyette minden fegyvernek egyedi movesetje és stílusa van. A betöltési idő pedig tényleg hosszú, de már dolgoznak rajta a fejlesztők. :)

    [ Szerkesztve ]

    What I cannot create, I do not understand

Új hozzászólás Aktív témák