- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Windows 10
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Programozás topic
- Disney+
- Reklámblokkolók topikja
- ASUS routerek
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
-
IT café
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
PandaMonium
őstag
Hát ugye erről biztosan csak az tudhat akinek szerződése van a Sony-val és hozzáférése van az SDK-hoz, de nekik meg ugye alá kell írniuk egy NDA-t. Őszintén szólva nem hiszem, hogy a Sony lehetővé tette volna az SDK-ban a PS4 buildek PC-n való futtatását mert anno mikor livestreamelték a Nuclear Throne fejlesztését mindig PS4-en tesztelték a buildeket, soha nem PC-n. Mellesleg szó nélkül is hagytam volna az egészet ha még nem csapja mellé az idióta facepalm képét. Nem Unreal Engine-es vagy Unity-s játék, hogy egy kattintás és másik platformra van buildem. Több cikk is volt róla, hogy a RAD Engine 4.0 kimondottan egy PS4-re készített teljesítmény orientált motor, semmi old-gen cucc nincs benne, semmi cross-platform kompatibilitási baromság. Azért mert a PC is x86-64 alapú meg a next-gen konzolok is ne vegyük már egyértelműnek, hogy amit megírnak az egyikre simán futni fog a másikon is.
What I cannot create, I do not understand
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest