Új hozzászólás Aktív témák

  • PandaMonium

    őstag

    válasz Madwe #43703 üzenetére

    Hát ugye erről biztosan csak az tudhat akinek szerződése van a Sony-val és hozzáférése van az SDK-hoz, de nekik meg ugye alá kell írniuk egy NDA-t. Őszintén szólva nem hiszem, hogy a Sony lehetővé tette volna az SDK-ban a PS4 buildek PC-n való futtatását mert anno mikor livestreamelték a Nuclear Throne fejlesztését mindig PS4-en tesztelték a buildeket, soha nem PC-n. Mellesleg szó nélkül is hagytam volna az egészet ha még nem csapja mellé az idióta facepalm képét. Nem Unreal Engine-es vagy Unity-s játék, hogy egy kattintás és másik platformra van buildem. Több cikk is volt róla, hogy a RAD Engine 4.0 kimondottan egy PS4-re készített teljesítmény orientált motor, semmi old-gen cucc nincs benne, semmi cross-platform kompatibilitási baromság. Azért mert a PC is x86-64 alapú meg a next-gen konzolok is ne vegyük már egyértelműnek, hogy amit megírnak az egyikre simán futni fog a másikon is.

    What I cannot create, I do not understand

Új hozzászólás Aktív témák