- ZNET Telekom
- Windows Insider Program
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Milyen routert?
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Mozilla Firefox
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
eclipse19
senior tag
Tényleg hülye kérdés.
Igen, van áram a konnektorban.
Onnan megy a DVD, a média lejátszó, egy FM transzmitter, a router, és egy telefontöltő is. Csak feltűnt volna, ha nem lenne.
Ezeknek egyiknek sem lett semmi baja, így a túlfeszültség nem valószínű.Ami a "tervezett" elhasználódást illeti, nem ez lenne az első eset.
Már egy ideje voltak olyan pletykák, sőt botrányok, (nyilván bizonyos tapasztalatokra alapozva), hogy a műszaki cikkek véletlen elromlásai gyanúsan jól követik a garancia idő lejáratát. Nyilván egyre fejlődtek azok a technikák, amikkel egyre pontosabban lehetett belőni, hogy mennyi üzemórát bírjon ki valami.
Mióta viszont a legtöbb ilyen eszköz folyamatos online kapcsolatban van a gyártóval, új távlatok nyíltak ebben is.
Ha belegondolunk, hogy a TV
- a használat első napjától internetre van kötve vagyis akkor és azt szól "haza" vagy a gazdi neki vissza, amit akar(nak)
- egyedileg regisztrálva van a a gyártó weboldalán
- akár az eladó bolttól is tudhatják, hogy adott sorozatszámú készüléknek mikor indult a garanciája,nincs szükség semmi elméletre, sokkal inkább gyakorlatra, hogy ilyesmi előforduljon.
Bizonyítani nem tudom, de hogy semmi akadálya nincs a megvalósításnak az biztos.Hogy a telefonom működése attól függjön, hogy valaki más fizeti-e a számláját??? Viccnek is rossz....