-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
misimagaki
aktív tag
Tudom miről beszélsz. Tavaly én is eltöltöttem egy órát egy Seat szalonban amíg vártam a kocsira (vállaltak Skodát is garanciális javításra).
Itt egy példa amiről szó van: [Középkonzol]Ez még istenes, mert van benne mp3 player. Amit én láttam az egy hatalmas fekete műanyag lap volt a középkonzolon, amire rádobtak néhány gombot. A külső alapján nem ezt vártam.
[ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Ez azért másképp mutat:
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #4172 üzenetére
Szegény autó, és szegény te, mivel tudom, hogy nálad busszal munkába menés érdekes történet lenne. Szerintem legjobban úgy jársz ha kerítesz maganak egy kölcsönautót, amibe csak tankolni kell.....
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz Gebriel #4188 üzenetére
Igaz, de mi olcsó a mai világban. Karosszériás ezer forintért már kézbe sem veszi a hegesztőpisztolyt. Bár a totalcaros cikk - [itt] után én is elgondolkoztam, hogy talán, lehet, vagy mittudom én...
Elsőkörben engem sem zavart, na egy kicsit mégis, mert sérült a fényezés is. Akit zavart, az az életempárja volt, mert elsőkörben felelősnek érezte magát a születéséért. Pedig arról végképp nem tehet, hogy 50 kilós nő, aki nem bírja még kiemelni sem a pótkereket a fészkéből.
Másképp is történhetett volna, de mi másképp gondoljuk - férfiak - utólag, mint egy nő akkor. Érted?[ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Ez a ŠkodaOctavia Winter - TÉLÉLMÉNY! nagyon jó ajánlat szerintem
[Winter modellek][ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Látom gyűlnek az újautóvásárlási jótanácsok.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz _Hunter_ #4200 üzenetére
Én RS-t vezettem. Azt is kb. 10 percig. Tisztára élveztem
Korábban szintén ott egy sima 1,6 Octavia volt. Tulajdonképpen megkerültük a szalont. Azt is nagyon élveztem, és sok tapasztalattal lettem gazdagabb mindkét alkalommal..Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Dodi!
Jól emlékszem,hogy egyszer azt írtad, hogy a gumikat szezon végén glicerinnel kezeled le?[ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
A mi vasunk már elmúlt egy éves kedden lesz 1 év 3 hónapos. Szerintem addigra meg lesz a 20 ekm nekünk is.
Csütörtökön megszabadítottam a téligumiktól. Küszöbsérülés nélkül.Kénytelen leszek megkeresni az autókozmetikás topicban, hogy Dodi mivel kezeli a gumikat szezon végén. Mert itt nem vette észre a kérdésem.
Elvittem benzinkútra ellenőrizni a keréknyomást mielött felrakom - nem találom a nyomásmérőmet - leszerelték a kompresszort. A kedvenc gumisom be volt zárva, így a nem annyira kedvenchez mentem be. Olyan tiszták voltak a gumik, hogy hirtelen azt hitte, hogy újak. Megnézte a centírozást csak pár grammok voltak az eltérések (5 gr alatt), így nem bántotta a kerekeket, és csak egy köszönömmel kellett fizetni. Így kezd előlépni az elsőszámú gumisommá. Kedves volt, és nem utolsósorban nyitva volt 16:30-kor.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
-
misimagaki
aktív tag
Megtaláltam Dodi féle glicerines gumikezelés leírását.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
[link]
első hozzászólásbanMurphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Marsu!
Elfelejtettem írni, hogy megoldódott a levegőszűrős probléma. Meghallgattuk másnap világosban - minek kellett hallgatáshoz világos, azt ne kérdezd - és azt állapítottuk meg, hogy a megfelelő helyen szív, de valamiért sivítóssan. Még bele kukkantok a szívónyílásba, hogy nincs-e benne valami.
Többieknek. Levegőszűröt cseréltem, és valamiért utána elkezdtem túráztatni a motort. A közelben álló feleségem sívító szívászajt hallott - ezt nem ő mondta így . Én is hallottam, de én nem tulajdonítottam neki jelentőséget, mert szerintem oké volt minden. De nem hagyott békén, hogy ilyet még nem hallott, meg stb. Mondtam neki, hogy túráztatni sem túráztattuk a motort, de nem erisztett. Aztán beletette a fülembe a bolhát, és hívtam marsut.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Szevasz!
Érdekes kérdés. Nekem már két gyári szervizben mondták, hogy a 30 ekm egy kicsit sok annak az olajnak. Nekünk már 17 ekm-nél úgy dörmögött a motor, mint egy medve. Gondold el, hogy milyen lehetett, ha már a feleségem fülét is megütötte.....Szóval 17 ekm-nél olajcsere, és átállítás egy éves/15 ekm-es ciklusra. Árban ugyanott ott vagy. De ezt már korábban írtuk.
A bejáratás utáni olajcsere régen nagy divat volt, mostanra már leszoktak róla. A legfőbb érv, hogy miért cserélné le azt a drága olajat ilyen korán a kedves ügyfél. És mivel pénzről van szó sokan nem is törődnek vele. Bár nem tudom, hogy a mai korszerű gyártástechnológia mellett kell-e vele egyáltalán foglalkozni? Majd a többiek megmondják....
Bár az is igaz, hogy marsu írt egy dízel Octaviárol, amiben már 200 ekm volt rugalmas szervizintervallumról, és minden rendben volt vele.
Én azt mondom, hogy ez a rugalmas szerviz intervallum csak marketing. Meg kell adni a motornak, ami jár neki.
Ja, a miénk Oct I. 1,4.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Szerintem, ha az ember tud rá áldozni, akkor nem felesleges - talán.
Meg az a véleményem, ha olyan pontosan tudnak gyártani, akkor minek kell összekoptatni az alkatrészeket, vagy nem azért kell járatni 3000 km-ig?
Egyébként ha van egy kis fémcucc az olajban, akkor azt az olajleeresztőcsavar összeszedi - vagy már nincs ilyen a mai autókban?Csak jön valaki, aki látott már ilyen motort közelebbről is aztán elmondja a frankót....
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz DeadMeat #4536 üzenetére
Én meg láttam omv kúton molos autót lefejteni.
Bár ha ügyes az omv, akkor nem sokára ez nem lesz furcsa, fordítva sem.Amit meg a bejáratásról, illetve az olajcseréről írtál az télleg úgy van.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
DeadMeat hozzászólása teljesen igaz. Tényleg csak azon múlik, hogy van-e keret az olajra, meg a szűrőkre, vagy nincs. Ártani csak a pénztárcádnak fogsz. Pillanatnyilag persze, hosszútávon már nem biztos.
Bevallom én nem cseréltem ki csak 17 ekm-nél. Tudtam, hogy jó lenne, aztán mégsem. Kényelmes voltam, illetve hamis illúziókba ringatott, amit átadáskor a szalonban mondtak.
Azért szerintem az egyre világosabbá válik mindenki számára, hogy egy dolog az autó gyártás meg egy dolog az eladás. A rugalmas szervizintervallum a marketing gépezet által a mérnökökre ráerőltetett valami.... SZERINTEMMurphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz DeadMeat #4545 üzenetére
Én a dízeleknél csodálkozom a hosszú olajcsere periódusokon. Régen úgy volt, hogy dzel 7,5 - 8 ekm, benzines 10 ekm. Most a benzines 15 ekm, a dízel is van ahol ennyi.
Most gondolkoztam amit írtam a motor gyártásról. Ha olyan pontosságú lenne a gyártás, hogy nem kellenne bejáratni, akkor biztos, hogy nem annyi lenne egy autó amennyi most. Az a pontosság már más gyártásikategória.
Egyébként meg ajánlom mindenki figyelmébe ezt: [link][ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz szállitó #4551 üzenetére
Az a mester akinél én voltam Esztergomban az teljesen korrekt volt. Marsu volt munkahelyével áll szerződéses kapcsolatban, tehát gyári szakszerviz, de én is szalonon kívül javítattam vele. Fele annyiért amennyiért a munkafelvevő a szalonban saccolta.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Szerintem a magasság eddig is számított. 150 cm volt a nagy választóvonal.
Egyébként lehet a szabályozás cm-ben, ha a boltban kilóra tudsz ülést venni.
Ez volt az eredeti szabály, mindjárt keresek valahol valamit az újról:A gyermekülés kötelező használatát a 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes
rendelet (KRESZ) írja elő. A jogszabály vonatkozó része a következő:IV. fejezet
Egyes járműfajták közlekedésére vonatkozó külön szabályok
A közlekedésben való részvétel külön feltételei
48. §
(5) Olyan gépkocsival, amelynek meghatározott üléseit biztonsági övvel kell felszerelni, továbbá olyan gépkocsival, amelynek hátsó üléseit biztonsági övvel szerelték fel, csak abban az esetben szabad közlekedni, ha a biztonsági övvel felszerelt ülésen utazó személy becsatolt biztonsági övvel van rögzítve. A személygépkocsi hátsó ülésén utazó, 12. életévét még be nem töltött és 150 cm-nél alacsonyabb gyermeket biztonsági gyermekülésben kell rögzíteni.
b) A személygépkocsi hátsó ülésén utazó 12. életévét még be nem töltött és 150 cm-nél alacsonyabb gyermeket nem kell biztonsági gyermekülésben rögzíteni, ha:
ba) a biztonsági gyermekülés beszerelésére a személygépkocsi gyári kialakítása alapján nem alkalmas;
bb) a gyermek az üléshez beszerelt biztonsági övvel megfelelően, biztonságosan rögzíthető;
bc) a 46. § (2) bekezdése alapján és a szállított személyek számából következően egy ülőhelyen két gyermek foglal helyet;
bd) az egyidőben szállítani kívánt gyermekek száma miatt a biztonsági gyermekülésben történő rögzítés nem oldható meg;
be) a szállítás taxi üzemmódban használt taxi gépkocsival, személygépkocsis személyszállítást végző gépkocsival, rendvédelmi szervek gépkocsijával vagy a mentőgépkocsi betegellátó terében történik.
(6) A személygépkocsi első ülésén 150 cm-nél alacsonyabb gyermek csak akkor szállítható, ha az üléshez légzsákot nem szereltek fel, és a gyermeket biztonsági gyermekülésben helyezték el.Itt is az újabb:
A gyermekek szállításának szabályai is megváltoztak. Két 10 éven aluli gyermeket, ha az általuk elfoglalt ülésen a gyermekbiztonsági rendszer használata nem kötelező egy személynek kell tekinteni. A gépkocsiban utazó 150 centinél alacsonyabb gyermeket a testsúlyához igazodó és megfelelő kialakítású gyermekbiztonsági rendszerben (gyerekülés vagy ülésmagasító és biztonsági öv együtt) kell rögzíteni. A 3 évnél fiatalabbak pedig kizárólag gyermekülésben szállíthatók.
A gépkocsi első ülésére akkor szerelhető be gyermekülés – a jármű haladási irányával ellentétesen – ha utasoldali légzsák nincs, illetve annak működését előzetesen letiltották.
Rossz hír a régebbi autók tulajdonosainak, hogy 3 évesnél fiatalabb babát nem szállíthatnak, amennyiben a jármű a hátsó biztonsági övek hiánya miatt alkalmatlan a gyerekülés beszerelésére. Az ilyen autókban – Trabant, Wartburg, Skoda, Polski Fiat illetve a Zsiguli – a 3 évesnél fiatalabb gyermek nem szállítható.
[ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Gratulálok az új családtaghoz!
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Szerintetek a klíma átvizsgálás garanciális tevékenységek sorába számít?
Régen volt már jó idő - 1 éve - és keveslem a klíma teljesítményét. Aztán lehet, hogy tavaly is ilyen volt, csak megfakult az emlék.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
-
misimagaki
aktív tag
-
misimagaki
aktív tag
Sziasztok!
Kezd nagyon fent fogni a kuplungom. Szerintetek kell hozzá gyári szerviz, vagy megcsinálhatja a régi szerelőm is?
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Írtam korábban, hogy érzésre fent fog a kuplungom. Nem sokan mozdultatok rá a kérdésre.
Sebaj, azért futottam egy pár kört a kérdésben,bár utólag kiderült, hogy felesleges volt.Szóval beszéltem marsuval,a szerelőmmel a kedvenc autóboltos emberremmel. Mindenki mást mondott. Aztán elmentem egy szakszervizbe, ahol a próbakör után ember furcsán nézett rám, hogy mi a bajom a kuplinggal.
Elmondta, hogy ez hidraulikus kuplungnál nincs lehetőség utánállításra. Ha elkopik kuka. Persze ez nálam nem játszik, mert 27 ekmes futás nem indokolja a dolgot.
Aztán boldogan elváltunk egymástól. Ö boldog volt egy elégedett ügyfél miatt , én meg más miatt.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Maximális köszönet Dodinak. Útmutatásai alapján ma rákentem a kocsira egy kis vaxot.
Megérte azt a 3 órát, ami a mosással együtt eltelt a végeredményig. Igaz, legközelebb polírozni is kell, mert van egy-két nagyobb kisebb sérülés a fényezésen. De most olyan - szinte - mint amikor átvettük.Dodi:
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Sziasztok, marsuhoz intéznék egy kérdést...
marsu!
Szerinted, van valami akadálya, hogy Karcsit kérjem szerelőnek a következő szervízlátogatáson (hamarosan)?
Köszi
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Hello Mindenkinek!
Azn utóbbi időben erőssen read only üzemmódban voltam, de az élet már csak ilyen.
Szóval.
Meg volt a 30 km-es szerviz Esztergomban. Olajat én vittem, így 31500 Ft volt a vége (Olajjal 37 eFt lett volna.)
A szörnyű az volt, hogy bent voltunk a kocsi mellett, és láttuk, hogy a 19 eFt-os átvizsgálás tulajdonképpen miből állt. Szegény szerelő, akit ismertünk egy korábbi szervizről, iletve egy taliról kínjában olyanokat is megnézett, amit "elvileg" nem is kellett volna.
Ettől függetlenül az esztergomi szervizről csak jót tudok mondani. Árképzés meg egy másik dolog.De a jó hír az, hogy vége a garanciának így a jövő már hozhat mást is.
Olyan áron vettem Castrol Magnatec 10W 40 olajat, hogy a Teszkoban 6 eFt-tal, az Osanban 3 eFt-tal drágábban kaptam volna meg. Így ez került bele a Shell Helix helyett. Szerintem Castrol volt a jobb választás.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpársportok
- Már elérhető a Vampire Survivors - Operation Guns DLC
- Diablo IV
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- LEGO klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen