-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
misimagaki
aktív tag
Sziasztok!
Az Octavia Tour-hoz rendelhető extrafelszerelésként a megemelt futómű. Szerintetek ez megcsinálható gyári szervízen kívül is? Magyarul a szükséges alkatrészeket megvehetem boltban, és beépíthetem én is? Mindezt egy kis pénzmegtakarítás reményében.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Sziasztok!
Mi is egy Octavia Tour rendelése elött állunk. Dillemában vagyok riasztó ügyileg.
A szalon felajánlott vmi Meta márkájú riasztót 85 eFt-ért. Ez tartalmazza a központizár nyitását rádiósan. Alapban nincs benne.
Én utána néztem, hogy egy egyszerű, de amit már efogad a biztosító az 32 lenne, az is adna rádió távirányítást.
Tudom, hogy mivel 50 eFt a különbség nem kérdés, hogy melyiket kellenne választani, de mégis hajlok a gyári felé. Mert nem tudom érdemes-e esetleg egy későbbbi kisebb hiba miatt hallgatni a márkaszervíz sírását, az esetleg - szerintük rosszul beszerelt nem kompatibilis riasztó miatt.
Szerintetek?Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #126 üzenetére
Ha ötven állna szemben az én ajánlatommal vszinű én sem variálnék. 44-ért nekem is igértek 3 pontost, fekete vezetékekkel, fém házban. Nem tudom mit csináljak.
A másik ajánlatuk az jobb: 4 db téli gumi felnivel 88 eFt. Azt simán bevállalom, de a riasztót nem tudom. Nekem is elfogadja a MABISZ, de nem a Skoda márkaszervíz szereli be.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #128 üzenetére
A beépítő szervíz szerint nem ugrik a garancia, de mi mást mondana. Rákárdezekmajd. Igazából még a macera elkerülése, ami a ''gyári'' megoldás felé hajt. Szervízbe el, bejelentkezni, időpont egyeztetés, időpontra elmenni. Autót ott hagyni, aztán érte menni. Hát izé, nem tudom.
Vonóhorgon gondolkozom még. A skoda.hu-n 79.500 a levehető fejes. A szalonban érdekesen néztek erre az összegre. Nagyon úgy néz, ki hogy ennyiért nem teszik bele....Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #130 üzenetére
Ez az. Megrendeled, és csak érte kel menni.
A szalonnal nekem is szerencsém van. Úgy néz ki, hogy Ők adják a legtöbbet a 13 éves használt autómért. Igaz más ajándékot nem is fognak hozzám vágni. A hitel is elég korrekt. Két napot leveleztem a kerekedelmi igazgatóval. Teljesen korrekt volt, pedig voltak olyan kérdeseim, hogy csak na. Aztán ma voltam bent, és mindent ami addig összegyűlt bennem kérdésileg kiboritottam az asztalra.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Ma én is megrendeltem egy bazaltszürke Octavia Tour 1,4-t. Végül is riasztót nem vettem, sőt kiderült, hogy a téli gumi sem 88, hanem 110.
Rendelve lett hozzá egy vonóhorog levehetőfejjel, tolatóradar - feleségem bátorítására, mert Ő a méretek miatt inkább a Fabia felé huzott.
Téligumi márpedig kell. Már találtam is felnivel Barum Polaris 2-t 94 eFt-ért, meg Kleber Krisalp HP-t 90 eFt-ért. Mér nem tudom melyik lesz.
Jövő héten nézek bele valami biztonságtechnikát, még nem tudom mi lesz...
Az értékesítő szerint karácsonyig meg lesz.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #137 üzenetére
Köszönöm a szivélyes fogatatást!
Körül nézhettél volna a neten, mert felnivel együtt nagyon jó gumi akciók vannak.
Én a antikönnyüfémfelni párti vagyok - de érdekesen fogalmaztam. Részemről, illteve ez a véleményem egy Octavia II tulajdonos, illetve egy Mazda 5 tulaj is megerősítette, és több gumis. Szóval: a könnyűfémfelni - ami nem is könnyű - egyetlen előnye az, hogy szép. Az Octavia II tulajdonos kollégám pl. azt mondta, hogy Ő már alig várja, hogy visszarakhassa a téligumikat. Azt mondta rázzák az (17 coll) autót, és nem szereti miattuk az autót. Pedig Ő azért elég vastagon belecsapott a levesbe, ami a lóvét illeti. Részemröl nem lesz az autón ilyesmi az biztos.
Szerintem a chiptuning a 2000 ccm-es motorok környékén nyeri el értelmét. A Mazda 5 tulaj is kellemes élményekről számolt be, amikor átgumizta a kocsit télire.
Tolatóradart a feleségem meghyugatatására rendeltem. Azt hiszi attól neki jó lesz. Pedig nincs rá szüksége, mert teljesen jól vezet. A teszt autót is teljesen természetesen kezelte.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Upsz!
''Köszönöm a szivélyes fogatatást!''
... egy ''d'' kimatadt!Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Csütörtökön délben jöttem el a szalonból, és négy órakkor már a hívott az értékesítő,hogy beszélt a bankkal. Azt mondták neki, hogy elvileg minden rendben.
Szerintem nekünk is meg lesz karácsony elött a gépjármű.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Ja, 3.594.000 alap. Nyista díszléc (8000), hátsóablaktörlő(19000), metálfény. Azért írtam ezeket,mert ezek nélkül nem kapsz autót - jó metálfény nélkül igen.
Szóval az miénk is díszléccel, hátsóablaktörlővel, metálfénnyel (nem volt alap kék), vonóhoroggal, tolatóradarral: 3.820.200. A röhej az, hogy 2006. januári árlistán ennyi volt az Octavia II.
Ez van ezt kell szeretni.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
MSR - nyomaték szabályozás. Pl. Télen leugrasz a kuplungról, és a kerekek megcsúsznának a jégen/havon, és leállna a motor. Na ezt nem hagyja.
MBA - fékasszisztens. Vészfékezésnél kutatók megvizsgálták, hogy amikor gáz van nem nyomod teljes erőből a féket. Ez a lenyomás sebességéből érzékeli, hogy gáz van, és max. fékerőt ad.
Nekem az MSA hiányzik. Kipörgésgátló. Kipróbáltam egy Octavia II.-t abban volt. Jó volt. bbe nem is rendelhető.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz parandroid #156 üzenetére
Beszámítattunk egy 13 éves Samarat. 594 eFt adtak érte. Igazából a szükség vitt rá erre. Így csak 3,244 eFt lesz. Tudom az összes negatív hatást ami egy ilyen beszámítással kombinált hitellel jár. Muszály volt megválni a Samaratól. Így egy perc alatt eltünik a háztartásból, és egy fillér költségembe sem fog kerülni.
Igen az 1,4-es motor. Kb. egy, másfél éve tervezzük már ezt a dolgot. Azóta figyelem a fórumokat, és nagy dilemma volt a motor kérdés. Igazából az összes olvasott vélemény 90 %-a szerint elég a motorteljesítménye a normális mindennapi közlekedésre. Itt van pl. Jana, aki szintén ebben a cipőben jár.
Metálfényt muszály volt venni. Nem volt más. Csak fehér. Az nem tetszik a családnak. Ez van.
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
A Pug-t eladják, ezt meg kivonják a forgalomból. Egyébként csak két szalon csinál ilyen akciót. A legtöbb helyen max 300 eFT-ot adnak az országban levő autók vásárlása esetén. Ja az autó lehetett volna üzemképtelen is.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Még az is érdekes, hogy az eddigi Allianzos kötelezőm tovább kötve az Octaviara (Bonus10) plusz a cascot is náluk. Alacsonyabb lesz a KGFB, mint a Samaran (1498 ccm). A casco is 10 eFt környékén marad.
Tavaly évvégén majdnem bele ugrottunk egy 1,2 %THM-es hitelbe. Az Octavia II-es lett volna. Azt hiszem anyagi szempontból ez sem rosszabb, ha már nem jobb.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #167 üzenetére
Nem vagyok még öreg, de már régen nem száguldozom. Dunakeszin lakom. Bár merre indulok siralmas a közlekedés. A városban is, ha Pestre megyek az még rosszabb. Ha vidékre megyek, akkor az utak minősége vet gátat a száguldásnak. Pl. tavaly télen akkora kátyút találtam szüleimtől hazafelé egy este, hogy a Lada felni akkora ütést kapott, hogy el kellett dobni.
Részemről az is szempont volt, hogy pl. a kötelező ne váltson sávot. Úgy gondoltam ha sávot kell váltani, akkor csak dízel jöhet szóba. Imádom a dízel motorokat, de az árkülönbséget nálunk az életben nem hozná be.
Most erősen keresem, hogy az autóba milyen biztonságtechnikai dolgokat tegyek. Sokáig váltózárat szerettem volna, de az alsó motortér védelem, és motortér zár nélkül nem az igazi.
Szerintem valami gyújtásmegszakításos rablásgátlós riasztó lesz a megoldás. Meg persze egy kormányzár, hogy a légzsák tolvajokat, illetve a amatőrebb autó tolvajokat is elriasszuk valamennyire.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Szerintem, ha csütörtökön jön meg, akkor biztosan ''szakítasz időt'' az átvételre.
Egyébként én valamiért nem szívesen mentem volna a váci szalonba, nem tudom miért, de nem. Egyszer voltam. Ott ültem be először a Tourba. Emberrel meg is vitattuk, hogy amennyivel drágább az Octavia II, annyival jobb is.
Már akkor kérdeztem, hogy nem terveznek használt autó beszámítást Octavia II-be. Elég érdekes arccal azt mondta: Nincs értelme - vagy nem szükséges, már nem emlékszem, de nagyon bennem maradt. Aztán tényleg nincs ilyen akció a mai napig se. Így lett a Tour.
A kötelezőm, a minden igaz, akkor a Skodara 6 eFt alatt lesz negyedévente. Ezt szeretem.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Tegnap voltam egy gumisnál, aki azt mondta, hogy nem éri meg külön felnire tenni a téli gumit, mert szerelés, meg a centirozás a téli gumi élettartama alatt kevesebb, mint a 4 felni ára. Ez eddig igaz is. Meg persze a kerekeket illek a szezon elött elvinni centíroztatni, ami még jobban az Ő teóriája felé billenti a mérleg nyelvét, bár ennek ellenére én ragaszkodom a külön felnihez a nyári és téligumi esetén. SŐT! Azt is mondta, hogy nem kell 4 felni csak 3, mert negyediknek ott a pótkerék. Ez is igaz, de mégsem tudtam magamévá tenni az eszmét. Szerintetek?
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Palotamobil közelebb van - legalább is érzésre. Vácra nagyon ''hosszú'' az út (kb. 20 km ). Kb. 40-50 az átlagsebesség hivatali időben, és az kiborít. A 2/A meg gyors lenne, ha nem kellenne megkerülnöm a fél világot, hogy feljussak rá. gyébként arra hosszabb az út.
Amikor voltunk teszt vezetni az Octavia II-t, akkor nagyon szimpatikusak voltak, és most is minden rendben van velük.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Autóátvétel: 2006.12.18. 13:00
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Jana!
Mennyi időt vesz igénybe az autóátvétel?
Voltam a gumisnál. [link] lebeszéltek a Barum Polaris 2-ről, a Kleberről is. Dunlop Wintersport 3D a legújabb favorit.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Köszönöm mindkettőtöknek a választ.
Akkor ezek szerint a mi esetünkben még annyi sem lesz, mert a kötelezőt, meg a cascot nem náluk kötöm. Voltam a helyi Allianz fiókban, és azt mondták, hogy mindent elintéznek. Bonus átírást már akkor, amikor még nem is lesz a kezemben a határozat a Samara forgalomból kivonásáról. A szalonban biztos nem tudják ezt pl. megoldani, mert a hivatalos verziót mondták el, és az egész másképp hangzott.
Amikor ezt elmondtam az értékesítőnek hallottam a hangján, hogy nem nagyon tetszik neki a dolog - nekem sem tetszene, ha elesnék a jutaléktól.
Meg is fordult a fejemben, hogy majd betart az autóátadassál, de abban reménykedem, hogy így évvégén kellenek a szalonnak az eredmények, és amit lehet még kinyomnak az idén.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #191 üzenetére
Az Octavia Tour elektromos ablakai (ha csak az elsők elektromosak) komfort kapcsolósak, Neked a hátsók is elektromosak??
Megtaláltam időközben a honlapon.
''Elektromos ablakemelők elöl (komfortkapcsolással)'' Riasztóbeszerelésnél lényeges.
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
A gyári szerintem nem lehet rossz. Az a baj, hogy a szalon nem mindig a gyárit adja....
Én pl. nagyon kíváncsi vagyok a tolatóradarra, mert egy normális négy érzékelős inkább 40 eFt, mint 30 eFt. Nagyon remélem, hogy nem valami rendszámtábla keretbe épített érzékelős lesz, mert az minden csak nem jó. Azzal állítólag úgy lehet döntögetni a kukát, mint a tekében a bábúkat. Meg ahogy az kinéz. A normális helyeken leveszik a lökhárítót és befúrják úgy ahogy kell. Reménykedem, hogy előitéletem alaptalan.
Állítólag nagyon jó a csomagtartótálca....
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #208 üzenetére
Ez király. Ha nem megyek vidékre, akkor a környéken esélyem sincs a 110 feletti sebességekre.
Bíztatóak a fogyasztási értékeid. Ha a miénk is így alakul, akkor már érdemes volt szegény Samarat az enyészetbe küldeni.
A -4 az király. A Samara most jobban indul mint nyáron
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #217 üzenetére
Már most hiányoznak a Skoda extra felszerelései. Pl. a fűthető külső tükrök, és nagyon hiányzik a fűtés, mert a Lada nem nagyon fűt. Ja, meg a központi zár.
Összeségében már nagyon várom az új autót. Annak ellenére, hogy sajnálom szegény Samarat.
Ma tankoltam bele az utolsót - ha minden jól megy..... Igazából ez az autó csak ezt érdemli:Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz parandroid #156 üzenetére
Szia!
Egy kicsit utána olvastam az Opel témának, mert nővéremék által egy kicsit érdekelt vagyok a témában, és arra a következtetésre jutottam, hogy az Astra drágább egy kicsivel, az Enjoy felszereltséggel egyenrangú kb. a Skoda felszereltsége.
Az Astra Clasic II pedig nagyon spártai. Ott alapban csak négy kerék van,meg forgatható kormánykerék, és nyitható ajtók, és ablakok. (Egy kicsit gonosz voltam.)
Szerintem ez a legjobb: (Astra felszereltség lista)
''4 irányban kézzel
állítható vezetőülés''
Igen 4 irányban, fel-le, előre-hátra. Hova máshova?Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Az túlzás, hogy megtankoltam . Tettem bele annyi üzemanyagot, amennyi az utolsó napjaiban tervezett útvonal lefutásához elegendő lehet.
Elég erőssen három résztvevőssé vékonyodott a topic.
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Szia!
Bazaltszürke jó szín. Miénk is olyan lesz.
Találtam egy uilyet a városban. Azóta sűrűn megyek arra. Múlt héten szombaton a feleségem kiszállt megnézni közelebbről. A tulaj is hamarosan megjelent az ablakban. Olyan feltűnőek voltunk.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Ezek a fiúk nem szeretnek csak úgy adakozni.
...
''Könyöktámasz elöl rakodórekesszel 34.800,- Ft''
Ennyiért adnak, ha kéri az ember. Állítólag 12eFt-ból kijön egy gyárival egyező minőségű. Korábban olvastam egy fórumbn, hogy valaki vett egyet szalonon kívül, és 4000 Ft-ért akarta neki a márkaszervíz beszerelni. Állítólag 4 csavar, és minimális idő.
A fórumot azóta keresem, mert volt ott egy jó link, ahol olcsón voltak könyöktámaszok.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz parandroid #248 üzenetére
Valamit benézhettem. Pedig letöltöttem most is a friss Opel árlistákat. Nem értem.
Szerintem valami akció lehetett, mert most nem szerepel az alapfelszereltségben pl. a klima. Valamiért megfordult a sorrend - nem értem!
Idézet a pdf-ből
Alapfelszereltség
195/60 R15-88H gumiabroncsok
Teljes méretű acél pótkerék
Blokkolásgátló fékrendszer (ABS)
Állítható hátsó középső fejtámasz
Keréktárcsák
Acél keréktárcsa 6Jx15, feketére festve, dísztárcsával
Tárcsafékek elöl, dobfékek hátul
Zárt fejtámla elől (szövet)
Opel teljes méretű légzsák a vezető részére
Szervíz intervallum kijelző (30.000 km)
Háromfunkciós kijelző (idő, dátum, külső hőmérséklet)
Rádió előkészítés 2 hangszóróval
Rövid tetőantenna
Biztonsági Felszerelések
Sebességmérő (kilométer-óra)
Fekete műszertárcsák fordulatszám mérővel
Elektronikus indításgátló
Információs és Szórakoztató Felszerelések
Két hátsó zárt fejtámla (szövet)
Padlószőnyeg
Elektrohidraulikus szervókormány
3-küllős kormánykerék
Oldalvédő diszléc felirat nélkül
Classic felirat hátul
Belső Felszerelések
Első ülések állítható háttámlával
Classic
Alapfelszereltség
Külső Felszerlések
Fekete oldalvédő diszlécek
Nekem sincs semmi bajom az Opellal. Kacérkodtam az 1.3 dízel motorral, de olyan áron volt már, hogy inkább nem gondoltam bele.
A Fabia az szerintem érthetlenül drága. Korábban még az Octavia II-vel szemeztem, és a feleségem felvetette - akkor is, hogy inkább Fabia. Elkezdtem számolgatni,és számomra az jött ki, hogyől: az Octavia jobb vétel.
Aztán lett a tOur használtautó beszámításal... Igazából nem bánom....
A vonóhorgot ne is mond. Nekem 79200-ért teszik rá. Én elötte voltam érdeklődni, és azt mondta egy iparos helyben, hogy a kivehető fejes ennyiért király. Aztán most találtam 50 eFT-ért.
Tényleg a könyöklö RATI volt
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #249 üzenetére
Ez elég korrekt.[link]
Csemegéztem én is, aztán kiderült, hogy amit ott adnak azt a szervízen kívül lényegesen olcsóbban megkaphatom. Ez alól kivétel a tolatóradar, ami kint drágább nem márkaszervízben, de attól húz is a görcs, hogy valami rendszámtábla-keretbe épített érzékelős lesz.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz parandroid #259 üzenetére
Akkor elmondható, hogy Te is jól jártál az autó vétellel... Szeretem, amikor a kereskedő saját magára ígér rá.
A mi esetünkben esély sem volt az alkura. Tulajdonképpen azt mondták - kimondatlanul, de utaltak rá , hogy adtak közel 600 eFt engedményt. Érjem be ennyivel. Szerintem még szőnyeget sem kapok hozzá ajándékba, pedig náluk a honlap szerint 9600 Ft.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz parandroid #260 üzenetére
Láttam az Armstereket. Aztán azt is linkeltem, de a Nefelejts Kft-nél csak az Octavia II-höz van Armster - az árlista szerint.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Úgy látom egyszerre lesz autónk.
Ma engem is hívott az Allianzos tanácsadó. hogy mindent lezsírozott a szalonnal mindent. Hétfőn elfaxolják neki a forgalmit, és csak alá kell írnom a KGFB, meg a cascot. Aztán mehetünk az ótóért.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- BestBuy ruhás topik
- Gaming notebook topik
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel