- Microsoft Outlook topic
- Bittorrent topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- SketchUp
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicker
senior tag
válasz Mágus2 #90791 üzenetére
Morris, Mágus, kösz a válaszokat!
4000 RPM-nél kb 130-135-öt megy az autó, az olajválasztást onnan nézem amit az UNIX kiad ajánlatba, ott MObil 1-et, castrol-t javasol márkában.
Akkor összegzésképp lehet élni ilyen autóval együtt? Mondjuk hogy normális, vagy hibahatáron belül van? Elég egy kis figyelem?
Azt az információt kaptam, hogy olaj nélkül tudnám kinyírni a motort, nos ez nem valószínű, mert kijelzi ha kevés az olaj....Morris:
milyen olajat tegyek bele?
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz Morris #90850 üzenetére
Castrolból jelenleg van benn 5w40-es, korábban volt mobil 1 5w30-as (nem a formula)
Amúgy van olyan épkézláb diagnosztika, teszt, amivel fel lehet tárni a hiba okát, mértékét? Vagy bontás nélkül nem lehet?
de az unix kiírja ehhez a típushoz a 10 W40-est is bizonyos márkából.
passat - 2007- BSE -lépcsőshát
Még egy okos kérdés, mi van ha veszek egy komplett motort, megbízható forrásból? Vagy ezt felejtsem el? Túl sok autókereskedőket nézek a discoveryn... bazz ott minden olyan könnyű, mindenre van megoldás, költséghatékony, de ha drága, akkor meg tuti szinte gyárira visszahoznak dolgokat...
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok, 1.6 BSE motorkód VW terméknek szerintetek mennyi olajfogyás elnézhető? (passat 2007 sedan, 195 ezer km)
Jelenleg kb 1500-2000 km-nként nyomok bele 3-4 decit, 5w40 előírt castrol van benn.
Van esetleg valami adalék amivel ezt lehet csökkenteni? Ha hozzá kell nyúlni, gyűrűzni ilyesmik akkor utána még 200 ezer km-et kibír a motor? Mi van ha így használom?
Megválni nem szívesen akarok az autótól, nem tetszenek (nem gazdaságos, nem túl hosszútávúak) az új trendek, inkább egy jó szerelőt keresnék....
Apum 1.2 TSI toledoját 19 ezer km-nél komplett turbócserére benn fogták... kb egy hét, de gariba mondjuk...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz Morris #98784 üzenetére
A kérdés, hogy azaz olaj bírja e a rövidtávú cibálást, azaz azzal az olajjal a motor bírja-e... illetve az egyéb specifikációk megfelelnek-e a motornak? Vagy az most másodlagos?
A szimering csere az mekkora mulatság? És kb milyen tétel forintban?Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz bitpork #98786 üzenetére
ebbe 4.5 liter kell elvileg, és ha 8 deci hiányzik akkor világít a műszerfalon... mondjuk menet közben ha hajtod lehet nem villan ki, hanem ugye állóhelyzetben csak, mikor indítasz...
amúgy az ilyen dolgok miatt nincs TDI-m... meg erre a motorra eddig nem költöttem semmit, és már 70 ezret mentem vele... mondanom se kell hogy nem állt meg..Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz Morris #98789 üzenetére
Hát eddig mobil 5w30 volt, most castrol 5w40, amit az unix kidob rá a típusra...
de szerintetek így meddig lehet vele elmenni? Mikor nyúljak hozzá? Ha így használom azzal kárt okozok? Vagy mivel lehetne az állapotot felmérni? Illetve ha azt mondom rászánok 2-300 ezret a motorra akkor mit csináljak szerezzek komplett új motort vagy ennyiből tisztességesen fel lehetne újítani is?
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
5w30 mobil 1, xe valami... azt is csippantotta, főleg magas fordulaton most is meg korábban is... tehát ha 4000res fordulaton megyek akkor gyorssabban beszippantja az olajat...
ennél a bsenél ha jól tudom a kartergázvisszavezetésnél is szokott gond lenni...
olajat nézem mindig...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
-
Kicker
senior tag
válasz Mágus2 #98830 üzenetére
Köszi, a motorba ilyen szondát nem szoktak bedugni? vagy nincs értelme?
Vadászok egy normális szakit, de sajnos ilyennel még nem találkoztam... mindenki kapkod és van sűrgősebb munkája...Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz Mágus2 #98840 üzenetére
Ez eddig oké, a kérdés hol találok ilyen pacákot aki ezt a megfelelő szakértelemmel összedobja, vagy menjek VW szervízbe dupla árért és garanciát kapok a melójukra? Ez az egyik legnagyobb dilemmám.
A javítás után (mondjuk hogy szakszerűt találtam) mire számíthatok 150 ezer km gond nélkül?
Pl a műszakin amiket mérnek dolgok/károsanyag stb/ abból nem lehet következtetni a motor állapotára?
Más: hajt valaki TSI-t DSG váltóval összekapcsolva?
kribe:
MOTORKÓD?
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok!
Még megvan a a passat 2007 1.6 bse benzines szedan gépem de most egy probléma fellépett (olajfogyas stb mar nem erdekes, nem jelentos)
Egy nap állás után sìpol, és piros kormánykerék villog, de elmúlik indításkor, vagy már gyújtás levétel után. megnéztem, valami szervo hiba, az akksit kicseréltem, már 5éves volt és látszott hogy puposodik. Nos sajnos nem ez volt a gond, mert most is csinálja... lehet a generátor nem tölt? Vagy tényleg szervó gond lehet? Vagy kontakt hiba? Miért lehet összefüggéssel azzal h mondjuk 24órát áll? (ugye nem garazsba)
bármilyen tanácsot szívesen fogadok.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz bitpork #114242 üzenetére
Hibakodom nincs, a konyvbe az van irva hogy ha villog, alljon meg, elektromos kormanyszervo hiba..
Amint inditom vagy ketszer raadom a gyujtast elmulik, melegen nem csinalja.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz bitpork #114252 üzenetére
nem tudom mivel kiolvastatni, illetve mire elmegyek kiolvasni már nem villog... vagy ezt tarolja? kb addig villog amig el nem inditom utana nem... van egy cimbim megkerdem ki tudja e olvasni
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz bitpork #114265 üzenetére
revfulop, egy cimbim holnap este megnezi, ha melo utan lesz ra ido... o is azt mondta altalaban ezeket megjegyzi idoszakos hibanak.
bizom benne hogy csak valami kontakt hiba hidegen... de azt is megszuntetni?! a veszpremi ringgel eddig jo tapasztalatom volt, lehet megint ott kötök ki mert a maszekok talalgatos szereleset nem birom, es pont 2x annyi.ido es 1.5xer annyi.penz...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz Mágus2 #114268 üzenetére
Felnyitottam a motorháztetőt, elnéztem jobbra, és burkolatot meg ilyeneket láttam, szétszedni biztos szét tudnám, meg is nézném, de össze nem raknám ...
Viszont van hibakódom/már ha ilyenre gondoltál/:
Wednesday,17,February,2016,17:19:44:37412
VIN: WVWZZZ3CZ7P161366 Mileage: 208960km/129841miles
------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
Control Module Part Number: 06A 906 033 AT
Component and/or Version: SIMOS72 1.6l 2VG 9600
Software Coding: 0000071
Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
VCID: 71E3A46068B20562 Faults Found:
02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 121
Mileage: 208250 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 12:28:3202861 - Electronic Steering Column Lock Check Sum Error
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 4
Reset counter: 144
Mileage: 208015 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 11:46:18[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz bitpork #114390 üzenetére
Bocsi, mobilon vakoskodom...
Ha jól értem akkor itt nincs alternatíva, nem azért sípolt mert az akksi gyengélkedett, illetve ezt az alkatrészt màshogy nem lehet javitani, csak a csere? es ha nincs benn kormanyzar? kb mekkora osszegre keszuljek? az egesz kormany muszerfal reszt bontani kell?
azert kerdezem hogy a szervizben ne sozzanal ram felesleges dolgokat...Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
-
Kicker
senior tag
válasz bitpork #114390 üzenetére
Ezt a kormanyzar elektronika cseret meddig lehet húzni? mert kb marciusban tudom leghamarabb megcsinaltatni 2 okbol
- alkatresz mire ideér 1hét minimum
- pont jövő heten van egy rokonlatogatas 400kmre, amiről kb marcius 4én érünk hazavagy ezt az utat ezzel a kocsival ne vállaljam? ha nem old ki a kormanyzár akkor trailer?
jelenleg már több mint egy hete nem jelezte a hibat (amit kiolvastunk azota nem) pedig kb mindennap megyek , napi 3-4-5szir inditom a kocsit..
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz zsoleszkai #114453 üzenetére
1kg max de inkab 800g
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok!
Beszéltem már mindenkivel, a Jó Istentől a legutolsó zugszerelőkön át tényleg mindenkivel. /passat 2007 kormányzár elektronika hiba/
Konklúzió:
- ha ritkán, főként párás, esős fagyos időben hidegen csinálja, nem kell beszarni, nem fogok sehol ott ragadni
- ezeket a visszajelzőket elektronikai kütyüket kell megnézetni, a hibásat orvosolni és ennyi kb /az is lehet, hogy kontakt spraytől elmúlik/jövő hét csüt-péntek fele lesz időm elektromos kütyük szakemberével randevúznom, utána jelentkezem.
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
SZiasztok
na körbejártam a kormányzár problémát, sajnos mindenhol a drága mulatságot helyezték kilátásba, mivel a típus (valami "g" index, miatt ami nem "h" index) az új vezérlést nem fogadja el, nem hozható össze a meglevő komfortelektronikával, így azt is kell cserélni, 40+160 ezer királyi magyar koronáért... ami dízelben pd elem, turbó és barátai, az ebben a 2007-es 1.6os szívó benzinesnél kormányoszlop mókamester.
Mivel a fenti dolgok, csak gyáriban érhetőek el, és utána tanítani kell őket gyári szoftverekkel, sufni műhely nem jöhet szóba, ezzel a gonddal ők is szak-szervízbe látogatnak...
Ami érdekesség, hogy nekem az autó még nem állt meg, egyszer sem, de a hibát már írja...
FElmerül a kérdés, hogy ez miért így van kitalálva, milyen alternatíva jöhet szóba: nos a felújítása is kb 80-100 ezer forint, valahol kukutyinban, vagy sikerül vagy nem alapon. Szóval itt tartunk, az egyszerű dolgokat megbonyolítják, had szopjon a paraszt, fogyasztói társadalom blabla...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz bitpork #116266 üzenetére
Már félig megnyugodtam, de most itt PH-n van sok számtech guru, nyilván vw letiltja forráskódjait, de most komolyan mennyire komoly lehet az elektronikája? Meg a panelek benne? Van rajt pár kondenzátor meg a szokásos dolgok, lehet elég lenne azokat megsimogatni, illetve azt mondták, hogy a kormányzár hangja is ha nem "sima", az már a végét jelzi... akkor miért nem csak azt cserélik? Szóval nekem ez ilyen nesze semmi fogd meg jól, így egyszerűbb javítani, így javítják... de ez csak vélemény, agyalás idegből, ne vegye senki készpénznek
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
-
Kicker
senior tag
válasz bitpork #116290 üzenetére
Akkor otthagyom nekik nezegessek.. de azert megkerdezem mutassa meg mibol latszik hogy azt vette ki...
Bmw topicba irtam egy fotos hsz-t, volt szerencsem kiprobalni a csucs(paraszt) bmw-t..
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
2 db alig cigis doboznyi elektromos panelér fizettem 185 ezret, kormányzár és komfortelektronika, kaptam kedvezményt, rendesek voltak, 250 lett volna a normál ára, összes vw specialistával beszéltem, ha hozzájuk viszem akkor utána ők is a gyári szakszervízbe vitték volna, mert csak a gyári online szoftverrel lehet megcsinálni...
/passat 2007 1.6 bse/a kiszerelt két panelt bevittem utána vw specialistához, mondom hátha valami profi mégis megcsinálja, ingyen odaadom, azt mondta, vigyem a p***a, nem lehet vele mit kezdeni, max visszarakhatom a sajátomba egyszer valamilyen okból kifolyólag...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz Kiskokó #117202 üzenetére
Szerintem nagyon használat függő, jól meg vannak tervezve, de ha padlózod, nem figyelsz rá akkor kampec... x6 m50d 2015-öst vezettem, ha normálisan használja az ember 8 literes fogyasztás, semmi erőlködés, de ha lepadlózod, elindítja a 3 turbó 740nm-el a 3 tonnás bodegát, aztán ott kezdődik a gyorskopás, romlás stb...
más:
7végén néztem az ala cart, szervíz rovatban mondták, hogy első fékbetétek 60 ezer kmnél cserések, nos én kb 95.000 km óta nem cseréltem/én tettem meg ezt a távot 4 év alatt/, nem jelzi a visszajelző lámpa hogy cserélni, kéne, a fék fog, a betét nem kopott el teljesen, 5.000 km el ezelőtt gyári szervízben fékolajat cseréltettem, és egy szóval se említették a fékek állapotát, hogy jujj ez lassan cserés... ennyi, így vezetek, így használom és jó...Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok!
legutóbb /5éve/ komplett /vízpumpa, ami kell/ vezérlést cseréltettem vw szakszervízben, amit megúsztam 100 ezer forintból.
Most kértem árajánlatot, és 147ezer forintot kóstálna... szerencsére meg van a korábbi papírom is, amin ugyanezen tételek olcsóbbak voltak.
Kérdésem, ennyit drágultak a dolgok? Romlott a forint?
Szerelő ismerősömnél MAX 90 ezer forint lenne a vezérlés csere /vízpumpa stb munkadíjjal/
- conti
-Ina
-Febi
márkákból lehetne választani, mely márkák gyári beszállítók, de nem gyári (ezt mondjuk úgy kell érteni, hogy attól lesznek gyári alaktrészek, ha a VW ellenőrzésen átmegy?)Az autóval még 5 évig tervezek... szakszervíz picielőnye, hogy reggel beviszem, és délben kb el tudom hozni...
mod: VW passat 1.6 bse benzin 2007
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz zsolt1129 #126514 üzenetére
szia
nekem 1.6 bse motoros passatom van, 15.000.- km 1-1.5 liter olajat kell utána öntenem, 5W30-as castrol vagy Mobil 1, most van 223 ezer km az autóban, 127 ezer óta van nálam, elvileg /90%/ valós a km, éppen a vezérlés cseréről jövök, ahol azt mondták, a lambda szonda jelzi ha gebasz van (szimmering, gyűrű, komolyabb olajfogyás), amit szükséges javítani. Elvileg az olajcsereperiódus (15ezer km) alatt 3 liter olaj utántöltés elfogadható, nem létfontosságú a karbantartása, javítása. Illetve javasolták az 5W40-es olajat, amit használtam én is, de nem éreztem jelentős javulást.
Elvileg 350 ezer km körül szokták ezt BSE motort generálozni javítani (nyilván ez erősen használat, karbantartás függő)
remélem segítettem.
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
-
Kicker
senior tag
Sziasztok
ha pd tdi autónál nyomsz egy satuféket kuplunk nélkül, az mekkora kárt tud tenni a motorban? utána erőtlenné vált az autó.
(Nem velem történt, jelenleg szerelőre vár az autó!)
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz tomcsi23 #126753 üzenetére
Nem tudom, nem voltam ott, valami vészhelyzetszerűben az okos sofőr kuplung nélkül 5-ben besatullt/100-ról 50-re/, valószínű le is fulladt, de még menetközben el is indult a motor, ott már gondolom visszarakhatta 4-be vagy 3-ba, azóta nincs kraft, és szerelőre vár...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz Kicker #126794 üzenetére
A szerelő megállapította, hogy a vezérlés megúszta, de valami turbó meleltti csövet megrágtak a nyestek, és az okozott galibát, most már jó is az autója az emebrkének...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz focvis #126977 üzenetére
Egyik cimbim dízel ibizaja most posszant meg, pedig amióta nála van kapott vezérlést, olajat törődést, de mégis beállt a motor... 5 évet használta, előtte olasz autó volt, a km óra állás 300ezer km+nagyvalószínűséggel...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok!
Ibiza dizelen ballansztengely lanc szakadt el, ami ra vannkotve a fotengelyre... na ez nekem mar kinai... 175ezer a javitasa garival.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok, ma éppen haladtam békésen, klímával, erős emelkedőn szabályosan tartva a 90-et padlógázzal éreztem, hogy a klíma lekapcsol (úgy tudom ez azért van, hogy a motort ne fogja vissza addig, de aztán vissza kapcsol), na aztán azóta nem kapcsolt vissza... nyomkodva az ac gombot a fordualt felmegy, lemegy, de hideg nincs... érzekelő hiba lehet, vagy elment a gáz? 2007-es BSE 1.6 passat, nálam 5 éve van, klímához még nem nyúltam és ment is mindig rendesen...
(már keresem aki megnézi, egyáltalán van-e gáz benn... )
ötletek előre is köszi...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen