-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi666
senior tag
válasz VR6-Fan #9923 üzenetére
de undorító, csúnya szerzetek ezek.
a gömbölyű tetejű passatból is befér pár az 1 milliós keretbe. az már egy fokkal élhetőbb belülről is, nem ez a totál gagyi 80as évek feeling. vagy vegyen egy francia autót. kegyetlenül vesztik az értéküket, nagyon jó vételt lehet csinálni.
-
tibi666
senior tag
BMW-001, ezt nézd meg: [link]
-
tibi666
senior tag
válasz VR6-Fan #10006 üzenetére
gl volt, de bedöglött a tesztúton.
akkor úgy döntöttem, hogy ha egyedi hiba, ha nem, engem egy mercedes 60 ezer km-el a háta mögött ne hagyjon ott az úton. hazajöttem még aznap németországból, és elkezdtem nézni az átlag autókat, úgy gondoltam, hogy egy kategóriát lejjebb jövök, nem presztízsmárkától veszek kocsit.maradt a honda accord, és a renault laguna. mindenképp kombit akartam, ez szebb, és belül is kényelmesebb volt. nagyon egyben van. sajna csak a 180 lovas dízelt tudtam vezetni, eltekintve a hajtási befolyástól nagyon jó volt. remélem a 205 lovas benzines turbóban sem fogok csalódni. kevesebbet fog enni, mint a gl evett volna. viszont egy jó chippel, meg esetleg egy szolid kipufogórendszerrel (komplett rendszer alá, nem csak dob) igazán jó kis autó lehet belőle. azt szeretném, hogy pályán 170-180ig ne legyen erős a hangja, mert egyébként szélzaj alig-alig van, viszont ha kipörgetem akkor halljak valami lelkesedést, ne csak a 4 henger vinnyogását. ha már jön az hibrid-elektró korszak, legalább egyszer legyen egy benzines, pörgős dögöm.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #10008 üzenetére
egy 9 éves, 260 ezret futott pápaszemesből egy vadi új, 0km-es lag3-ba.
nagyon jó verda, szuperül össze van rakva, és nagyon kényelmes. nem egy mercedes ortopéd ülés, de kétlem, hogy gond lesz vele. bár nem magyar utakra tervezték ezekkel a 18"-os gt felnikkel. még szerencse, hogy én nagyrészt pályán utazok.ha megbánom, eladom a fenébe, és veszek másat.
-
-
tibi666
senior tag
válasz rob210 #10016 üzenetére
régebben elég sokat olvasgattam laguna fórumokat, mert apám technikai analfabéta. vannak velük gondok (mármint a 2-essel), de ha nem rohansz azonnal szakszervizbe, akkor olcsón megúszható a javítások 99%-ka.
nálunk a családban vegyes a kép. nekem w210-em van, mindenki szidja, mint a bokrot, hogy mennyi elektronikai hiba van vele. nekem egy pixelhibás kijelzőt leszámítva semmit nem kellett javítani benne. fater lagunája szintén nagyon jó. anyám peugeot 307-ese viszont egy rakat szar, minden szériahiba, ami létezik kijött már rajta, többször is.
remélem beválik a laguna 3, nagyon lelkes vagyok iránta.
-
tibi666
senior tag
-
tibi666
senior tag
válasz DeadMeat #10165 üzenetére
te figyu, a garanciális javíttatások bármilyen hihetetlen is, de ingyenesek.
egyébként a w210 tényleg egy rakat szar, ha már itt tartunk. ezt asszem a bmw topikban leírtam már. az első szériások rohadnak, elektronikai hulladékok. fura, hogy nagyon nagy volt a minőségbeli szórás. -
tibi666
senior tag
válasz rob210 #10199 üzenetére
maradjunk annyiban, hogy én jártam ezzel minden évben síelni, és amikor az emberek sorban álltak meg az elsőkerékhajtásos, alulkormányzott gépeikkel hóláncot feltenni, ott mi mosolyogva felmentünk. igaz, akkor meg is volt pakolva a hátulja becsülettel. de semmivel nem rosszabb a hátsókerékhajtás télen, csak a megpróbálják elhitetni veletek, hogy lenyeljétek a költségcsökkentést.
vagy hajtok, vagy kormányzok, a kettő együtt nem megy.
ma is annyi elpörgő kerekű, csúszkáló xart láttam, hogy hihetetlen. az én nem áldás rwd-m meg szó nélkül hazahozott.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #10221 üzenetére
még 4x4el is izgalmas az.
-
tibi666
senior tag
válasz werszomjas #10223 üzenetére
de kicsapja, hogyne csapná ki. csak én inkább csapom ki a hátát, és nézek a kanyar belseje felé, minthogy leszálljak az útról, bele az árokba.
nem azt mondtam, hogy a 4*4 nem jó, de jégen hegynek fel az se sokat ér.
téli körülmények között még nem nagyon, de egyébként jópár awd autóhoz volt szerencsém. a6 quattro, q7 quattro, mercedes 4matic gépek egész hadserege, szóval némi fogalmam van róluk. én mindenesetre nem vennék összkerekes autót, magyarországra felesleges, csak lomhább lesz tőle az autó, meg nő a fogyasztás. persze mikor a gl-t néztem magamnak, az más tészta volt. -
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #10259 üzenetére
chiptuning nélkül nem motor a motor.
-
tibi666
senior tag
válasz Kickass #10264 üzenetére
a fékbetét/tárcsa állapotát 5 perc megnézni, érdemes.
nekem egészen pici fékezésnél nyikorog, ha parkolok például. lekaptam a felnit, még van 3-4mm jobb oldalt elöl, bal oldalt meg kb 5mm a betétből. a tárcsának pici válla van még csak, de ezt már csak az új tulajnak kell majd cserélni. -
tibi666
senior tag
válasz -NOKIA- #10313 üzenetére
ha az audi akkora rakat szar, vagy annak közelében van, mint a seatok, akkor nem értem, hogy adhatnak el belőle olyan áron, mint a mercedesek...
ez csak vicc volt, szerencsére ültem már mostani skodában, vw-ben, audiban és szeátban is. az audi nagyon király, de nekem lelketlen, nem tudnám elképzelni, hogy mindennapi társam legyen (q7, a6 3.0tdi motorral; na jó egy v12-es dizel jöhetne). a vw-kért nem rajongok, de minőségérzetre azért a beltér nem rossz (alapozok a mostani passatra). skodából csak az octavia rs-t vezettem, az is meglepően korrekt volt. viszont a seatok. csörgő-zörgő, full műanyag gagyi belsős szarok. ez az elbaxott külsejű toledo is, meg az altea is.
az exeo biztos jó, hisz az egy régi a4, de sokat elmond a seatról, hogy inkább gyártanak átlemezelt régi audi technikát, minthogy sajáttal próbálkozzanak.
-
tibi666
senior tag
válasz Pilács #10534 üzenetére
nekem egy negyed lökhárító fényezése volt 15 ezer forint ismerősnél.
máshol 25 lett volna.a polírozás visszahozza a fényét, utána érdemes waxolni, az is segít.
feltéve persze, hogy metál. ha nem metál fényezésű, akkor nem tudom mi a helyzet.[link] itt kérdezd meg! van aki ezzel foglalkozik.
-
tibi666
senior tag
válasz Kiskokó #10690 üzenetére
az automata váltónak köze nincsen az alapjárati fordulatszám szabályozásához.
a sípolás nem olyan, mint mikor a turbó kezd el süvíteni? mert 1500as fordulatszám körül már éledezhet és annak van hangja.én pattogni kipufogót még nem hallottam.
hideg motornál természetes, hogy magasabban tartja az alapjáratot. bár az 1500 elég magas, ahhoz tundrai körülmények kellenek inkább. én biztosan szétnéznék a motor hőérzékelői körül. nem izzít túl sokáig? nekem volt olyan gondom egyszer, hogy valami érzékelő lecsúszott, folyton -80 fokot érzékelt a motor és izzított.ha az egr szelep a szar, akkor általában teljesítményvesztés figyelhető meg, lomhává válik az autó és füstöl nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz Kiskokó #10741 üzenetére
egy box közel nem olyan jó, mint egy egyénileg megírt program.
utóbbival sokkal több paramétert tudnak változtatni és az igényeidhez lehet állítani a motor karakterisztikáját. csak olvass utána, hogy mennyi különbség van a box és a rendes programátírás között, aztán rájössz, hogy a box egy kókler szar megoldás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Autós topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Renault, Dacia topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen