-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Meséljen az autóról... ennyi. Pár mondat után úgyis kiderül hogy gondos gazdája volt-e az autónak, vagy nem.
Mondjon el mindent amit ő szeretne, aztán lehet kérdezni. Hogy mit, az a Te igényeiden is múlik, pl. nálam mosókarcok, picit is levert felnik már alu tárgya lenne, mást meg nem zavar. Nyilván ezeknek sokkal fontosabb a műszaki állapot. Alvázszám és rendszám alap, és le tudod kérdezni márkaszervízben az autót (nem mindenhol adnak ki adatokat, ember függő).
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
veterán
Az egy generációval kevésbé modern, pl. van benne rendes kézifék, lehet húzigálni; ill. több benne az anyag. Továbbá írtad, hogy finanszírozást keresel az autóra, így kevesebb zsé is elég. 4 millió fölé nem mennék 6-os esetén, egy európai kivitelű 7-es kb. 5,5 milliótól van.
-
veterán
-
-
-
veterán
Akkor szorítok!
A stock az állítható (DCC-s), vagy fix? (a múltkori enyémben fix volt, a mostani DCC-s) Gyáriból a fix nekem jobban bejött - nem tud elromlani, ill. valahogy határozottabbnak éreztem.
Minek, minek... ha elrohad, legyen tarcsiba' másik. A gyárik egyszer kilyukadnak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Asztalos klub
- Nintendo Switch
- Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
- További aktív témák...