- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Synology NAS
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gh0sT
addikt
Feltett szándékom már jó ideje, hogy a Fabiam egy Octaviara cserélem. Bár tapasztalatom konkrétan az Octaviaval még nem volt, de eddig a kistesóban nagyon kellemesen csalódtam. Nekem személy szerint a SuperB jön be nagyon. Annak ellenére, hogy ''csak'' Skoda, külsőleg hihetetlenül elegáns.
Milyen autód volt korábban?Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.
-
dzsoni
senior tag
Engem se érdekelt hogy hány lovas a gép amikor megvettem a kocsit. Megtetszett és helyben volt azért hoztam el, de majdnem el is dobtam első teszt közben, mert nem közölték velem a 160 ló meglétét . Nagyon nem hajtom, 150 volt a max amit mentem vele, de előzéskor nagyon meg tud indulni, és olyankor azért nem árt ha van benne erő. Ja ez egy passat nem octavia, de közel állnak egymáshoz .
-
Lord Zero
addikt
-
yanis
csendes tag
Köszi a kimerítő választ. Ha ez mind igaz amit irnak a chipröl, biztosan, hogy én is bele fogom rakatni. Én egyébként ugy tudom, hogy az 1,4 motor 80le. De lehet, hogy csak az octi2-re vontkozik. Ha beszereltétek mképp jelezd, mik a változások pl. a fogyasztás, hogy megy stb.
-
macskuliusz
csendes tag
válasz <>jana<> #102 üzenetére
''minden benne van és pont akkora amekkorának lennie kell.nekem egy tökéletes járgány''
Pontosan. Egyetértek. Régebben lenéztem a Skodát gondoltam VW ide vagy oda , nem tudnak túllépni a Favorit/Felicia minőségen.
De mióta meghajtottam Fabiat, Octaviat, Roomstert, Superbet, azóta nálam a Skoda a No.1 ár/érték arányú márka. Bár a Roomster annyira nem jött be.
Kiváncsian várom a Fabia II.-t -
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #126 üzenetére
Ha ötven állna szemben az én ajánlatommal vszinű én sem variálnék. 44-ért nekem is igértek 3 pontost, fekete vezetékekkel, fém házban. Nem tudom mit csináljak.
A másik ajánlatuk az jobb: 4 db téli gumi felnivel 88 eFt. Azt simán bevállalom, de a riasztót nem tudom. Nekem is elfogadja a MABISZ, de nem a Skoda márkaszervíz szereli be.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #128 üzenetére
A beépítő szervíz szerint nem ugrik a garancia, de mi mást mondana. Rákárdezekmajd. Igazából még a macera elkerülése, ami a ''gyári'' megoldás felé hajt. Szervízbe el, bejelentkezni, időpont egyeztetés, időpontra elmenni. Autót ott hagyni, aztán érte menni. Hát izé, nem tudom.
Vonóhorgon gondolkozom még. A skoda.hu-n 79.500 a levehető fejes. A szalonban érdekesen néztek erre az összegre. Nagyon úgy néz, ki hogy ennyiért nem teszik bele....Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #130 üzenetére
Ez az. Megrendeled, és csak érte kel menni.
A szalonnal nekem is szerencsém van. Úgy néz ki, hogy Ők adják a legtöbbet a 13 éves használt autómért. Igaz más ajándékot nem is fognak hozzám vágni. A hitel is elég korrekt. Két napot leveleztem a kerekedelmi igazgatóval. Teljesen korrekt volt, pedig voltak olyan kérdeseim, hogy csak na. Aztán ma voltam bent, és mindent ami addig összegyűlt bennem kérdésileg kiboritottam az asztalra.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #137 üzenetére
Köszönöm a szivélyes fogatatást!
Körül nézhettél volna a neten, mert felnivel együtt nagyon jó gumi akciók vannak.
Én a antikönnyüfémfelni párti vagyok - de érdekesen fogalmaztam. Részemről, illteve ez a véleményem egy Octavia II tulajdonos, illetve egy Mazda 5 tulaj is megerősítette, és több gumis. Szóval: a könnyűfémfelni - ami nem is könnyű - egyetlen előnye az, hogy szép. Az Octavia II tulajdonos kollégám pl. azt mondta, hogy Ő már alig várja, hogy visszarakhassa a téligumikat. Azt mondta rázzák az (17 coll) autót, és nem szereti miattuk az autót. Pedig Ő azért elég vastagon belecsapott a levesbe, ami a lóvét illeti. Részemröl nem lesz az autón ilyesmi az biztos.
Szerintem a chiptuning a 2000 ccm-es motorok környékén nyeri el értelmét. A Mazda 5 tulaj is kellemes élményekről számolt be, amikor átgumizta a kocsit télire.
Tolatóradart a feleségem meghyugatatására rendeltem. Azt hiszi attól neki jó lesz. Pedig nincs rá szüksége, mert teljesen jól vezet. A teszt autót is teljesen természetesen kezelte.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
válasz <>jana<> #143 üzenetére
Jó akkor hadjuk még egy kicsikét huh tegnap nagyon durva volt jöttem haza pestről az egyik haverom tesójával és a 2/a-n 24:00-körül mi egy Opel kadettel mentünk 120al és kielőzött de ment vagy 150-el egy még régebbi valami kocsi ahogy visszatért a sávába a motorja felgyulladt.Nem láttunk semmit fék padlózva a kocsi elszállt valahovamázli hogy utánunk senki nem jött mert baj lettt volna nah meg persze hogy nem mentünk bele 1 méterig nem láttunk a füstől
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #167 üzenetére
Nem vagyok még öreg, de már régen nem száguldozom. Dunakeszin lakom. Bár merre indulok siralmas a közlekedés. A városban is, ha Pestre megyek az még rosszabb. Ha vidékre megyek, akkor az utak minősége vet gátat a száguldásnak. Pl. tavaly télen akkora kátyút találtam szüleimtől hazafelé egy este, hogy a Lada felni akkora ütést kapott, hogy el kellett dobni.
Részemről az is szempont volt, hogy pl. a kötelező ne váltson sávot. Úgy gondoltam ha sávot kell váltani, akkor csak dízel jöhet szóba. Imádom a dízel motorokat, de az árkülönbséget nálunk az életben nem hozná be.
Most erősen keresem, hogy az autóba milyen biztonságtechnikai dolgokat tegyek. Sokáig váltózárat szerettem volna, de az alsó motortér védelem, és motortér zár nélkül nem az igazi.
Szerintem valami gyújtásmegszakításos rablásgátlós riasztó lesz a megoldás. Meg persze egy kormányzár, hogy a légzsák tolvajokat, illetve a amatőrebb autó tolvajokat is elriasszuk valamennyire.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #191 üzenetére
Az Octavia Tour elektromos ablakai (ha csak az elsők elektromosak) komfort kapcsolósak, Neked a hátsók is elektromosak??
Megtaláltam időközben a honlapon.
''Elektromos ablakemelők elöl (komfortkapcsolással)'' Riasztóbeszerelésnél lényeges.
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #208 üzenetére
Ez király. Ha nem megyek vidékre, akkor a környéken esélyem sincs a 110 feletti sebességekre.
Bíztatóak a fogyasztási értékeid. Ha a miénk is így alakul, akkor már érdemes volt szegény Samarat az enyészetbe küldeni.
A -4 az király. A Samara most jobban indul mint nyáron
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #217 üzenetére
Már most hiányoznak a Skoda extra felszerelései. Pl. a fűthető külső tükrök, és nagyon hiányzik a fűtés, mert a Lada nem nagyon fűt. Ja, meg a központi zár.
Összeségében már nagyon várom az új autót. Annak ellenére, hogy sajnálom szegény Samarat.
Ma tankoltam bele az utolsót - ha minden jól megy..... Igazából ez az autó csak ezt érdemli:Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
válasz <>jana<> #243 üzenetére
Hát jaja az se rossz munka ámbár apum nem kímélte a kis Peugeotot multkor is vitt egy Hiltit a garázsba aztán igancsak megkoccolta a visszapillantót csak annyira hogy tőből kitört megoldottuk szigatelőszallaggal de igy vették be az octira már vigyázunk
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #249 üzenetére
Ez elég korrekt.[link]
Csemegéztem én is, aztán kiderült, hogy amit ott adnak azt a szervízen kívül lényegesen olcsóbban megkaphatom. Ez alól kivétel a tolatóradar, ami kint drágább nem márkaszervízben, de attól húz is a görcs, hogy valami rendszámtábla-keretbe épített érzékelős lesz.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #281 üzenetére
Ez így igaz. Helyben az Octavia nagy. A Skodaklub oldalon láttam egy videót, ami az Octaviaról szól facelift után. Egy Autó-Motor magazinos újságírő ecsetelte, hogy meglepő, de az 1,4-es motor karaj. Még elemezte, hogy az első ülések támlájának karcsúsításával nyert hely miatt már elég normálisan el lehet férni hátul is. Csak jót mondott az autóról.
Az Opel Classic II téma elsősorban a felszereltség, és a vételár aránya körül zajlott. Alapban nagyon spártai az az autó. Az Opei is erősen akciózik, csak pl. Ő nem használtautót számol be, hanem sok extrát ad pluszba. Részemről a Skoda akciója vállalhatóbb, mert egy jól felszerelt autó árát csökkenti a használtautó beszámítással. Az Opel akciój emgem nem tud megmozgatni, mert a mostani autónk a nyakunkon maradt volna. Aztán szenvedhettem volna az eladásával.
Így visszük ezt,és hozzuk azt...Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #286 üzenetére
Jó a japán autó is, de én úgy érzem, hogy ilyen felszereltség mellett egyik márka sem olcsóbb. Mondjuk én az Octavia II-sel futotta ilyen köröket. Kollégáim javasolták: Ford. Jó áron volt, aztán amikor kiderült, hogy mit adnak érte....
Voltam Mazda szalonban is. A Mazda 3 1,4 motorral jobban felszerelt, mint a Skoda, de olyan motorral nem nagyon találtak volna nekem az országban. A szedán tetszett, az csak 1,6 motorral volt, és az ára 5 MFt körülre szaladt volna. Opel is hasonló áron volt, aztán rájöttem, hogy jobb ha maradok az Octavianal. Akkor kezdtem nézni a 2-3 éves modelleket, és tudtam, hogy baromi nehéz lesz találni valami frankót jó áron. A hasznaltauto.hu-n állítólag már a felkerülés pillanatában elkelnek a jó vételek. Nyernek rajtuk a nepperek.
Aztán jött ez az akció. Két nap, és egy este tanakodás a kedvessel, aztán go tesztvezetni vele, és hétfőn jön a vas.....Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
Új hozzászólás Aktív témák
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron