-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bombibmw #93433 üzenetére
Szia!
Ha 1.9-et akarsz venni, miért nézegeted az 1.6 szívó benzint? Az gyenge ehhez a bódéhoz. El lehet vele kolbászolni, de ha meghajtod, motorfelújítás a vége.
1.9 TDi...hmm, milyenre gondoltál pontosan? A 66kw szintén gyenge, a 81kw már elég jól viszi, a forgalom ritmusát probléma nélkül tartja még így 17+ évesen is. AFN kóddal nézd. Hogy mire kell figyelni?? Ezeknél? Mindenre. Mennyire remeg, füstöl, lusta, kopog, ráz, nyöszörög, rohad...
Ha ezek pipa, jól induljon hidegen, melegen, ne torpanjon padlógázon terhelésen, ne füstöljön semmilyen színűt, ne legyen karácsonyfa a műszerfalon, ne legyen 3 darabból összetákolva egy negyediknek a papírjaival és nem lesz gond.
-
tresh
addikt
válasz bombibmw #93433 üzenetére
van egy pár féle 1.9 tdi motor abba a bodéba 90/110 lovas pl Alap dolgok futómű elől sok lengőkaros + hideg motorvaló indítás( pöccre indul e) aztán a szokásos diesel dolgok, ne füstöljön, ne legyen olajos a turbónál ect ..szerintem nem ártana olyan kolléga aki látott már dieselt és tudja mi a jó,mert anélkül csúnyán mellé lehet lőni. Ami fontos ha jó gépet akarsz akkor az kb 800-1,2M ig van igaz a felső határ már faceliftes pd-s. Alatta az ilyen behozott 500-600k-s gépek romok..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz bombibmw #93443 üzenetére
Ha törve volt rozsdásodik amúgy nem Enyémen egy rozsdafolt sincs ez jó kiindulási alap szerintem. De dieselt csak hozzáértővel menjél megnézni ha nem ismered annyira őket. A többi alap dolog meg szokásos amit minden autónál megnézel. Sokat hoznak be de a nagy részük beteg és azért olcsó erre figyelj.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz bombibmw #93813 üzenetére
Ahova én viszem majd,ott nagyon értenek a Tdi-hez és azt mondták,hogy a csúcsok cseréjével és átírt csippel 130Le körül lesz a verda és 80k-ba fog fájni szereléssel(szerelő ügyfél).
hova viszed? csak kíváncsiságból
(#93823) Piwi : nem de ő ritkán vezet és amúgy se sietősen , nekem meg már kevés ez a gép
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz bombibmw #93869 üzenetére
Pd elem bontott ára 20-25000 ft , általában vállalnak rá beszerelési garanciát aki árulja ,bontók stb, vagy pedig bevizsgálva árulják... Újat nem vesz senki 150000 ft/db áron mivel nem ér annyit az autó..
Tandem pumpa se kerül sokba, ez a két dolog ami elromolhat...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz bombibmw #93869 üzenetére
Ami az adogoló mellet szól, talán nem úgy okádik be mint a pd ,hogy megáll az autó vagy az a henger... Ami egy külföldi nyaralás közben elég kellemetlen... Viszont ha így nézzük akkor egy új CR-is így járhat bármikor...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Cheesy
őstag
válasz bombibmw #93874 üzenetére
Egy 800k-s A4-hez én hozzászámolnék még min. 200k-t, mégiscsak öreg olajkályhát akarsz venni Még a benzinesre is ráment ennyi kb. 1 év alatt (a gumikon kívül) és még közel sem vagyok végén, pedig normálisan volt használva előttem is.
De az már tuti, hogy a következő autómnál 2.0 alá nem adom
www.vakbelmutet.hu
-
-
tresh
addikt
válasz bombibmw #188751 üzenetére
Keress egy normális embert aki jobb áron megcsinálja vagy vedd ki te magad a kocsiból nem nagy kaland max 1 óra ha van rutin benne (youtube) vagy ha nincs akkor egy délután meg pár doboz sör Így csak a tényleges műveletet fizeted ki a kárpitra és olcsóbb lesz. Jobb megoldás nincs mert mindegyik lógni fog idő kérdése. Előregszik a szivacs és elengedi magát ez sajnos ilyen.