- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Milyen routert?
- Gmail
- DIGI internet
- ASUS routerek
- Lejtőre került a streaming
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
válasz kk831228 #109881 üzenetére
Nem a lovaknak kell a hátsó futómű, csak spúrságból nem adja a VW az olcsóbb motorváltozatok mellé.
Kanyarban venni észre a különbséget, ott meg nem a lovak számítanak.Szerk: nekem gyanús, hogy az Octavia 2-ben is csatolt lengőkaros a hátsó futómű, míg a platform-azonos Golf 6-ban biztosan független.
1.4 TSI-vel megvolt mindkettő, Golf szépen fordult és komfortosan futott, míg Octi kanyarban billegett, kis úthibákon meg rázott.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #110131 üzenetére
Ez többminden lehet. Először ellenőrizd, hogy a vízpimpád működik hidegen és melegen. A kiegyenlítőbe kell pisilnie alapjáraton. Hiidegen és melegen is. Ha nem pisil, akkor forog szabadon a vízpumpa tengelye, emiatt nem fűt.
A másik dolog, ami okozhatja, a csappantyúk a műszerfal alatt, ez is jó móka. Ha termostat lenne, nem érné el télen az üzemi hőfokot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #110958 üzenetére
Bíztam benne, hogy a termosz lesz, mert a többi sokkal drágább és rosszabb javítani.
Lehet V71 flap motor, a műszerfal alatt, kinyit és a hideget engedi be, ezt csak nagyobb sebességnél éreznéd, szóval ezt kizárnám.
Másik probléma lehet a radiátor dugulás vagy teljesen vízköves belül, Át kell nyomni slaggal, legjobb lenne a házból, ott 2bar van a csövekben. Mindkét irányban át kell mosni, nem biztos hogy megoldja, mert ha be van rakva, csak a csere segít.
Másik gyanúsított a hengefej tömítés. Magassabb fordualton felfújja levegővel a rendszert és nem fűt emiatt, alacsonyabb fordulaton nincs gond. Ez is jó drága és csak akkor kezdenék vele foglalkozni, ha a radiátor hibáját kizártad. -Ennek lenne más jele is, mondjuk fordulaton tartva felkeményednek a vízcsövek, mit a beton, ha ez így van, akkor hengerfejes.
[ Szerkesztve ]
-
-
!Overdose!
őstag
válasz kk831228 #112816 üzenetére
Számtalanszor volt már téma. Szerintem keress vissza és megtudod ki mit használ. Én Eneos Premium Hyper 5W-40-et, de vannak itt LM, Castrol, Motul pártiak is. Ha az előírásoknak megfelel és a viszkozitása is rendben van, akkor nagyon nem tudsz mellélőni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Brumi˘
addikt
válasz kk831228 #112816 üzenetére
DPF nélküli autóba 505.01, DPF-fel szerelt autóba 507.00 szabványt teljesítőt. Ha 10k km után lecseréled nagyon nem lőhetsz mellé. Nekem az elmúlt 10 alkalommal Castrol EDGE TDI 5w40 ment bele, nincs panaszra okom. De ugyan így jó lehet a megfelelő Liqui Moly, Eneos, Motul, Total, Modil is csak hogy néhányat említsek.
Overdose megelőzött, de a véleményünk hasonló.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz kk831228 #112963 üzenetére
Nekem egy tíz méter széles gyalogosátkelőn ami már rég villogott mikor még sétált az ember hozzá, mire odaért meg már teljesen piros volt gondolta úgy, hogy gyorsan átrohan még...nagy mázlija volt, hogy figyeltem, mert amúgy elsőbbségadás kötelező tábla miatt balra is bambulhattam volna ki az ablakon
-
-
Anubis_9
őstag
válasz kk831228 #114799 üzenetére
Ezt azért szerintem nem mernék megtenni. Tudják, hogy újabb két év múlva lesz a következő olajcsere. Ha most nem cserélték volna le, a gyárilag benne lévő olajnak négy évet kéne kibírnia.
Focvis: persze, majd megírom.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #114882 üzenetére
A TDI amúgy sem a sima járásáról meg a nézéséről híres, de ez a három hengeres felülmúl minden várakozást, több vibrációt produkál alapjáraton és menet közben is, erre szokott rádobni egy lapáttal a cordoba gyenge hangszigetelése. Nem szeretem a hangját, gyenge és mivel csak három henger, van egy plusz hibaforrás is, a kiegyenlítő tengely, egyszerűbbnek nem nevezném ezt a motort. Ezzel nem azt mondom, hogy nem szabad megvenni, ha ezekkel együtt tudsz élni, akkor hajrá. Cordoba-ból válság autónak az 1.4 16V benzinest venném ami 63kW. Nem fogyaszt sokat, elég bele az a motor, járáskultúrában és hangban oda-vissza veri az 1.4 PD-t. Annyival nem fogyaszt többet, amennyit rá lehet locsolni a PD-re. Vegyesben 6 liter.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz kk831228 #114955 üzenetére
B5.5-ös paszulynál is előfordul ez. Amikor felszedtem a szőnyeget, akkor az első ülés előtt találtam egy vastag 5-6cm-es hungarocell tömböt. Ez annyira megemelte a szőnyeget, hogy az éppen csak nedves volt. A hátsó ülés előtt nem volt ilyen fícsör, ott közvetlenül ért hozzá a szőnyeg a padlóhoz. Így amikor hátul megnyomkodtam a kezemmel a szőnyeget, tocsogott a vízben.
Mondjuk nekem az ajtók gumitömítései voltak elrohadva és ott ázott folyamatosan. Azóta orvosoltam. Ujjnyi vastag szilóval!
Majd ha lesz elég időm és kedvem, leveszem az összes ajtóburkolatot és új tömítést csinálok neki szilikon csíkkal. Most csak amolyan parasztosan van rákenve. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #116704 üzenetére
Merre lehet a problem??
Brake Light Switch- alias féklámpa kapcsoló. A fékpedlálba van becsavarva felül.
Teljesen fölösleges a diag, ha nem tudod értelmezni. Legalább egy VIS-t(Vag Info System) szerezz be hozzá. Oda bemásolva a kódot elég érdekes dolgokat lehet megtudni. Többeközött a hiba okát.
Ilyeneket ír hogy: a féklámpa kapcsoló vagy érzékelő rossz. Namost ez egy darab kapcsoló a pedálban, amiben az érzékelő is van. Ha lenyomod a pedált és világít a féklámpa az még nem jelenti azt, hogy mindne OK, ABS vezérlőben mért értékek, 002 csoport. Ot tmeg lehet nézni, hogy a vezérlőnek is rendesen jelez-e ha lenyomod a pedált.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz kk831228 #116949 üzenetére
Az újraindítós problémán tùlvagyok, volt olyan is. Próbáld meg kicserélni a turbó utáni nyomott gumicsövekben lévő "O" gyűrűket. A passatban ha jól számolok 4 ilyen van, összesen 8 db gyűrű.
Szerk: tegnap este végeztem ezekkel, igaz egyenlőre csak teflon szalaggal tömítettem. Jövő héten veszek tömítést.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #117073 üzenetére
Fel is hívtam őt. Azt mondta, valamilyen D kuplung esett szét, és hogy típushiba. Körülbelül 400ezres tételre számíthatok.
(#117081) Danex
Én 1.5hónapja vettem az autót. Azóta rálocsoltam pár 100ezret gyári alkatrészekre, hogy minden frankó legyen. Így most elég kellemetlen az újabb 400ezer. Az egyik szervizből azt az infót kaptam, hogy fél év garit köteles adni minden kereskedő. EU szabályozás ... aztán hogy ezt mennyire lehet érvényesíteni az majd kiderül.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz kk831228 #117085 üzenetére
Az elsőként említett vesegörcsös ember csinálta nekem is a Paszuly váltóját.
(#117087) atos19881101:
Velem az automatás passatnál olyan adás-vételit íratott alá a tetű kereskedő, amiben az apróbetűknél ki volt kötve, hogy sem szavatosság, sem garancia nem terheli Őket.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Danex
addikt
válasz kk831228 #117082 üzenetére
(#117082) kk831228
Szervizben mikor ránéztek akkor látták, hogy kifújta az olajat magából a mechatronika, az egyik ott dolgozó sráchoz vittük el aki azt mondta, hogy a szellőztetője volt eldugulva és amiatt nyomhatta ki magából az olajat. Akkor öntött rá olajat.
Jelenleg így állunk vele, villogni villog X idő után, de semmi más jelenséget nem tapasztalunk, működik rendesen, pénzt meg rakosgatjuk félre.
De ugye még a vezérlés is most fog jönni.
(#117087) atos19881101
Mikor beleástam magam a témába egyedül a szavatosság volt ami lehetett volna érvényesíteni, de ahhoz bizonyítani kell ,hogy a hiba már az eladáskor is jelen volt. Mivel általában kap az ember egy állapotfelmérő lapot és ha azon nincs nagyon nem lehet vergődni, ugye ha mondjuk 200km-en belül jött volna elő eladástól a hiba akkor mondjuk érvényes lehetett volna, hisz egy automata váltót 200km alatt nehéz szétverni, így az már előtte is rossz lehetett amire jó a szavatossági igény.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen