- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #28101 üzenetére
az alja elég jó, ha jól emlékszem bírja a nyúzást, bár talán az 1,9 hajtókarjait átszokták még hajigálni.
GT15-nek kb meg 3 hengerrel jaja pont az a 100le a vége, nem jó csúcsra járatni, viszont váltózó geos turbot nem biztos hogy raknék rá, bár ha valaki nem csak városba használja úgy elmegy.
meg 100le a gyári befecsiknek is pont a végük ugye.
Balu: turbod elöbb utobb úgy is lepusztul, km abba is van, akár hogy vigyáznak rá nem örök életű cucc, hál isten befecsik érdekes mód az 1,4 nem szoktak döglödni az valóban feles költség, az erősebb motor belső meg saját érdek
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motoros topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- BestBuy topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest