- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Reklámblokkolók topikja
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- VPN topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #145222 üzenetére
Focvis köszi a tippet.
Valaki esetleg még hozzá tudna szólni a témához?
A fekete lenne a befutó, elvileg stimmel a km és a szerviztörténet is meg van hozzá.
DPF faggatásra meg ezt találtam: [link]
Ha jól értelmezem a 108-as mérőcsoportban van korom tömeg ennél a motornál.
A fórumban a CRBC motorra keresve nem kaptam találatot.Segítséget, tippeket, tanácsokat előre is köszönöm.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #145309 üzenetére
Van itt kép tőlem, amiben a saját befecskendezőimet néztem, ott vannak a csoportok is. Mikori a VCDS? Csak mert az új vezérlőt nem olvassa akármi.
Advanced measuring values 180-183-as csoportok. Üzemmelegen minél közelebb a 0-hoz, annál jobb.
DPF 335,336, 337
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #146285 üzenetére
Kerékcsavart kiderítettem, 60 fokos, kúpos fejű kell hozzá.
Befecskendezők és a DPF így rendben, vagy kényszerítsem a regenerálást?
Amúgy 100-nál pörög ~1950et a motor 5. fokozatban. Jól sejtem, hogy inkább ne tegyek hatost, bármennyire is szeretné?
Városban is 3.-ban mentem 50-60 között, de az 5.-ért sír.
Itt olvastam ,hogy a kéttömegűnek nem tesz jót az 1500 fordulat alatti közlekedés.
Emiatt és mivel a nyomaték 1750-től indul meg, inkább mindig igyekszem alacsonyabb fokozatban és 1700 körüli fordulaton vagy felett tartani. Mivel eddig csak ~100km-t mentem vele, így megerősítést várok, hogy jót teszek-e ezzel az autónak, vagy nyugodtan pakoljam feljebb?Még úgyis szeretnék sok mindent kérdezni, de kész az ebéd, és mennem kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #146486 üzenetére
A videó szerintem nem adja vissza jól a hangot. Szerintem a felső motorburkolat rezeg rajta. Azt szorítsd le kézzel, vagy vedd le és úgy hallgasd meg. A hideg dízel mindig rezonál és ráz valamit. Ezt jobb, ha megszokod.
Ha eddig nem búgtak a kerek, akkor biztosan a gumik okozzák. Fűrészfogasra kopott prémium gumi jó tulajdonsága. Én 2,3barral járok mind a 4 keréken, ha nics tele pakolva, simán jó akár 4 emberrel is.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz 1stVikman #146683 üzenetére
Köszi! Szóval a VCP jobb lenne? Kinából 25 dollár.
Volt 2016-os modellévű G7-em, azon magyar nyelvű az infotainment (Composition Media, MIB2), viszont érzésre lassabb, mint a mostani 2014-es (ennek nem jut eszembe a neve, a kisebbik navis). És a frissebb, magyar nyelvű is angolul navigál.
Nem lehet a régebbire magyar nyelvet tenni - nincs rá fw.A mib2-n nekem is lefagyott a tolatókamera rendszeresen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 1stVikman #147244 üzenetére
Auchan részéről szimpatikus, hogy rendszeresen bevizsgálják a naftát. 1.9 SDI és régebbi adagolós gépek miatt nem releváns, de semmi bajuk a puruttya gázolajjal
Kapcsolódó agymenés: érdekes lenne kipróbálni 300-400k km-en, hogy olcsó g.o. és pl. 2 mikronos szűrő, vagy gyári szűrő és prémium üzemanyag hatása jelentősebb - extra kopást elkerülni, vagy jobb kenést adni
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz 1stVikman #147724 üzenetére
Köszi, ettől tartottam.
Garázs híján fölöslegesen nem furkálnék ép cuccokat, szóval szerintem veszek egy kesztyűtartót (13ezer bontós oldalon), aztán a mostanit szétbrmolom. Visszatenni ahogy néztem, nem olyan nagy szám Szellőztetés, lámpa összerak, 5 csavar becsavarozik, mindenki mehet a dolgára.Szakszervízben azon hüledeztek, hogy hatvanakárhányezer egy komplett kesztyűtartó, és hetvenakármennyi csak az ajtó külön
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
veterán
válasz 1stVikman #151201 üzenetére
Előre Bosch Aerotwin A863S (van egy felesleges szettem, hibás rendelésből, de meglehetősen messze vagyunk földrajzilag egymástól), hátulra Bosch A282H (5 ajtós G7-re). Amazon.de-ről rendeltem.
Nem kell hozzá adapter; 1:1-ben gyári; a lapáton van egy halvány sárga Bosch felirat.#151203) joshua7 : G6-ra sajnos nem tudom, melyik kell, milyen gyártmány az eredeti. G7-re a fenti 3 db < 10 K Ft.
[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #152630 üzenetére
Én pont most voltam regenerálni vele. Hazamentem vele szüleimhez és mondom ránézek mert úgy éreztem, hogy hamarosan aktuális lesz. És igazam is volt, mert már nagyon tele volt a DPF. [kép] Elindultam vele az M6-ra és el is kezdte ahogy illik neki.[kép]
Ez lett neki a vége: [kép] Pont jött a lehajtó ezért amint levettem a lábam a gázról már abba is hagyta. Ahogy a képen is látod 2,71-ig ment le és 18 perc kellett neki. 622km után regenerált amúgy. Amióta figyelem nekem mindig olyan 1-2 gramm közé megy le. De amúgy Mágus mondta, hogy ez csak egy becsült érték nem mért.
Pont ez a bajom, hogy a Q5 még jobban tele volt és nem akart elkezdeni regenerálni 82 km autópálya után se.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #153296 üzenetére
Nekem csak egy O gyűrű könnyezte a hűtőfolyadékot a termostat ház mellett, de a cseréjéhez ki kell venni a termostatot, ha már a kezemben volt, nem raktam vissza, kapott újat, meg el lett mosva minden, amit le kellett venni a művelet miatt.
Sokat szöszöltem vele, így lett 7 óra, de minden nyomatékra lett húzva, mindent mostam. 3 óra volt szétszedni, 4 összerakni.Légszúrőház, összes motor burkolat, turbó csövek, fojtószelep, üzemanyag szűrőház, hosszbordás szíj, generátor, jobb első lámpa, vagy 10 hűtéscső, termostat, az ominózus O gyúrű, egr első cső(egr a motor mögött van a turbó alatt, de vannak látható részei a szívósoron). Nem unatkoztam vele. A blokkot lemostam féktisztítóval, megszárítottam.
Mindegyiken ereszteni fog előbb vagy utóbb. Majd dobok képet az O gyűrűről.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
w333
félisten
válasz 1stVikman #154262 üzenetére
Na akkor mondjam azt hogy nekem a 2000 évjáratú Seat Leon 1.4 (16V) AHW már 328000 km van benne (szintén vezetett szervizkönyves) és 12000km alatt (1 év) a maradék 0.8l menet bele ami maradt a 4L kannából (olajcsere után), innen is látszik hogy nem a km állás számít, hanem az hogy hogyan használták !
(#154264) F_Zolee
Mert odafigyeltek rá és hidegen nem hajtották szét !
Lehet hogy nekem sem kellene tölteni de én mindig a nívópálca recézett részénél a tetejéig öntöm, durván 2-3 havonta szoktam ellenőrizni ... lehet ez már sok ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!