-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz kozicsd #89251 üzenetére
Az igazgató aztán általában nagyon ért a műszaki kérdésekhez
(#89245) Dr.Zoo :
bobtheoilguy-on fórumban majd' minden olajról találni infókat, érdemes megnézni mert bevizsgáltatják őket mittudomén 10k km csak városi rövid utas használat után hogy áll az olaj (nyilván attól is függ miben van de iránymutatónak jó). Annak sincs feltétlen értelme, hogy belerakjuk a legjobb olajat és fölöslegesen hamar kidobjuk
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #90255 üzenetére
Ilyenek miatt nem tudnék megszokni egy francia autót...
Hát, nem mindegyik francia autóban így van, és egy rakás németben meg egyéb nem francia márkájú autóban is szar helyen van, szóval ebből a mondatból a francia szót akár ki is lehet hagyni
-
-v-
addikt
Nem tom bakker szerintem ez annyira gáz (itt most a szó szoros értelmében is )
VW Golf 5 GTI TFSI 2.0 200HP motorról lenne szó, amibe szeretném beleépíteni a gázt.
GTI-be gáz-t .. 'szér nem vesz akkor valami 1.2-es fost ha a fogyasztástól félti a pénztárcáját ...
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Egy 5-ös golf gti minden, csak nem játszós autó
Ellenben sportosabb modell ami haladásra lett kitalálva, tehát valamilyen szinten célgép(ebb mint egy normális hétköznapi változat), szóval ez meg így elég nagy ellentmondás meg visszás, hogy a gyár direkt megtuningolja neki, kihegyezik kicsit jobban, hogy több legyen a kakaó meg jobb menetteljesítmények legyenek, ő meg abba akar gázt ... ferrariba ne tegyünk? Tudom sarkítás, de gti-t azért veszel mert haladni akarsz és nem mert a fogyasztás érdekel. Ez tipikusan olyan hozzáállás, hogy igazából van pénze, de azért mégis ingyen ebédet akar. Ingyen ebéd amúgy sincsen, ha meg olyan akar akinek mellesleg telne is azért, akkor meg szarrágó is. Majomra telik, banánra nem. Tudom nem vagyunk egyformák, engem ez a hozzáállás eleve irritál, plusz ehhez még hozzájön amit fent írtam, hogy ez még rendben lenne egy mittudomén hétköznapi mondeo 2.5 V6-tal - azokból is sok a gázos - valaki élvezni akarja a V6 selymes járását meg szép hangját, meg meg is tud azért mozdulni ha kell, de nem akar olyan őrült sok benzint fizetni .. hát ez még szódával elmegy, de érted egy gti, ha nem is játszós autó de egy direkt olyan modell, ahol a menetteljesítményeket helyezik előtérbe, de ő azt is gázosítaná ... Ami megy az fogyaszt, ennyi. Aki ezt nem tudja elfogadni vagy nem akarja kifizetni az ne vegyen ilyen autót, ha a benzinpénz a legnagyobb problémája akkor nem kell gti-t venni ilyen egyszerű, nincs ezzel semmi baj, csak nem kell elbaszni gázzal ...
Nem vagyok geci amúgy meg igazából nem kívánok neki semmi rosszat nyilván, de azért mégis az jut elsőre eszembe, hogy vegyen csak egy dízelt mert az ugye megy is meg nem is fogyaszt, ott az ingyen ebéd, mondjuk valami prémiumot bömöst vagy ódit mer az még nagyobbat mutat, fú meg menni is tud meg még csipszeljük is meg és örülünk mert kevés pénzből megy is, sokat is mutat, nem is fogyaszt, még a haver gti-jét is odaverjük vele.... aztán szarjon is be neki az összes százezres alkatrész meg minden ami létezik Na mindegy, valóban nem vagyunk egyformák. -
-v-
addikt
No offense: de aki chippel/tuningol az nem fillérbaszó? Csak mert eleve meg lehetett volna venni az autót eggyel nagyobb motorral is.
Ez több helyen sántít ez az érvelés: nincsen minden motornál nagyobb motor
Sokan amit csipszelnek az volt bele a legnagyobb motor. Golfot szerintem még sose árultak V10 tdi-vel nem?
Kénytelen vagy az 1.9 tdi-t csipszelni ha több kakaót akarsz
Másik meg hogy nyilván ezek jó része használtan veszi, használtan meg azt veszed amiből találsz szépet meg értelmes állapotút, magyarhonban tipikusan nem a legnagyobb motoros csúcsmodellt mert abból a) alig van b) ami van is lefingott. Ettől még akarhat több kakaót az, aki nem tudta beszerezni a ritkaságszámba menő legnagyobb motoros típust Nyilván ha ingujjból kifizetem a vatta új gti-t, akkor nem az 1.4 TSI-t veszem meg és kezdem el tunerolni, hanem alapból a gti-t veszem.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Az autóbuzéria, tunerolás, autóval foglalkozgatás hekkelés stb. sok embernél egy hobbi
Függetlenül attól van-e reálisan kívülről nézve "értelme" ...Ha valakinek extra igényei vannak
Annak miért is kéne minden áron gyári out of the box megoldást választania? Miért ne hekkelgethetné össze magának az áhított végeredményt? Legalább elfoglalja magát meg örömét leli benne, meg nyilván ehhez tartozik egy társaság is stb. Változatlanul nem látom ez miért a fillérbaszás lenne. Ha nem sufnituning megoldás hanem normálisan tunerolgat valaki, akkor ráadásul általában az zsebbenyúlós is..
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #90791 üzenetére
Ez egy ilyen autó. Kicsi bele az a motor, és sokat forog, ez a hiba forrása, bármit fogsz vele csinálni, ennyi futásteljesítmény tuán enni fogj az olajat.
Ezt nem értem. A motor kopásának 90%-át indításkor meg nem üzem meleg állapotban szenvedi el ...
ha van olajnyomás, meg rendes olaj és üzem meleg, akkor mindegy mennyit forog, nem attól fog elkopni ...ennyi futásteljesítmény
Ez nem valami sok km Az enyém is egy pörgős motor, mindenki úgy is használja, de senkinek sem eszi az olajat, annak se akinek 4-500e km van benne, pedig ők is mindig 7k fölé tekerik. Type-r meg hasonló pörgős Hondák se kopnak szét attól mert folyton forognak ..
Nem?
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #90859 üzenetére
De a téd nem 74 kw egy üresen 1,5 tonnás vashoz.
Nem, de autópályán 4000-res fordulaton a 74 kw-os motor sem erőlködik az 1.5 tonna alatt, mert nem igazán kell gyorsítani csak a légellenállást legyőzni, tehát a szóban forgó "szétkopik mert túl sokat forog" dolog szempontjából ez mindegy (vagy akkor viszont azt mondod, azért kopik szét mert túl nagy tömeget cipel,
és egész életében padlón van hajtva hogy meg bírjon mozdulni vele az autó - egyébként ezzel se értek egyet, ha van jó olaj benne és üzem meleg, nem ettől fog szétkopni (ha meg igen akkor az alapból is egy rossz konstrukciójú motor, vagy nem megfelelő az olajcsere periódus, nincs karbantartva).Próbálj meg egy órán keresztül 4000-es fordulaton menni és nézd meg menyi olaj fogyott nálad.
Mentem már 6e fölött is 2 órát Sajnos nem igazán tisztelem a sebességkorlátokat.
a) ha sok városozás után csinálsz ilyet, először úgyis a benya ég ki a felhígult olajból, szóval a megjelenő csökkenés egy része nem olajfogyi
b) még a vatta új motor is nyilván fogyaszt olajat, ha folyton revlimitig van tekerve, ez normális, nem azt jelenti szétkopott a motor ... ha valaki folyton 4-5e -res fordulaton autópályázik, akkor több olaja fogy .. ettől még lehet hibátlan állapotú a motor.
c) nem szokott nagyon olaj fogyni nálam ilyenkor (ami elmegy olaj az a szelepszárnál meg a főtengely szimeringnél megy el - utóbbi miatt van, hogy álló helyzetben eszi a több olajat ) -
-v-
addikt
válasz Mágus2 #90904 üzenetére
Az 1,4 55kw golf klasszikus esetére gondolj. 150 000km után majdem mind generálra szorult
Furcsa, szerintem simán csak kaksi motor akkor A 70 lovas 1.4-es focus (I-II) ugyanolyan alulmotorizált fos, de nem hallottam ilyen problémáról még ... ezt én értem, hogy nagyobb a terhelés, de nem lehet akkor csak egy rövidebb olajcsere periódust kellett volna megadni hozzájuk? Én nem tudom elképzelni, ha 10e-renként lecseréled benne az olajat, akkor szétkopik attól a motor, mert autópályán használod ...
akkor az tényleg alapból vagy egy kaksi motor, vagy el van bacva az olajcsere periódus/karbantartás[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz homeless09 #91732 üzenetére
Nem
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #92126 üzenetére
Városban én valahogy sose találtam a jó fokozatot ... harmadik rövid, ott már zavart a hangja, negyedik hosszú, ott meg túl keveset forog ... megindul a sor felszúrod negyedikbe, picit visszalassulunk már rakhatod is vissza.. valahogy nekem ez maradt meg, hogy folyton 3-mas 4-es között varázsoltam
Viszont a hatodik az jó, hogy olyan hosszú(#92128) tomcsi23: á az nem volt gyepálva sosem egy dízel meg egy oktáv nem arra való
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest