-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
hát én most azon agyalok hogy 8 colra valahogy rá lehet e fabrikálni a 165/50 R15-öt
vagy meg kell hagyjam a 195/50-et.két külső csere újra zsírozás minimum az esedékes napokon belül mielőtt menthetetlenek lesznek.
nyár előtt meg egy motor generál ami lehet egybe lesz kötve egy kompresszor beépítéssel is...
jah amúgy most teljesen gyári kerék a gumi méretem van (15X6,5j ET33->195/50)
no és az olaj nyomás gondom is megoldódott, az eddig 0,2-0,3bar helyet most 2,1bar van alapjáraton.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Mindenkinek szuperál a német technika
enyém is rendbe jött, amég "szép" idő van hajtom is, amint bejön a rossz idő megy a garázs mélyére
no de a héten vendégeskedett nálunk egy 88-as 2-es GTi (8V). 2. tulaj vezetett szerviz könyv (110e km)
nem volt még megbontva semmi sem rajta, gyári talpas gömbfejek, szilentek vannak benne olyan az úton mint az álom.
az egész autó elég patika, klímás.
hibák:egy picit rozsda a tűzfal alján/a vezető ülés combtartója le volt ülve/fehér... egy pár alapos pólir ráférne/piszkos volt
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
unix programja hozza hozzájuk a pollen szűrőt, de egyik cimbinak az volt a gondja hogy amit az unix progi hozott szűrőt az nem passzolt a helyre szóval jobban jársz ha centi alapján keresel az autós boltokban szűrőt.
ha nem lenne gond akkor lőnél róla egy képet ?
a veterános képeket meg várjuk! merre a volt, a vasúttörténeti parkban?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
alapvetően kb a g2 99%-ba jön be a kosz, baromi ritka cucc, ergo ha ne adj isten tovább akartok adni a golfon a pollenszűrő házra feltétlen vevő vagyok!
aprópó a térkép zsebes projekt hogy halad?
mit akarsz venni abból az 1,8-as GL-ből ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
neked is csapágyas a fűtés motorod?
teló alatt a gólyalábakra gondolsz? mert elvileg volt olyan amiben cserélhető csak a teleszkóp patron, ha neked is olyan van én abból inkább vennék újat, ha sokat kér érte az ember.
DeadMeat:VAG-com segítségével meg kéne tudniuk mondani hogy kb hány %-osak a befecsik.105le-s PD semmi képpen sem, SDI meg lomha de elpusztithatatlan, ezen kívül sima 90le-s vagy 110le-s TDI mindenek felett.
egy tipp a PD tulajoknak minden egyes teli tankhoz egy kupaknyi 2 ütemű motor olaj (Aral, Mol, stb), hosszú távon meghálálja
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
a jelenség nekem is fent áll, csak talán kevesebb víz tűnik el.
ha olyan a tágulásid mint nekem (van jeladó a tetjén) akkor nézd meg hogy nem vízes e a csati.
illetve nekem még víz kő nyomos a hűtőm oldala (a felső víz cső csonktól indulva), talán a HF tömítésem is szar már picit, bár át nem dolgozik, olaj nincs a vízbe...
csak ezt tudom hogy valami illesztésnél folyik, termosztátház, vízpumpa illetve jön a blokk baloldalán egy vízcső az kb ahol a vez tengely szimeringjével egy vonalba azon a fém csővőn lesz egy felfelé néző csonk ott folyt még (gyári bilincs->aba bilincs és azóta jó.)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
Kicsit meleg vízzel nyomkodd végig az összes csövet, amit lehet, hátha mégis szivárgás. Egyszer szívtam már úgy, hogy fogyott a víz, de nem láttam, hogy hova (jó, ez más, mint amit írtál). Aztán kiderült, hogy csak melegen tágul valami annyit, hogy épp ereszt, s ráfolyt a motorra, eltűnt egyből. Ahogy nyomkodtam a vízzel teli csövet, úgy derült ki a bibi.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
prmcsk
addikt
A problémádat könnyen ki tudod találni...
Fekete = akku negatív, sárga és piros együtt = pozitívra. A kütyü nem szólhat. Vedd el csak a sárgát és, ha szól, akkor a sárga megy bármilyen gyújtás vezetékre, a piros meg a világítás bármelyikére. Mindez lehet fordítva is csak a fekete állandó...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
prmcsk
addikt
A víz problémádon is gondolkodom közben, de nem tudom mi a verdád ?
A víz úgy is eltűnhet a hengerfejnél, hogy nem keveredik az olajjal, hanem a motor "munkatere" eszi meg és még az is lehet, hogy nem állandó jelleggel...
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
prmcsk
addikt
Vízfogyás:
Felsíkolás helyett lehet, hogy csak hengerfej tömítés csere. Meg kéne nézni a felsíkolás előtt, hogy a tömítésen, a hengert záró fémgyűrűn nincs e valamilyen elváltozás, vékony repedés, mert ez is oka lehet az állandó, vagy időszaki vízfogyasztásnak, bár ehhez lelkiismeretes szerelő kéne, aki nem ver azonnal plusz költségbe.
Szelep csattogás:
Lehetséges okai: Nem megfelelő, vagy öreg olaj. Olajpumpa gyengélkedik, vagy a hajtása.
Hidrotőke rossz, esetleg olajcsatorna dugulás.
Ha közvetlen az indítás után csak pár másodpercig csattog, az nem hiba, mert előfordul, hogy a blokk legtetejéről az álláskor "lecsorog" az olaj, amit az indítás után az olajpumpának kompenzálnia kell...Szelepszár szimeringezést és szelepfészek marást akar csinálni, ami nem árt, föleg pár százezer után.
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
VR6-Fan
veterán
eleve az hogy a 15W40-es teljesen ásványi olaj...
és a mol-os olaj vissza jelzések és tapasztalatok alapján nem a legjobb (pl kevés km-t bír).
szűrőkben meg a mann (előzőleg kissé helytelenűl írtam! ) váltbe azzal még nem volt problémánk.
és nem rég a szűrő és a hirtelen tönkre menő olaj miatt nem volt olaj nyomásom.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
gyűrűzve nem lesz gondolom.
hüm hát igazából Te tudod (meg szerelőd) hogy mennyire kopott a moci, ennek fűgvényében.
javasolok 10W40-en vagy 15W40-en (szigorúan 8000km-nként cserélni!), gyártó meg igazából castrol-t (magnatec azon belül gondolom nem fog kapni nálad sokáig durva hőterhelést).
vagy mi használunk még liqu moly-t (sárga flakon fekete cimke, fajtát most meg nem mondom) 10W40-est, előzőleg nekem ez volt benne 7e km alatt egy fél litert csipegetett (szimeringeknél elfolyt, meg kivannak már a szelepszál szimeringek nálam is, meg persze tuti eszi valamennyire..), nos a gondom az volt hogy varázs ütésre "szét ment" az olaj (nem volt kenése viszkozitása is romlott).
na már most nálam azért hajtva van a gépezet rendesen, más kocsinál nem tapasztaltunk ilyet.nekem jelen pillanatban 15W40-es castrol magnatec van benne, a tél tuti húzos lesz mert hidegen vastag az olaj, és 1-2 percig ha nagyon hideg van csattog 1-1 töke.
természetesen hidegen semmi féle képpen ne forgasd a kocsit, amúgy így mást hirtelen nem tudok róla, nem eszi igazából ha meleg akkor bírja a hajtást (jó nem autokáztam vele 5000 felett még 20 percet az is igaz, de jó párszor volt már 1-2 kihúzatva és nem produkált semmi rendeleneset a motor)
m3tr0:meglett a pénz? szerintem a pirosnak 50ért enged el a kezét.
a fél szervíz meg van vagy az esetleges lakatolás is bőven
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
bazzeg annyi pénzért felújíthatja az én motoromat is
én anyagra számoltam 100k amiben már benne van a 40%-os kedvezmény is...am az hüvelyes motor ? VW-re nem jellemző...
ha picit tudsz várni még melegszik és az első 5-6 km-n nem kell tolnod neki akkor nem annyira para a 15W-s olaj, de ha meg lesz gyűrűzve nyugotan mehet bele a castrol magnatec 10W50-ese!
és óvatosan tessék bejáratni meghálálja
m3tro:nem gond, ez ilyen.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
prmcsk
addikt
Itt valami nem kóser...
Ha találsz olyan idióta szerelőt, aki 20k.-ért szétszedi, felhüvelyezi, (amit nem kell ugyanis öntvény a blokk és felfúrni szokták), meggyűrűzi, szelepfészket mar, szelepszár szimeringezi és még össze is rakja, annak azonnal add meg a telefon számát. Annyi munkát öntök neki, hogy belefeketedik...
Ha kb: 40k.-ért "csak" szétszedi, meggyűrűzi, fészket mar és szimeringez és összerakja, már úriember az illető...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
marsu
addikt
Szerintem rakd be a kedvencek közé a PH!-s autós találkozó topikot!
Mostanában a talik már nem Esztergom és környékén szoktak lenni, hanem Tóalmáson, mert itt van egy házam, jó nagy telekkel ... Van hely az autóknak, lehet sütni, főzni, bográcsozgatni, iszogatni ...
Mivel van hely mindenkinek, itt is lehet aludni.
Nyáron az első talin sokak hoztak sátrat, de most így télen, hidegben, jobb a házban.
Press any key to continue ...
-
VR6-Fan
veterán
-
-
VR6-Fan
veterán
20-30e forintér komplett 1,6 GTI-ket kapsz (motort, bár az EG feje szerintem nem jó esetleg meg tudom kérdezni hogy mi jó a te blokkodra... vagy te is a szerelődet)
de a 2-es gti motorokat is 30-40e ftért dobálják, igazából neked a befecsi rendszer a lényeg meg hogy szerekezetileg jó legyen a fej.
az hogy most melyik fejet csinálja meg a gép műhelyes szerintem az ő szemszőgéből nem változtat az áron
egy átemelő szivatyot meg egy külsőt kéne még szerezni és menne, elvileg a cucc.
én elgondolkodnék rajta ha kivitelezhető, főleg hogy most lesz pénz költve a motorra.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
-
VR6-Fan
veterán
reccsen is amikor berakod? vagy csak amég hideg nehezen veszi?
mert akkor valószínű hidegben túlságosan megdermed az olaj, túl sűrű, ez fent áll nálam is sőt a difi kihajtásnál is folyik az egyik szimeringem, ha a szinkronokal nincs gond akkor inkább szimering csere meg új olaj szerintem.
de szvsz felesleges pont 1,6-oshoz váltót keresned. Nézd meg a váltó kódod (váltó harang alja).
és egy hasonló tagolásút keressél hozzá, ha rám hallgatsz akkor 1-2-3-ban rövidet 4-5ben hosszú váltót keresel.
de persze egyes golf és jetták megfelelő váltói is teljesen jók hozzá.
Gebriel:G60 style csipetnyi dubbal fűszerezve, USA kocsi? überűl néz ki
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
1000km-ig 2000 felé ha nem muszáj ne nagyon pörgesd.
elvileg nem szabadna füstölni.
falsch-ot nem szív valahol?
ill baromi szoros még a motor és valószínű jóval nagyobb a mechanikai ellenállás, picit használd aztán utána kiderül, hogy meg szűnik vagy sem.
jah esetleg egy kicsit több kajával is meg kinálhatod, de először egy pici km-t tegyél bele.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
pontosan.
addig az ilyen dolgoknak kisebb jelentőséget kell túlajdonitani de viszont ha valami utána is fent áll akkor, annak feltétlen utána kell járni.
tavasszal nyárral lehet esélyes lesz egy VR6 bekerülése a géptető alá
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
prmcsk
addikt
MEgyek vele minden nagyon szép nagyon jó de amikor "kicsit" odalépek neki először megtorpan a kocsi aztán észheztér.
Ez simán előgyújtás probléma is lehet...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
VR6-Fan
veterán
ma úgy is váltó cserénk volt G3 VR6-on
jah és baromi nagy autó ez a golf 2, igaz el kellett döntenem a hátsó ülés sort (van bent egy egy kb 60l-s SUB) de így is a 4 ülés kivételével egy komplett golf 2-es belső kárpitostul szőnyegestül, műszerfalastul befért
hát akkor hajrá, ha nincs hangja és nem lóg a difi akkor, nem gáz, cska sok melló szét szedni sajnos.
én egy ilyet kérek :
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
prmcsk
addikt
"Na képzeld el kiderült, hogy el volt állítva a gyujtásom". Én megmondtam...
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Riasztó topik
- Formula-1
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Netfone
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest