- Windows 11
- C# programozás
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Vírusirtó topic
- Hálózati / IP kamera
- Reklámblokkolók topikja
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tresh
addikt
válasz varsam #97481 üzenetére
Nekem már a 205/55 el is megvezet De sebaj jön rá a gyári 17-es meg egy mínusz 3-4 cm ültetés túl fent van a segge meg az eleje.
Mági: jól gondolhatom hogy az alábbi jelenség összefügghet a légtömegmérőm gyengeségével..: gurul az autó 20-30 2 be parketta és kb 2800 után ránt akkorát mintha péklapáttal hátba vernének és kezdi húzni a kis belét. De ha 3 ba 1800 nál van és szintén megsimogatom a tűzfalat a gázpedállal akkor ugyanúgy el kezd húzni mint a hülye de már 2000től.(4,5-be is szépen húz 2000től..csak kettőbe érzem azt mintha későn kapcsolna hogy bazzeg menni kell)
[ Szerkesztve ]
-
-
!Overdose!
őstag
válasz varsam #100739 üzenetére
A Fékmestertől, ahogy mindig. Az egyik legolcsóbb és legszimpatikusabb webshop szerintem. Fontos, hogy mást is beszereznek, nem csak azt, ami a webshopban szerepel. Ráadásul most 30000 Forintonként 3000 Ft visszajár. Ez minden alkatrészre vonatkozik, kivéve a motorolajakat.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
tomcsi23
veterán
-
TaaT
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz varsam #112188 üzenetére
Etka mindkét oldalra ezt írja: 3A1955425A (530mm), ha horog van a kar végén, ami érdekes, mer én asszimetrikusra emlékszem, bár az lehet a b5.5 passatra igaz csak. Bosoko-t tudom ajánlani, találkozókon tomcsi a díler.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz varsam #115010 üzenetére
Szerintem teljesen mindegy, céges autót elvből nem vennék.(Csak ha ismerem akié volt, és tudom, hogy járt vele esetleg ültem mellette több alkalommal is) Hiába a szervízkönyv, szerinted megvárta bárki is, hogy üzemmeleg legyen a motor, és csak utána hajtotta?
Az embereknek fáj az igazság!
-
footy
addikt
válasz varsam #115024 üzenetére
Abban van egy sokkal jobb ules, en a trendline ulesen 20percnel tobbet nem birok ki.
A tobbit nem tudom(talan borkormany es MFA? - az enyemben legalabbis ezek voltak ) mi tartozik az egyes csomagokhoz, de a VW-t ismerve valoszinuleg semmi, hanem mindet kulon kell ikszelni. Bar ennel azert nagyobb a sansz hogy jobban felszereltet fogsz ki. -
lenko
aktív tag
válasz varsam #115029 üzenetére
Kb. erre tippeltem árba, ha neked megfelelő a felszereltség, és az hogy itt ott le lesz ütve/horzsolva, valamint lehet csipegetni fogja az olajat, persze ha szerencséd van nem, de ez majd a megvétel után derül ki x ezer km-el, akkor éppen meg lehet venni.
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
kk831228
addikt
válasz varsam #115219 üzenetére
Egyik oldalró nekem is kiesett pár éve, nem találtam a helyét így úgy maradt... Akkor vettem eszre amikor üléshuzatot javítattam és mindkét ülés ki volt véve...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
tomcsi23
veterán
válasz varsam #115450 üzenetére
Mire kell amúgy figyelni? Hogy pl ne dohányozz közben.
Na meg a fülekre, csövekre, stb. Ha régen volt (vagy egyáltalán nem) cserélve, törhetnek.Ja, és az új szűrő jó irányba legyen berakva.Qru, akár arra is utalhatott a kövér gázzal.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
varsam
őstag
válasz varsam #116673 üzenetére
még valamit elfelejtettem. Amikor kiszedtem a zárat, valami beesett az ajtóba, és most hiába teszem vissza és húzom meg a csavarját, nem szorul be, kijár a helyéről.
Ha leszedem az ajtó borító panel, plusz a belső panelt is, akkor vissza fogom tudni tenni a helyére azt a valamit? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz varsam #116696 üzenetére
Szét kell szedni a zárbetétet,kipucolni,összerakni. Egy biztosító gzégergyűrű tartja össze az egészet. Szétszedve fékolajba áztasd be egy par órára. Ha úgy sem lesz jó,akkor nem az autóhoz való. Nem tudom mit ejtettél be az ajtóba,de csak a belső borítást levéve fogsz hozzáférni.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz varsam #116826 üzenetére
Ha megpróbálod a chipet, te is fogsz+8-10 lovat, és 0,5-1l fogyi csökkenést.(Már legalább 3e-től meg fog indulni)
A mostani 2.3 V5 170ről ~180-ra írása még friss, pályán nem jártam még vele, csak a munkába járós fogyi eddig 8,6-ról 8,1.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
kk831228
addikt
válasz varsam #117051 üzenetére
Ez a gyűrű fogja a zárat... Amikor betolod a kulcsos zárrészt a fémes részen belül van egy nút, amibe ez a gyűrű belecsúszik. Ebbe az állásába kell belerakni belülről úgy hogy az a kis csavar feje belekerüljön a gyűrű két kis kivágott része közé. Amikor elkezdet tekerni a kis csavart befelé akkor ezt a gyűrűt a fejével elforgatja és olyankor nem tud kicsúszni belőle a zárrész... Most már majd rájössz...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
zsolt19900
őstag
válasz varsam #134615 üzenetére
szerény megítélésem -és próbálkozásom- alapján: nem
mivel asszem fogja a zárnál is valami, amit meg úgy kell kivenni, hogy beledugsz a kis lyukába (he-he) valami tű félét, de ha leszeded belül a kárpitot látod az ott tartó csavarokat is, amihez én egyhez nem igen tudtam hozzáférni
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Zizmand
aktív tag
válasz varsam #158116 üzenetére
Szia
Amiket én tudok tandempumpa pöcse szokott lógni, vezérműtengely kopás, vákomcsövek elöregednek, PD elem értékeket érdemes megnézni + hibakód olvasás, turbó állapota, EGR nél folyhat az olaj, kettőstömegű lendkerék ne zörögjön.Egyébként még: az első futómű elég összetett, ne kopogjon, beázások kb. minden irányból, ajtópanel tömítesek, akksi alatti vízlefolyónál, pollenszűrőháznál, ha beázik érdemes megnézni a sofőr alatti komfort modult és kábelköteget.
Mikrokapcsolók a zárakban beszarnak (vagy a forrasztás eltörik), ha kombi akkor a hátsóablaktről vízelvezető csöve el törhet, így tele lövi vízzel zárat és a mechanikát. Ajtókárpitok általában már megereszkednek ennyi idő után, ha nagy boardos (nagy kijelzős a műszerfal) akkor meleg hatására hajlamos elhalványodni, így olvashatatlan lesz. Rozsdásodásra nem igazan hajlamos szerencsére, csak az első sárvédő ív teteje, benne van gyárilag egy szivacs ami megfogja a vizet és elkezdi rohasztani. Ha még nem kezdte el éredemes kikapni a szivacsot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- Sorozatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ukrajnai háború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- PlayStation 5
- Windows 11
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...