-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #6411 üzenetére
az enyémmel is ez volt belülről volt nyirkos nedves és a tetőről csepeget vissza az elpárolgot hűtő folyadék.
miért is párolog mert a fütés radiban a hütő folyadék kering és az nem éppen 10fokos, és amit megnyitod a fütés csapot szépen megindul a fütés radi felé amiből a lyukon keresztül szépen befolyik az utast térbe mivel a müszerfal alatt van a fütés radi ergo ha megnyomkodja az első szényeget valahol akkor ki kekkel hogy bugyadjon egy kis víz...
meg a tágulásiból is el kell folyni a víznek ha nyitva a fütés csap
1-2 golf-hoz nem kell gyárilag szélvédő ragasztó, max ha a kéder már szar akkor szokás meg kenni azzal.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
chros
őstag
válasz #00809728 #6471 üzenetére
tomcsi23, VR6-Fan, Dodi72: koszi, en is az uzemanyagellatasra tippeltem, de ennel tovabb ne jutottam ...
Üzemanyagpumpát halgasd meg müködik-e amikor a kulcsot elforitod.Azaz rendesen ad-e sípoló hangot.
Ez hol van pontosan? Gondolom a motorterben, de hol ?Meg 2004-es szerintem a taknnál lévő szürőt sem cserélték ki.
Es ez hol van? Ules alatt?Gázolajszürőd milyen?
Es ez? Motorterben, de hol?Ui: egyebkent, 1.9 PD-TDI, nem 2.0 ... Nincs felcimkezve ez a vacak...
Koszi
-
tomcsi23
veterán
válasz #00809728 #6484 üzenetére
Elhiszem, hogy van valami mögötte, sőt, még állítólag a gyári rádió is tárolja a km-t. De ebben a mostani "egyszerű" világban nem hiszem, hogy ne lehetne bármit is variálni, az is csak egy kompjúter.
Persze, mindenképp érdemes egy olyan hozzáértőhöz elvinni, akinek eszköze és tapasztalata is van hozzá. De ez is csak max valószínű eredményt tut mutatni, a 100%-os stimmelés esélye marha kicsi.
Nem azt mondom, hogy nem lehet egy kocsi minden szempontból frankó, és hogy nem lehet hihető, amit állítanak róla, de ebben a fos országban mindenki a más kárára próbál okoskodni, és ezt az olyan bármivel meg is teszi....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Geli
senior tag
válasz #00809728 #6497 üzenetére
Előtte mindenképp elviszem márkaszervizbe átnézetni.
Igazából szervízen arra gondoltam, hogy ilyen 2-300ezres kiadások, amivel riogatnak ilyen öregebb audikkal...
Így képekről hogy lehet megállapítani hogy egyáltalán érdemes-e megnézni az autót?
Kp, hitelre nem veszek semmit.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #6503 üzenetére
pontosan, a képen pont ott figyel a golf egy cabrio, ez meg a 400le-s VR6 turbonak az egyik része, amit elkaptam egy kép erejére unalmas pillanataimban, mert innen autók is szoktak érkezni
(aprópó találkozón mindig van 1-2 hölgyemény akik szeretnének beülni a gépbe )
hát nem tudom kinek a fejéből pattanhatott ki
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #6521 üzenetére
Szia!
Egyenlőre marad a gyári GTi-t aztán ha nem szállít eleget (kb pont necces lesz de lehet hogy a hirtelen turbonyomás emelgetést nem fogja túlságosan díjazni) akkor szerintem megkereslek hogy milyen pumpát ajánlasz, csövek már a VR6 miatt is cserélve lettek.
hát hamár ebből élsz elvárható hogy érts is hozzá
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #6528 üzenetére
áhh milyen autót vegyek topik érdekes arcok vannak ott
rendes autó komolyabb motor bontás nélkül elmegy normális körülmények közt 300e km-t, ami ezt nem teljesíti az már csak pénz temető.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lorcsi
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz #00809728 #6539 üzenetére
Ja, mert egyrészről aztat mondják, hogy az olaj nem romlik el magában, tehát flakonban elvan sok-sok évig. Ha ez kicsit van használva, máris kaput egy év alatt? Itt némi pénzéhséget érzek.
Egyébként keresgélek neten, de eddig annyit találtam a csere periódusokkal kapcsolatban, hogy mindenki tartsa be, amit előír a motor gyártója....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #6545 üzenetére
Uram egy nagy kérdésem lenne hozzád.
Milyen alvázvédőt vegyek ami tényleg jó is.
Ma alámásztam a kocsinak egy két helyen meg van sérülve a gyári alvázvédő.
Ezeket a hibákat szeretném kijavítani, valami olyannal ami megtartja a ruganyosságát.
Köszi a segítséget előre is.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #6564 üzenetére
Kezdésnek nem rossz
Én is állok neki csiszolgatni, festegetni, polírozni.
A jövő hét végéig rendbe akarom kapni teljesen a golfot.MÁS:
A porlasztónak meg rájöttem mi a baja, koszos mint az állat.
Van a gázbovden alatt egy kis szelep szerűség.
Na amikor a lábam leveszem a gátról ezt a "szelep"-et tólja vissza a karburátorba a bovden feszítő orsó vagy mi az.
Na és ez a szelep az ami nem megy vissza.
Tehát ezért pörög mindíg 2000-2500 körül az autó.
Szóval szerintem ha lesz két napom otthon akkor nekiállok és szépen benzinben kimosom az egész karburátort.
Vagy sikerül vagy nem alapon valami lesz.
Szerintem ez lesz a baja.
Ahogy a hátsó fék össze volt rohadva szerintem ennek a krbinak is az elhanyagoltság lesz a baja.A szakszavakért elnézést a golfot még tanulom
Renault power
-
tomej
aktív tag
válasz #00809728 #6624 üzenetére
Benzines. De közben meglett a bibi: a szerviz által megadott vw 507 01 specifikációt a világon nem ismerik, legalábbis a kenőolajgyártók nem. De van vw 507 00 - ez pedig speciális 5w-30 long-life olaj, ami a 30000-es intervallumhoz kell. (Ez állítólag ekvivalens az 507 01-el) Köszi a segítséget!.
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #6638 üzenetére
persze nyilván van külömbség egy nehéz lábú Subaru tulaj 30e km-je közt meg egy öreg falusi faternak az 1,2 HTP fabia-ja közt.
apró beindult a VR6T, elég brutális így kipufogó nélkül
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Zsubi
őstag
válasz #00809728 #6656 üzenetére
Én olyanról halottam(láttam) hogy egy illető adalékot öntött az motorolajba (nem tudom hogy milyen típusút) és annyira feloldotta a motorban lévő szennyeződéseket és lerakodásokat hogy a hidrotőkék eltömődtek tőle (szinte nem volt szelep hézagja) és olajcsere sem segített rajta hanem csak a hidrotőke csere
Az biztos hogy én nem öntenék semmiféle adalékot az autómba nem ez miatt amit leírtam hanem csak úgy általában[ Szerkesztve ]
-
jpisti
senior tag
válasz #00809728 #6672 üzenetére
Miért is...?
Nem állt szándékomban megsérteni senkit ezért is tettem idézőjelek közé a jelzőt és nem is sértődtem meg -az egyébkénént frappáns- "Azért is használok PROLONGOT." hozzászólásod után negyedórával bekövetkező érthetetlen "búradurranós" hsz-en.Mint írtam nem a kioktatás volt a szándékom, sőtt: megtisztel ha elolvassátok amit írtam.
Amint láthatod sokaknak sokféle tapasztalatai (és információi) vannak az adalékokkal kapcsolatban. Amit én leírtam azt egyenesen a CASTROL magyarországi vezérképviseletének vezetőjétől hallottam a '90-es évek közepe körül egy konferencia utáni borgőzös fogadáson (tehát bőven volt "igazságszérum" mindkettőnkben)
Ezek az adalékok ártani töbnyire nem képesek (az előbbi példa a feloldott szennyeződésekről inkább a széttaposott motor mint az adalék bűne.) Viszont alapból idegenkedem minden olyan terméktől aminek a reklámjában olyan szinten néznek hülyének mint a Prolong például. (elvágott vízcső amiből percekig spriccel a hűtő folyadék, vagy himbatengelyre szórt homok, stb... elég életszerűtlen ökörségek (tudom, a buta amerikai átlagembernek ez kell)
A te példád is sántít akkor lenne figyelemre méltó ha a 7 mitsu-ból mondjuk 3 kezelt és 4 nem de így csak az látszik amit sokan tudnak, hogy ezek a japó dieselek elpusztíthatatlanok. Jómagam cseréltem egyszer egy adagolót egy több mint 500.000km futott példányon, télen és utánna pöccre indult. -egyébként egy kölcsönző tulajdonában volt, tehát kapott eleget a kis ártatlan-Végül: Dodi72, nem gondolm, hogy elnézést kellene kérjek és nem is várom el, hogy elnézést kérjenek.
Béke!Szerk: Az általad elvégzett tesztet viszont megoszthatnád, sokakat érdekelne. és valszeg hihetőbb is lenne mint egy kupac homok a nyitott hengerfejen.
[ Szerkesztve ]
A vok és a vagyok között pontosan egy "agy" a különbség!
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #6682 üzenetére
jajj Dodi ne csináld már ezt ide jön valaki osztja az észt mint egy idióta, nem kell vele foglalkozni. majd megunja, az hogy ő beletölt valamit a kocsi és ez alapján beszél te meg ezeket a lötyöket tesztelgedett a legvadabb körülmények közt, neki nem számít, de aki olvas a h.sz.-eket az úgy is rájön hogy kinek van igaza, mi meg szerintem eltudjuk dönteni hogy mi jó a kocsinak és mi nem.
kár ezen rágódnod, maradj 1-2 napot távol, de szvsz utána gyere vissza!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
jpisti
senior tag
válasz #00809728 #6686 üzenetére
Dodi, kérlek ne csináld ezt! Inkább én nem jövök többet... visszaolvastam és mindenkinek ajánlom, hogy keressen rá a "metabond" a "prolong" és az "olajadalék" szavakra.... tanulságos, hogy micsoda életmű rejlik meg ebben a topicban.
De inkább linkelem:
metabond
prolong
olajadalékha hangosan böfögném az igazságot akkor bocs de én csak egy idióta (Kösz VR6... pláne tőlled nyomatékos ez a jelző aki azt sem tudja, hogy mi az üzemanyagellátó rendszer és a feltöltő között a külömbség) szóval idióta vagyok és inkább én nem jövök többet.
A vok és a vagyok között pontosan egy "agy" a különbség!
-
dragonfx
veterán
válasz #00809728 #6807 üzenetére
sry én nem akarok beleugrani az itteni topikos vitába...csak kérésre benéztem ide mi megy itt.
Én nem írok hamis népítéletet..minek ugysem az alapján vásárol senki..,hanem a pénztárcája tetszése alapján.
nem azt mondtam 30e után lesz baja...de ha csak az elöző leonodra gondolsz...na afelé a futásnagyság után is elmondhatod e vajon hogy semmi nagyobb költség nem jött közbe ....nekem lehet beficcen valami...241e.t léptem át épp tegnap..de még ha motorbontás is lesz az egy 80ból-100ból megál...ennyiért szerintem neked egy fényezett lökös vagy mocitető nincs meg...mert ugye neked a gari miatt szalonba kell menned veleezért nem kell uj auto.
dízel meg azért fikázom...lehet aki becsületesen sőt már már túlzottan is karbantartja a kocsit mint te lehet annak nem lesz baja a dízellel de úgy érzem nem hiába terjeng ez a hiedelema szerelők, emberek fejébe...hogy ok dízel keveset eszik de ha meghibásodik valami hitelt kell felvenni rá....ezt egy szerelő haver mondta ...jó duma. ...benyás jobban bírja ha nem figyelnek oda rá ez tény.és többet is tud futni, vannak kivételek jó és rossz konstrukciók...lásd az én 4 hengeresem de 1x mindenki bele tud nyulni rosszabb szériába...aztán tanul saját maga kárán...és ez ha jól emlékszem veled is így volt.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz #00809728 #6806 üzenetére
Nah, és honnan tudja az ember, hogy akkor PD vagy CR? Az, hogy PD az mennyire rossz az Audi 3.0 -ása esetén? Dieselben nem vagyok otthon, vagyis ezekben a dieselekben nem. Itt már CR -t írnak.
[OFF]VR6-Fan:
"de menj el egy turbos benzinnessel 200km-t úgy hogy folyamatosan 5000 felett forgatod hidegen kezded padlózni és izzva állítod le az is ugyan úgy meg fekszik minimum a turbo."[/OFF]
Ki az az állat, aki így kezeli a turbós gépét? Mer annak még sima szívó se való...
Szerintem a dieselt is ugyan olyan könnyű szétfogatni. Lásd merci dieselek... Pár erősebb előzés után füstölt mint a gyárkémény. Most meg nem mondom mi szaródott el benne, de 100k -s tétel volt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz #00809728 #6820 üzenetére
BMW 525D -je rakás szar... Mindig is az volt. Meg úgy általában a BMW dieselek szarok voltak. Most az új 3000 -es, és a 3000 -es dupla turbós az, ami már elfogadható. BMW -ből inkább benyást érdemes venni.
Akkor majd írok, milyen volt. Holnap megyünk megnézni. Sajna az új A6 -osok még nagyon drágák.Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz #00809728 #6823 üzenetére
Hali!
Hogy is volt anno az oldalsó gumikkal? Szépen rájuk fogtad, hogy tervezési hiba és emiatt felveri oldalra a kavicsokat. Fényezés vagy gumi, válassz. Ha ezzel a mentalitással odaállsz, simán van esélyed. Ne hagyd magad.
Mod: tiszta jó, hogy nekem ott gumis.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen