- YouTube
- Proxmox VE
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Max
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PHP programozás
- Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
Két hete tankoltam 20L prémium gázolajat a helyi MOL kúton. Tartályban meg 1/4 nafta volt ( ami Auchanes teli tank + arra rá 1/3-nál normál MOL-os).
Prémium tankolás után, mintha hangosabban járt volna a motor, nem olyan lágyan. Amikor újra kiürült a tartály 1/5-re, ment egy másik MOL kutról normál, és ekkor újra úgy tűnt, hogy mintha halkabban járna a motor.Lehet ennek bármi értelme (pl rossz minőségű üzemanyag azon a bizonyos kúton) vagy csak én meséltem ezt be magamnak?
1.9 TDI 81kW 110L (nem PD)
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Urak,
Golf V, 1.6 szívó. Mennyire élhető ezzel a motorral? Pályázást mennyire bírja, stabil 120-sd tempánál kb mennyit pörög?
Úgy összességében, mennyivel jobb egy Golf IV-nél egy V-ös hangszigetelésben? A mostani IV-el elég sok a hosszú út, autópályázás, stb. 120-as tempónál motorzaj még oké, de a szélzaj és a kerek felől jövő azért 9 óra vezetés után már kellemetlent tud lenni.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz K Norbi #156063 üzenetére
Barátnőm is erre jutott - B6 vagy CC, lehetőleg kombi (hogy legyen hely babkocsinak - vannak tervek )
(#156064) i-sti: GTI-t élném, bár a 3 ajtó hátrány lehet. Épp ezt nézegettem ma: [link]
szerk2.: Passatból csak dízelt vennék, bár Golfból is az kéne. TDI után vérszegény lenne az 1.6 szívó, főleg évi 15.000km mellett, aminek 70% autópálya-országút. Így már fogyasztásban is szép különbség lenne.
De ahogy látom, a B6 Passat egyik betegsége a rozsda. Ezt több helyen is említik[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
Golf V 1.9 TDI 6-os manuális váltó mennyire megbízható? Azt hallottam, hogy kicsit kényesebb mint az 5-os, de nem hiszem, hogy ordoglakat lenne..
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok
Valakinek egy kölcsön pókerek egy napra BP (13)?
Kiszúrták két gumim, el kellene menni a jó kerekek után, de így nem tudok mozdulniWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #156569 üzenetére
Egy volt, nekem két gumit szúrtak ki
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Ha jól tudom, az 505.01 specifikációjú olaj jó AZ 505.00 helyett, régi, adagolós 1.9 TDI 81kW 110PS motorba
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Speeedfire #157549 üzenetére
Österreichischen Mineralölverwaltung Aktiengesellschaft
_________
Szerk.:
Hogy on is legyek: mindenféle szűrők, olaj +6 fékfolyadék csere és egy nagyobb felülvizsgálat jön a héten. Szűrőkből Mann, olaj Total lett, fékfolyadék Mannol.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Tudtok ajánlani egy normális FB csoportot ahol lehet Golf 4-hez alkatrészt vadászni? Vagy egy normális bontót, Budapest és környékén?
Leginkább ülés érdekelneWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #158195 üzenetére
Szakad így upgrade
Kellene valami normális, nem szétült, elrohadt helyette.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Kb mennyi lehet cakkom-pakk egy tempomat beszerelés + felprgramozása egy Golf 4-ben? Ha jól tudom, viszonylag egyszerű dolog.
Golf 4, 81kW
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Ha utólagos tempomat kart akarok beszereltetni Golf 4-be, valamire esetleg kell figyelni? Ez függ motorkódtól, hogy melyik lehet jó bele, melyik márka kerülendő, stb...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Adott egy Golf 4, 1.9 TDI 110le, gyárilag digitklímás. Valamikor, valaki (még az olasz tulaj) a gyári klímavezérlő panelt lecserélte egy utángyártottra.
Néha nem kapcsol a szellőzés, vagy 4-5mp késéssel csak - ez különösen akkor vicces, amikor párás a szélvédő.Kérdés: a klímavezérlő panel lehet a hibás, vagy más elektronika (is)?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #129373 üzenetére
Hali,
Jelenleg egy Total Quartz 9000 Energy 5W40 van az 1.9 TDI 81kW 110LE Golf 4-ben. Augusztus közepén került bele.
Amióta hidegebb az idő (+10 - +7), azóta mintha hangosabb a motor és a turbó hangját is jobban hallani talán (nem bagolyos huhogás).
Lehet ez a gyengébb olaj miatt? Vagy az Auchanes gázolaj nem tetszik neki?Utóbbi fél évben 80% hosszú utakra volt használva a kocsi, sok pályázással. Olajfogyás nincs.
szerk.: nem válasz akart lenni arra a hsz-re.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz bul07 #161078 üzenetére
Igen.
Láthatósági mellény, szavatossági időn belül lévő elsősegély készlet. Két háromszög.Nekem lehuzassal nem volt bajom, kisebb dolgokat, hogy kidumalsz, esetleg meguszod egy írásos figyelmeztetéssel, olyan igen.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz thefreeman #161086 üzenetére
Csíkszeredában ez nagy szokás. Több ismerősöm járt ott így
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Vágom, én maradok az 505.00 5W40-nél (egyszer rakott bele a szerelőm 5W30-at, de azt hamar ledobtam aztán). Eddig Mobile1, Motul, Castrol és Mannol volt benne. Ezek közül egyiknél sem volt nagyobb mértékű fogyás, csak a Motulnal. A mostani Castrol is azért gyanús, hogy kb 1mm sem esett ~3000km (amiből 2500 pálya+országút) alatt, ugyan úgy a max jelzés alatt van egy
pinlehelettelWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #161307 üzenetére
Tavaly decemberben Golf4-en apossal (aki azért látott már autót) másfél órát
káromkodtunknyűgötünk, míg a bal oldali H7-est ki tudtuk cserélni, -10° -ban. Én kétszer feladtam, hogy kész, elviszem egy szerelőhöz, ez nem fog menni...
Szívlapottal kéne azt leverni, aki annyi helyett hagyott.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #161318 üzenetére
Aksit követtük, azzal kezdtük.
Csak az egyik fül valamiért nem akart a helyén maradni így sem. Az volt a baj. Aztán egy gyorskötöző megoldotta, hogy ne ugorjon ki, amig a másik felét be nem pattintod.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz vittgen #161399 üzenetére
Autószerelők nekem sokszor ajánlanak olyan olajat, ami nem is tudja a szabványt. Amikor lecseréltem a fékfolyadékot, egyik, megkérdezte, hogy miért akarom cserélni, fogy? Mondom nem, csak már régebbi, mint két éves: "nem kell azt cserélni". Amikor Motul olajat vettem bele, Mann szűrőkkel illetve gyári VAG váltóolajat, néztek, hogy minek kell ilyen drága cucc....
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz vittgen #161403 üzenetére
Amit én akartam mondani, annak a tanulsága: nem kell föltétlen hallgatni a szerelőkre, és azt rakni bele, amit ők mondanak, mert sokszor hülyeséget beszélnek.
Amúgy, ha budget közlekedés volt a cél, miért lett automata váltó? Sokkal több hibalehetőség, fogyasztás is magasabb sanszosan..When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz vittgen #161414 üzenetére
Ha 180.000 ér most és necces lenne az egy év múlva esedékes műszaki, akkor szerintem jobb lenne addig járni (ha nem lesz baja a váltónak), aztán ócskavas + kis pénz, és egy nem rohado B Corsa, Punto, Polo, Swift pici pénzért, szigorúan kezivel és lehetőleg benzines.
De ha a váltót cserélni kell/felújítani (és nincs más komoly baja) akkor lehet már megéri megtartani.Azért egy vezérelest nezess meg, ha szakd akkor gazdasági TK.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen