-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #164554 üzenetére
Mutatja a motorvezérlő mért értékei között, akár csak a tempomat kapcsolót.
Newmoonlight: nem is tankolhatnál nem prémiumot. Olvasd el figyelmesen, mi van a tankajtóra írva belül.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #164785 üzenetére
Pl. egy engine of the year, de ugyanakkor minden hasonló díj hátránya, hogy a friss konstrukciók szerepelnek a szórásban. Az 1.0 Ecoboost elég híres erről a díjról, de hosszú idejű, vegyes üzemeltetési tapasztalat nem nagyon állt rendelkezésre, s kibukott 1-2 filléres alkatrész, ami végülis visszahívás útján megoldódott azért. Maga a blokk konstrukciója lett díjazva, szép mérnöki munka
Jó a linkelt poszt, némelyik komment legalább olyan hasznos
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz Winchester95 #164785 üzenetére
Utolso generacios 1.8T-rol beszelek.
Az "atombiztos" es jol ismert mar.
En arrol jovok, olajcseren kivul volt egy N75 es egy vezerlescserem a 6 ev alatt. Ha jol emleszem, mas kotelezo nem. 175e km van az autoban, egy lengokarszilent kell bele es egy jobb-hatso zarcsere, azonkivul kb kifogastalan. Megneztek majd 2000-en a hirdetest par nap alatt, de egyelore csak 1 komolyabb erdeklodo van. Pedig ezzel nem fognak melle
Ja igen, vicces volt amikor jottek megnezni az autot, egy 300 lovasnak mondott G6 GTI DSG MTM mittomen mivel, mondtam, nezzuk meg mennyire maradok le. Vegul a tobb probalkozasbol egyszer sem sikerult utolernie
Vissza kanyarodva a temahoz, allitolag ezeknel ujabb TSI / TFSI-bol 2013 utanit erdemes csak.
[ Szerkesztve ]
-
negyedes
addikt
válasz Winchester95 #164974 üzenetére
ha befagy belurol akkor ott van nedvesseg/para az utasterben. A tobbiek tanacsara szilikatos macskaalmot tartok parnahelyban es hosszuzszaru zoknikban. Csunya, igen. Izlestelen, igen. De mukodik. Nincs paras ablak, nedves karpit/ukes stb.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Winchester95 #164978 üzenetére
Tetőantenna?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Winchester95 #164980 üzenetére
A talpa gumi, az szokott elrepedni.
-
simonjoe
őstag
válasz Winchester95 #165120 üzenetére
Azért ez elég gáz! Úgy fest, h már nemcsak venni de eladni is kockázat egy használt autót.
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #165519 üzenetére
Szerintem a komfort vezérlő is kell majd.
-
válasz Winchester95 #165519 üzenetére
Ne. Akard. Utólag.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #165535 üzenetére
Arra akar utalni, hogy az utólagos beszerelésbe beletörhet a bicska. Azért írta, hogy utólag ne akard.
-
válasz Winchester95 #165535 üzenetére
A kébelezés , a vezérlők programozása egy nyűg. Anno én is piszkáltam Mágus2-t hogy véleményezze Domiban az igényemet az elektronyos ülésre cserélés kapcsán, de elkezdte mondani mivel jár és meggyőzött.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #165538 üzenetére
Kell azért kötözgetni dolgokat. Jól emlékeztem, hogy a komfort modul is kell, de annak a része maga a távkapcsoló vevője, ami nyitja a központi zárat. Még mindig akarod?
Ugye a memória nem csak az ülés helyzetét tárolja, hanem a tükrükét is, oda is be kell kábelezni, meg a sofőr ajtóba is, meg még egy pár helyre.
Ha nem akarsz memória funkciót, akkor sokkal egyszerűbb, csak 5 kábel bekötése szükséges.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #165540 üzenetére
A kormány és a pedálzat között a műszerfal alatt van a komfort modul. a vezetőoldalon a műszerfal teljes alsó felét le kell szerelni, ha hozzá akarsz férni.Nem vészes, pár csavar.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Winchester95 #165643 üzenetére
Vagy az ablaküveg nyikorog a koszos vízlehúzón (a fekete gumicsík, amibe belecsúszik az üveg). Jó alaposan kitakarítanám.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Winchester95 #165646 üzenetére
De ne feledd, én full amatőr barkács vagyok! A könnyebb megoldással kezdeném a dolgot.
Esőben is nyikorog? Ha esőben nem vagy csak kevésbé, akkor ez lesz a hiba. Ha ugyanúgy, akkor más, ergo szét kell szedni, megzsírozni a mechanikát.Szóval leengedett ablaknál kipucolod a vízlehúzó belső felét; esetleg a végén óvatosan bekened szilikonnal.*
* = kensz rá szilikonzsírt, vagy szilikon sprayt fújsz egy puha rongyra, majd azzal átdörzsölöd a vízlehúzó belső felét.
@simonjoe: Ha hidegben csinálja, akkor a futómű szilent nyekereg. Az enyémben is (4,5 éves, 90 K km).
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #167364 üzenetére
Már kérdezted és már meg lett válaszolva:[link]
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Winchester95 #167367 üzenetére
Nekem a válaszból az jött le, hogy hozzáértő meg tudja csinálni és ha magyarul lenne leírva, nekem akkor se menne önerőből, keresnék egy szakit.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz Winchester95 #167525 üzenetére
Nekem még nem elektromos, ugye a nagy karral pedig csak a hátulját tudom lerakni, pedig kerestem már mindent.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #167632 üzenetére
persze, működik, de a kipuffgázból pár dolgot állítana a motorvezérlő, egy modern dízelnél amiben van Fap, annak még hangsúlyosabb a szerepe pl a regenerálásnál!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Winchester95 #169481 üzenetére
Szerintem N75 lesz.
Mágus: az én taligámon hol található a lefújó?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #169487 üzenetére
Nekem a golfból ma kiesett a motor, csak nyugi, én sem jutottam vele messzire.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #169516 üzenetére
4mm belső átmérő.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #169516 üzenetére
Nekem annyira nem volt vicces...
Kivettem a motort, kiszedtem a beletört csavar végeket, visszatettem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #169563 üzenetére
3,5 óra kivenni a motort, abból legaláb 1,5 óra, mire az összes kábelt elkötöd, természetesen nem letörve a csatlakozókat. Én értem, hogy mi történt, ezzel a hibával vettem, csak nem lehetett érezni, amíg le nem szakadt. Valaki vezérléscserénél a 3 csavarból egyet beletört és úgy hagyta...hogy majd kettő megtartja, ami egy darabig igaz is, de én sok szerszámot hurcolászok vele, autókat húzok, és kell bele a három csavar. Ha jól megzézed, a feszítő görgőtől jobbra, a csavaron friss a törés, de a feszítő gögőtől balra már poros, olajsáros, alul ahol a két anya volt rajta, ott is friss volt csak én a kacsómmal összemaszatoltam. Csak két csavar volt a konzolban, kiesni nem tudnak, mert a nyúlvány nem engedi kiesni a csavart, tehát az egyik felső nem is volt.
Én meg vígan kihasználom az autó terhelhetőségét, simán húztam vele Octaviat, fábiát, megraktam szerszámal rogyásig, játrunk vele ebédelni öten, úgy hogy csomagtartó tele szerszámmal, és teli a tank.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #170645 üzenetére
Alvázszám bármelyik eredetvizsgán meg lehet erőszakolva sajnos, ez ilyen. Motorkód csak előny, persze lehetett motorcsere is a háttérben, de kicsi az esélye. Légzsák hiányzó embléma nem túl bizalomgerjesztő nekem, beltér legózottnak tűnik típus ismeret nélkül (világos műanyagok világos üléshez járnak), váltógomb idegennek tűnik
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #170647 üzenetére
Lásd múltkori erőmérő, ott is szét volt savazva az alvázszám, az kellett, hogy átmenjen Sajnos ez ilyen, egy réteg lakkot lehet rá fújni pl, hogy ne rohadjon. Motorkód olyan dolog, hogy nekünk pl egyből a honosításkor azt írták be, később nem kell vele foglalkozni, ha véletlenül csere kellene, ez a szememben nem hátrány, inkább előny. A lufi pár ezresért szerintem cserélhető, vagy alin láttam már külön burkolatokat is, VW-esként lehet el is passzolhatod de azért az autó többi részét is érdemes átnézni, hátha van hasonló hiányosság, volt-e töréskár, stb. Ja, a tanksapka fedél nálam nagy negatívum
[ Szerkesztve ]
-
válasz Winchester95 #170647 üzenetére
Pedig itthon roncsolásos a vizsgálat
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #171521 üzenetére
a kartergáz szűrő egy gumiágyban ül a szelepfedél tetején, ott tud olajpára kijönni, mert az ezer éves gumi kikeményedik és nem úgy zár! Természetes jelenség, ha zavar, cserélj gumit, vagy olajálló szilóval húzd véknyan le a felületeket és úgy össze.
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #171526 üzenetére
Nem, ez csak pár csepp, nem decik, ez csak olajpára. Nem ez miatt csípi az olajat, ha nem ott jönne ki, akkor menne vissza a szívó ágba, onnan meg elégetné!
Nekem ha a tdi ennyit evett volna olajból, akkor nagyon boldog lettem volna, ez egy természetes olajfogyasztás, szót sem érdemel, 10e km alatt 4-5 deci![ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz Winchester95 #171526 üzenetére
Ennyit bármelyik motor megeszik üzemszerűen.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #173470 üzenetére
Külföldön effektíve forgalomba is lett helyezve, vagy csak a kivonás miatt lett így megoldva? Ha megvan a külföldre értékesítés adásvételi szerződése, és az abban szereplő vevőtől veszed, akkor vissza tudják helyezni a forgalomba szerintem, de ha nem szerepel a jelenlegi rendszerben a régi rendszám, akkor abból kellhet új.
-
dozó
tag
válasz Winchester95 #173470 üzenetére
Az eladástól számított öt évig az eladó (volt tulaj) bármikor újra forgalomba helyezheti 5 év után törlik a rendszerből.
-
dozó
tag
válasz Winchester95 #173476 üzenetére
Azt nem tudom az okmányirodában megtudják mondani. Én vonattam így ki kocsit akkor mondták hogy 5 évig bármikor visszahozhatom és forgalomba helyezhetem.
-
simonjoe
őstag
válasz Winchester95 #173512 üzenetére
..nekem csalódás volt, semmi érdemleges dolgot nem tolt, sőt, még valótlan dolgokat is.
Joe
-
negyedes
addikt
válasz Winchester95 #173533 üzenetére
nincs alapjarat melegen. Bora 1.6 v16 azd motorkod. [link] [link] kb igy csinal miutan eleri a 90 fokot.kormanymozdulatra, ablakfelhuzasra beesik az alapjarat es a lampak is elhalvanyodnak.
Ami csere volt: folytoszelephaz, egr, toltorele, uj aksi, gyertyak, minden kotelezo kopo alkatresz, mindket szonda. Mindenbol uj van fent, VAG alltal ajanlott.
Plusz volt egy beazott ECU amit javitottak.Volt villanyasznal is (2nel is), de semmit nem talaltak. Allitottag a levego tomegaram merot allitgattak a heten es akkor jo volt. De mire erte mentem mar megint elojott a hiba....
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #173503 üzenetére
Nálam a benzinpumpa reléje volt a ludas, kb. ez volt a tünet ,hogy minden 20. indításnál csak tekert, ha újra indítóztam, elkapta rögtön. Az egy fő relé, sok mindent kapcsol egyszerre. A mások ami éehet, az a gyujtás kapcsoló. Mindkettőt cseréltem, szóval nehéz megmondani pontosan melyik volt, mert kb egyszerre lett nálam cserélve és megszűnt a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #173713 üzenetére
Én is próbáltam kínai komplett szoknya+gombot, sajnos kb csak a gombóc a tartós, mert bőr helyett műanyag az egész. Bőr gyenge, króm lekopott, kapcsolási séma csúnya. Ha a gyári króm karikáját meg tudnám menteni, akkor használható volna egy új szoknyával és a gomb festésével.
-
Csabadi
tag
válasz Winchester95 #173792 üzenetére
A csere az ingyen volt a szélvédő 21500ft...
-
salesman
őstag
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #173816 üzenetére
Fain. Csak előre került plusz cucc?
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #173833 üzenetére
Pedig ha körbe már fel van tuningolva akkor a hátuljával is illene kezdeni valamit. Milyen motor van benne? Jó lámpa? Csak nem a tuningos angel eye koppintást akarod? Nem sokat bírnak meg a vetítési képpel is bajok lehetnek, bár ez a többi tuning lámpára is igaz. Nekem legalább nincs gond a lökös színnel. [kép] [kép]
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #173835 üzenetére
Jah 1.6. Szerintem lámpára ne adj ki ennyit. Hamar bemattul meg így képen jól néz ki de autón már kicsit bazári lesz. Max políroztasd fel a mostanit. Mintha valami rémlene, motort kellett talán generálozni vétel után?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #173835 üzenetére
Ízlésről ugye nem vitatkozunk, de ezekkel jellemzően gyertyalánggal vetekedő fényár lesz a társad a sötét utakon
Csipsz?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #173894 üzenetére
Direkt 12V?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #173899 üzenetére
Pinout részemről passz, de 12V kéne legyen maximum álláson az én értelmezésem szerint
-
i-sti
senior tag
válasz Winchester95 #175723 üzenetére
Menj le 8000re mint én
Vagy 7500ra mint a Motion_BlurNovum Forum Siculorum
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #175723 üzenetére
Ha hosszú utakat mész, kibír 15 ezret is szerintem
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Winchester95 #175728 üzenetére
LM párti vagyok.
-
atos19881101
senior tag
válasz Winchester95 #175730 üzenetére
Remélem légkulcs nem kell a cseréhez csak ajánlatos.
A nélkül melós lesz összehúzni szvsz./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
KTTech
veterán
válasz Winchester95 #175723 üzenetére
Nekem ugyanez van, felújítás nélkül 320E kmnél, 10e mérföldenkénti olajcsere periódussal. Az olaj TripleQX, PD-be való szintetikus 5W40.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest