- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Synology NAS
- Windows 11
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz grizlisandor #208775 üzenetére
Szigorúan 3.0V6 tdi. De szerencsére csak 3 napig lesz nálam egy német útra.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Kiskokó #208898 üzenetére
Igen, veszélyes játék az ilyen. A német út után én is várom a csekket.
Más. A skoda ma lett kész. Átmosták a dpf-t. Csúnyán el volt tömődve a nyomáspróba alapján. Mosás után gyári értéke lett. A szerelő meg is jegyezte, hogy nagyon megy a szekér… kíváncsian várom, hogy ez utàn hogy fognak alakulni a regenerációk./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #208922 üzenetére
Turbót, fojtószelepet magam néztem, azokkal nincs gond. Egr-re majd még számítok, mert az betegségük. De most nem lett leszedve. Hidrotőkét kell majd még cserélnem benne, mert valamelyik elengedheti az olajat.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #208963 üzenetére
Egrben a kis műanyag fogaskerék szokott tönkre menni. Egyszerűen elkopik… Azt sajnos takarítani nem lehet.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
rég jártam erre. Mágus segíts, mert tanácstalan vagyok. Mi a franc adhatja ezt a kopogó hangot? Csak hidegindításkor csinálja, de akkor sem mindig. Kell, hogy hosszabb ideig álljon a szekér. Most locsoltam rá 600eFt-ot. 4 porlasztóból 3 szar volt + a magasnyomásút is szétszedettem. A porlasztóra tippelt a szerelőm, de nem. Kapott 3 gyári felújítottat, 1 ment vissza mert hozta a gyári értékeket. Hidrotőke? Vagy mi lehet?
[link]/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #211336 üzenetére
Változó. Mikor vinni akartam e miatt a szervizbe, akkor természetesen nem csinálta. Előtte elég sűrűn, ezért is gondoltam, h elviszem. Ami zavar, hogy nem csak pár másodpercig csinálja, hanem percekig. Ilyenkor gondolom a szelep se nyit rendesen.
vzsryl
Semmi sem kell. Csak meghalni…
A porlasztót se szedte volna ki senki a helyemben, mert hibátlanul járt a motor. Csak mégis 200-250km-ként regenerált. Aztán kiderült, hogy 2 porlasztó csúnyán résolajos.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
válasz yodamester10 #211697 üzenetére
Lehet ünneprontó leszek, de a PHEV nem foglal helyet? Nem koptatja az utat? Én alapjában véve nem értem, hogy miért kiváltságos az, aki elektromos autóban ül. Költői kérdések…
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz bul07 #211717 üzenetére
Pontosan. Ahogy Khaosz is írta, ez csak a beetetés része. És pont amit nem értek, hogy akinek van pénze megvenni egy elektromos autót (mert azért az még mindig jóval
drágább mint egy belső égésű), annak annyira fáj az a pár ezer ft adó, parkolójegy. Akinek meg csak benzinre vagy dieselre telik, azt sarcoljuk./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz ArthurShelby #211758 üzenetére
Igen ezt már hallottam / tapasztaltam párszor.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Magus
Mi a helyzet felétek? Rengett a föld?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Ki hogy áll a 2.0CR motor regenerációjával? Nekem mindössze 250km elég, hogy regeneráljon. Rohadtul idegesít… ezért is kapott gyári injektorokat pár hete, de sajna nem javult a helyzet. Dpf is volt takarítva, takarítás után hozta a gyári értékeket. Mit nézzek még meg rajta? A dpf takarítas után a nyomásszenzort nem kellett volna cserélni? Most valahogy arra tippelek, hogy talán az okozhatja. Hogy tudnám ezt ellenőrizni?
Köszi!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz dragon1993 #211866 üzenetére
Azt az elnézést de paraszt bagázst akik ott vannak… ha véletlen kérsz tőlük mondjuk képet az alkatrészről, vagy netán személyesen mennél érte, akkor kb elküldenek melegebb éghajlatra.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
A rohadt spórolás… a nyúlványnál csesztek elhúzni a pvc szigetelést.. meg is látszik. A sárvédő sarkát meg műanyag patenttel rögzítették ami szépen lassan kidörzsölte a fémet.
Viszem fényeztetni a lököst, mert nekem jöttek hátulról.
A meglepetéseket meg javíthatom magam.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus
A G450 szenzor okozhatja azt, hogy 200km-ként regeneráljon a kocsi? A regent is marha nehezen végzi el, kell neki vagy 30-40km és álló helyzetben be se tudja fejezni… porlasztók újak, dpf kimosva, hozta a gyári értékeket, nagynyomású pumpa felújítva. Mit nézzek még meg? Rohadtul idegesít./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #211903 üzenetére
Nincs start-stop. Pályára ha elmegyek az kb plusz 40km… nagyon kevés nekem ez a 200-250km. Valami szenzorra tippelek h fals adatot mérhet, de vakon vagyok.
mágus
Sokat megy városban, de pl most hétvégén voltam
vele 200km-t közúton és az után is kb 300km után regenerált. Ez nekem gyanús… ájfónt használok így sajna nem tudom figyelni a dpfet.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #211906 üzenetére
Logolok majd egyet, de nem érzem lustának, sőt… 2esben parkettázva villog a kipörgésgátló.
Ezen kívül a g450en kívül van még más szenzor, ami közbe jöhet? A dpfet mikor takarították akkor sajna nem cserélték benne a nyomásszenzorokat…
Álló helyzetben akkor regen közben miért dől belőle a fehér füst? Ma is elvittem megsétáltatni, de hazaértem és még mindig nem fejezte be.. hagytam
ketyegni az udvaron és pattogott a kipu meg jó büdösen füstölt.Nem használok adalékot, maxmósönt kap mindig.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #211908 üzenetére
Azért nem ennyire füstöl .. csak ereget egy kicsit, de azt is csak álló helyzetben.
Hűtővíz nem fogy semennyire sem…/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #211957 üzenetére
Nincs kiszedve mert kb fél éve volt takarításon. Gyári értékeket hozta. Ez szenzor hiba lesz szvsz.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #211957 üzenetére
A fehér füst oka az, hogy a dpf hőmérséklete álló helyzetben csökken így nem tudja elégetni megfelelően a plusz üzemanyagot. Azaz ahogy mágus írta, álló helyzetben nem fog regenerálni.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #211961 üzenetére
Nyomáskülönbség alapján regenerál elméletileg. Azaz a szenzor mérése alapján kiszámolja, h mennyi korom lehet a szűrőben és ez alapján indítja a regent. Ha viszont a nyomásszenzor fals értéket mér, akkor feleslegesen fog
regenerálni. Ez az elméletem, csak sajnos nem tudom melyik csatornán milyen értékeket kellene figyelnem és
mi jó, mi rossz. Ami nekem nagyon gyanús, hogy ha hosszú útra megyek akkor is 250km, ha városban mászkálok, akkor is 250km környéke után regenerál. Se a dpf tisztítás, se az injektor csere nem változtatott rajta kb egy km-t sem./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Gyanús, hogy talán megvan a szenzor hiba. A kettes hőmérsèklet fixen 0 fok.
Ami még gyanús az a nyomásszenzor. Azt már be is rendeltem.@mágus
Melyik ez a 2es hőm. szenzor? A turbómmal semmi gond. 1sec alatt felépül a nyomás (1.5bar). Csináltam logot de még nem töltöttem fel./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #212033 üzenetére
[link] itt a turbónyomás. Az első mérésnél nagyon alacsony fordulatról padlóztam 4.ben azért telt neki sokáig magához térni. De olyan kb 2 másodperc alatt felépül a nyomás ahogy nézem.
[link] itt a 7-esre azt mondja az nem hőmérséklet jeladó.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Egy kis update a dpf szopás kapcsán. Ma cseréltem a nyomásszenzort (adaptáltam is) és rögtön szembe tűnt valami. Alapjáraton a nyomáskülönbség 0. Eddig 6hPa volt. A mért korom mennyisége is a töredékére csökkent. Bár azt még nem értem, h a számított miért tér el ennyiben, de bízom benne az ecu majd adaptálja valahogy. Tudja valaki mi alapján számolja ezt a vezérlő?
A regent a számított vagy a mért érték alapján indítja az ecu? Bízom benne az utóbbi.ez volt csere előtt
ez pedig csere után (igaz az is, hogy most regenerált megint)
Ha ez nem segít, akkor a következő gyanusítottam a lambda szonda. Ennek az ára viszont kicsit húzósabb, mert 3x annyi mint a szenzor. Ezt jó lenne nem találomra cserélni.
(zárójelbe: ami gyárilag volt bent nyomásszenzor azt már nem is lehet kapni. Bosch egy javított verziót adott ki belőle.. vajon véletlen?)/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz simonjoe #212138 üzenetére
De te nem a hőm. szenzorra gondoltál? Egyelőre még nem iszok előre… majd kiderül így mit mutat. Ami még zavar az a számított érték. De lehet azt az ecu nem tudta még újra kalibrálni.
A szenzort itt Győrben ahol vásárolni szoktam (harka).
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #212140 üzenetére
Az tényleg nincs benne. 3 hőm. szenzor van bent + egy lambda szonda
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Külpolitika
- Medence topik
- Kés topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen