-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
Kérdés. 2.0CR motorokon van egy kiegészítő vízszivattyú. Igaz az, hogy ezek szeretnek megkotlani? Érdemes preventív jelleggel cserélni? Mi a jele ha betojik?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
le akarom szedni a pillangószelepet a 2.0CR-ről, hogy kitakarítsam. 10 év alatt tuti van benne trutyi… a kérdésem, hogy takarítás után kell vcds-el mókolni? Ha igen, meg tudja mondani valaki, hogy hol tudom adaptálni?
Köszi!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
Valaki, aki otthon van a váltóolajakban. 2tömegűt + kuplungot fogok rövidesen cserélni és úgy gondoltam lecserélem a váltó olajat is. 2l van benne, mondom megveszem a gyári olajat, ahogy Mágus is szokta ajánlani. Beballagtam a Skodához, hogy veszek, de majd seggre ültem. 1l olaj 28eFt
(G052527 A2)
Mégis mi a tököm van ebbe az olajba.. arany? Vagy szűz lányok préselik valahol? Mi van, ha nem gyári olajat kap? 60k-ért anno a tiptronicban ledobtam az olajat baszki.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
imyourfriend #206612 üzenetére
Gyári nyálat akarok belerakni, mert Mágus írta régebben, hogy abban vannak extra adalékok.. na de hogy ezek arany áron legyenek az kicsit sok. Én is ilyen 10k/liter körüli árra számítottam, aztán jött a 3x-os ár.
Az ebayes sráccal már beszéltem is.. sajna azt mondja a szállítás borsos lesz. (100 dodó)daniel
Simán tudsz venni gyári olajat.joe
Igen. Pont ezért akarok gyárit én is. Na de 60k 2l olajért? Az azért durva akár hogy is nézem./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
daniel2121 #206617 üzenetére
Szerintem ugyan úgy tudják értékesíteni mint a többi alkatrészt.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
imyourfriend #206620 üzenetére
Köszi. Hát igen… de még ez se olcsó.
Postával meg kb ott vagy a 30nál.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
imyourfriend #206622 üzenetére
Itthon kb már semmit se érdemes venni. Kettőstömegű/kuplungra kaptam itt 250k-s ajánlatot, SK-ban megvettem 370juróért. Még ilyen árfolyam mellett is
olcsóbb külföldön vásárolni… ez az ami szomorú./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #206611 üzenetére
Az egyik boltban azt az infót kaptam, hogy más gyári cikkszámú olaj is jó bele ami 1/3ad áron van.
mágus
Mi lehet ekkora különbség a G052527A2 és a G052171A2 között? Az első 30e a második 10e.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
grizlisandor #206664 üzenetére
Köszi!
mágus
Sorry h nem led téma…Tudsz esetleg segíteni, melyik nyálat kéne raknom a szekérbe? Köszi!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
molnarpeter #206854 üzenetére
Na ez a két liter olaj (arany) 4 váltó ára akkor.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
imyourfriend #207121 üzenetére
Első dolgom volt, h rákérdeztem. Természetesen semmit nem tudott róla.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #207932 üzenetére
Hát igen. Ilyenkor ha előtted csesztek rá akkor te már a sűrű olajcserével nem hozod rendbe a motort. Nekem is közel 400k volt benne és az enyém fém tiszta volt szinte.
itt ez a bütyök mi? Gondolom nem itt lenne a helye.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Kiskokó #207962 üzenetére
Szintén zenész.
Hétvégén szoptam az enyémmel én is… pénteken láttam, hogy regenerálni akar… mondom ok. Elvittem egy kis kerülőre. Hazaérek, látom még nem fejezte be. Na mondom ott rohadsz meg, leállítottam. Szombaton megyek megint, akkor megint kezdi… még egy körre elvittem, hazaérek, még mindig regenerál. Hoztam a gépet, ránéztem, a számított korom 1.5g volt, a becsült 10. Nyomtam neki egy kis gázfröccsöt, aztán visszaesett a fordulat. Na mondom ok.. befejezte. Vasárnap újabb út, megint elkezdi.. na ott rohadj megmegkaptam a dpf lámpát is. Mégis mi a tökömért indít 2g korom miatt regent?? Felcseszett, felvittem pályára aztán kapta az ívet 4esben 130al. Erősen gondolkodom rajta, hogy elvállnak utaink egymástól (én és a dpf).
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #207975 üzenetére
Az a baj, hogy nincs összefüggő szakasz ahol tudom menni folyamatos 80at mondjuk 10 percig. Nagy a forgalom sokszor meg sok a falu… ha pályára vinném, akkor az kb 40-50km plusz. Jövő hónapban elviszem egy dpf mosásra, mert 250km - 300kmt megy két regen között.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
imyourfriend #207982 üzenetére
Én inkább a sok városi használatnak tudom be. Sajnos vag dpf-et nem tudom használni mivel iphone-t használok.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Valahogy nem szeret most engem a szekér. Az előbb akartam menni vele és indítás után rögtön egyet bedadogott majd elindulás után kb 50m után ismét, ekkor erősebben. Ez után semmi… mármint szépen jár, semmi hiba. Mégis mi a tököm lehet? Nagynyomású vagy porlasztó? Ha leszedem a nagynyomásún a felső szenzort, akkor kell légtelenítenem utána? Kíváncsi vagyok mi fogad ott. Így nem merek menni vele sehova./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #207996 üzenetére
Mikor elindítottam, akkor egyet berántott… majd elindulás után úgy csinált, mint mikor nem nyomod ki a kuplungot megállásnál. De aztán elmúlt, ez után semmi. Se hibakód se semmi. Felgyújtsam?
dpf-nél 0.13at ír hamura
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz
molnarpeter #208011 üzenetére
Előtte akkor kiöntöm betonnal.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Gyula84 #208014 üzenetére
Ja jogos.
Na de viccen kívül. Mágus szerinted szedessem le a pumpát? Arra gondolom, hogy lehet egy pillanatra megszorult és nem nyomott elég üzemanyagot. Viszont mivel nem mentem vele messze ezért nem hordta tele még a rendszert…/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #208024 üzenetére
Ma elmentem vele melóba. Semmi hiba, a motor is szépen jár. Passz hogy mi volt ez a dadogás.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Kiskokó #208086 üzenetére
Fojtószelep 1 hónapja szedtem le, az patyolat volt. Néztem is egyet mikor szétszedtem, mert több koromra számítottam. De kb semmi. Előtte való nap vasárnap voltam pont egy kis pályázáson ahol kikormoltam kicsit. 4.ben 130km/h
Ilyen volt a szelep mikor szétszedtem. 214k km
Amire még tippelek h a dpf szivathat. Ma kérdeztem
egy chippes-től, hogy szerinte mit csináljak vele. Azt mondta ne mosassam, sokat nem ér. Ki kell szedni aztán nyugalom lesz. Vele együtt az egrt is. Így lehet repülni fog.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
simonjoe #208092 üzenetére
Mert útszélén környezetvédelmi vizsgáztatnak?
asbee
Pont ez az, h diagnosztika szerint minden fasza. Semmi hibakód.
A mosás ok. Csak a baj, hogy mosással a kerámia réteget nem építik vissza. Ha ez a csoda dpf a környezetszennyezés ellen védene, akkor miért kerül közel 1M-be ha cserélni akarod? Miért kell plusz több km-t elautókáznod azért, hogy kiégesse magát? Ha tényleg a fókák védelmére lenne, akkor szvsz minden 100e km után könnyedén és olcsón le kellene tudnod cserélni mint akár egy légszűrőt. Sztem…[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
Asbee #208095 üzenetére
Olvass vissza kicsit pls. Néztem élő adatot is. Kérdeztem
szerelőt is, ők se tudnak okosabbat.Lehet túlpörgöm, csak ha valahol megáll majd alattam a szekér egy csecsemővel + egy 2 éves gyerekkel az rohadt kellemetlen lesz.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
q13579 #208097 üzenetére
Egy pár forintos alkatrész miatt fogod az egrt cserélni jó drágán. Valószínű megkopott/eltört az egrben levő műanyag fogaskerék és megszorul… sajnos ez betegségük.
asbee
Ha mondasz olyan típust, amiben van bőven hely 2 gyerekkel + cuccok, nem valami varrogépmotoros, nem eszik 10l-t és ha ráakasztok egy futót akkor nem kell kamion mögött utaznom, hogy meg ne álljon, akkor várom a tippeket.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
simonjoe #208109 üzenetére
Azért én szkeptikusan hiszem ezt, hogy egy gyári kinézetű autó hacsak nem okádja magából a füstöt, akkor csak úgy minden ok nélkül eltrélereznek majd. Persze ha okádja a füstöt az más tészta. De ha rendben van a motor és a porlasztók, akkor dpf nélkül sem fog kormot okádani.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz
yodamester10 #208103 üzenetére
Köszi! Dellát is adsz hozzá?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen