-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
-
AMD Power
titán
-
Templomegere
senior tag
válasz Mágus2 #26068 üzenetére
Erre azért nem vennék mérget . Rendes olajnyomás alapjáraton is van . Ha nem lenne rendes az olajnyomás alacsony fordulaton akkor az a motor nem sokáig menne . Nemhiába van minden olajpumpán nyomás határoló szelep , alapjáraton ez ugye nem üzemel , mert nem éri el a kritikus nyomást , de alapjárat fölötti fordulaton már dolgozhat . Öreg Mercedes motorokon jól megfigyelhető hogy alapjáraton is vígan kiveri a mutató a 3 bar-t , a műszer nem is mér tovább , a pumpa szelepe pedig 4 -4,5 bar körül kezd nyitni , na ezek a nyomás értékek kb 1200-as fordulattól megvannak , innentől nem nő a nyomás , mert a szabályzó kordában tartja . Nem beszélve a mai korszerű motorokról amikben nyomaték egyenes van nem görbe ........... alapjárat fölött már leadja nyomatékának 80-90%-át , akkor azt minek is forgassa a juzer ? Szépen 6-osban 2000 rpm-el elszalad 180km/h-val és kimegy a világból .
Szerintem .
-
Templomegere
senior tag
válasz Mágus2 #26073 üzenetére
és az az 1 bar is teljesen elég alapjáraton . amint gázt adsz már kúszik is feljebb az olajnyomi . Hideg -meleg motor olajnyomi szempontjából édes mindegy , az a szelep így is úgy is kinyit . Azért van szinte minden autóban olajnyomás hiányra figyelmeztető lámpa ill hangjelzés . Vicces lenne ha így lenne ahogyan írod , komoly tanulmányokat kellene folytatnia minden autót vezető emberkének .
Persze lehet fokozottan kímélni egy motort , attól baja nem lesz , de normál üzemi körülmények között sem lesz .
Ja és akkor ismét automata váltó , az a balga meg simán felpakolja 5-ig akár ha 50-el megyek akkor is , és minid elvált 1600 rpm-nél ha finoman kezelem a gázt .
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #26070 üzenetére
nekem azért 5.-be kruzolva érezhetően kevesebbet fogyaszt mint 3.-ba 4.-be.
hidegen én is 1800-2200 körül tartom, de utána simán dobok egy 5. és 1450 körül elcsorgok, olyan 2bar körül szokott lenni ott az olaj nyominger...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
siti
senior tag
-
Pancsermeste
őstag
válasz Mágus2 #26339 üzenetére
Aham... értem!
Nos, én elég sokat járok hideg motorral. Most van benne 120K km.
Lehet veszek egy szondát, kicseréltetem a szerelőmmel, aztán meglátjuk lesz-e változás. Hát, ha meg mégse ez lesz a gond, akkor vigasztal a tudat, hogy már amúgy se sokáig húzta volna!-= Pancsermeste® =-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #26354 üzenetére
Nekem valahogy a 2 lityis PD rémlik... na ennek utána nézek.
2 liter PD
szintén PD
ez is[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #26357 üzenetére
Ahogy így elgondolkodtam, meg láttam, hogy egy laza csippentés és ~250 ló ~320nm a TFSI... hát lehet inkább azt választanám. Aztán kérdés mit isznak a lovak, meg a nyúlmókusok.
Dodi72: csippel együtt is?
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #26644 üzenetére
ide is berakom ha már bekerült a cikk.
alacsony fordulat kis olaj nyomi témához: 97-ig gyártott vw motorok, 2000 fordulaton 2-3bar körüli nyomást tudnak 80 fokos olajnál, max 6,5-nél szabályóz szóval még a feles sincs meg a max nyomásnak még is mennek, kicsit túl van pörögve ez a téma.
tegyük hozzá azt is hogy a vegyes kenés leginkább az ön kenő rendszereknél jelent problémát és nem a kényszer kenésnél.persze indítási állapotban van tiszta súrlodás vegyes surl. stb stb.. hiába kényszer kenés
nyilván nem kell lefullasztani a kocsit 5.-ben alapjárat alá fékezve.
de amiket elretentő példáknak hoztak képek egyszerre több tényező eredménye (elfáradt olaj, kopott pumpa, eldugult szűrő, eldugult olaj furat és az alacsony fordulat.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Vesztor87
senior tag
válasz Mágus2 #26691 üzenetére
Hát motorikusan nem tudom, majd ami lesz, ami biztos, az az hogy benzines lesz. A HTP nem jó? Azért mert gyenge? Vagy mert szét taposták valszeg? 1,4-ből melyik? Van 68 és 75 lovas is, melyik a takarékosabb, és jobb karakter? Most csak szemezgetek, hogy mennyire megbízhatóak ezek a kis kocsik
-
AMD Power
titán
válasz Mágus2 #26701 üzenetére
Polok IV beteg árban vannak. Igy az kilőve... SEAT Ibiza, vagy Skoda Fabia ami inkább érdekelne. De nincs baj ezzel a 1.4 68 lovas mocival sem, nem? Gondolom olcsóbb hozzá minden mint a VW megoldásokhoz!?
Spritmonitort elnézve azért ez a 1.4 68 lovas moci szeret enni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Mágus2 #26788 üzenetére
Nem nem.... volt abból 1.4 8v 60Le mint az enyém.
SKODA Octavia 1.4 LX. 60 LE, 5 ajtós limuzin. 1999-2000.
Létezne,hogy a 1.4 MPI mocija lenne benne... lehet ,hogy igazad van.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Mágus2 #26793 üzenetére
Octavia nekem nagy lenne.... Néha úgy érzem,hogy ez a Classic Polo is az. Az esetek 70% egyedül ülök a kocsiban a maradék 30% meg ketten.
De most már te is tudod,hogy volt 8v Octaviában. (Minden nap tanul az ember valami újat)
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #26854 üzenetére
Az bizony ahhoz kell, hogy pl fénykürt az rendes villogás legyen. Mert ha nincs bekapcsolva a xenon, akkor nem tud egy pillanat alatt felvillanni, szemben az izzóval. A8-nál is így van, ha üresben nyomok egy fénykürtöt, akkor bevillantja a h7-est, majd begyújtja a xenont és szépen látszik is a fényénél, ahogy a sárgásból fehéres/kékes lesz, ez 2-3 mp.
(#26855) Smani: ja, kicsit izmosabb. Ha jól sejtem, alapjába véve ugyanaz a motor, de szerintem pár dolog lecserélődött (turbó, ic talán, stb). No meg a futómű, fék is (asszem).
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Elden Ring
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Max
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen