-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
. . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .“~.,
. . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-.,
. . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:,
. . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\,
. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
. . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./
. . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
. . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
. . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
. . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .}
. . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../
. . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
. . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-”
. . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\
. . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./…..\,__
,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,
. .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\
. . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>–==“
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..`\.Látom Te is az a típus vagy, hogy amiről nem tudok, az nem fáj. Nem értem, miért nem lehet már az elején tudtára adni valakinek, hogy mi a helyzet. Így tiszta a történet. Szerinted vevőként "pozitívan" átjön, amikor elhangzik telefonban, ha ja ám a kocsi törött volt. Gondolod más a fogadtatás mintha már a hirdetésnél látná? Nem hiszem ...
Ha pedig nem kérdeznek rá, akkor ÍJ esete nemde?@bitpork
Kész a szekér. Ki lett cserélve mind a két üzemanyag cső. Állítólag kidörzsölte a bölcső. Jó nem?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz yodamester10 #178141 üzenetére
Az tartalék autónak biztos jó lehet sok állással.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #178655 üzenetére
Nekem is látszólag jók voltak a körmök. Kapott gyári tömítést mindenhol, aztán ugyan úgy könnyezett. Majd egyszer lerugta a turbó az S csövet magáról, erre felbuzdulva cseréltem az összeset. Azóta pedig nincs könnyezés.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #179422 üzenetére
Szia,
Rá tudnál kérlek nézni erre a graph-ra? (Kétszer volt padló, de a másodikat nézd ... 4-esben 50-ről kb 110ig ment, így csak kb 2500rpm-ig forgott. De alul lusta.) Jól látom, hogy a légtömegmérő csereérett? Kissé lustának érzem a szekeret. Lassan indul meg ...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #179422 üzenetére
Most nézem nekem is alapjáraton 984. Szintén felújított turbo. Hogy kell ezt az 1mm előfeszítést beállítani pontosan?Mégsem. Rossz logot néztem. Az még a régi turbóról van. Benne maradt a logban még a régi. Ez a jó: [link]
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179444 üzenetére
Benne maradt a logban sajna a régi turbó is. Utólag vettem észre.
Holnap elkezdem vadászni a vákuum lyukat Mágus javaslatára.
Nem tudja valaki, mekkora méretűek a vákuum csövek?Mágus
Értem. Azt hol látom, h bezárt az enyém?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #179457 üzenetére
Volt még a csomagtartóban a múltkori csőből szerencsére. Ez is olyan amin van szövet kívülről.
Ma átnéztem a csöveket. Egy helyen volt kissé gyanús, mégpedig a turbó labdánál. Azt megcsináltam. Valamelyik nap csinálok megint logot aztán kiderül javult e.
Mágus
Okozhat ilyen hibát a tandempumpa is? A pöcsét néztem, az nincs kilazulva. Cooler csöveket is átnéztem, nem fúj ki sehol szemmel láthatóan. Maf-ot is megtisztítottam... ha meg mindig szar lesz, felgyújtom./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179567 üzenetére
Ahogy látom Te is ugyan azzal küzdesz mint én. 1800rpm alatt nem tölt rendesen a turbó. Én is kicserélgettem a vákuumcsöveket, cseréltem az EGR-en a turbócsövet is. Ezenk kívül látszólag más problémát nem látni ... de valamiért 4-ben 50-ről gyorsítva padlón ilyen lassan épül fel a nyomás: [link] [link]
Valaki okos meg tudná mondani, hogy mitől van ez? 1800 alatt van csak ilyen gond ... magasabb fordulaton szépen felépül.
Van még tavalyi benzinem, lelocsolom ...
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #179569 üzenetére
Angol oldalak a maf-ot emlegetik illetve az N75öt ha nem vákuum hiba.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #179587 üzenetére
Ezt múltkor asszonyt bevetve megnéztem. Induláskor behúzza a kart. De hogy ütközésig e az jó kérdés. Levideózom majd...
Köszi a részletes leírást! Holnap megejtem ezeket. Illetve szerzek mérőórát (remélem a boltban van ami itt van közelben) és megmérem alapjáraton mennyi a vákuum a labdánál. Csabadinál 0.8. Ennek esetleg tudod, h mennyinek kellene lennie gyárilag? Az N75 mellett van még egy vákuum tároló... az nem szokott problémázni?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #179587 üzenetére
Megejtettem ezt a direktbe rákötést. Itt a log: [link] (az utolsó kettő 4-ben kb 50ről gyorsítás, az utolsó 3-ban kb 40ről)
Nem forgattam el 3000ig, mert láttam már 2000nél túltöltött bőven.Viszont ugyan az a szar. Nem lehet, hogy a vákuumpumpa állít elő kevés vákuumot? Sajna nem sikerült mérőt vennem, így nem tudom mérni. Az ujjamat odaraktam, arra rászívja magát.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #179625 üzenetére
[link] Itt pedig a geo mikor indítva van. Ez a direktbe kötéssel.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #179628 üzenetére
[link] Ez pedig visszakötve az N75re. Jól látom, hogy rohadt lusta? De bakker direktbe kötve is szar.
Ami még feltűnt, hogy a tengelyt nagyon picit tudom mozgatni ha nincs beindítva. Ami lejött turbó azt is néztem, mert a pincében pihen, hogy azon feszes. Lehet kellene rajta állítani? Az alapjárati nyomás 986, pont annyi mint a légköri./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #179631 üzenetére
Kicsit után olvastam: [link]
Ez alapján azt mondja, hogy az N75nél nagyobb mint 0.8bar-nak kell lennie (25inHg). A turbó labdájához pedig 18inHg+ ír, így ott is kb 0.7 körül kellene lennie. Holnap beszerzek egy mérőórát és ránézek.Két tippem van. Szar az N75, és / vagy nincs rendesen beállítva a turbó geometria (ezt mondjuk a cikk is írja, hogy nem nagyon szokták eltalálni elsőre).
Magus
Jól gondolom?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179646 üzenetére
Ezzel mire gyanakszol? Illetve mit tudok így kizárni?
Mágus
Felujított igen. Próbàljam meg a feszítest allítani?
Indításnàl jól gondolom, hogy nagyon lassan húzza be a geot?Szerk: Megvan igen. De tudod... pènz beszél.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179655 üzenetére
Hm... mikor direktbe kötöttem a turbó geot a vakuumpumpàhoz, akkor az N75ről lejövő csövet csak simán lehúztam. Ezzel akkor viszont az egr vezérlése is vesztett vákuumot nem? Mert akkor lehet ez jàtszott közre direktbe kötésnél.
Szerk:
Az enyémnek szinte semmi hangja nincs. A bagoly nem rosszul centrizett közèptől van?rob
Szurkolok, h ne legyen szívàs. Èn szoktam csak ràbaszarintani... de àltalàban mindig.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179672 üzenetére
Igen, ha a kar megfelelően be van lőve. Csak nekem ez a jelölés kissé gyanús. Kb 1/4 menettel mintha vissza lenne csavarva jelölés után.
c00per
Örülök, h a nyomorommal meghoztam a kedved.magus
1800rpmnél nálam se nincs már ilyen lag. Csak 1800 alatt épül ilyen lustán. De igen... ha tényleg a turbo kaka, akkor írok a cégnek. 1 év garit vállaltak.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179676 üzenetére
A labda új rajta, illetve szemre a kar is. A turbós cégek is meg szokták festeni a gari miatt, ezen meg másik megfestés nincs. Ma állítok rajta, aztán meglátom... vesztenivalóm nincs.
c00per
Sokszor ez a kitartás átmegy aztán az "ott bssza meg a ...", miután nem kevés pénzt rálocsoltál./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Turbo téma update
Akit még érdekel a szenvedésem. Ma vettem órát és megmértem az N75 előtt illetve után a labdánál. Előtte 0.9bar ami kitűnő.Utána sajnos csak nem egész 0.6bar, ami sztem kevés. Valahol elveszik az 1/3.
Állítottam is a turbó geo karján kb egy negyed fordulatot az óramutató járásával egyezően. Az eredmény, hogy 3asban gyorsítva kb 2 másodperc alatt van nyomás. Nekem kissé gyanús, hogy az N75 vezérlése lehet lusta. Ami ebben kissé erősít, hogy még a vákuumot méregettem, az indítás, leállításokat figyelve egyszer gyorsan felkapta a tengelyt, máskor pedig mint a csiga... természetesen előtte elengedte a nyomást.Aki tapasztaltabb... létezhet, hogy belustul az N75?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #179701 üzenetére
Értem. Akkor holnap beszerzek egyet. Boltban van polcon szerencsére.
A turbó geo csavarjánál ha az óramutatóval megegyezően csavarok, akkor feszítek rajta jól sejtem? Most az alapjárati nyomás 996. Bár az elvárt 1020.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen