- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- DIGI internet
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 7
- Windows 10
- Linux - haladóknak
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicker
senior tag
Sziasztok!
2007-es VW passat, lépcsőshátú hátsó világító lámpák, mint helyzetjelző, index pár led nem vílágít.
A helyzetjelző baloldalon kb ötöde, egymás mellett, a bal indexből csak 1 db sötét.A jobboldal az teljesen jó.
Úgy tudom csak kompletten lehet cserélni .. tudtok esetleg valami pénztárcakímélőbb megoldást? Esetleg más praktikát amit érdemes figyelembe venni? Esetleg ha valaki árusít ilyet vagy bármi jótanács azt szívesen fogadnám.Előre is köszi.
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz Kajla5 #46231 üzenetére
Hali, én emiatt vettem benzines passatot... rövid használatra, kevés km futásra nem kell dízel, ha ésszerűség, gazdaságosság szempontokat nézem.
az igaz, hogy állapotot veszel, egy gondos gazdánál még 250 ezernél is újszerű minden, valakinél meg már 120 nál rongyos...
mindenképp fékek, gumik, talpasok állapotát kell megnézni, illetve a vezérlés, motor állapot felmérés, amennyire lehet.... nem könnyű.[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Haló, tudna nekem valaki segíteni, tapasztalatot megosztani vw passat 2007-essel kapcsolatban? Most 165 ezer km van a verdában és stabilizátorokat, valamint motor és/vagy váltótartó bakokat kéne cserélnem, legalábbis ezt mondják... 60-70 alatti temponál kisebb úthibákon kopog az első futómű felől valami, illetve 1-es 2-esben erősebb gázadás után (2500-3000 fordulat) , felengedem sebességben a gázpedált, és kottyan egyet... nem lehet hogy ez is a stabilizátorok miatt van?
Bármilyen tanácsot szívesen fogadok...Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz Mágus2 #53749 üzenetére
Hát megpróbálom leírni egyszerű szókincsemmel:
Azt a gázadás-elvételes kottyanást nagyon hasonlónak hallom, mint amikor pl a jobb kerékkel lemész az aszfaltról és a poros rücskös úton kopog, annyi hogy az egyik egyszeri, a másik folyamatos...
De érdekes, mert csak amikor lassan megy az ember venni észre ezeket a hibákat, tempónál, amikor ugye hajtás húzza gyakorlatilag megfeszülnek az alkatrészek és nem hallani... szerintem a kérdés, az hogy melyek azok az alkatrészek amikre erő hat lassú mozgáskor, mert azok szarok
nem vagyok fizikus, de ugye hatnak oldal irányú, függőleges stb erők, és egy lassú gurulás mondjuk egy 1-2 centis bökkenőn, kopog, duplán üt vissza...Tegnap megrázták padon, és ott nem látszik semmi probléma. Nem tudom szak-szervízben ezt hogyan szűrik, vagy simán fül alapján azt mondják, hogy kipakolják a egészet...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Haló, egy váltótartóbakot cseréltek/4ből asszem/, és még lesz egy pár stabilizátor, most hívtak, elvileg 60 alatt marad a mutatvány, de a pontos alaktrész nevet majd akkor írom ha látom papíron....
/2007 passat kopogás/
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Hello.
Megszuletett a javitas! Nos kellett motortarto es valtoartobak is, de ami draga volt az a stabilizator es a palcak, gumiszilentek, jo aron volt az egesz moka 75... de most pattent a masina!Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok!
Ma tankoltam, és kivillant a kevés az olajszint lámpám,majdnem fél litert raktam bele, majd elaludt.. de nem tudom felfogni mitől lett ez? Júliusban voltam olajcserén, castrol 5w40, igaz augusztus 30-án voltunk Párágban, ahol azé 4200-es fordulaton tettünk meg az út java részét... lehet az okozta ezt? De hát már december van.. vagy hamis az olaj amit vettem(unixtól)? Vagy szar lehet valami tömítés?
10 ezer km-et mentem vele, 5000 ezer van a következő olajcseréig, (pedig a könyvében30000 van).
Ami furcsa volt, hogy az olajbetöltő nyíláson olyan páraszerű vízfolt volt...1.6 benzin BSE motorkód, passat 2007, 167000 km jelenleg.
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz bitpork #57465 üzenetére
AZ előző 15e km-et kibírta plusz olaj nélkül... Mondjuk akkor csak pár pesti út volt magasabb fordulaton...
Az utolsó két teli tankom meg helyi szar benzinnel lett megöltve , de nem hiszem hogy annak ehhez köze lehetne... vagy? Lehet picit túl aggódom a dolgot.
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok!
Passat 2007, még mindig
AZ egyik befúvóventilátorom enyhe, idegesítő sípoló hangot ad, 1,2-es fokozatokon. Mi a faszt lehet vele csinálni, hogy megszűnjön, lebontani a műszerfalat? Egyszerű halandó mint én nekiálljon?
Más: 2.0 PDTI motorból elmegy a víz időközönként( pár telitank), az is típus hibája? Tömítés? Most megy a gép valami nyomástesztre... (nem az enyém)Ezúton én is Boldog Új Évet Kívánok, olcsó üzemanyagot, és probléma mentes kilométereket!
Az autó pedig benzinnel megy!!!
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
ÁÁÁh, én mentem 1.4 tsi golf 5 kombival, a gyakorlatban ha jól megy sokat fogyaszt, ha nyugdíjas tempó, ésszerű vezetés akkor keveset, de akkor meg minek a turbó? Hibaforrásnak jó, mert amit meg lehetne vele spórolni fogyasztásban, az megy a szervíz alapba...
Olajjal fűteni szoktak, meg buszok, teherautók "eledele"
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Na, a cimbim a porschebudához menne a hűtőrendszer nem tökéletes működésének az okát kiderítettni, hát nem tudom, valakinek tapasztalat/alternatíva? passat 2.0pdremektdi
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Ma megnéztem az olajszintet, és láss csodát, elolvastad a tájékoztatót is s szervízkönyvben, hogy kell lennie az olajszintnek (mivel nincs min-max felirat), és még 2-3 decit beleöntöttem, most elvileg a szint tökéletes, viszont a kérdésem az, hogy ha kijelzi a műszerfal a kevés olajat, akkor mennyi hiányzik belőle? 5 deci? mer annyit tuti önöttem bele! Most figyelem az olajszintet minden másnap, remélem nem zabálja, mert drága a castrol 5w30...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Szétművelődtem olajfogyás után, remélem nem kell komoly beavatkozást eszközölni...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz freaghill #57779 üzenetére
Kikormolás az ha hosszabb ideig magas fordulaton haladsz, az én 1.6-os rakétámnél ez 4000-4500 közötti állandó fordulaton való haladást jelent, kb 10-20 percet, ha többet akkor olajszint ellenőrzése szükséges... (amúgy is)
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
-
Kicker
senior tag
sziasztok
a hírtv-n néztem a Garázs c. műsort. valami kínai érintős kütyüt dobtak be egy golfba, az mi volt? mennyibe kerülhet?
kell valamit átalakítani, vagy belemenne a passatba egy az egyben? jelenleg egy sima cd-s rádió van.
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok, passat VI-nál /2007, BSE motorkód, 1.6 benya/ normális, hogy 165 ezer km-nél stabilizátort, motor-váltó-tartóbakokat cseréltem, most meg, 172 ezernél kinéz egy féltengely csere? Magyar utak VS volksewagen futómű harcot ennyire szarul visel? Itt Tapolca környékén mondjuk szarok az utak, illetve a falvakban.
A hibajelenség az, hogy pl: 100-120 közötti padlógázas gyorsításnál érzem, hogy ráz a kormány, nem túl durván, de érezhető, illetve például 100-ra felgyorsítottam, majd a lejtőn kitettem üresben, és ott is ha elengedem mozog a kormány, és ha fogom is érzem ráz enyhén. Amúgy 60-as tempónál csak mozog a kormány ha elengedem, de nem ráz.
Gumik már nyáriak már, ki vannak centírozva, futóművet amióta nálam van nem állítattam (127 ezer km-el vettem)
Azt javasolták, hogy jólbezsírozva meg kell cserélni a komplett féltengelyeket, ha lehet, ha nem akkor csak a belsőket... (ez nekem kínai, de ezt mondta "hozzáértő") valaki ilyesmit látott már? Érdemes vele szarozni, vagy kompletten aztán fizessek mint a katonatiszt?
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz Dr.Zoo #64055 üzenetére
Meg tudom csináltatni, de aki csinálja azt mondja, hogy ez a hiba szerinte inkább féltengely, a futóművet látta volna a gumik kopásán, illetve állandóan rázna, nem ilyen tartományonként... de én örülnék a legjobban, ha ennyivel megúsznám.
A féltengely művelet előtt mindenképp megnézetem a futóművet, ne potyára kapják szét az egészet...
Meg az egész dolog előtt megkérdezlek Titeket is, hátha kapok építő jellegű iránymutatást...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz zoo8800 #64059 üzenetére
Csak a kormány ráz, holnap megyek olajcserére, meg szemrevételezésre, megbeszéljük mi legyen a gépsárkánnyal...
64058-ra:
féltengely csere időigényes, szóval holnap beszéljük meg, hogy akkor a futóműbeállítás-féltengely megcserélése ha kell mikor, miként... Te már csináltál ilyet? Mi volt a hibajelenség?Olaj: most Mobil márkájú olajat rakok az autóba, a castrol helyett...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz Mágus2 #64106 üzenetére
A km óra állás az autó állapotához valós, de ez a hiba nem arra enged következtetni...
Most átnézik, látszik-e rajta valami, jövő hónapban megnézetem a futóművet, ha kell beállítjuk... aztán majd kiderül...
Amúgy 100-120-ig ráz a kormány érezhetően, alatta fölötte nem.
AMúgy amikor meggvettem, rakattam rá új hankook gumikat, másnap mehettem vissza újra centíroztatni, mert rázott(jobban mint most), és most hogy visszarakták megint a téli után a hankookot, megint ráz....Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
na bakker, voltam ma gumisnál, centíroztatni a két első kereket, bal első ... rendben... jobb első.... hú bakker, van egy nyolcas benne, meg lett ütve, kerék jobb hátra, jobb hátsó előre,most jobb, aztán ha lesz idő a teljesértékű pótkerék acél felnijét kicseréljük a rosszra....
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok, már egyszer írtam ezt, de mostani jelenséget is meg kell hogy osszam veletek...
1.6 benzin, BSE motorkód, passat 2007
127.000 km-el vettem két és fél éve, nem tudom akkor milyen olaj volt benn, de 30.000-es ciklus volt az olajcserének.
Én 130.000 km-nél vezérlést, vízpumpát cseréltettem a VW szervízben, utána 142.000 kmnél cseréltem először olajat, az előírt 5w30-ast kapta (castrol), és átáltunk a 15.000 -es ciklusra.
Nos azóta volt egy Prágai oda-vissza út, 4 fővel, 4200-es fordulaton az út 65%-án és azóta eszegeti az olajat ezen a terhelésen, most az utóbbi két hétben voltam BP-n kétszer, és már ki is jelezte, hogy kevés az olaj, pedig magas fordulaton max 400 km-en mentem, és elment majdnem egy liter olaj belőle... kicsit aggaszt...szerintetek merre kéne elindulni ezzel a jelenséggel? Elég a tömítéseket megnézni? látványos olajnyom nincs.
Esetleg valami adalékkal kéne próbálkozni?Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz Morris #77484 üzenetére
köszi mindenkinek a választ!
Az utolsó cserénél mobil 1 márkájút kapott, 5w30-at, mást azt olvastam az olajdokinál, hogy nem szabad beletenni (pl 5w40-et)...
értem, hogy eheti az olajat, de gyanús, hogy magas fordulaton ilyen mértékben teszi ezt... a szelepszár szimmering csere az drága dolog? más tömítés esetleg? érdemes szétkapni, újra tömítőzni aztán meglátjuk mi lesz?
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz Dr.Zoo #77504 üzenetére
Köszi a válaszokat ismét.
Hát az a baj, hogy imádom ezt az autót, ahogy van.. szóval ha 200 ezer felett kéne rá költenem sem biztos hogy eladnám... nem tudom. Esetleg nagyobb ccm-re át lehetne furatni? Vagy az csak a ladákon működik?
Az autót vidéken használom, max 5000 km-et tettem meg vele pályán/50000ből/, magas fordulaton, amúgy csak falu-falu-kisváros távon
Akkor szólok az emberemnek, hogy kompresszió méréssel kezdjünk, aztán meglátjuk, hogy mi lesz a gond.
Amúgy mi van, ha figyelem az olajszintet kéthetente, nagyobb terhelésnél, és kész? Lehet ettől nagyobb baj?
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Ez a baj, hogy MO-án nem sok benzines motort raktak bele, illetve azok sem jobbak strapabírás alapján, mint ez az 1.6 BSE (tudomásom szerint)
77514-re
Nem tudom előtte hogyan használták, meg azt sem milyen olaj volt benn, de akkor nem ette, amikor én cseréltem olajat utána lett ez a jelenség.
Kérdés: a folyamatos 4200 fordulat az sok egy ilyen motornak?Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Voltam tegnap az embernél, gyertyák tiszták, olajfolyás nyoma nincs.
Mobil 1 5w30 van most benn, a amióta nálam van ezt tesszük bele, aztán lehet, hogy 5w40 kellene bele...az unix ezt dobta ki miután végigmentem a szűrésen:
pedig egyszer már meggyőzödtem róla, hogy 5w30-as kell bele.. nem tudom most miért nem találom..
Na akkor most mi legyen? Mi van ha legközelebb 5w40-et rakok bele??
Más: fékfolyadékot Ti szoktatok cserélni? Könyv szerint 2 évente kell, szerelő szerint 5 évente...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok, mint korábban írtam 1.6 bse motor vw passat 2007-es autóm magas fordulaton eltünteti a drága olajat... Legutóbb alig 200 km pályán zömében 3700 RPM, 4200 RPM max 50 km-, és 4-5 deci olaj eltűnt, különösebb nyom nélkül...
úgyhogy most lehet veszek egy komplett motort... 100 ezer alatt találtam keveset futottat (30 e km alatt)
szereléssel, átírassal mindennel együtt nem lesz olcsó... vagy jobb ha a jelenlegi motort feljavíttatom?
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz Mágus2 #85215 üzenetére
Jövőhéten megyek rendes szervízbe, mert ez házi barkácsmérés volt havernál....
De óra szerint 186 ezer km van az autóba, ha mégis szar a kompresszió akkor mi fog történni? Újra kell szabályozni a hengereket?
És ha mégis jó értékei lesznek a kompressziónak, akkor meg mi a túró lehet a baja?
Tudom sok hülye kérdés... ezért előre is, utólag is elnézést kérek, de sajnos bosszant az, hogy ma MO-n bemegyek egy szervízbe és nem tudnak épkézláb magyarázatot adni egy hibára, nem tudják normálisan átnézni, és normális emberi áron kijavítani... PL: értem én hogy ez a móka mondjuk 250 ezer forintomba fog fájni, de akkor november 21-én a kész, javított autómat szeretném elhozni... de ezt ma itt garantálni senki nem tudja, mert a beszállító, meg a nem vettük észre és az ilyenek miatt határozatlan ideig szar valami, és 5 ször annyiba kerül mint amiről szó volt, és lehet utána is szar lesz...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
passat 1.6 bse 2007, ma végre jó hírt is kaptam, a márkaszervízes mondta, hogy ebbe a motorba vékony az 5w30, teljesen normális, hogy utána kell tölteni terhelésnél, következő ciklusban az 5w40-es mobil 1-es olajat tesztelem.
Remélem ez így be is fog válni.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Beszéltem több emberkével, olvastam, okultam, elvileg a logikusnak tűnő magyarázat a következő
az 5w30 longlife olaj, 30000-es periódusra, ha 3000 rpm alatt használja az autóját a tulaj, ha felette, akkor az olaj vékonysága miatt az utántöltés jellemző, gyakori (nagyjából a tapasztalatom is ez jelenlegi 5w30 mobil 1es olajjal), más emberke is tapasztalta ezt 5w30-as olajjal vw benzines motoroknál.Jövő héten olajcsere stb, illetve amit megbontás nélkül lehet vizsgálni (kormos-e a kipufogógáz stb) megnézik, aztán meglátjuk.
Köszi addig is mindenkinek...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Én nem így használtam az autóm, amikor megvettem így volt beállítva igaz, 30000 ciklusra, ott azt megvártam, azóta 15000ként csere, csak maga az olajra mondják, hogy az long life, és ezért magas fordulaton gyakori az utántöltés, tapasztalatok szerint, így megbontás előtt a 5w40-est ki kéne próbálni, mert tény ritkán pályázok (2havonta) és addig nem is volt gond...
TaaT 3000 rpm-et látom, de annyira nem vagyok perfekt hogy értsem is összefüggéseiben a hszt...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok, utolsó kérdés, a 2007-es 1.6 benzines passat bse motor lépcsőshátúhoz az unix webshop mobil márkájú olajból csak az 5w30-ast dobja fel, de castrolból, egyéb típusból van 5w40es is, ez azért van, mert a mobil 5w40ese bizonyos szabványoknak nem felel meg?
Illetve a mobil super 5w30 és a mobil formula 5w30 olajok miben különböznek, az árán kívül?Ugye mint mondtam, azt az infót kaptam, hogy az 5w30 vékony ebbe a motorba, terhelésnél fogyás normális, illetve az a sárga trutyi a motorolaj sapkáján szokott lenni... (sok a hidegen, rövid távú használat 1-2-10 km-ek)
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Szerencsére az enyém nem ilyen, viszont amiket láttam az mind ilyen, de ez miért van? Van egy réteg amit ha megsértenek ez történik?
Egy cimborám hasonló okok miatt komplett belsőt cserélt, az árát nem árulta el, de most bőrös, és újszerű az egész...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Az én verdám 7. évében jár, 2.5 éve vettem, meglepően makulátlan állapottal belül, és azóta semmit nem kopott, se váltó, se rádió gomb, se amit fotoztam (az más kérdés hogy most víz meg zsírfoiltos a kezemtől...)
Ami tuti, gépi mosó stb nem jöhet szóba, vegyszer a beltérben nincs takarításkor, gyűrűket nem hordok, szóval így védem a gépet (igaz nem a legtisztább...) ha találok egy jó képet teszek ide...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok
a passat szerviz elkészült, nincs nagy gond, igaz én lassú tempónál hallok valami zajokat elölről, de a szerelő azt mondta, hogy a rázópadon semmi nem lóg, nincs kikopva, és ők nem hallják... egyelőre így marad a következő 15000 kmre... a lényege nem is ez HSZ-emnek.
Hanem vállalkozásba vettek nagyon jó finanszírozással egy 1.2 TSI toledot, most mentem vele 200km-et, és nagyon meggyőző, még a 7 éves passatomhoz képest is!
A használat rövid táv, Veszprém megyében, napi 4-5 indítás leállítással, egyhuzamban minimum 1km, de gyakori a 7-10km táv és a max az 40 km. Éves futásteljesítmény 20-25000 km között.
Ha a toledoval tenném meg ezt a távot jóval gazdaságosabb lenne ( 5.2-vel l/100km el tudnék vele járni, jelenleg 6.8 l/km) és mégiscsak új autó.
A toledo (rapid 2 gyakorlatilag) a 2007-es passathoz képest is meggyőző volt, mint stabilitása, kanyarsebessége és biztonság érzete, vezetési élménye nagyon közel van hozzá, nyilván maga kasztni, az anyagok minősége nem éri el azt a kategóriát... a futómű, az 1.2 tsi motor a 6 sebességes váltóval kiváló, tényleg jó vele menni, szigorúan ezt a szempontot vizsgálva, munkára, vezető beül, elmegy, dolgozik, hazajön kíváló az autó.
Korábban egy 2004-es toledonk volt (amit 99-től gyárottak 2004-ig) és ahhoz képest végre jó a váltó, minőségibb összeszerelés, még ha kopogós az anyag akkor is ...ennyi az észrevételem, és most agyalok
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Igen, amikor megláttam, majdnem elfutottam, DE ami ennél jobban hiányzik, az a seggmelegítő...
Érdekes kombinációja az autóm a fapadnak és a szükséges extráknak, és díszítőelemeknek... én így szeretem
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok, segítséget kérnék, ilyennel még nem találkoztam, biztosítási ügy, autó...
A biztosító gazdasági totálkárosnak nyilvánította az autót, eddig értem, de utána mi az hogy kb 50% maradványérték, és a károsult dönthet a roncs eladásáról, vagy a biztosító ezt megteszi és utána csökkenti a maradványértéket... ? na itt már elfogytam... gyakorlatilag mivel jár jól az ember? Lehet azt is hogy megtartja az autót és mégis megjavítja? Akkor mennyi pénzt kapna?
Amúgy egy peugeot 206 2000-es évjáratba mentek bele, bal hátsó ajtó benyomódva, küszöb sérülve... kb 350 e lenne a javítás, a biztosító szerint ez az autó 430 ezret ér....
Előre is köszi a segítséget...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
Sziasztok, körbenyaltam a témát a 2007 passat BSE motorkódos 1.6-os benzines masinám olajfogyasztásával kapcsolatban, összegezve
- autópálya tempónál 4000 fordulatnál jelentősen eszi az olajat (200 km folyamatos 4000 rpm- kb 4 deci, 5W30, 5W40- olajjal)
- alapból kb 3 havonta megyek autópályán, a vidéki használatban 3000 fordulatot is alig érem el, huzamosabb ideig 2500 fordulat körül gurulok a falvak között
- hideg indításkor nincs extra szürke füst
- figyelve az olajszintet csak terhelés után kell pótolnom pár decit, amúgy helyén van a szint
Tehát nagy gond nincs, a gyertyák tiszták, hűtővíz tiszta, nem olajos, nem forr fel.
Szakik mondták, hogy a VW 1,4, 1.6-os motorjainál jellemző, hogy magas fordulaton sérül, és ezért van ez a jelenség, a kérdés a mértéke, amit valami nyomáspróbával tudnak pontosan belőni...
Javasolták:
- adjam el (kizárt, ilyen kategóriában autót most 4 milla alatt nem lehet kapni, amit nyugodt szívvel megvenne az ember)
- szarjam le, pályán max 120 huzamosabban (hát eddig kb ez van) legközelebb 10W40-es olajat tegyek bele
- gyűrűzés (ez nem tudom kb mennyibe fájna)
- komplett generál (még korai, de itt 150 ezer kiadás kilátásban van minimum)
Nos én arra jutottam, hogy 127.000 kmnél volt vezérlés csere, a következőt megejtem 227000nél, és akkor komplett motor javítás, minimum gyűrűzés jelenleg 188000 van a kocsiban....
Nektek mi a véleményetek?
Olajcserét 15000ként csináltam eddig 5W30-al, most 5W40-en van benn.Esetleg Vp megye környékén megfelelő szerelőt tudtok-e? Nekem Balatonalmádiban javasoltak egyet...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz szőröscica #90788 üzenetére
2007-es skoda octavia 1.6 benzinbe is ilyet raknak, illetve a BSE motorkódhoz is lehet ilyet rakni/Unixon néztem/. Eddig még nem raktam mondjuk...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
Új hozzászólás Aktív témák
- Könyvajánló
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Vicces képek
- Xbox One
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs