- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Milyen routert?
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Manitou #7737 üzenetére
Én egy borán tanultam vezetni dieselen.
1.9 PDTI volt a lelkem szívesen beülnék most is egy olyanba, pedig hát konszernnél maradtam, csak kicsit öregebb meg kicsit benzinesebbnél.
Szerintem remek autó.
Jah és a IV-es Golf is remek mondjuk sok különbséget én nem éreztem köztük.
Annyi, hogy a bora nekem kicsit nagyobb meg lomhább volt.
Már ha lehet ilyet mondani egy 130lovas óraműre.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #7737 üzenetére
hát ha jó állapotban van a motorja akkor nem lesz rossz autózni vele a nyomaték miatt.
váltó tuti lötyögös lesz...
amúgy relatíve jó autó egész jól kilátni belőle, az hogy mennyire harapós szerintem Téged még nem érint
szvsz az a lényeg ha jogsira mész hogy ki lás a kocsiból és ne legyen alul motorizált.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #7743 üzenetére
eleje u.a. mint a golf segge meg lépcsős, parkolásnál szarabb. én is kb ilyenen tanultam (2003-as seat cordoba 1,6i) a rutinozás kivételével egész kellemes volt.
bár az önnön hibám hogy lassan tekergetem a kormányt.
jah és vezetni meg közlekedni nem az alatt a ~30 óra alatt fogsz megtanulni, légy benne biztos.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Manitou
addikt
válasz Manitou #12715 üzenetére
Komolyabb típushibával nem rendelkezik. Amikre figyelni kell az a küszöbök, és a hátsó kerékjárat ívek , ezek hajlamos a korrodálásra , illetve a gumiharang hamar megadja magát a lengéscsillapítón, kb ennyi.
Most tudtam meg amúgy hogy a golf gumiharang egy az egyben jó rá, ami azért nem mindegy, mert a golfé töredékébe kerül. -
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #12751 üzenetére
ohh megfelelő összegért vállalok motor felújítást, már úgy is benne vagyok
mod: már én is ajánlgattam neki az enyémet, ha hozok magamnak egy rallye-t akkor úgy is eladom, de nem kell neki
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #13294 üzenetére
nem a hideggel van a gáz, a nedveséggel ahogy mondod, meg az oldal irányú kuszással, én is sokkal finomabban kanyarodok, mert pik pak meg tudom viccelni a mögöttem jövőt, ill a féket is csak egyenes szakaszon lehelve használom, ha lehet
természetesen nyárin vagyok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz Manitou #13930 üzenetére
Közeli forrásból van 1,8T tapasztalat, messze nem vészes. Forszírozott tempóban lehetnek ilyen számok, de én még nem találkoztam velük.
Jégeres egér: érdekesen ég ott nálatok a benzin, állambácsi nagyon örülhet. Év végén nem kaptatok valami bónuszt?
Ja, ha így használod. 2 lámpa között kilösz, a másiknál meg 160-ról satu?[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kickass
őstag
válasz Manitou #14914 üzenetére
kajak csak az kellett neki, nincs osszeganyolva szerencsere, kipattintotta es vitte az izzot is, pedig jol lathato helyen lampa alatt alltam, es megis, valakinek kellett
szerencse h nem az egesz auto......
viszont van egy torott majdnem ugyanilyen peldany nem messze, azt hiszem megkeresem, es ha fustos oldalindex lesz rajta a sarga helyett csunya beszelgetesem lesz a tulajjal[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
-
tomcsi23
veterán
válasz Manitou #16911 üzenetére
Általában nem az 5 db 130 kilós kétméteres + havi csomagjaival szokták megadni a Vmaxot.
Még a 190 is szép lenne a sima egynégytől, óra szerint persze.AMD Power: mi lesz 28-án
Csak aztán nehogy fotóval igazolják a számokat.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
AMD Power
titán
-
Balupapa
senior tag
válasz Manitou #18752 üzenetére
ebben bizom én is. De az ügyfélszolgálatos csaj azt mondta hogy 1 percel nem érvényes visszafele!!
pénteken mentem matrica nélkül az m7esen, bp balcsi oda vissza, eddig 1 papir jött ki. ( remélem a haza útról nem küldenek)
aztán másnap szombaton szintén felmentem az m7re éjjel, mentünk le bulizni éjfél előtt pár percel vettük észre h levan járva a havi matricám és vettünk a benzinkúton 23:47kor de még erről sem jött ki._-=*WheelWhores*=-_
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Manitou #18752 üzenetére
Reménykedek, bár az oldalunkon meg a szabályzatban egyértelműen az szerepel, hogy visszamenőleg nem érvényes.
Bár elég genyók, mert a 4 napos matrica csak 3nap plusz a megvételtől számítva aznap éjfélig érvényes.
Vagyis ha este 20h kor veszed, akkor 3 nap+4 óraBalupapa: Ezen a szakaszon nem voltak állványon kamerák, viszont van pár vadátjáró.
Figyeltem őket, nem nagyon láttam kamerát.tomcsi23: Tuti nem az sajna. M7-en 2 ingyenes szakasz van. Egyik Fehérvárnál közvetlen, 1 meg valahol az M0 környékén.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #19813 üzenetére
én pl ahol lehet fikázom a fosvágent, vagy is nem tényszerűen beszélek róla, és ebbe bele tartozik az is hogy manapság pont ugyan olyan kula mint a többi, és pont ugyan olyan hajj kihullató szopó faktor megoldásai vannak mint a többi konszernek/gyártónak.
semmivel se jobban, ugyan úgy műanyag autót terveznek, ugyan olyan szar gyári szervíz periodussal hogy a kula konstrukció még hamarabb szét hulljon.
többi gyártóról nincs ilyen mélyre ható tapasztalatom, de 99% ott is meg van ugyan ez.
csak a VW jobban eltusolja ezeket, lásd pl amcsi toyota botrány, azé a 90's végén nem verték nagy dobra hogy a TT-k 160-170 felett kb annyira voltak stabilak hátul mint régi kocka a CRX-ek.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Battlefield 2042
- Politika
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Toyota topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen házat vegyek?
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs