- Mikrotik routerek
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- SQL kérdések
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
A tippjáték saját oldalra költözött: YourF1Team.com
Új hozzászólás Aktív témák
-
BenHans
addikt
válasz Qorthral #783 üzenetére
*3-4. !Overdose! és Qorthral (29 pont) Legalábbis ez van az összesítettben.
🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!
-
-
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Qorthral #848 üzenetére
A Redbull-t a jó aero miatt még az időmérő elött gondoltam. Pénteken még elől voltak. Egy BOT/BOT/WIL jobb lett volna.
A Williams jó a gyors kanyarokban és erősebb a motorja, mint a Ferrari és a Renault. Valszeg a hőmérsélet és ez a két gumikeverék sem rossz nekik. Szerintem az is hozott nekik, hogy nem volt száraz péntek, és nem volt idő finombeállítani a Ferrarikat és a Redbullokat, valamint, hogy a két Ferrarinak nem volt elég jó az a Q3-as köre. Javítottak volna a 2. körükben.
HAM-ROS esetében én Rosberg hibáját nem láttam, nem tudom az mekkora volt, de a papírforma idén a fordított felállás. Lehet, hogy most Rosberg összeszedte magát. Látom azért páran Rosberget tették az 5 pontosban.
-
EmberXY
addikt
válasz Qorthral #850 üzenetére
Ez csak természetes, hogy átnézzük a versenytársak tippjeit, legalábbis én kíváncsi természetű vagyok.
Nem hiába dolgozol a játékkal, emiatt ne aggódj.Most úgy tűnik az eddigiek alapján, hogy az IM tippre Bottas volt a nyerő, sikerült eltalálnom, Kvyatot rengetegen tippelték, ők ezzel a nem jártak valami jól (eddig).
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
BenHans
addikt
válasz Qorthral #874 üzenetére
Köszi a gratulációt! Én is gratulálok mindenkinek! A gyengébb hétvégét zárók se szomorkodjanak, mert még van 5 verseny.
Nekem most végre újra összejött, a 3 derült égből villámcsapás esélyes pilóta hullás és ezzel együtt ponthullás után.Jó ez a játék!
🧡 "...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "L’emozione di poter sedere sulla nostra panchina è indescrivibile, tutti sanno cosa sia la Roma per me" (Daniele De Rossi) Isten hozott otthon, kapitány!
-
-
EmberXY
addikt
válasz Qorthral #896 üzenetére
Érdekes dolog ez, lehet, hogy csak én nem látom át eléggé.
Számomra az a "jó tipp", ha olyasmire tippelek, aminek esetleg nagyobb a valószínűsége a többi lehetőségnél, ha kisebb valószínűség felé mozdulok el, az már a rizikó kategória, de ez csak a futamon dől el vagy az időmérőn, hogy bekövetkezett vagy sem a kisebb valószínűségű esemény, és ezzel nyertem-e plusz pontokat, amennyiben a többiek kevesen tippelték ugyanazt.
Ezzel együtt még azt nem értem, hogyan lehet csökkenteni a szerencse szerepét, ha pl nem lehet HAM-HAM-MER-t tippelni az első körben?Up the Irons!
-
JJános
addikt
válasz Qorthral #898 üzenetére
Az az igazság, van amikor bejön a tipp, és bejön ugyanúgy egy másik tipp is. Előfordul. Sajnos a 20 rugó behatárolja a lehetőséget. A szerencse szerepét nem lehet kiiktatni. Szingapúrban Merci dominancia off volt, Suzukában megint on. Verstappennek autó hibája lett, és a bünti, amit én nem tudtam.
Vettelék nem tudták befejezni Suzukában a Q3 köröket. Aztán Massa startbaleset is ugye. Vettel, Verstappen, Williams tippem volt. Sok kis pontom elszállt. Tegyük hozzá még, ha biztosnak látszó tippet akarsz leadni, az úgy elviszi a rugókat, hogy már csak kis csapat tippek maradnak.2007-05-06 óta itt!
-
EmberXY
addikt
válasz Qorthral #898 üzenetére
Amin én agyalok elsősorban, az nem az, hogy HAM vagy VET nyer-e nagyobb valószínűséggel hosszú távon (nem elhanyagolható ez sem), hanem az, hogy a 20 millás keretből a 3 tippet úgy kell összeválogatni, hogy lehetőleg minél kisebb legyen a rizikó, és minél több olyan tipp legyen, ami pontokat ér (nem téged oktatlak a saját játékod szabályairól, mindjárt világos lesz, mit akarok kinyögni ). Na de, a legvalószínűbbnek mindig az elsőt (esetleg 1-2-t) lehet(ne) megtippelni, hiszen az edzéseken jól látszik általában, hogy ki várható előre, a középmezőnyben már lehetnek változások. Viszont az árak (helyesen!) úgy vannak alakítva, hogy nehogymá' ennyivel megússza az illető, gondolkodnia kell, ezért próbálja a 2-3-4-+ helyezéseket megtippelni, és összeválogatni IM illetve futam szerint, hogy lehetőleg minél több pont jöhessen belőle, vagy máshogy taktikázik, ezt most nem kavarnám ide.
Na de, ami szerintem a szerencse szerepét magyarázza, az az, hogy pl annak nagyobb a valószínűsége, hogy HAM simán elrajtol az élről, mint annak, hogy a többi sorból baleset nélkül rajtol el a mezőny (minél hátrébb megyünk, annál inkább), emiatt nem csak azért kell izgulni, hogy a választott pilóta olyan helyen végez, ahol szeretnénk, hanem azért is, hogy egyáltalán el tudjon rajtolni, ez bagatell dolognak tűnhet, de szerintem a rizikó a rajtpozíció növekedésével nő. Összegezve tehát, véleményem szerint a szerencse faktor kisebb szerepet játszik egy HAM-HAM-MER tippnél, mint mondjuk egy VET-BOT-WIL (ez most csak hasraütés volt), tippnél, erre jó példa pl. a Massa-Ricciardo ráhúzás tegnap a rajtnál. És mivel a játékban az utóbbi jellegű tippeket lehet reálisan kialakítani, igenis ott a szerencsefaktor.
A többi részben pedig akár ennél nagyobb mértékben is, hiszen a random kérdéseknél néha egész apró különbségek is dönthetnek egy tipp helyességéről.
Az igaz, hogy a fejlődés hiánya egyenlít az esélyeken (a fantasy F1-ben pont ez a gond szerintem, hogy akiknek sok pénzük van, több esélyük is van), és ez így is van jól.
Remélem nem írtam nagy hülyeségeket...Up the Irons!
-
Turbolada II
őstag
válasz Qorthral #905 üzenetére
Nekem statisztika, stratégia játék. Te nem tanultál véletlenül statisztikát?
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Turbolada II
őstag
válasz Qorthral #908 üzenetére
Akkor nem véletlen, hogy miért mi vezetünk. Tudományos alapon próbálom elérni a sikert, némi Vettel rajongó fűszerezéssel.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
EmberXY
addikt
válasz Qorthral #905 üzenetére
Talán azért nem láttam ezt be, mert a futamokat külön-külön kell kezelni, ezért a szerencse szerepét se hosszú távra vetítettem, bár rövid távon is meg tudja szivatni az embert.
Egy észrevételt/ötletet írnék JJános javaslata alapján. Bár a fejlődés lehetőségét én is elutasítom, de mondjuk olyat el tudnék fogadni, hogy adott esetben különválasztani az IM és a futam részt, és aki IM részre elér egy bizonyos pontszámot, az a futamra vonatkozó tippjein mondjuk 1 elemet változtathat a futamig, ez nem feltétlenül jelent nagy előnyt, de mindenképp ösztönző tényező.
Turbolada II: én is tanultam statot, de még val.számot is, ezek szerint én én figyeltem eléggé?
Up the Irons!
-
EmberXY
addikt
válasz Qorthral #927 üzenetére
Akkor én is megragadnám az alkalmat, a Rosberg első körös kérdéshez:
Ha az első kör végére a rajtpozíciójában "marad", de a kör alatt veszített és nyert is pozíciót, vagy fordítva, akár többször is, akkor a helyes válasz a "megtartja a rajthelyét"? És hogy bonyolítsam, ha valaki lerajtolja, de kiesik előle még az első körben, neadjisten ő is kiesik az első körben vagy a boxból rajtol, akkor a helyes válasz a 2. illetve a 6.?
Up the Irons!
-
EmberXY
addikt
válasz Qorthral #929 üzenetére
Köszönöm, de közben agyalok még valamin...
Ha pl a rajtrácson ragad a felvezető körben, és emiatt kell a mezőny után rajtolnia, akkor az esetlegesen az első kör végéig a mezőny végéről nyert pozíciókat az eredeti rajthelyhez vagy a mezőny végéhez viszonyítjuk?
Ígérem nem kérdezek többet (ma).Up the Irons!
-
Csapoati
nagyúr
válasz Qorthral #943 üzenetére
Na ja, de ahogy elnézem, nem is jók a Williamsek. Vettelhez képest majdnem 8 tized, Raikkönenhez képest is 2 a hátrány.
Szerk.: Hoppa, megis jok!
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Švejk
őstag
válasz Qorthral #951 üzenetére
Tuti jó összeállítás lehetett volna. Most nem érdekel már, 8. helyen továbbjut a Q2-be, lesz*rom, bejutott. De ezt így most hogy? Nem az hogy lecsúszik 1 tizeddel, neeem, 15. Ennyire béna nem lehet, annyit töltögetett hogy szerintem az ERS-el lehetett valami.
Csak hát nagy pech akkor is, nagyon jónak tűntek mostYayoh: Ha pechesnek érzed magad, gondolj Alonsora egy McLaren Hondában. És folytasd a tippelést
[ Szerkesztve ]
-
Švejk
őstag
válasz Qorthral #953 üzenetére
Igen, tehettem volna biztonsági tippet, de annak jelen esetben semmi értelme. Nem sok van már a szezonból, ha hozni akarok az élbolyon, kockáztatnom kell , vesztenivalóm nem sok van
[CS]Blade2 Arról nem is beszélve hogy Maldonado talán a legszarabb időmérős versenyző.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen