- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
#48613632
törölt tag
válasz molnarpeter #2950 üzenetére
Hát, hogy valamit lássak hátrafelé, tolatás közben. Egyszerűen a gyári tolatás megvilágítás olyan, mint ha nem is lenne. Nincs kiégve amúgy, szóval működik, csak valahogy a prizmarendszer annyira el lett szabarintva, hogy szó szerint balesetveszélyes.
LED-es izzót okés, kipróbálom. Milyet ajánlasz?szerk:
De azért, ha van hátsó lámpaszett, akkor az is megteszi[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
válasz molnarpeter #2952 üzenetére
Igen, az adatok stimmelnek. Na, megpróbálom akkor még ezt. Köszi
-
#48613632
törölt tag
válasz molnarpeter #2952 üzenetére
Megvettem, betettem, kicsit erősebb, de még mindig ugyanaz a "szartselátok" kategória. Ráadásul, halványan pislákol, kikapcsolt állapotban.
két kérdésem van:
- lemerítheti e ez így az akkut?
- van e valamilyen tuninglámpa megoldás 307 fl-HEZ? -
#48613632
törölt tag
válasz molnarpeter #2956 üzenetére
öö .. ezt nem igazán értem
-
vasi79
aktív tag
Sziasztok. Kerestem itt a fórum keresőjében, de nem találtam, ezért felteszem itt a kérdést, hátha vki tud válaszolni rá. Előfordulhat 2.0hdi-nél 136LE, hogy ha gázoljaszűrő csere után nem sikerült elsőre beindítani, hanem 5-6 indítás volt "üresen", a nagynyomásűból leválhat fémrészecske ami a porlasztókat kinyírja? CSak mert azóta nagyobb gázadásnál becsörög a motor. Járt már így valaki esetleg? OBD-n keresztül a nyomásértékek jók. Vigyem bevizsgáltatni a porlasztókat? A szerelő szerint viszont ezek a Siemens porlasztók nem javíthatóak. Ez is igaz?
-
gboszi
senior tag
Tud nekem valaki segíteni kiolvasásban? Budapest I. kerület. Természetesen megfizetem. Csak nem megy az autóm, s jó lenne, ha valaki kiolvasná a hibát, hogy tudjam, hova vontassam
Előre is köszi
"If you're good at something, never do it for free!"
-
Feketelaszlo
senior tag
Előfordulni előfordulhat, de elég valószínűtlennek hangzik. Biztos, hogy a hengerek felől jön a zaj, s nem mondjuk a lendkerék környékéről?
Javítani egyébként lehet a Siemens nagynyomású rendszerét is, de átlag autószerelő nem képes rá - szakosodott felújító cégek foglalkoznak a kérdéssel, precíz (és drága) gépek kellenek hozzá. De ha véletlenül tényleg fémes szennyeződés hatolt át rajta, akkor szerintem az az autó már nem menne sehova. -
Doki42
őstag
Sziasztok!
Citroen c4 2004.hez keresek tűzfalvédőt. A régi szétesett, zajvédő is egyben. Segítségeteket előre is köszönöm 😎Iphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés
-
vasi79
aktív tag
válasz Feketelaszlo #2961 üzenetére
Biztos motor, igen. Azóta tárgyaltam a szerelővel is kicsit részletesebben. Azt mondta az új szűrőben nem talált semmit, ami jó jel. Tett a gázolajba Spurit és tisztító adalékot. Jobb lett. De hidegen az adalék nélküli gázolajjal ugyanúgy csörgött. Mint egy Aro. De csak gázadásnál. Később újabb adalékkal megint nem csörgött hidegen. A szerelő is kételkedik benne, hogy bármi oda került volna.
kalmanchris: elsőre nem ment a légtelenítés. Értsd úgy, hogy nem indult be 3-4 indításig. Nyilván nem tudtam átszopni a gázolajat rendesen. Aztán szereztem kompresszort és felnyomtam a rendszert. Utána a 3. vagy 4 indításra már elindult. Ma viszem megint szerelőhöz, nézzünk elő adatot és meghallgatja még egyszer, mert már lehet, hogy képzelődöm. A bevizsgálás majd ezután következik.
[ Szerkesztve ]
-
Doki42
őstag
válasz kalmanchris #2963 üzenetére
Igen hangosabb, szét volt málva....
De tűzvédelmet is ellát.
Hol vehetnék?? 😎🤔[ Szerkesztve ]
Iphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés
-
7Sony7
addikt
Srácok, 1.6 hdi fap van itt valakinek? Elővárosi/városi használat esetén milyen sűrűn regenerál?
-
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! Kedvező lehetőséggel juthatnék hozzá egy egy Peugeot 207-hez. 2007-es évjárat, 1.4 16v benzin. Mennyire problémás ez a motor, illetve vannak konkrét típushibái? Előre is köszönöm a segítséget!
-
HGTimber
tag
válasz FrankMonzano #2970 üzenetére
Személyes tapasztalat 2009-es évjáratú (2010-ben vásárolt) 207-essel: új kora óta nálunk van, szintén 1.4 16v benzin, most 134.200 km van benne.
Olajcsere 15 ezrenként, ez idő alatt kb. 1 liter olajat elszopogat. Hidegen kicsit ciripel, de melegen elhalkul.Kb. 132 ezernél elkezdte fogyasztani a hűtővizet, rátöltés után 1-2 hét alatt le ment minimum alá. Az ok: vízpumpánál folyatta/csöpögtette el a vizet, vízpuma csere óta stabil a hűtővíz szintje. Ekkor volt egy hosszbordás szíj csere is.
Volt egy időben (kb. 2 éve), hogy a fékolaj rendzseresen eltűnt a rendszerből, végül kiderült, hogy a kuplungnál egy szimering engedte el az olajat. Orvosolva, azóta nem fogy.A hátsó kipufogódobot tartó lemez kb. 80 ezer környékén szétrohadt, azt cserélni kellett, ill. az egyik kipufogó tartót hegeszteni.
Most a toronycsapágyak nyekeregnek, a cseréjüket tervezem.
A 3. akkut tettem bele, az akku lemerülést nagyon meglepően és érdekesen adja tudtunkra. Tegnap még pöcc röff, minden szép és jó, másnap meg már semmi tekerés, indítózáskor az ablaktörlő elindul, a világítás stroboszkóp szerűen villog, belső műszerfal visszajelzők - mintegy karácsonyfa - villognak... Már 2x szivatott meg. Jellemzően hétköznap napi 30 km, hétvégén 200 km amit megyünk vele, tehát nem mondanám alultöltöttnek.
Egy kissé elhúzódott és későn cserélt gyertyák is okoztak problémát, de ez az én saram volt.
Igazából egyelőre ennyi. A motorral kapcsolatos tipushibáról nem nagyon tudok, talán csak annyi, hogy a fent említett olajfogyaztást már máshol is olvastam.
-
erik365
aktív tag
-
erik365
aktív tag
válasz FrankMonzano #2974 üzenetére
Ha Kfu motorkodú akkor semmi, csak van ahol 88 van ahol 90 lóerősként említik.
[ Szerkesztve ]
1.4 T-jet M32
-
erik365
aktív tag
válasz FrankMonzano #2976 üzenetére
Tudomásom szerint nincs.
Én nem vennék magamnak 1.4 16 szelepest, akkor inkább már 1.6nfu, vagy ha elég a 75ló akkor 8 szelepes faék egyszerűségűt venném.
Amúgy nem rossz motorok, csak ha nem kapták meg a kötelező dolgokat, akkor ez a motor fogja a leghamarabb megbosszulni.[ Szerkesztve ]
1.4 T-jet M32
-
erik365
aktív tag
válasz FrankMonzano #2978 üzenetére
Olajfogyasztás, meg szeret hengerfejes lenni, ha ütik vágják.
1.4 T-jet M32
-
őstag
válasz FrankMonzano #2980 üzenetére
Az 1.6 NFU-t 8 évig nem bírtam szétütni egy C3-ban anno, pedig első autó lévén sajnos sokat kapott
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
FrankMonzano
őstag
válasz addamka #2981 üzenetére
"Peugeot-Citroën
Benzinesek: A PSA-konszern motorjai közül az egyszerűbb, soros négyhengereseket ajánljuk. Közülük az 1,4-es sok 206-os és 207-es, illetve a Saxo-C3 modellekben megtalálhatók. Hetvenöt lóerő egy kisautóba optimális, ha az ember városon kívül is használná, ráadásul ezek a motorok mentesek a gyerekbetegségektől. Ez a motor nyolcszelepes változatban 73 lóerős, tizenhatszelepesként pedig 88, bár ez sokkal ritkább."Ajánlott motorok között van!
-
erik365
aktív tag
válasz FrankMonzano #2982 üzenetére
Én sem szidom, csak autós fórumokon erre olvastam a legtöbb panaszt, és ez jóval ritkább mint motor mint a többi.
[ Szerkesztve ]
1.4 T-jet M32
-
őstag
válasz FrankMonzano #2983 üzenetére
Nem mondtam, hogy az 1.4 halálos, viszont az 1.6 nfu jobban bírja. Első generációs C3 miatt sok fórumot bújtam és sokkal több apró nyűg volt az 1.4-gyel. Persze szerintem normális olaj és 10-12ezrenként olajcsere meg hidegen kímélés elég sok problémától meg tud kímélni.
Most C5 van, 300ezer km után is gyári turbó és semmi motor kín, igaz ez 2.2 meg dízel. Túlzás lenne azt mondani a fentieken kívül kímélve lenne, turbó miatt leállítás előtt megvárom amíg lehül, ennyi az extra rituálé.Az 1.4 amúgy tök elég ekkora autóba, volt egy rövid időre 1.1-es 206 nálam, ésszel az is élhető egy embernek.
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
HGTimber
tag
válasz FrankMonzano #2972 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy stabil igen, megbízható, szerethető autó. Bátran elindulunk vele bár hova. A hátsó lámpáit és a hűtőrácsot elnézve nem faceliftes.
-
őstag
válasz FrankMonzano #2986 üzenetére
Több apró nyűgje volt, mint az 1.6 NFU-nak. Olajfogyás, hengerfejesedés hajlam. Átlag használat mellett sokkal jobban se fogyasztott.
Nekem a C3 vegyesbe (fele pálya-külterület, fele Budapest) 7.2 körül evett nehéz lábbal. Ismerős Peugeot 206 vidéken 6.5 alá nem ment az 1.4-gyel, pedig annyira nem hajtotta.Ettől még simán jó az 1.4 normál használathoz, ha nincs agyonhajtva nem hiszem komoly gondod lesz vele.
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
rayoliviero
veterán
Peugeot 206-ot vagy 307-et szeretnék venni. Melyik a megbízhatóbb? Milyen motorral érdemes venni?
-
FrankMonzano
őstag
Nálam van egy hétig a 207-es Peugeot. Volt rajta egy termosztátház csere kb 1-2 hete, de amikor elhozták, kevés volt benne a víz. Rátöltöttünk, azóta mentem vele és úgy tűnik, sehol sem ereszti a vizet. Létezik, hogy nem jól légtelenítették és ezért fogyott el a víz? Szerelőhöz elvittem, azt mondta sehol sem folyik a víz kifelé...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rayoliviero #2990 üzenetére
A motor erősen függ a mire használodtól.
Ha város a 206-osba elég az 1.4 benzin, a 307-be 1.6 benzint néznék.
Amennyiben sokat pályázol szerintem az 1.6 HDi nem rossz, gyakori olajcsere és hidegen kímélés sokat dob a lelki állapotán.
Nekem Citroenből voltak a testvérek, C3 meg C4, azért utóbbi jóval komolyabb autó összerakottságra, főleg futómű és általános minőség tekintetében.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
erik365
aktív tag
válasz rayoliviero #2990 üzenetére
A 206 szögegyszerű a 8 szelepes motorral, hátsóhíd bajos és a kormánykapcsoló, ezen kívül nagy baja nem szokott lenni.
A 307-es egyel nagyobb, de van ugyanazzal a motorral.
Ha kérdésed van nyugodtan írj, akár PM-ben is.1.4 T-jet M32
-
batai15
félisten
válasz rayoliviero #2990 üzenetére
Hosszú távra 2.0 HDI vagy ha nem kell Kraft 1.4 HDI .nem túl erős de cserébe iszonyat jól eszik nekem se 4.5 körül evett normálisan közlekedve .chippel meg kb 90 le lesz.
Viszont a 2.0 nagyon megbízható .nem mintha a többi HDI nem lenne. 206 swben élhető méret és elvileg kevesebb nyűg vele mint 307el.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz rayoliviero #2999 üzenetére
1.6ban van fap és kettős tömegű ,1.4 2.0 Ben nincs.(68/90le) ha viszont 307et nézel abban ha már a 2.0 nézel és 110 lovas azokban van mind2 .90 lovasban nincs egyik se.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen