- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
halapidori
csendes tag
Hallohallo, van énnekem egy 2012-es 308asom ferde háttal és öt ajtóval. Néha magától indítja el a hátsó ablak mosást, ami ellen szívesen tennék. Nem tolatáskor, hanem bármikor megmossa. Ahogy olvasgattam itthoni és külföldi oldalakon, ilyen autóknál ez előfordul, van akinek egy nap alatt kipacsálja az összes ablakmosóját. Viszont még nem láttam olyan hozzászólást, hogy valaki megpróbálta és sikeresen meg is javította a problémát.... Tippjeim vannak nekem is (meg kevésbé laikusoknak is), hogy mi okozza, de valaki javított/javíttatott ilyet?
-
kicsi83
tag
Sziasztok, most találtam erre a topikra. Egy multinál dolgozom, a PSA csoport garancia igényeinek egy részét bíráljuk el (többek között). Ez azt is jelenti hogy zömében a PSA rendszereit használjuk, látjuk pl milyen visszahívási akciók vannak egy adott kocsira, szerviztörténetet stb. Ha bárkinek bármi segítség kell, ha tudok segítek.
-
kicsi83
tag
válasz halapidori #2612 üzenetére
Küldesz egy alvázszámot, akár priviben is és hétfőn melóban megnézem találok e valamit.
-
-
proof88
addikt
Sziasztok,
Komáromban tudtok jó helyet, ahol Citroen C4-et át lehetne nézetni megvásárlás előtt?
-
Sziasztok!
Szeretném lecserélni a kis 106-osomat, egy hangyányit modernebbre, és erősebbre. Ma megnéztem egy 206-os Peugeotot, ami szimpatikus is volt, de kiengedett kuplunggal folyamatos súrlódó hangot adott a kocsi még üresben is, ami a kuplung benyomása után azonnal meg is szűnt. Édesapám gyorsan felvilágosított, hogy valószínűleg a nyelestengely csapágya okozza a hibát, és interneten utánakeresve, úgy látszik igaza is van.
Szerintetek kb. mennyibe kerülne ennek a rendbetétele így látatlanba?
Pontosan egy 1.4-es 88 lóerős 206-ról lenne szó.
Köszönöm! -
-
nOvOp
senior tag
Sziasztok!
2004-es C3-ba szeretnék egy ilyen autórádiót. (illetve ez ugyanaz) Még nem szereltem se be, se ki. Szükséges szerelő ehhez, vagy azért meg lehet birkózni vele szaktudás nélkül is? Köszi.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Az új peugeot 5008-ban az 1,6-os turbó benzines az még a hírhedt prince motor, vagy már egy újabb moci? Lehet hogy előbb utóbb kellene valamennyire 7 személy képes verda, és a motorokon kívül szimpatikus az autó (finom beltér, hagyományos automata váltók, 7 személyes suv kategóriában aránylag olcsó). Köszönöm az infót!
-
proof88
addikt
Sziasztok, használt C4-et vinnék átvizsgálásra, Budapesten tudtok ajánlani jó szervizt? Nem tudom, hogy inkább márkaszerviz legyen vagy független ?
-
őstag
válasz Feketelaszlo #2635 üzenetére
Köszi szépen az infót. És nem tudod mikor terveznek valami új benzin motort? Az 1,2-t az eredeti kén érzékenysége (először nem is engedték itthon forgalmazni ha jól tudom) és három hengere miatt nem szeretném, az 1.6-osnál meg amíg prince addig én félek (biztos javult, de az utóbbi 20 év egyik legtöbbet szidott alapkonstrukciója).
-
nOvOp
senior tag
Grundig van benne jelenleg, de azt nem én tettem bele, már így vettem. Próbáltam kivenni, de nem sikerült. (még sosem cseréltem) Rossz a potméter benne, igen körülményes a hang állítása. Egy transmitterrel használom, ha nem éppen rádiót hallgatok.
@atosan: Csak gondolkodom rajta, a másik kiszemelt Pioneer lenne itthonról, csak az többszöröse árban. Gondoltam addig is lenne vmi, ami kezelhető lenne. Ha pedig a hangzással sem lenne gond, akkor maradhatna is. Azzal számoltam, hogy kompromisszumok nélkül nem megy.
Más:
Van néhány problémám a kocsival, ahogy korábban írtam (itt és itt), és lehet, hogy összefüggésben van a következővel: sokszor bejelez a vízhőmérő. Felmegy teljesen maxra, majd egy rövid idő után visszaáll normálra. A hűtővíz teljesen fel van töltve. Viszont ha megy a klíma, akkor nem jelez be. Mi lehet a probléma? Hamarosan mindenképpen el kell vinnem (márka) szervizbe, de kíváncsi lennék. -
Feketelaszlo
senior tag
válasz Tom1939 #2637 üzenetére
Van szó nagyobb benzinmotorokról illetve a mostaniak hibridizálásáról is. Hogy melyik kerül majd kész autókba, azt jelenleg még nem tudni, de legkorábban 2020-21 körül lehet ebből valami, mikor a nyugati üzemekben készített motorjaik gyártása felfut a Kelet-európai telephelyeken (pl. Szentgotthárdon).
Egyébként az 1.2 és 1.6 technikai alapjai sem állnak olyan távol egymástól (még ha a Prince tényleg szarabb konstrukció is volt), s a konkurenciánál is csak turbós motort találsz már - amik szintén egyre nagyobb arányban 3 hengeresek - szóval azért nem kell ettől a vonaltól olyannyira rettegni. Nem szép a járása, nem is olyan erős, turbólag is előfordulhat, de a megfelelő karbantartással nem hiszem, hogy a 3 hengeresek anyagilag bármivel veszélyesebbek lennének a vásárló pénztárcájára nézve, mint egy szabad szívású motor fenntartási költségei.
Persze tisztában vagyok vele, hogy a magyar autós újságírás szeret mindenféle meghibásodásokkal riogatni, de ez azért van így, mert az főleg a használt járművek vásárlóinak szól, így kb. ~10 év konstans lemaradásban van a technika terén. Ellenben a különféle kutatócégek statisztikáiban egyre kevésbé a motorikus meghibásodások jönnek elő garanciális járművel tapasztalt problémaként, hanem klímaproblémák, az automata váltók bajai meg természetesen az ezer+1 féle szórakoztató elektronika. Ez persze nem jelenti azt, hogy egy motor ne tudna kellemetlen perceket okozni (sőt, egy Prince valószínűleg nagyobb eséllyel, mint a többi), de úgy hiszem túlzás ma már a motor köré építeni az autóválasztást. Jó példa erre az új Smart/Renault Twingo, ahol nem azért dugták a kocsi végébe a motort, mert egy hátsókerekes farmotoros szörnyeteget akartak építeni, hanem mert az érdeklődőket teljesen hidegen hagyja a téma: "Kerreg, jön belőle füst, oszt' jó' van.". Persze lehet, hogy az 5008 más kategória, de a fejlesztési lehetőségek annyira behatároltak, hogy a vásárlónak ma már tényleg csak olyan mélységig érdemes beleásni magát a témába, hogy 3 vagy 4 hengeres járművet szeretne. A többi okoskodás lassacskán okafogyottá válik. -
nesa
veterán
Én személyes próba nélkül nem mernék venni ilyen kínai fejegységet, általában úgy tudod kiszedni a fejegységet hogy kell hozzá a kihúzóvilla, némelyiknél működik a 4db 60 as szög vagy hasonló trükk.
Én valami márkásabb fejegységben gondolkodnék ahogy mások is írták, a hangzás miatt bár a transmitterek a sokol rádió szintjét sem szokták elérni így kb mind1 lehet, én PL még az MP3 at sem tudom elviselni, ezert csak flacrol irt lemezeket hallgatok.
-
őstag
válasz Feketelaszlo #2640 üzenetére
Hát igen, de simán lehet belőle 20 mire veszek valamit. Az új santa fe árlistája szíven ütött (16 milla a 7 üléses fullos, de csak a fullos lehet 7 üléses, ja meg amúgy is csak dízeles lesz ha jól nézem.). Megnézem majd az új Crv-t is 7 ülésesben (ott meg a cvt fáj, automatát akarok).
Ha nem lennék megrögzött benzines akkor az 5008-at is dízelben kellene venni mondjuk...
-
nOvOp
senior tag
Esetleg a hsz második felére is tudjátok a választ?
@nesa: Amúgy, erről szól. Lehet, amikor meglesz a pioneer, akkor azt fogom mondani, hogy tényleg tré a hangzása, de most annyira nem veszem észre.
-
A214
aktív tag
Sziasztok,
2008 gyártási évi Peugeot 207 1,4 Vti 95LE motorhoz milyen típusú hűtőfolyadék kell ?
Szint alatt van csak pótolni akarom. Benzinkúton gondolom tudok majd venni vagy inkább autósboltban vegyek?
Ha jól tudom a motor láncos vezérlésű, ezt mikor kell cseréltetni?Még valami, ezek a motorok kicsit eszik az olajat nem? Más is tapasztalt ilyet ?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen