Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kalmanchris
tag
válasz KelemenUhr #776 üzenetére
Szerintem több válaszra lelsz itt.
-
kalmanchris
tag
válasz BomiBoogie #831 üzenetére
Pont a felni szélessége hiányzik a leírásból.
-
kalmanchris
tag
válasz BomiBoogie #850 üzenetére
Ha megfelelően van javítva, nem fog rozsdásodni.
-
kalmanchris
tag
válasz interstate76 #916 üzenetére
Én úgy vagyok vele, ha valahol másodszorra sem tudják megoldani a problémát és csak cserélgetik találomra az alkatrészeket ( márkaszervíz általában ), inkább keresek hozzáértő szerelőt.
-
kalmanchris
tag
válasz Ferko75HUN #949 üzenetére
Nézd meg, ha kézzel nyomod mi történik a pedállal. Lehet hogy akad pl a szőnyegben.
-
kalmanchris
tag
Azt mondják c5 topikba a hidro-val nincs gond, nem úgy a xantiáéval, ami régebbi konstrukció. Nem tudom, csak olvastam. Amúgy 600-ért én sem mernék venni c5-öt. A benzinesek kezdődnek ennyitől, de a jobbak 800 körül vannak.
Xsara-ban egyetértek - hisz nekem is az van 😉- viszont digit klímát nem raktak még bele, csak automatát.[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Emlékszem rá, láttam hahun ☺ csini volt.
Fóka2 van cegnél, nekem bejön. Jó váltó, jó futómű, hátul is elferni, bár nem olyan közvetlen, mint a xsara. Más árkategória is.Goool: 406 szintén 600-tól indul, ugyanaz a helyzet, mint c5-nél. Egy jó első szériás beleférne, viszont csúnyán öregszenek belülről. Ha tetszik, nézz meg egyet!
Doki16: én megnézetném máshol is. Mondjuk injektor.hu?
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Ha 1.5dci megane, akkor az már ph2-es tudtommal, de 600 ahhoz is szűk lesz.
156 facelift elötti már kijöhet belőle. Ott a futómű lesz a kényes pont, hazai utak eszik a nem olcsó lengőkarjait és a vezérlésmódosító lehet problémás ts motornál. A jtd-t dícsérik. Nézz fel az alfaamore fórumra. Vannak szép írások.Doki16: nehogy az legyen, hogy kifizetik felújításra ezt a sok pénzt, a hiba meg ugyanúgy megvan. Amúgy tènyleg, mi a tünet?
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Eleje valszeg törve volt, lóg a lökös. Meg kell nézni mennyire és milyen minőségben javították. Ami még képről látszik, hogy a középbox valamiért nincs a helyén és a hátsó ablaktörlő nem végállásban áll, amúgy az elsők sem.
Chiptuninggal kapcsolatban keresd Jena307-et a 307 index fórumról. Bár én nem bántanám.[ Szerkesztve ]
-
-
kalmanchris
tag
Ránézésre szép? Szerintem nem. A díszlécekkel pl mi törtènt körbe? Az első ködlámpákon az az x? Valami tuning design? A hátsó hidat én megnézném élőbe. Km kb kétszer ennyi van benne és szerintem is kevés a 68ló bele, hiába td. Jó dízel xsara-t szerintem nem kapsz 600 alatt.
Típushibák:
- hátsó híd: felújítás 60-100e. Csak egyszer kell az autó életében.
- ülés alatti légzsák csati. Forrasztás, no problem
- fűtőventi maxon pörög. Ha automata klímás, akkor tranyó csere párszáz forintból, ha fokozatos, akkor előtét ellenállás csere, max párezerért
- 1.4 benzinnél előfordul hengerfejesedés és gyújtótrafó gond. -
kalmanchris
tag
Én nem rég cseréltem a sajátomon. Még a gyári volt bent. Elvileg a calorstat by vernet a gyári, én is ilyet tettem bele. Rendesen 87 fokon nyit, ahogy kell. Ezek szerint ennyit számít a gyári. Bár a többi felkínált típusnál is ez az érték volt feltüntetve ahonnan rendeltem.