Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
A vw-sek páwák voltak mindig és már egy lötyögő csavarról is órákig tudnak matekozni Az hogy technikailag lehetséges-e azt nem tudom de hogy gazdaságilag nem érné meg akkor sem cserélni őket az biztos.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Itt nem hiszem hogy olyan a váltó (a franciák mindig a legrohadtabb technikai megoldást választják ) bár lehet tévedek mert nem ismerem. A felnit meg le kell pucolni azt feltenni aukciós oldalra. Max nem kell senkinek de megpróbáltad.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Nekem 155 volt a saxon az tökéletes volt hozzá. Most 195-ös 15" ami van a Roveren, mit ne mondjak vannak olyan utak ahol a kormányt kitépi a kezemből, főleg hogy marha kemény a futóműve...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Valószínű megdarálták a fogakat. Bár még nem láttam ilyet de én biztos szétkapnám és ránéznék itthon. Aztán e-bay-en vennék hozzá alkatrészt. Az a baj hogy minél többször akarod behúzatni annál többször fogja szétmarni magát... (persze nem igazán tudom milyen belülről, csak az általánosságokra hagyatkozok)
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Ferko75HUN
senior tag
Ahh köszi, a rácson keresztül biztos nem, mert a 308-as motorházteteje a rácstól feljebb nyílik jóval.
Nem sok jóval kecsegtetett egy Peugeot szaki, vagy lökös le, vagy a motortér alulról, de ott sem egyszerű mert csak bontással fog menni.
Csütörtökön okosabb leszek, akkor tudok menni majd emelőre ismerőshöz.C3-Ironsight: HNT Ferko75HUN hnt.enjin.com
-
D.Orion
veterán
Egyértelmű, hogy fékhatásban összetartozót szeretnék venni. Csupán a mostani fent lévő rendszert nem értem, hogy miért van elől Bosch, hátul pedig TRW-Lucas. Legalábbis betét esetében ez a helyzet. Tárcsa márkáját nem tudom leolvasni anélkül, hogy levenném a kereket.
Azt nem tudom, hogy ha most veszek Ferodo betéteket és tárcsákat, akkor azt fel tudom-e rakni előre és hátra is? Nincs olyan gyártói szabványok közti különbség ami miatt inkompatibilitás léphet fel?
-
Skizz
addikt
És te is úgy tudod, hogy tartós darab?
whited: az a helyzet, hogy nem nagyon akarok turbót (se kéttömegűt?), a cél most az elkövetkezendő évekre a viszonylagos költségmentesség, a-ból b-be meg ez is elvisz. Meg ahogy elnézem, a 306 kínálat átlagban öregebb és drágább, még ha nem is sokkal. Xsara alja szokott rohadni? Milyen a gyári alvázvédelem?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
4-4,5 literrel max kamion mogott 80nal... jol fogyaszt a hdi de maradjunk az 5-6liter atlagba ha valaki nem forgalmi akadaly akar vele lenni Szivo diesel eseten az adagolo meg 25k ert csak ugyan olyan szar lesz mint amivel veszi.. alapbol boscht nez es kb 30-40k bol koppra ujitjak neki gyari alkatreszekkel. Szivo diesel szep meg jo de nem vennem mar ott a sima td vagy hdi 90 lo. Ugyan ugy megbizhato technika bar hdihez nem art ha valaki latott mar olyat.
-
tresh
addikt
Hat ki tudja lehet raktam parat ossze
fogyasztasi adat hdi re volt irva, tudom mit eszik a szivo es hogy megbizhato parat tettem mar talpra. ezert irtam hogy alapbol bosch adagolosat keresen ha mar mindenkepp szivo dieselezik. az javithato. Bar 306/xsara eseten en a hatso hiddal kezdenem a vizsgalatot
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
nem a tugorgo a draga mulatsag mert a 4db egy 10es jo minosegben hanem ha pl keson kerul sor a javitasra.ekkor ugye 90%hogy kuka a tengelycsonk plusz a haz is serult amibe van. ilyenkor a vegosszeg 70k 1 ev gari. van aki zsirzokat tesz ra de igazabol csak a hazat nyomja teli zsirral a csapagyat nem keni vele. A trukkje a dolognak hogy 40-50k km utan a szetszedni csekkolni a csapagyakatajd a kulso szovet/gumi porvedot a csohaz vegen cserelni. Ha nem akar valaki evvel tokolni 60-70k val kap uj hidat ala pesten
-
Doki16
addikt
Egy hónap alatt nem keresek ennyit nem, hogy 1 nap alatt Nem az én autóm én csak érdeklődök itt. Az a baj, hogy már lassan 1 hónapja a szervizben van és nem igazán látom azt, hogy haladnának vele. Saját embereikkel dolgoznak csak.
(#1083) tresh: Ez a 130k csak és kizárólag a nagynyomású felújításának az ára. A porlasztókat már bevizsgálták és kiderült, hogy mind a 4 szar, de még hozzák az értékeket amiket kell. Nekünk csak ennyit mondtak, hogy bevizsgálták és 130k a felújítás ára.
(#1084) kalmanchris: Ha tudnám akkor én szervizelném a kocsit Mivel nem értünk hozzá, ezért muszáj ráhagyatkozni a szervizre. Minden autónkat odahordtuk és soha semmi gond nem volt velük, max 2 nap alatt megvolt a hiba és a csere is. De most mintha megváltoztak volna és katasztrofális rosszak lettek. 1 hónap alatt nem tudják megtalálni, hogy mitől rángat az autó. Én azt mondom ha egy autó 5 millió alatt van már szarnak rá. Azért az odafizetett százezreket elfogadták. Nyilván soha többet nem viszünk oda egy kocsit se.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tresh
addikt
Nézd ha működik minden és műszakilag is elfogadható akkor a-b be nem rossz gép de azért gondolom ezért az árért nem hibátlan
berek21: bár nem szokott gond lenni a magasnyomásúval é a porlasztóval, de mielőtt megveszed mindenképp nézess rá. Ha automata lesz akkor szépen rántás nélkül váltson és kézi módba is teszteld. 60k ként olaj csere a váltóba! Lehetőleg minőségi nyállal hajtsd és kivisz a világból
-
Xmodule
őstag
Sosem volt még xenonos fényszóróval szerelt kocsim. De ha csak egy izzót kell cserelni akkor mielőtt vettük a kocsit a másik oldal nem világított egyáltalán. Aztan mondta a kereskedő hogy az egész lámpa testet cserélni kell. Ki is cserélte persze az ő költségére.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
molnarpeter
nagyúr
Mostanában támasztjuk fel kb. 8 év állás után. Időközben elporladt a hűtője és kicsorgatta a hűtőközeget, nemrég kapott jó hűtőt, de csak vízzel lett feltöltve. A hűtő alján lévő csavarral leengedtük a csapvizet, mikor az első fagyhullámok jöttek, most kap fagyállót. Megnézem, találok-e hasonló csaavart a hűtő tetején. A linken így mutatja a légtelenítőket, de sajnos más autón:
-
molnarpeter
nagyúr
Délután megpróbáltam végigcsinálni a procedúrát, de 105 fokig nem kapcsoltak be a ventik az új hőgombával, szóval még egy tétel a listán... Ventiket külön ellenőriztem nemrég, mikor a hűtő cserélve lett, azok jók. Valahol út közben elakad a delej, de a sapkát levéve a tartályról nem forrt még a víz, aztán inkább utastér-fűtéssel visszahűtöttem. Állás előtt baleset volt vele, bár géptető+hátsó ajtók cserések csak amiatt, szóval nem volt komoly.
-
molnarpeter
nagyúr
Köszi, az mondjuk fura volt, hogy a motort leállítva, majd visszatéve a gyújtást kb 70 fokot mutatott (85℃ volt kb, mikor leállítottam), aztán újra beröffentve megint 85 köré ugrott. Kéne valami hőmérő, de még megpróbálom lehúzni a kapcsológombát, plusz megnézem, melegszik-e rendesen a hűtő teljes felülete. Nálad a fokozatok külön kapcsolják a ventiket, vagy egyszerre mennek más-más fordulaton?
-
molnarpeter
nagyúr
Itt is 2 fokozat, 2 venti elvileg, csak azt nem tudom, hogy a lassú és gyors fokozatban is forog-e mindkét venti. Na majd hétvégén nekiesek remélhetőleg megint Az egyik venti csatija le volt húzva, mert a régi gombával folyamatosan ment anno, most lett csak visszadugva, ott is ellenőrizni kellene, hogy eljut-e valamikor a fesz. Ha már írtad, furcsa egyébként, hogy ilyen hidegen működik átlagosan ez a motor, a Golf 4 1.9SDI 90 körül marad mindig.
-
molnarpeter
nagyúr
Ez 75-105 között mutatja úgy, pszichológia Nekünk ki van takarva majdnem az egész eleje télire - se így, se nyáron nem indulnak meg a ventik (egyszer mentek, mikor nyáron ki volt takarva), meg ugye lassú fordulaton kapcsolnak klímázáshoz.
Ha minden igaz, a Citromnál a két fokozatban külön indulnak a ventik. Az a néhány év széthúzva lehet, hogy elég volt egy jó adag felületi korrózióra a csatlakozásnál, eddig amúgy is a kontaktspray volt a megoldás a legtöbb elektromos problémára.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
-
Zolás
addikt
Maglódon lakom, így az összes eddigi egyenlő távolságra van, az érdi is
A típusjelzést nem látom, csak a Lucas feliratot. Van valami különbség, és az egyik javítható?Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
Felhívtam az egyik adagolóst, ezt a fajta adagolót még simán javítják. Az elektromos Lucas Epic fajtához viszont bottal se nyúlnak. Most leszereltetem az adagolót, és utána meglátom, hogy merre lesz a lépés.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Studi
addikt
Az a baj vele, hogy a 405-öst a 80-as években tervezték, amikor még a biztonság senkit nem érdekelt, ha összetalálkozik a legkisebb mai autóval akkor is csak vesztes lehet.
szerk én is: igen, ez viszont kapható volt Európában is elvileg, 206+ néven: 206 bódé 207 arccal.
[ Szerkesztve ]
-
Nestor16
senior tag
Köszi a választ. Végül nekünk már nem fontos, mert találtunk egy tuti Mazda 6-ot.
Ezt a Peugeot 406-ost is megnéztük és igazából csak ennyi gond volt vele meg pár apróság. Ülésfűtés vezető oldalon nem ment, ablakemelők a vezetői oldalról csak a vezetői irányítható, valószínűleg csak a csatlakozó lehet a ludas, ugyanis azt az ajtót cserélték, mert neki lett tolatva de ha nem mondják fel se tűnik. (Tehát működnek egyébként az ablakemelők csak mindegyik a sajátját mozgatja.) Apróbb horpadások vannak rajta, amit a hétvégén ki is húz egy ott dolgozó. Rozsda nem nagyon volt rajta, a hátsó kipufogó bilincset kell cserélni. A kormányburkolata picit lötyög. Szép állapotban van. Felhívtuk az előző tulajt, mert egy kereskedésben volt egyébként beszámított autóként, egy nő használta munkához, de a férje mondta el, hogy amit kellett mindent cseréltek rajta. Jól vált, egész jól húz. Jók a fékek is. Klíma is jó.
Remélem valakinek a hasznára válik, mert aki ilyet keres annak jó vétel lesz szerintem. Nem egy sufni kereskedésnek tűnt, a jobbik fajta. Behozott autókkal foglalkoznak. A Mazda nekünk pedig egy álomautó.Üdv, Dávid
-
Pulsar
veterán
Uj kora ota használom, sosem volt meghajtva. Talán 2 eves koraba mentem vele 160at egyszer. Most jöttünk vele haza Németországból. Praga felé mentünk, es mivel láttuk hogy Prágában is esik az eső, igy egy kamion mögé beállva szelárnyekba, végig 90. Prágátol meg max 110. Nem vagyok az a versenyzős fajta. Nem is arra valo.
Olajcsere is rendszeresen megvolt, első tulaj vagyok. Es mivel igen sok svájci frankomba került igy ketszer annyira vigyáztam rá
Tegnap ki lett szedve a motor. A belső oldala is ilyen, átlátni a motoron. Es az olajteknőt is leverte.
Ami érdekes, hogy egy felüljaro tetején jött a bumm, es mivel ott elég veszélyesnek gondoltam, igy beinditottam hogy legyen egy kis lendület legurulni, es simán beindult.[ Szerkesztve ]
-
DeadMeat
veterán
Van, hogy jól jönne, de én személy szerint annak örülnék, ha felhúzná bezáráskor. Esetleg ötlet rá? 2009-es C5-ről volna szó.
A másik kérdésem pedig vez.szíjjal kapcsolatos. Lassan itt az ideje, 1.6 hdi a "kicsike". Ajánlott márka esetleg, ami a gyárival azonos minőség, az árával viszont nem. Kicsit sokért mérik a gyári szettet idekint. Esetleg Gates márkáról vélemény? Ezt néztem hozzá Szett
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
szoke12
őstag
Szia! Köszi a visszajelzést!
Automata a klíma, és mivel mindig a beállítható fok felett van a hőmérséklet, meg bent is 40 fok van, így még fűtést nem próbáltam. Bár nekem a klímát egyfolytánan járatja, gondolom hogy ne párásodjon a belső közeg. Viszont a belső hőmérőre azért nem gondolok, mert az csak akkor jön képbe, amikor automatában van a rendszer. De ha kiveszem kézibe, a venti akkor is leáll. De ugyanakkor annyira ritmikus és következetes, hogy csak vezérlőre tudok gondolni. Ugye a legalacsonyabb fokozatban meg se áll. Utána felfele egyre gyakrabban, egyre későbbi visszakapcsolással. Feles állásban 3-4 perc után leáll majd 20-mp után hajlandó elindulni. Maxon szinte pár mp és leáll, vár, még egyet felpörög és ismét leáll. Utána sokat kell várni, hogy újra beindulhasson akár felesbe is. Olyan nekem, mintha egy alkatrész túlmelegedne, és mindig várni kell, hogy visszahűjlön. Nem tudom, az előtét ellenállás hogy van megoldva. De olyan, mintha a motor előtt lenne közvetlen vmi védelem, ami azonnal tilt, főleg nagyobb áramfelvételnél. Holnap szétkapom..."Élj úgy, hogy ha majd lepereg előtted életed filmje, érdemes legyen végignézni!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000