Új hozzászólás Aktív témák

  • air

    nagyúr

    válasz Silenzio #59781 üzenetére

    Mai tapasztalat a Telekomról. Nagynéném - 65 éves nő - első okostelefonja egy Lumia 625 lefagyott, már nem először. Éppen az Árkádban volt, bement a T-pontba. Várt 3/4 órát, hogy közöljék vele, itt nem tud neki senki segíteni, "mert nincs szerviz". Menjen át a Rákóczi útra. Ott újabb 50 perc után egy "szakértő" elvitte a telefont egy hátsó helyiségbe, hogy megnézze. Miután visszajött közölte, hogy a telefonnal nem tud semmit kezdeni, mert beázott. Amikor visszaadta a telefont, nagynéném elmondása szerint valami olajos trutyi volt rajt elöl és hátul is. Mikor átadta semmi ilyesmi nem volt rajta, tokból vette ki.
    Ezután az illető közölte vele, hogy egyébként ők már semmit nem is tudnának csinálni vele, mert hivatalosan már nem szervizelik a készülékeket. Ha akarja vigye át a Nokiához, de ők kapából el fogják utasítani, mert elszíneződött a lakmusz. Illetve még hozzátette, hogy nem kellene a telefont velneszbe vinni, vagy kólát beleönteni.
    Köpni-nyelni nem tudott, hogy milyen ocsmány hangnemben beszéltek vele és mit mondtak neki. Vadidegen emberek előtt megszégyenítették. Sajnos nem volt lélekjelenléte, hogy ilyenkor mit kell csinálni, így elkullogott. Szegény nincs ilyesmihez szokva, mert az év 3/4 részét Németországban tölti. 65 éves létére idősebb emberek jár gondozni. Jó lelkű, becsületes ember.
    Most ott egy garanciáját vesztett telefonja, amire még részletet is kell fizetnie, még fél évig.
    Annyit tudtam tanácsolni neki, hogy hívja fel az ügyfélszolgálatot és tegyen panaszt. De igazából nem hiszem, hogy a vizsgálatnak lesz bármilyen számára pozitív eredménye.
    Elképesztő, hogy mit mert megengedni magának valaki egy ilyen cégnél.

    [ Szerkesztve ]

    Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

Új hozzászólás Aktív témák