Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shield

    őstag

    válasz air #59813 üzenetére

    Addig fogják csinálni míg szó nélkül hagyják. Vissza kellett volna menni a nénivel és a faszit kirángatni a hátsó helységből és megalázni mint a kutyát. Semmi több.

    S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

  • Silenzio

    addikt

    válasz air #59813 üzenetére

    A hosszú várakozási időkkel szembeni tehetetlenség az egyik ok, amiért le akarok lépni, mert ez agyrém. Ha korrekt akarsz lenni az ügyfelekkel, 12 óra alatt csak egyszer mész ki, a 20 perces ebédszünetedre, vagy max pisilni, és ez finoman szólva sem oké munkajogi szempontból.

    De azért nem eszik olyan forrón a kását. Ez is tipikus user error. Egyrészt az Árkádban sosem volt szerviz, fent van a honlapon és ki is van írva az üzletre, ezt tudni legalábbis illik, de ha nem tudod, akkor legfeljebb így jársz, mint ő, de csak egyetlen egyszer.

    Arról sem igazán a Telekom tehet, hogy nem szervizelnek többé készülékeket, ez a legtöbb gyártónál már hosszú évek óta így volt, mi csak átadtuk a márkaszerviznek a készülékeket, ők bütykölték őket. Most már mindegyik márkával ez a helyzet. Arról pedig a gyártó dönt, hogy kivel engedi szervizeltetni a telefonjait, és nem mi.

    Az olajos trutyit nem tudom mire vélni, de biztos nem direkt volt.

    A szervizes hangneme meg... hát... Nézd, ha azt mondom, hogy a Sony vízállónak hirdeti a telefonjait, de SEMMILYEN GARANCIÁT nem vállal a vízállóságra, akkor nagy újdonságot mondok? Szerinted hogy érezte magát az az ügyfél, aki vízállóság tudatában vitte a strandra a Z1-et, és teljesen tönkrement, én meg közöltem vele, ha nincs biztosítás, a hajára is kenheti? És itt jön be a képbe a szervizes kolléga stílusa: ha nem a nagynénéd tehet arról, hogy a telefon beázott, vagy bepárásodott, akkor ott mást kellene hibáztatni, pl. aki magával vitte habfürdőzni a készüléket. Ha meg ő használta "nem rendeltetésszerűen", mivel a gari sosem vonatkozott a beázásra, hát, ne csodálkozzon. A hangnem semmiképp sem jogos, de legalább érthető. Ha naponta 20-an bepróbálkoznának ilyen marhaságokkal garis ügyintézésre, lehet én is így beszélnék velük.

    Summa summarum: a nem kéne a telefonnal welnessezni tán kicsit erős, de amúgy az égvilágon semmi kivetnivalót nem találok a történetben, max a 45 perces várakozási időt. Az elfogadhatatlan, mégis mindennapos.

    Nevil2: "Pedig csoda, hogy működik" -épp ez az! :)

    Ance: 1090-ért most már 200 megát kapsz, sőt, ha Arany- vagy Platinakártyás vagy, 590 csak a 200-as. És ez nem akciós ár, ez ennyiért jár. Váltsd át!

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • #TOTTI

    őstag

    válasz air #59813 üzenetére

    Szerintem a leírtak alapján semmi esélyetek, sajnos. Az olajos trutyi lehet hogy verejték volt, ami sajnos normális ha közölni kell az ügyfellel, hogy a készülék kuka. Máskor körültekintőbben kell bánni a telefonnal. Szerviz Árkádban nincs, ha kérdez nem jár így. Máskor menj el vele, ha tudsz.

Új hozzászólás Aktív témák