- Linux Mint
- Asustor NAS
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- TP-LINK routerek
- Vírusirtó topic
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Shell script topik
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
maj-viktor
őstag
válasz
Botigta #17491 üzenetére
3.4% + 90Ft
https://www.paypal.com/hu/fees
&
3000$ esetén 102,3$ költség[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
maj-viktor
őstag
válasz
Botigta #17493 üzenetére
Első képen ott írja...
Personal Transfer
Send / Receive Money
(küldés - fogadás)Ingyenes, ha PayPal egyenlegről jön
(Free when the money comes from PayPal balance.)3,4% + 90 Ft, ha bankkártyáról...
(3.4% + 90 HUF when the money comes from a debit or credit card)és a küldő dönti el, kit terhel ez a költség!
(the sender decides who pays this fee).[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Oliverda
félisten
válasz
Botigta #17495 üzenetére
Ilyesmire a TransferWise lehet egy jó megoldás.
Ha érdekel dobj egy privátot és küldök meghívót.
maj-viktor: Ja, erre fele nyilván sokan generálnak havi 25 millió feletti forgalmat... A buyer protection pedig megint nem az eladónak, tehát a fogadó félnek jó, hanem a vevőnek, aki olykor sajnos nem rest szépen visszaélni ezzel.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
válasz
Botigta #24899 üzenetére
A dispute időtartama 20 nap, ami a vásárlói védelem időtartama -180 nap- alatt indítható
Az Összefoglalóban is írtam, hogy a visszaküldési költség térítése az alábbi időtartam figyelembevételével lehetséges: Csak az eladó által vállalt visszaküldési időtartam alatt. Az eladó Return megjegyzés napjai amire figyelni kell.
Az Összefoglalóban az erről szóló leírásban egyértelmű példát írtam bele, hogy miként számolandó.
A garanciális visszaküldést nem finanszírozzák.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Botigta #24938 üzenetére
A 14 nap attól számol amikor átvetted a csomagot.
De a leírásban szerintem egyértelműen leírtam.
Összefoglalom:
Meg jön a vásárolt terméked, valamiért vissza akarod küldeni az eladónak, erre ő neked nálad most 14 napot adott meg.
A 14 napon belül egyeztetve vele a visszaküldés címét elküldöd neki, a postai feladási nap vagy futáros átvétel napjától számított 14 napig nyújthatod be a Paypal felé a költség visszatérítést, nyomtatvány a feladásról számla,nyugta, feladóvevény képként vagy valahogy csatolva. Ők 10 napon belül a Paypal egyenlegedre küldik a maximum 9300 Ft-ot.
Honnan tudom, hogy megkapom a pénzt, nem szeretnék úgy járni, hogy elküldöm, és mégsem jár valamiért? Nem egészen értem, a megadott feltételek -amit írtam itt és a leírásban- alapján a postázási díjat visszakapod.
Az hogy a vételárat visszakapod refundként, vagy új dolgot küld neked az eladó az ezzel nincs összefüggésben -
válasz
Botigta #24949 üzenetére
Nem tudom már jobban elmagyarázni, ez a visszaküldés nem garanciális probléma rendezés.
Megkapod az árút gond van vele, mégsem kell ez a termék, el akarsz állni a vásárlástól, indítod az eBay caset, az eladó írt egy időtartamot, hogy meddig fogad ilyen probléma jelzéseket, neked 14 napon belül el kell kezdened reklamálni, nem szoktunk várni 13 napig hogy kiderüljön a visszaküldés alapja, de előfordulhat.
Most hol tartasz a case-el, gondolom már megindítottad, így az eladói 14 napban benne vagy.
Az eladónak 3 napon belül reagálnia kell, ha nem teszi mehetsz Escalate-re, eBay döntésre.
Az számít, hogy te jelzed a gondodat az eladónak 14 napján belül.A Paypal-t nem érdekli a te case-d az eBay-n. Akkor kapod meg a pénzt ha te nem a 15. napon kezdesz az eladóval egyezkedni.
Ez igaz a webshopos vásárlás, ha 30 napot írnak akkor azon belül egyezkedsz velük, ha azt mondják add fel, feladod és ezután benyújtod a kérelmet a PP-hez, ha ez már a 35. napra esik nem gond mert te a 14. napon kezdtél el problémázni.
Logikátlan lenne, hogy úgy küldesz vissza valamit, hogy nem is egyeztetsz az eladóval, ebbe nem igazán mennék már bele.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Botigta #25452 üzenetére
Ha a gyorsfizetés be van kapcsolva az eBay-n, akkor nincs külön Paypal belépési eljárás.
Töröld a gyorsfizetést a következő vásárláskor, a másik esetben meg legyen rajta annyi pénz amennyit fizetni kell.
De te vásárolsz és te fizetsz, nem a Paypal, hogy pontosak legyünk.
És ezek nem anomáliák. -
válasz
Botigta #29006 üzenetére
A második résszel kezdem, igen úgy van. Minden pénz megy az eredeti helyére.
Belépsz, azután az Összefoglaló, Tippek röviden, 2.pont Bankkártya hozzáadás gyors link, ekkor előkerül kártya karbantartó oldal és ott átváltod a Make Primary-ra azt amelyiknél ott ez a link.
De nem nálad volt a gond, kivették a kártyaképekre való kattintás után eddig megjelenő primary linket.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Botigta #29010 üzenetére
Az lenne az amikor 400 Ft-ért eltörlöd a pénzküldési limiteket, ez csak nálad most jelképes, mert gondolom a sok kártya közül valamelyikkel megcsináltad már.
Az eBay-n nem tudsz fizetési dolgot, kártyát állítani. Amikor fizetsz akkor lehet váltani a kártyák közt, de az már akkor PayPal-ra történt belépés után. -
Beni2360
félisten
válasz
Botigta #29006 üzenetére
Tegnap este az Ebayen vásároltam 568$-ért, és Paypalba belépés nélkül le is leemelt 532! $-t a bankkártyámról
Régen jártam erre , lehet, hogy a választ már megkaptad de akkor fordult ilyen elő amikor 5 percen belül volt fizetés a pay palon. Hiába lépsz ki nyitva marad a fizetési lehetőség ugyan arról a gépről.Én is voltam így.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
válasz
Botigta #30542 üzenetére
A kettő független dolog. Illetve annyiban nem, hogy mivel felénk nem műkődik az amit az eBay Help-ben olvashatszt, hogy az eladó küld előre kifizetett postai címkét ha vissza lehet neki küldeni dolgot. Ezért a PayPal így segíti ezt a régiót.
Nem kötődik a dolog az eladóhoz. Te visszaküldöd és a PayPal rögtön a feladás után visszaadja a postaköltséget. Az eBay dolgok esetén viszont meg kell várni amíg meg is kapja. -
válasz
Botigta #33329 üzenetére
Már többször írtam és az Összefoglalóban is benne van hogy ha az egyenleged van fontod és azt €-s dologra akarod felhasználni akkor az egyenlegek közt át kell konvertálni a megfelelő mennyiséget, majd az €-os egyenleget megtenni elsődlegesnek és akkor menni fog a fizetés.
Persze nálad majd kiegészíti a kártyáról, mert a 350 Font az nem fedezi az 540 €-ot, 471 €-nak felel meg, így majd a kártyáról tenne hozzá 69 €-t.
Ha ezt nem teszed meg akkor a bankkártyáról fogja leszedni, mert csak azt látja "€ alapúnak".
Segítség: Összefoglaló 10. A PayPal deviza egyenlegek közti váltás[ Szerkesztve ]
-
válasz
Botigta #33332 üzenetére
Az csak egy hozzávetőleges árfolyam, az EKB keresztárfolyamot néztem. Mivel nekem nincs font az egyenlegemen nem tudom megnézni a pontos összeget.
Ott 1 font a 1,1455 €, 0,0316 a különbség, mondjuk ez lenne a váltás díja, ha lehetne a banki árfolyamhoz hasonlítani.Nem tudom honnan veszed ezt a számot, mert nincs díja az egyenlegek közti váltásnak és a forint sem világos, fontról €-ra váltasz pénzt, a forint kanyarban sincs.
Remélem nem valami banki középárfolyamokat szedtél elő, mert azok itt nem használhatóak az értelmetlenség miat, ez nem magyar bank.Ha kiküldöd akkor forintban kapod meg és hogy a bankod mennyivel számolja az €-t forintról kitudja.
Szerintem most a egyenleges konverzióval járnál jobban. A forint árfolyam egy kicsinység gyenge, bármely devizához nézem az eladás és vételi árfolyamokat.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Botigta #33334 üzenetére
Az EKB keresztárfolyamával számoltam
Ha 1 £ az náluk 1,1455 €, akkor a 350 az 400,925 €. Az csak 11,6 €-val több, de ez egy általános elszámolási banki árfolyam, nem piaci devizaárfolyam.
Erre mondtam hogy ez a különbözet, amivel kevesebbel számolta neked a PayPal, tekinthető a PayPal költségének, mert a legtöbb pénzzel foglakozó cég (bank, pénzváltó) az árfolyam egységbe építi be a költségét és ezért írhatják, hogy nincs díj külön felszámolva.
A PayPal az 350 £-ot 389.25 €-ra váltotta az általad is írt árfolyamon, akkor elméletben ez 2,9% árrés lenne, ha az EKB-nál cserélhetted volna át a pénzt. De ez az ami nem lehetséges, így nem igazán lehet viszonyítani hozzá. -
válasz
Botigta #34659 üzenetére
1. A magyar PayPal fiók forintos, ha devizaszámláról utalsz rá akkor a banknak kell forintra konvertálva utalni a pénzt. Meg kell nézni hogy ez nem-e plusz költséggel jár.
2. Az egyenlegek közti átváltás nem olyan nagy költségű, érdemes az egyenlegek közt váltani. Akkor nem éri meg a dolog, ha a fontot vásárláskor váltatod át, mert akkor másik árfolyammal számol. Ha vásárolni akarsz akkor mindig az aktuális egyenlegről szedi a pénzt és azt váltja át fizetendő ár szerinti devizára, így azért nem marad meg a fontod az egyenlegen.
3. Annyi a probléma hogy azt egyértelműen írja a PayPal, hogy csak forintos bankszámla rendelhető hozzá, arra küldhető ki pénz. Én nem teszteltem a devizaszámlára való kiküldést emiatt.
Így nézzük csak az elméletet.
Mivel egyenlegről fizetsz a pénz oda kerül vissza és kifelé forint megy és azt fogja a bankod €-ra konvertálva a számlára tenni. Itt szintén az esetleges +költsége a banknak ami gondot okoz. A számla jóváírási szabályainál meg kell nézni, hogy milyen árfolyammal történik.
Hogy megéri-e azt csak úgy tudod tesztelni hogy kiküldesz 10 € és megnézed hogy a bankszámládon mennyi € fog megjelenni. 10-nél több vagy kevesebb. -
válasz
Botigta #34666 üzenetére
Akkor fordítok
Amikor vásárolsz akkor elsődlegesen mindig a PayPal egyenlegről fog fizetni, ha van rajta elegendő pénz. Ez igaz akkor is ha valaki adott hozzá bankkártyát.
Ha a vásárlás után visszakapod valamiért a vételárat, az az eredeti "fizető eszközre" kerül vissza, ha egyenleg volt akkor oda, ha bankkártya akkor automatikusan a bankkártya alap bankszámlájára.Az egyenlegről a saját bankszámlára kiküldhető a pénz. Itt ha nem forintban van, hanem más devizában akkor automatikusan forintként hagyja el a PayPal fiókot.
Ha deviza számla lenne, akkor kap a bankod egy forint összeget amit az adott devizára konvertálva könyvelik le.
Pl. ha € devizaszámlát adna meg valaki (amit nem lehet) € egyenlegről kimegy a forint összeg, a forintot a bank €-ra konvertálva tudja a számlán jóváírni, így lesz dupla konverzió. -
válasz
Botigta #34668 üzenetére
Nem kell semmit sem cáfolni, nem azt írtam hogy nem lehet, hanem azt hogy Annyi a probléma hogy azt egyértelműen írja a PayPal, hogy csak forintos bankszámla rendelhető hozzá,
A szerződési feltételek szerinti meghatározás és mivel elfogadtuk a regisztrációval ezeket a feltételeket,ezért azokat inkább javaslom betartani.
Addig nincs is gond amíg nem fut bele az ember egy ellenőrzésbe.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Botigta #34872 üzenetére
Majd küldd már el privátban a linket, mert sajnos néha félreérhető ez a szállítás.
De maradjunk annyiban hogy ők úgy vállalták, akkor ha fizetni kell a+ költségeket megtérítik. Hogy mennyit az csak akkor derül ki ha végig viszed a folyamatot. Ehhez nem kell a PayPal.
Pontosítani kellene velük, szerintem a chat az működik most is.
Gondolom nem filléres dologról van szó, ha nem veszed át akkor nem vámolják és 20 nap után visszaküldik, jogilag a te hibádból.
Gond az szokott lenni, hogy pénz akkor jár vissza, ha a kereskedő visszakapja az árút. Neked semmi igazolásod nem lesz a visszaküldés folyamatáról, hogy tényleg megtörtént-e, visszafelé nem veszett el, átvette-e az üzlet.
Itt bonyolódik a helyzet azzal, hogy egy logisztikai cég végzi a szállítást, (nem direkt a webshop) az ő címére megy vissza és hogy ők a Tomtop-nak visszaviszik vagy nem, az kétséges.
Azt is tudd, hogy az lehetséges hogy EU-ban lett feladva, de gyanús lett a csomagolás, a címke vagy egyéb információ miatt a vámosoknak, hogy mégis Kínából érkezik és ezért kérnek be igazolást. Az EU-n belüli forgalom is rajtuk keresztül jön be az országba és azt is szokták ellenőrizni.
Ha nem volt trükközés és EU Warehouse-ból jött, akkor inkább ez az ellenőrzés a valószínű, de azt meg a Tomtop vásárlásnál tudod igazoltatni, hogy nem Kínából, Hong Kongból küldték. -
válasz
Botigta #34944 üzenetére
Magánál az ügynél értesítenek, a sor végén kiírja hogy mi az épp aktuális dolog. Ha belépsz akkor szokott lenni egy rendszer figyelmeztetés hogy van valami. Azt feltételezik hogy naponta használja az ügyfél és figyeli a dolgokat, de különösebben nem szoktak kérni dolgot, mert eleve elküldesz minden információt és ők is látják a dolgokat.
Eddig ha kellett valami kiegészítés arra mindig volt valami üzenet. -
válasz
Botigta #35014 üzenetére
Csak GB esetén. Van amikor az ő PP fizetési kliensük szórakozik, de eddig csak Chrome esetén volt ilyesmi.
Mondjuk azért nem árt ha engedve van a felugró ablak. Meg adott esetben egy böngésző PayPal tisztítás sem árt. Reklámblokkoló is okozhatja ezt.
Ha tényleg Chrome, az engem az eltárolt PP jelszóval szívatott meg, miután cseréltem, mindenáron a régit szedte elő. Még akkor is amikor az újat írtam be, de akkor hibás jelszóval rázott le.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Botigta #36999 üzenetére
Oké, a második képen látod az Escalate-t, mehetne az.
Lehet hogy olyat válaszolt ami nem illedelmes és nem láthatod
Valójában nem is lényeges, ha elfogadta volna akkor lezárul a case, ha nem akkor meg elegendő értesíteni hogy reagált az eladó és így már lehet kérni a PayPal döntését.
Valójában a magyar nyelven is ott ez a link, de a fordítása az Escalate to PayPal mint Továbbítás a PayPalhoz számomra nem egyxértelmű.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Botigta #37233 üzenetére
vagy vársz, vagy telefon felhívod a pp-t hátha meg lehet picit sürgetni
nem atomtudósok döntenek ezekről az ügyekről, de azt azért általában látni szokták, hogy tök kamu a tracking
esetleg az ügyön belül, ha lehet még hozzászólni, akkor odaírhatod eztcryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz
Botigta #37233 üzenetére
Ha benézel a Banggood topikba, akkor láthatod hogy vannak csúszásaik, pont ezen a helyen amit látsz kiírva, Longdon, ami bizony jól van írva, mert nem Londonban van az a logisztikai központ. Ezek a 15 számjegyű nyomkövetési számos küldeményekkel van a gond.
A topikban van link hogy mivel lehet nézegetni. De ez lenne az.
Most már indultak és érkezett is meg onnan küldemény, esetleg a tiéd is úton van.
A Flyt Express egy logisztikai szállító, nem kamu, csak a nyomkövetési információik, miután Kínát elhagyta a küldemény.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Botigta #37264 üzenetére
Én nem vettem észre hibát.
De ez egy figyelmeztetés (mármint a magyar oldalon), tovább lehet vinni a dolgot. Nem biztos hogy nem sikerül. Ha írásban nem tudod őket elérni, akkor telefon.
Nem emlékszem rá, de mobil app-ban nem lehet beírni a nyomkövetési számot? Az adat megadásnál Hungarian Post a szöveg?
Törölni a PayPal sütiket, böngésző gyorsítótárat másik böngésző használata, mobilos böngésző?
Itt indult a visszaküldési dispute?[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Házimozi belépő szinten
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Macska topik
- Autós topik
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Eladó Konfig Ryzen 5 2600X 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- NVidia és AMD videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- NVidia videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable