Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Botigta

    aktív tag

    válasz V/ #37267 üzenetére

    Igen, ők nekem adtak igazat, és ők küldették vissza a terméket.
    Az eladónak nem adtam meg a tracking számot, hol kéne azt megadnom?
    Jött az automata levél magyarul:

    Kedves Boári Botond!

    Az eset áttekintését követően arra jutottunk, hogy 32,98 USD visszatérítésre jogosult.

    A visszatérítés érdekében a következő műveleteket kell elvégeznie:

    1,Küldje vissza a tétel(eke)t az eladónak az általunk megadott címre. Ha a tranzakció keretében több terméket is vásárolt, csak a megadott tételeket kell visszaküldenie. Juttassa vissza a kereskedőnek az alább felsorolt tételeket az utasításoknak megfelelően. Ha az e-mailben nem talál konkrét tételeket, akkor ahhoz, hogy megkapja a visszatérítést, a vásárláshoz kapcsolódó összes tételt vissza kell küldenie.
    2,A következő határidőig adja meg a szállítmány online követési információját a Vitarendezési központban: 2019. július 31. A visszaküldött áru állapotának egyeznie kell az átvételi állapottal, és a visszaküldéssel kapcsolatban felmerülő összes költség Önt terheli.
    3,Egyértelműen címkézze fel vagy jelezze más módon, hogy a csomag visszárut tartalmaz, mivel így elkerülheti a felesleges vám- és egyéb díjakat.

    De nem tudom megtenni, mert ha a Resolution Centerben az ügyre rákattintok, napok óta a fenti háromszög fogad...

Új hozzászólás Aktív témák