Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rothfb

    veterán

    válasz GabN73 #10908 üzenetére

    A múlt hét pénteken történt "atm nem adott ki pénzt, de levonta az összeget a bank" történet végül annak ellenére, hogy többen mondták, hogy ez bizony 15 banki munkanap minimum, többek között te is, végül e hét csütörtökön estére megoldódott. Igaz csütörtökön ismét be kellett menni a bankba, hogy prémium ügyfélként érdeklődjünk a pénz visszautalásáról, de még aznap késő estére visszautalták a pénzt a szüleim számlájára. Még a pénzfelvét díját is visszautalták. Így kevesebb, mint egy hét alatt visszakaptuk a pénzünket.
    Köszönjük!
    Amúgy azért írom ezt le, hogy aki így jár (márpedig nem kevesen vannak így az otp-sek elmondása szerint), az esetleg számolhat az egy hetes átmenettel. Persze mindez akkor lehet igaz, ha az eset egyértelmű. Pl a kamera felvételek, az azonnali bejelentés, panaszfelvétel megtörténik, a pénz tényleg az automatában "ragadt", a külsős automatás cégnél is minden stimmel és a két fél, a bank és az automatákat kezelő külsős cégnél is hajlamosak az ügyfél elvesztett pénzére tekintve a gyors ügyintézésre és nem betartani szó szerint az előírt minimum 15 banki munkanapot. Ez azért fontos, mert ha egy olyannal történik mindez, aki hónapról hónapra él, annak létfontosságú, hogy a kis pitiáner fizetését fel tudja venni. Különben... És ezt ne is folytassuk.
    Itt most összeállt minden és bízom benne, hogy ha mással is megtörténik ez a szerencsétlen (állítólag kommunikációs hiba az atm-nél és levonja a pénzt, de ki nem ad) hiba, legalább ugyanilyen gyorsan visszakapja a pénzét.

Új hozzászólás Aktív témák