- ASUS routerek
- DIGI kábel TV
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Linux - haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Facebook és Messenger
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Calogero
addikt
Astra H-találkozó 2007.05.27
[link]
Ilyen lesz mienk is ha megjön
[link]
A fóliázás még nagy kérdés.
Mivel gyárilag színezett üveg lesz a kocsin (elvileg, ahány kereskedőt kérdeztem egyiksem tudta hogy milyen lesz benne) így a szabály szerint nem fóliázhatom csak a két hátsót. De úgy meg nem szép, kisteherautó feeling.
Sokan azt mondják hogy fóliázzak, a rendőrők nem nagyon szoktak belekötni, csak a müszakin nem fog átmenni, csak ha addig leveszem a fóliát.
Szóval ha mégis a fólia mellett döntök akkor a képen látható fólia fog rámenni, ami azt hiszem 70%-os (30%-os fényáteresztő képességű), de lehet megnézem hogy 50%-os hogy mutat.
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
válasz Daywalker #1514 üzenetére
Már megtörtént:
Gazdasági és közlekedési miniszter 84/2005. (X.11) GKM rendeletének 3. §-a szerint személygépkocsik esetén, nem csak a hátsó oldalsó ablakok, de a hátsó szélvédő is bármely sötétségű fóliával jogszerűen ellátható, amennyiben a fólia magyarországi minősítéssel (''H'' engedély) rendelkezik, valamint a gépjármű két oldalsó tükörrel van ellátva. Pontosítva:
-A ''B'' oszlop mögötti üvegek (hátsó oldalsó, hátsó szélvédő) csak érvényes ''H'' minősítő jellel rendelkező anyaggal fóliázhatók, a fényáteresztéstől függetlenül.
- A vezető üléssor melletti üvegek is fóliázhatók olyan anyaggal, mely rendelkezik érvényes ''H'' minősítő jellel, de összegzett fényáteresztő képessége nagyobb, vagy egyenlő 70 %-nál
- Az első szélvédő esetében, kivéve a lehajtott napellenzők által takart felület (ahova sötétítő csík szerelhető), is fóliázható, érvényes ''H'' jellel rendelkező anyaggal, ha összegzett fényáteresztő képessége nagyobb, vagy egyenlő 75 %-nál.
A gyárilag színezett üvegek 85-80% fényáteresztő képességgel rendelkeznek, tehát erre már a szabályos 70 %-osat sem tehetem fel.
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
válasz deicide #1550 üzenetére
Mi is kiprobáltuk a kaminonra való tapadást. Igaz még nem a mi autókkal, hanem egy 1,6-os Astra H GTC-vel. A tulaj nem hitt a szemének meg a BC-nek , de aztán utána számolt.
Pesttől Debrecenig végig 1 kamiont követtünk. Szépen tartotta 90-100-at. Annyira ragaszkodtunk hozzá, hogy ha a Kamion megállt a benzínkútnál, megálltunk mi is. A sofőr kávézott meg WC-n volt, mi addig teáztunk egyett. (tudom ez már beteges)
Ténleg kicsit fárasztó az állando koncentrálás, figyelés a féklámpákra. Mire hazaértünk már kívülről tudtam a szállítmányozó cég nevét,címét telefax/telefon számát, valamint már kezdtem unni a Schwarzmüller feliratot
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
Ma voltam bent a kereskedésben, és jól tettem Az értékesítőm ezzel fogadott.
Ezúton szeretném megragadni az alkalmat, hogy megismertesselek Téged a Scorpio Autóház Kft. legfrissebb nyári kampányával.
Eszerint minden június 30-ig nálunk vásárolt új Opel vagy Chevrolet gépkocsi mellé egy kétszemélyes tunéziai utazást adunk ajándékba (repülőtéri illetékkel együtt)!
[link] -
Calogero
addikt
Nha még 1 hét én is aktiv tagnak számítok itt
Már megvolt az átvét, készen van a komfort programozás is, már csak a vizsga van hátra.
Valmint megtudtam egy-két dolgot az Easytronic váltóval kapcsolatban.
''Az okosnak tűnő váltót felszerelték téli üzemmóddal is. A hópehely gomb itt nem a klímát kapcsolja, hanem a váltónak ad utasítást, hogy eleve kettesből induljon, és hamarabb váltson, így nehezítve a kerekek síkos úton való kipörgését. Szárazon, nyári üzemmódban viszont semmi akadálya a gumicsikorgatós gavallér rajtoknak. Ekkor a váltó elengedi a motort a piros fordulatszám-tartományig, és nagyon sportos menettulajdonságokkal kápráztatja a sofőrt. Egyetlen baj a lassításnál való szintén sportos visszaváltogatás, 30 km/h-nál simán visszavált egyesbe, amit kézzel ugye nem tennénk.
A műszerfalon a többi közé elrejtett sport gomb a futóművet alakítja a tempósabb haladáshoz megfelelőbbé, és a váltót is gyorsabb kapcsolásra készteti, valamint a gázpedál is érzékenyebb lesz tőle.''
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
Megnéztem az oldalt, szerintem ezek az adatok nem nagyon számítanak, max megtudod hogy ilyen hibák is előfordulhatnak az autóval. (az itt felsorolt hibák bármelyik márkánál is előjöhetnek)
Ha a kiszemelt autó jó állapotban van, külső, belső és motorikusan, akkor megveheted nyugodtan. -
Calogero
addikt
válasz Peter789 #1788 üzenetére
Nem értem hogy minek húzzák az időt, elvégre az új autót nem kell elvinni a vizsgabázisra.
Amúgy meg tököm ki van az Opellel. Először azért hosszabították meg a határidőt, mert a gyárban sztrájkoltak. Most meg már itt van a kereskedőnél, beleülhettem, halottam a motorhangját, tehát meg volt az átvét. Megtörtént a komfort programozás.
Márcsak a rendszámra és a papírokra kell várni....várni..... és megint csak várni -
Calogero
addikt
-
Calogero
addikt
H Astrákoskat szívesen látjuk itt : [link]
-
Calogero
addikt
válasz bolondember #1799 üzenetére
Ez a gyári méret
-
Calogero
addikt
Alvázszám magyarázat
WOL=OPEL
4.karakter= 0
5.karakter= modell kód Astra
6.karakter= modell változat kódja H
7-9. karakter= karosszéria változat kódja (4ajtós, 5ajtós , caravan stb)
10.karakter = modellév (Y=2000, 1=2001, 2=2002, 3=2003 .... 6=2006)
11.karakter = a gyár kódja
1 Rüsselsheim, Németország,
2 Bochum, Németország,
3 Azambuja, Portugália,
4 Zaragoza, Spanyolország,
5 Antwerpen II., Belgium,
6 Eisenach, Németország,
7 Luton, Anglia,
8 Ellesmere Port, Anglia,
9 Uusikaupunki, Finnország,
B Bertone,
J Bekasi, Indonesia,
P Warszawa, Lengyelország,
G Gliwice, Lengyelország,
S Szentgotthárd, Magyarország,
Z Torbali-Izmir, Törökország,
N Norwich, Anglia
12-17. karakter= az autó egyedi sorszáma -
Calogero
addikt
Eljött végre a nagy nap, holnap megyek a kereskedésbe készítek róla fotót
És ha ténleg annyira kóser minden, ahogy bent állították, akkor már két kocsival jövünk haza
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
válasz parandroid #1868 üzenetére
Megy még rá egy ugyanúgy kialakított disztárcsa, és tisztára úgyfog kinézni mint egy alufelni. (csak akkor veszed észre a különbséget ha nagon közel mész a járgányhoz.
Vectra C-hez fejlesztették ki eredetileg.
Így néz ki Vectrán:[link]
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
Sajna a H Astrából kihagyták ezt a cseppet sem felesleges műszert
Arra ott a test mode
''Might have a way to get more disagnostic information for some of you (with set-ups like mine).
I've got the Astra-H. Found a way to access all diagnostics that informs a lot more on the car other than merely the fuel consumption. Can try this:-
1) Hit the settings button on the centre console once.
2) Hit setting button again and hold it for 5 - 10 seconds.
3) You'll hear a beep and ''testmode'' will appear on the display for a few seconds.
4) Hit the BC (Board Computer) button twice.
Next few screens are diagnostics (keep hitting BC to view all diagnostics of your car)5) To return to main screen, keep pressing the BC button and you'll eventually get back to the normal screen.
6) You can then exit as normal (scroll up and hit the button).
7) VERY IMPORTANT: Hit and hold the settings button again until you hear a beep to de-activate test mode
Some people miss the coolant temp gauge - the temp is in there on one of the screens.
All I've been able to do so far is look at the data.
I know some of the datas but still figuring out the others.
Hope this would make owning the Astra-H more enjoyable & more informative. Cheers''
És a TEST MODE oldalain található adatok jelentése:
Coolant: Kühlwassertemperatur - Coolant-fluid (?) temperature
U-Term30: Batteriespannung - terminal 30 (battery-) voltage
Sensor: Außen-Temperatur gemessen - Outside Air Temperature
Speed: Momentangeschwindigkeit - speed
Display: Außen-Temperatur angezeigt - displayed outside air temperature (filtered)
LED/LCD Temp: Temperatur des LCD-Panels - display panel temperature
RC-Inst: Momentanverbrauch (wie im BC angezeigt) - actual fuel consumption
RC-Time: gemittelter Verbrauch (letzte Minute (?)) - average fuel consumption, last minute?
RC-Dist: gemittelter Verbrauch (letzte 50km (?)) - average fuel consumption, last 50 km?
TC-Inst: Tankinhalt Momentanmessung - actual fuel level
TC-Time: Tankinhalt gemittelt - average fuel level, filtered
TC-Dist: Tankinhalt noch weiter gemittelt - average fuel level, filtered one more time?
TC-Dist/RC-Dist = Reichweite - reachable Distance
Inj-RC: Momentanverbrauch [ml/s] (*3.6=l/h) - actual fuel consumption ml/s -
Calogero
addikt
válasz Woodslave #1902 üzenetére
Ezzel gyakorlatilag egy full BC-t kapsz nem?
Nem.
Azt hogy elérjed a BC1, BC2 fület ahoz TECH2-vel fel kell programoztatni.
Olyan funkciók következnek amiket az OSS (Opel SzakSzervíz) aktiválhat, tehát a kocsiban jelen vannak.
Komfortablakprogram
Tech2-vel programozható, hogy az autó nyitott állapotban a nyitó gombbal lehúzza az ablakokat. Ugyanez érvényes zárásnál is. Figyelem: a távirányítón a gombot folyamatosan nyomva kell tartani,
mivel a REC (hátsó elektronikus központ, a bal hátsó lámpánál) közvetlenül kezeli az ablakhajtó motorokat.
Ha azt szeretnéd, hogy folyamatos nyomva tartás nélkül, a bezárásra automatikusan felhúzódjanak az ablakok, ehhez külön modul szükségeltetik. (kb. 8000 HUF, C***** Uniwin ablakfelhúzó modul)
Indexautomata
A Triplázó index ugyebár 3 villog 1 érintésre. Ezt lehet csökkenteni 1, ill 2 villogásra.
Hazakísérőfény
Időzíthető 0-255mp között. TECH2vel programozható át. Továbbá a tompított fény „elsötétedése”-dimmelése is kikapcsolható TECH2vel.
Bekapcsolt Világítás emlékeztető hang
TECH2vel ki-be kapcsolható
Vészvillogó- indexhang
Tech2vel halkabbra vehető az index hangja. Erősség 1-5 terjed.
Üléshasználatérzékelő
TECH2-vel kikapcsolható, így nem sípol, ha az utas nem köti be magát.
Rendszámvilágítás
TECH2vel programozható, hogy nyitott csomagtartónál be v. ki legyen kapcsolva.
Vészfékvillogás
TECH2-vel aktiválható. 70km/h sebesség felett történő vészfékezésnél vagy nagyobb fékezésnél villognak a féklámpák.
Állandó világítás
Ha pl. azt szeretnéd, hogy ne kelljen felkapcsolnod a lámpát mindig, hanem folyamatosan égjen ha jár a motor. TECH2-vel Programozható, 5 variációban. Ha az OSS nem találja a REC-ben van.
Vigyázat! Kanyarodó fénynél nem ajánlott.
BC (Board Computer)
Fedélzeti számítógép. Ez az egyik olyan extra, amit utólag éri meg berakatni, mert úgy jóval olcsóbb. Új autóba rendelhető kb. 70e. Ft-ért, ekkor érzékelőket is kapsz hozzá, melyek folyadékszinteket, és a keréknyomást is jelzik. Ha azonban nem akarsz rá ennyit költeni, utólag felprogramozható a teljes BC (ingyen-től kb. 10e Ft-ig, szervízben, TECH2-vel), KIVÉVE, ha 2 soros kijelződ van. Az utólagos, felprogramozott BC-vel viszont nem kapsz érzékelőket, tehát a folyadékszint és keréknyomás kijelzést nem kapod meg, de minden mást igen:
- pillanatnyi fogyasztás
- átlagfogyasztás
- megtett km
- elfogyasztott üzemanyag
- még megtehető km
- stopperóra
Tempomat (sebességtartó automatika)
Ez a másik olyan extra, amit utólag éri meg berakatni, mert úgy jóval olcsóbb. Legtöbb esetben a kuplungkapcsoló be van építve gyárilag, így egyedül indexkarcsere után TECH2vel bekapcsolható. Ellenkező esetben a kuplungkapcsolót is be kell húzni. -
Calogero
addikt
válasz Calogero #1905 üzenetére
Ami kimaradt az a komfortprogramozás
Lépésről lépésre, egy német Opel szakszerviz leírása szerint:
• Kéziféket behúzni
• Kézifék alatti fedőt eltávolítani
• Tech2 kábelt (CanDi-Modul közbeikatásával) csatlakoztatni
• Gyújtást ráadni
• Tech2-őt bekapcsolni
• Entert nyomni
• F0: „Gépjárműdiagnosztika”-t kiválasztani, majd Enter
• Modellévet választani, pl.: 2006, majd Enter
• Modellt választani, pl.: Astra-H, majd Enter
• F0: „Gépjárművet kiválasztani”, majd Enter
• F2: „Gépjármú Személyreszabása”-t kiválasztani, majd Enter
• Itt picit várni kell (akár 2 percet is)
Biztonsági kód lekérése. Mo-i autó esetén elvileg benne van a rendszerben, de nem árt, ha tudjuk a kódot, vagy velünk van a kis kártya...
• Kód beütése, majd Enter
Megnyílik a keresett Menü
• Személyreszabhatóság 9 Menüpontban (alábbi sorrendben):
1. Automataindex..............Érték 1-3
2. Hazakísérőfény..............Érték 1-250mp (26 lépés 10mp.-enkéti állítás)
3. Hazakísérőfény..............Ki/Be
4. Küszöbvilágítás..............Ki/Be
5. Indexhangerő.................Érték 1-5
6. Tompított fényszóróra figyelmeztető hang....Engedélyezve/Tiltva
7. Nyitott ajtóra figyelmeztető hang...................Engedélyezve/Tiltva
8. Slusskulcsra figyelmeztető hang....................Engedélyezve/Tiltva
9. Nappali világítás..............Verzió 1-5
• Változtassuk meg a kívánt pontokat, a pontokat kiválasztva, egyesével „változtatva”
• Majd ezt követően a „programozást” kiválasztani
Valószinűleg újra kéri a biztonsági kódot
• Jelentés jelenik meg a kijelzőn : „Programozás Sikeres” -
-
Calogero
addikt
Ez volt az első hosszobb városon kívüli útja......
6.7 re jött ki az átlag fogyi fent a hegyi utakon, automata módban.
Városban 7,8-8 jött ki.
A kocsival megvagyok elégedve, igaz nem egy erő gép, de arra kiváló hogy A-B pontból kényelmesen eljutasson.
Csak most kell neki új ruha... -
Calogero
addikt
Nem tudom ismeritek-e ezt az oldalt.
[link]
Registráció ingyenes
Nyomon lehet vele követni a tankolásokat, átlag fogyit is számol (összesen és utanként is). -
Calogero
addikt
[link]
Kép magyarázat.
Bal oldali Astra: utólagos xenon 6000K izzóval
Középső Astra: Gyári Bi-Xenon lámpa 6000K izzóval
Jobb oldali Astra: Gyári sima Xenon lámpa gyári égővel 3800K
Nekem gyári 3800K-s van, de csere lesz 4300K-ra vagy 5000K-sra. (remélem minél később).
5000K felett már kicst kékül a fény.
4300K a legfehérebb sárgás fény
5000K napény fehér
6000K gyémántfehér
8000K vízfehér
10000K HID kék
12000K HID lila -
Calogero
addikt
válasz bolondember #2117 üzenetére
Az OPC kéknek Arden kék a hivatalos megnevezése.
-
Calogero
addikt
Sport Astra utcára
[link] -
Calogero
addikt
Pedig használták, és mai napig is használják.......
Akkor gyulladt ki a régi vectrákban ha kevés a fékfolyadék a kocsiban, vagy kopottak a fékek.
Ez a funkció felszereltségtől és származástól is függött.
Sajnos ez mai napig is igaz.
Ezt tapasztaltam most hogy új autót vettem.
Németországban várásolt Easytronic váltós Astra H-ban alapból van hogy kormányról is tudjál váltani.
Az itthon vásárolt ugyancsak Easytronic váltós Astra H-ban nincs, és külön extraként sem rendelhető hozzá.
Vagy pl:
Németországban a digitális klimával jár a levegő minőség ellenőrző funkció, itthon nem, de külön rendelhető hozzá + 9000 Ft-ért.
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
dokar: Csak neked