- ASUS routerek
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Commodore 64
- Mesterséges intelligencia topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Rendszergazda topic
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Mobilinternet
- DIGI kábel TV
- eBay
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
diablo1984 #67831 üzenetére
Tud.
-
AMD Power
titán
válasz
diablo1984 #67831 üzenetére
Persze. Ha elég erős az aksi ami meghajtja a gépet akkor elindul. Elindul - 50-ben is ha olyan a benzin keverék. De ha az aksi nem bírja a hideget , akkor mind1.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
zolikaDB
veterán
-
válasz
diablo1984 #67859 üzenetére
Ez nem is olyan vészes. Nekem a kormányon lévő baloldali három gomb van. Csak tudnám hogy mire valók...
Másikat tudom, jobboldali az a csatorna kezelő,váltó,hangerő szabályzó. Vagy ép aux kezelő.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
trassher
addikt
válasz
diablo1984 #67865 üzenetére
Az mondjuk nem rossz egy aerodinamikailag igencsak hátrányban lévő bódétól.
LaciCRM: Az szerintem nem olyan vészes. Városban az 1.4 is benyeli a 9 litert ahogy pályán is. 8v kell városba, az legalább alul is megy.
Redmi Note 7
-
Markizmark
addikt
válasz
diablo1984 #67831 üzenetére
Amikor a benzines dadog hidegen ott gyújtás gondok vannak. Gyertyahézagra nem árt odafigyelni.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
válasz
diablo1984 #67860 üzenetére
Jó kis cikk. Bár sok újdonság nem volt benne. De ilyenkor jövök rá arra ,hogy pl új autót is csak akkor vennék ha az egy jó meleg fűtött garázsban állna egész télen.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Faterkam
addikt
válasz
diablo1984 #67876 üzenetére
De 2016 márciustól eddig ment gond nélkül, előtte télen is kiment, meg szerintem most is. Szóval az első nagy hidegeknél csinálja :/
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Szada85
aktív tag
válasz
diablo1984 #67964 üzenetére
Neem, ez egy F Gsi szintén.
-
Szada85
aktív tag
válasz
diablo1984 #67967 üzenetére
Sosem voltam jó fotós, biztos azért becsapós.
Tökéletesen emlékszel, ma már lassan Szent Grál egy gyári 16 szelepes darab, hogy a limitált kiadásokról ( Champion, SuperBoss ) ne is beszéljünk.
-
WZP
aktív tag
-
válasz
diablo1984 #68022 üzenetére
Köszönöm. Akkor marad az 1.7-125 verzió. Ha dízel variáns lenne a befutó.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
flegga92
senior tag
válasz
diablo1984 #68092 üzenetére
Mentem vele egy újabb kört. Nem akad össze semmi semmivel, de valószínű a vészvillogó kapcsoló lesz a ludas, olvastam, hogy érdekes dolgokat tud művelni. Már megrendeltem a pótlást a héten, mert úgy üzemel, hogy ki van ékelve, mert máskülönben vagy vészvillogózik vagy indexeléskor csak a visszajelző világít folyamatosan. Most elkezdtem piszkálni megint és újabb dolgokat produkált, vészvillogózáskor csak a jobb oldal ment, aztán tovább csesztetve jobbra indexnél a vészvillogó visszajelzője is működött...
Egyszer viszont elaludt a töltésvisszajelző amikor rükvercbe raktam, majd elindulás után újra visszajött. Majd világosban annak a kapcsolóját is megnézem, volt már vele gond.Ha valakinek van még tippje nyugodtan írja
-
hdanesz
senior tag
válasz
diablo1984 #68117 üzenetére
Jaja, de abban nincs benne az a pár extra amit fentebb írtam.
-
trassher
addikt
válasz
diablo1984 #68124 üzenetére
Az megvan, a beszerzésről nem találtam először. Kovács autó-ról jött a cucc. Kérdés, hogy el kell e küldeni garanciális bevizsgálásra ami legutóbb 2 hét volt.
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz
diablo1984 #68130 üzenetére
Miert nem kell neki turbo?
Semmi nem szol egy uj 1,6 szivo vs uj 1,4 turbo eseten a szivo mellett 2017 ben, plane hogy a J astra az uj koraban is el volt maradva minden tekintetben a kortarsaitol.
Az opel turbomotrjai a tesztek alapjan igen jol sikerültek. Ha 200k km nel kell benne cserelni egy turbot meg akkor is behozza az arat addig böven az üzemanyag fogyasztasbol. Viszont az is könnyen meglehet, hogy 300k km t is elmegy az a turbo. Arrol nem is beszelve, hogy egy sokkal dinamikusabban es modernebb autoban ül.
Egy 5-6 eves hasznaltautonal, ha valaki kicentizett költsegvetessel vesz hasznalt autot, ott meg tudom erteni, ha fel a turbotol, hogy ha esetleg nem lesz 100-200k HUF ja a javitasra....de egy uj autonal szvsz nincs miröl beszelni. Plane egy 1,6 J es egy friss ropogos 1,4 K Astra eseten
Persze ez csak egy velemeny volt, nem muszaj egyeterteni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
diablo1984 #68136 üzenetére
Lehet erzelmi alapon, meg hiedelmek alapjan dönteseket hozni, ezzel nincs baj, csak nem racionalis.
Hatha ö nem igy keres autot, ezert irtam amit irtam
-
Declare
őstag
válasz
diablo1984 #68140 üzenetére
Mert uj autokent ez aztan oriasi riziko
mennyit megy atlagban egy Magyar ember egy benzinessel evente? 10k km? lehet sokat mondtam.....10 ev mulva sem lesz indokolt feltetlenül a turbo, söt a km alapjan 15-20 ev mulva sem
....igaz, akkor brutalis költsegek merülnek fel, turbo felujitas 90k huf, ha veletlen uj turbo kell akkor 200k huf. Kettöstömegü egy benzinesnel messze nem olyan problema, mint dizelnel, mert minimalis a rezonancia.....de legyen.....dögöljön be az is....ujabb 150-200k huf. Hat ez 10+ ev tavlataban egy 4,5 millios autonal valoban hazardirozas
Raadasul a turbos jo esellyel kevesebbet fog enni (lasd a forumon amiket irtak....az itteni 1,4 turbo alig eszik többet, mint az en regi dizelmotorom....). HA egyaltalan cserelni kell barmit is, jo esellyel az üzemanyagon minimum azt az összeget mar megtakaritotta. Minimum.
Aztan meg olvass vissza, hogy hany motorcseres, meg szelepszarrepedeses, meg hengerfejes meg mittom en milyen Astrak voltak csak itt csak ezen a forumon.....1.4, 1,6 os motorok 200k km futas alatt. A faek szivobenzinröl is pont ennyit.....ugyan ugy kinyirhato es ugyan ugy lehet szar, mint egy turbos (lasd az olajfogyaszto ugyancsak faek szivo 1,6 os ecotec motorokat).
Semmi realis alapja nincs ennek a "jajj a turbotol meghalunk" mantranak.
2 Esetben tudom en szvsz elfogadni. Ha jatszos autot vesz valaki, vagy, mint irtam, ha sokeves hasznaltautot keres, ugy hogy az utolso forintjait elere rakva akarja megvenni. Itt egyikröl sem volt szo.
-
Declare
őstag
válasz
diablo1984 #68142 üzenetére
Csaladban is es szorosabb környezetben is van egy csomo tsi, jobbara 1,4 esek. Senkinek semmi baja egyikkel sem, pedig nekünk pl pont 8 eves, elsö generacios tsi van otthon. 60-70k nal lanccsere volt, ez ott szeria hiba. Ezen kivül semmi. Az ujakban meg ez sincs. Se szenzor se semmi
Hogy a fönököd autoja milyen, meg miert olyan, azt nem tudom....
Ez az 1,6 os J astra egy igazi dinoszaurusz, szvsz minden csak nem jo vetel....eszembe nem jutna 2017 ben egy 1,6 J astrat venni ujjonan, amikor fel millioval dragabban megkapom a K astrat egy faja turbo motorral.
Maradjunk annyiban, hogy 1:1 akkor a kerdezönek. En fenntartom a velemenyem, amit irtam, Te meg javaslod a J astrat.....majd utannanez, aztan eldönti, neki mi a szimpi
(#68143) ufonauta neked is azt mondom, keress ra itt, hany motorcseres, hengerfejes szivo motor van. Aztan ballagj at a VW topicba es kerdezz ra ott a TSI tulajoknal, mi a velemenyük es hany motorjuk esett szet, robbant fel
Mar ha erdekel a dolog persze
De mondom, en elfogadom, ha valaki fel töle, csak nem indokolt a tapasztalatok alapjan. Olyan ez mint aki fél a repülestöl....miközben autobalesetben 1000x annyian halnak meg
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
diablo1984 #68145 üzenetére
Nem mondtam, h nincs szenzor, csak nincs vele baj
"a turbósok ennyi idősen már a zúzdában lesznek" Lotto szamokat nem tudsz hetvegere veletlen?
Amugy szerintem a bico az igazi! Annak jo a fogyasztasa, nem tilt le, nincs szenzor, se turbo
es a környezetnek is a legjobb
(bar Trump ota tudjuk, hogy nincs globalis felmelegedes, szoval igazabol ez mind1 is
)
-
Attix70
aktív tag
válasz
diablo1984 #68158 üzenetére
Kombi, 2001 évjárat. Jelenlegi szedán 1998, nem igazán pakolható.
Próbáljuk meg a mondatokat NAGYbetűvel kezdeni
-
Petyyyyy
addikt
válasz
diablo1984 #68164 üzenetére
Adagoló valóban kulcskérdés az említett motoroknál, viszont 120 körül már teljesen fel tudják újítani. Elektronikus és mechanikus részt együtt.
trassher - Ne is mond. Néha lehoz az életről a csoport a rengeteg analfabéta miatt.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Attix70
aktív tag
válasz
diablo1984 #68164 üzenetére
Olvastam népítéletben, hogy olyan váltó van rajta mint a signumon és ezért gondoltam a kettős tömegű lendkerékre. Láttam videón törött főtengelyt (csak 2.2). Ezért parázok kicsit mert nem akarnám szerelgetni.
Próbáljuk meg a mondatokat NAGYbetűvel kezdeni
-
Petyyyyy
addikt
válasz
diablo1984 #68168 üzenetére
Jelentős persze, de ha azt nézed, hogy a ~600K értékű autódra költeni kell 120K-t és utána megint jó biztosan a következő 300.000km-re vagy többre is, ha nem állatkodsz, akkor máshogy áll a mérleg.
A kasztnizás más, ott a gatyád elvihetik és megéri meggondolni, hogy telifény vagy másik autó.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
diablo1984 #68176 üzenetére
Én se szívesen vennék turbó nélküli kocsit, oké hogy több a hiba lehetőség, de a menetteljesítménye is ég és föld.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
diablo1984 #68176 üzenetére
1. Olvass vissza itt a forumon, milyen fogyi adatokat linkelt be a forumtars az uj K astraval 1,4 turboval.
2. Miert van dizelem? Hat csak 3 eve forumozok itt....ha mar az informacio aramlasrol beszelünk. Amugy azert, mert palyan verhetetlen a dizel es nekem a km többsege ott szalad bele, raadasul a Nemetknel, ahol 90% ban tankolok a dizel kb 40-60 Ft al olcsobb. Szerintem igy mar össze tudod rakni.
3. Senkit nem hülyeztem le. Ha olvasod a hszeimet, a sajat velemenyemet irtam le, hogy en mit tennek.
4. A kerdezönek semmilyen okai nem voltak. Annyit irt, hogy szerinte jo aron, hozza lehet jutni 4,1 millioert egy J astrahoz, mert kifuto modell....semmi ok, vagy kerdes, vagy indok nem volt. Aztan leirta, mire haznlna az autot, napi 50 km, amiböl 10km varos kb....semmi extrem indok ne lenne egy uj turbos ellen....(mint pl a javareszt varosban araszolok 3 km t)
5. Van tapasztalat. Csaladban van 2008 as elsö generacios tsi, joreszt varosi hasznaltu. Ezt is leirtam 1-2 hsz el feljebb...(plussz kollegaim, ismeröseim körebe is van több), meg mint irtam kerdezz ra itt a Ph! n az autos es vw s topicban is. Van jopar tulaj...de ezt is irtam. (javareszük megelegedessel hasznalja az autojat)
(#68177) gban ez igy vilagos(#68182) beg igaz, üljünk kussba ne irjon senki semmit...egy opel forumban arrol vitazni, hogy valaki egy uj J 1,6 Astrat vagy egy uj 1,4/1,0T K astrat vegyen, valoban mindennek a legalja
Nyilvan azt vesz amit akar, elmondjuk a velemenyünket....erre van ez a forum
Az mar egy masik kerdes, hogy azt amikor tenykent beszel valki valamiröl, ami legkevesbe sem teny, meg azon ragodunk, hogy egy 0 km es kocsi vajon 15 ev mulva, meg 300k km futas utan majd biztos ezt meg azt csinalja, hat ezt azert nem tudom szo nelkül hagyni....ennyi eröböl vegyen egy Ladat, mert az aztan tenyleg faek es tenyleg bizonyitott....
(#68185) hdanesz Irtam igen, ezt beneztem
Inkabb 4,6 fölött vannak. Nemeteknel van 14 ezer euro alatt is, abbol indultam ki. Erdemes kiprobalni, beülni, megtapogatni, összehasonlitani mit tud, milyen egy J hez kepest...en amit irtam attol azt még tartom, hogy J t nem vennek ennyi penzert ujjonan ma már.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
diablo1984 #68189 üzenetére
Nekünk több mint 2 évig volt céges 6-os golf 1.2TSI, meglepően jól ment, és semmi baja sem volt.
-
KrAt
veterán
válasz
diablo1984 #68195 üzenetére
És ha többet fordult jobbra mint balra?
-
urban racer
senior tag
válasz
diablo1984 #68240 üzenetére
a kedvezmény besorolása fix-tehát nekem a legnagyobb elérhető kedvezményem van, ami kategóriánként változó: 2-9% gyári termékekre, 20-30 akksira, 40-60 utángyártott alkatrészekre(pl szűrő)
Autós kártyával 10% kedvezmény van mindenre, kivéve gyári termékek."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz
diablo1984 #68248 üzenetére
kiemelt termékeknél illetve akciónál több is lehet. Saját márkás termékeknél kifejezetten igaz.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
válasz
diablo1984 #68271 üzenetére
Na azért még tudom hogy mi van"azt hiszem"
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
sNORh
addikt
válasz
diablo1984 #68289 üzenetére
Most léptem át vele a 200e-et, szervizkönyves így biztos annyi, ezért is sokallom.
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
adorjant
senior tag
válasz
diablo1984 #68296 üzenetére
Szerintem ilyen korú autóknál már nem lehet egyértelmű kijelentéseket tenni
Azért ennyi idő alatt sok mindent átélhetett már bármilyen jármű.
Mindenesetre érdemes lenne 5w-30 vagy 5w-40-el próbára tenni,de a mi Zafiránk is pályán bele-bele nyal az olajba. 15 éves, egészségére! -
|AP|
veterán
válasz
diablo1984 #68313 üzenetére
lehet, hogy tudja/tudta, még egyik sem volt aktuális
-
tixem
addikt
válasz
diablo1984 #68358 üzenetére
Na majd ránézünk.
Egyébként a fűtéscsap hol van G Astraban? Lecsekkolnánk azt is, hátha beragadt vagy nem tudom. Csak nem tudom hol van
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
diablo1984 #68451 üzenetére
Ja, valóban.
-
bim
veterán
válasz
diablo1984 #68464 üzenetére
Az a bajom azzal hogy akkor folyamatosan világít a rádió.(megpróbáltam) Ezzel gondolom meríti az akkut és éjszaka elég figyelemfelkeltő a parkolóban.
-
válasz
diablo1984 #68678 üzenetére
Ilyen sok helyen? Nem hittem volna.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Mr.Skynet
senior tag
válasz
diablo1984 #68751 üzenetére
A kérdés jogos, csak nem akartam instant egy regényt írni. Őszinte leszek, még keresem a hibáit, nem merek vele nagyon cirkálni, mert nagyon keveset tudok a járgányról, illetve nem hiszek a volt tulajnak, mert a klímával átvágott, szóval a bizalom elszállt...
Egyébként sok km van benne, 314ezer, de ez legalább egész biztos, hogy valós.
A hűtővíz szivárog, úgy hoztam haza saját lábán, hogy a kiegyenlítő tartályból éppen szinte mondhatni elfogyott a víz pedig 1,5 óra alatt itthon voltam. Ha jár a motor ennyi fogy, ha nem jár akkor napi ~1dl maximum csöppen el. Csak sötétben munkából hazaérve garázs nélkül az udvaron a fagyban tudom piszkálni az autót esténként, illetve 7végente amikor legalább nappali fény van. A szivárgásomat baromi nehezen de 100% biztosra megtaláltam, egy kb 3mm-es hajszálvékony repedés van a termosztát házon amit csoda, hogy megtaláltam, ez szerintem cserés ahogy van, bár mondtak olyat, hogy ragasszam meg és átmenetileg kibírja, de nem szeretnék kókányolni. Ha a hűtővíz fogyásnak esetleges túlmelegedésnek (nálam még nem volt), lehet köze valamelyik hibakódhoz, akkor remélem ez lehet az.
Olaj szivárgás van valahol, a karter környékén indul, amit a menetszél szétver minden felé hátra, piros tömítő pasztával megsuszterolták az olaj leeresztő csavar környékén a teknőt, körbe a kartert tartó 10-12 csavar körbe is elég olajos, befurakodtam magam a szomszédhoz aknára, szerettem volna a már megvett vadiúj teknőt feltenni, de rájöttem, hogy nem jártam elég alaposan utána, mert a karter csavarjaihoz nem férek hozzá mert benyúlik oldalról a karter alá talán a kettőstömegű vagy a váltó nem tudom mi lehet már az ott, de nem férek hozzá a karter minden csavarjához, a kipufogós rezonátor cső is kicsit útban van de azt még le tudnám bontani, de így nem tudom kicserélni szerszámok és rutin nélkül ennyire nem vagyok autó guru, első autóm lett ez az Astra. Olaj egyébként nem vészesen fogy, de nagyon zavar, hogy látom, hogy szivárog, bár most nagyon alaposan körbenéztem, remélem, hogy nem a főtengely szimering miatt szivárog csak megzavar, hogy minden olajos, nem egyértelmű honnan jön pedig próbáltam kimosni becsületesen a motorteret brigivel....
Ezen kívül a váltó karom szoros, talán a bowden lehet a ludas, de még nem tudtam biztosra kideríteni.
Sajnos nem tudom, hogy gyárilag volt-e tempomat az autóban, de jelenleg az index kar nem tempomatos, ellenben megnéztem és nem csak benne van a kuplung kapcsoló, de be is van kötve.
Egyébként meglepően jól pöcre indul -16 fokban sem rázkódott rommá az autó nem dadorászott mint a céges 2012-es 3 hengeres 1,3-as Corsa vagy a hasonló motorral szerelt 2009-es 1,3-as Combo, én meg is lepődtem milyen szépen indul nagy hidegben. Még apukám Passat 1,9 pdtdi-je is jobban dadog. Amúgy jól megy, de még nagyon keveset jártam csak vele 400km max. Turbó működése jól hallható, 2000-2500rpm körül egyértelműen susog, de sajnos olajfilmesek a levegős dolgok, szóval már szórja az olajat. Egr szelep ügyben még nem tudok mit mondani.
Jelenleg a kis szervizen van túl az autó amit most 7végén csináltam rajta, Castrol Edge Turbos 5W40-es full szintetikus olajat töltöttem bele, eddig annyi az észrevétel ezzel, hogy nemtom milyen olaj volt benne korábban (állítólag 10w30), de ezzel ahogy beröffen a motor szinte azonnal eltűnik az olajnyomás piros lámpa, a régi benne lévő olajjal ~2sec-ig világított az olajnyomás jelző.
Fék-rázó padon volt az autó vásár után pár nappal, szilent csere javasolt, de a szerelő szerint még nem vészes, nem is ragaszkodott a cseréhez, de majd erre is sort kerítek. A rádió egy x-akta, kiveszem a kulcsot és szól tovább, nem kapcsol ki, sima CD30-as 9 gombos, szerintem valamit elbarmoltak a kábelezéssel vagy nem tudom mi lehet vele.
Elnézést a regényért, de ebben tényleg benne van minden amit tudok
Szerk.: hibát nem jelez folyamatosan egyébként, csak én próbáltam a pedálos módszerrel kideríteni van-e valami gondja, hátha... hát van.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Skynet
senior tag
válasz
diablo1984 #68810 üzenetére
Nekem eddig mindenki azt mondta, hogy nyugodjak meg, mindenki észreveszi és egyértelmű brutális csörgéssel indul hidegen, ha a lánc a végét járja, de ha már nagyon az utolsó pillanataiban van akkor melegen is csilingel. Utána szakad, és akkor a motort nyugodtan tekinthetem javíthatatlannak, ahogy te is mondtad. Ezek szerint minden előjel nélkül ez mégis gondol egyet és csak úgy elszakad? Sose volt a családban láncos autó, mindegyik szíjas volt, nekem ez teljesen új dolog. Az is biztos egyébként, hogy ez még sose kapott új láncot meg a vele járó dolgok cseréjét. Most akkor erről mi az igazság? Mikor kell ezt cserélni?
Hibakódokról gondolom az nem deríthető ki, hogy mióta vannak jelen, olvastam olyat valahol, hogy 15-20 indítás után bizonyos kódokat elfelejt, ebből nemtom mi igaz. Akku sarú levétellel nem lehet elfelejtetni-törölni? Csak op-com vagy tech2 tudja ezeket törölni?
Doggy dog: holnap megnézem, köszi az infót!
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz
diablo1984 #68999 üzenetére
Szerintem Pannacottára gondolt...
-
ufonauta
aktív tag
válasz
diablo1984 #69004 üzenetére
Bonyolult, mert listaárhoz képest kb 1 milla, de van valami 74 ezer 24 órás kedvezmény, meg most ingyen metál. Meg ha azt nézem, van kb 800 ezer engedmény a summit fehérre már tavaly ősz óta, akkor én inkább azt a 3799000-et tartanám a listaárnak, mint a mostani 4785000-öt. Így inkább arra számolom a metált és a tolató radart meg a LED-et és akkor pont áránál vagyok.
-
kiki1976
újonc
válasz
diablo1984 #69004 üzenetére
Nekem is tegnap történt a megrendelés. Az Astra K Sports Tourer Innovationra 1,1 millió volt a kedvezmény (7,1 millióbol). Májusra ígérik.
-
kiki1976
újonc
válasz
diablo1984 #69023 üzenetére
1.4 Turbo ECOTEC®, 92 kW/125 LE
pár extrával (navigáció, tolatókamera, első hátsó ülésfütés....) -
válasz
diablo1984 #69052 üzenetére
Igen, szíjas.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
gban
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #69075 üzenetére
Nálam is ezt csinálja, állt picit hosszabban meg volt a hó is szóval szerintem ez ilyen téli berohadás - rozsdásodás, bekopik és elmúlik.
Postázást nem vállalok.
-
bim
veterán
válasz
diablo1984 #69052 üzenetére
Jahh. Gondolom a vészvillogóról tudok fix 12V-ot venni hozzá.
Más: x14nz-nél a hűtőn lévő ventilátor hány foknál kapcsol be? Ma araszoltam Pesten és felkúszott 100 fokig a mutató.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz
diablo1984 #69114 üzenetére
Igen, volt már polírozva.
Igazából nem a fényességgel van baj, mert jól látok a lámpákkal, csak ez így csúnya és nem tetszik
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz
diablo1984 #69118 üzenetére
De igen, volt lakkozva, a java részét a műveletnek végignéztem.
De nem akarok ilyenekkel pöcsölni, inkább bevásárolok egy pár Valeo szettet, ~46-ra jönne ki Unix-nál kedvezménnyel és akkor egy ideig biztosan nem lenne vele gond.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Declare
őstag
válasz
diablo1984 #69253 üzenetére
Hat es mindemelle bevesz 2000 km enkent 8-9dl olajat....
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen egeret válasszak?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Revolut
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Tippmix
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!