- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- A tenger alatti kábelek nemzetbiztonsági kockázatot jelenthetnek az USA számára
- Geopolitikai kockázatok elől fut Tajvan legnagyobb chiptervezője, a MediaTek
- Úgy néz ki, hogy vizsgálatot indít az EU a Temu ellen
- Rohamosan nő Elon Musk AI-cégének az értéke
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
Alakítottam ma egy kicsit a műszerfalon Forrasztottam, illesztettem, takarítottam, ügyeskedtem és kész a fedélzeti számítógép kijelzője Pixelhiba mentes, minden izzó jó benne és a műszeregységek világítása is 100%-os (led, izzó vegyesen ).
Ugyanakkor azt mondja az autóm, hogy "Bremsbelag" német a drága kompjútere és ha jól értem azt szeretné, hogy cseréljek fékbetétet... na ja de hol? Az összeset vagy csak elöl, hátul? Na majd rá is kukkantok szemre is, hogy melyik tűnik kopottnak annyira, hogy cserélni kelljen... de, hogy még ezt kis jelzi... nem semmi
+ Van valahol leírás arról, hogy milyen hibakódokat adhat ki a fedélzeti számítógép? Az összes lehetséges érdekelne mert amelyiket magamtól nem tudom lefordítani azt megkeresném szótárban így mindig tudnám, hogy mi a baja (11,5 év német után sem megy azért minden... sőt )
Vagy olyat hogyan lehet csinálni, hogy a német fedélzetim angol legyen?
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
Ezt az enyém is tudja, egyszerű kopásvisszajelző.
CHECK kontrollnak hívják és egy csomó mindent tud. Ahol érzékelő van, azt mind kijelzi.
Szerezz be egy használati utasítást, más nem netről, abban minden benne van. A B2-esekhez adottban már a fogyasztási adatokat is javították, az újabb norma szerintire, de azért még a régi jóval kevesebb értékek is ott vannak.[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Ezt eddig is tudta nekem nem újult a cucc csak hibás volt a felső sora az alsó pedig részben, az újdonság az, hogy most működik hibátlanul Kiír ez is mindent, átlag, össz fogyi, pillanatnyi, stopper, hőm, hátralévő km, megtett km (Nagykijelző és B1).
Fogyi adatokat miért kellett javítani? Hülyeséget ír a B1-esé?
Hibalistát eddig nem találtam sehol sem pedig google megy
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
Ja, az más!
Nem hülyeség, csak ahogy régen mérték az nem élet szerű, ezért módosítottak a mérések mivoltján, a szabványon, vagy hogy híjjják. Senki nem megy 90-el egyhuzamban 100km lassítás nélkül, se 120-al. A városit meg nem tudom régen hogy mérték, de az újat se
Hiba listában nem tudok segíteni. Rokonnak is B Vecije van, és neki minden gyári tartozék meg van a könyvel együtt.
-
_seth_
veterán
Aham Amiket ki szokott írni pedig fedi a valóságot ha a L/KM arányt nézem ami számítógép ide vagy oda csalhatatlan Ha X L benzin belemegy és Y KM-t megyek vele az a legtutibb módszer megmondani, hogy mennyit fogyaszt márpedig teletanktól az üres tankig 60 L van így elég pontos tud lenni és fedi a számítógép által leírt adatokat pedig bár kérdés milyen computer van már ebben mert elég fura, hogy pl csak CD felszereltség miközben minden CDX benne azaz: tempomat, nagykijelzős fedélzetis számítógép, CDX kárpitozás ajtóvilágításokkal és full plüs még az ajtó is, klíma, ködlámpa, 2.0 16V elöl-hátul tárcsafék, jó eséllyel gyári alufelni garnitúra, carbon hatású matricák, elemek, 4 el ablak, deréktámasz, könyöklő, kpzár-riasztó gyári is belsőtér védelemmel, "faberakás", 2 lufi, abs, asr, elektromos és fűthető tükrök... szóval vagy nem CD bár az a felirat is rajta és forgalmiban is úgy van beírva vagy valaki berakott már sokmindent bele előttem mint pl a sok irmscher cucc vagy a harmadik ami még lehetséges, hogy nem tudom mi tartozik a CD/CDX felszereltségbe
Ami hiányzik talán a full-full-hoz: ülésfűtés, digitklíma, kormány magasság állítás, xenon és tartozékai (mármint gyári xenon), bőr kárpit, tetőablak.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Calogero
addikt
-
eddie88
csendes tag
turbo diesel tuning: nagy intercooler és ha van kess nagy turbo,így elsőnek,énis nemsokára elkezdem
-
TasiA
senior tag
-
őstag
Astra g-be ti hány km-ént cseréltek olajat?
210000 nél volt most 230000 nél van, de már tök fekete, és utána is töltöttem egy 3 decit, és elvileg 240 ezernél lenne a csere. Az még 2 hónap . A kocsit sokat megy hosszabb távon heti kb 2*400 km+ kisebb utak
Szóval ki hány km-ént szokta cserélni.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
eddie88
csendes tag
Szeva, igen persze egyértelmü,én nem értek a chiphez ezért nem is erőltetem,amit irtam hát ha nagyobb turbo már azis okozhat bajokat...én akkor nevetek amikor hallom h uhhh chip --->keveset eszik jobban megy +50 ló, na hát ilyenkor kacagok ,de az fix h ha olyan szakértő emberke meg minden akkor lehet piszkálgatni,hegyezni de csak óvattal,nekem amit tudok is láttam is turbo diesel passatba volt olyan ismi ismijének az ismije ...na szóval h a gyári szabályzást kivették és 280at ment,ezis szoftveresen persze..és ez jó a másik tapasztalatom régen gyaxin szervizbe gyerek seat leont minden héten hozta torpant alapjárat elment stb...mindig fojtószelep tisztitás tiszta koksz volt..egyszer odamentem és megsugtam h verje onnan ki a picsába és nem lesz baja az autónak,nemrég találkoztam vele és mondta h nem annyira megy az autó viszont nincs vele baj...de ezt a chipet is tuti meglehet csinálni okosan,de igen hát akkor valami szerkezeti erősités se ártana
-
TasiA
senior tag
válasz eddie88 #7514 üzenetére
az sok esetben igaz, hogy kevesebbet eszik CHIP után. Na de ez olyankor amikor normálisan közlekedsz, azért mert mondjuk ideálisabb a keverék a hatásfok szempontjából és nem a környezetvédelem a cél. Na de azt senki ne magyarázza meg, hogy a több lóerő kihasználása mellett eszik kevesebbet. Az erőhöz köbcenti/feltöltés és üzemanyag kell. Anélkül nem megy!
-
Calogero
addikt
1.4 H Astra tulajként max 15 000 km-ként cserélem az olajat, nem érdekel hogy szervizkönyve 30 000-et ír vagy 1 évet.
Ui. Újra 100%-os az autóm. A kereskedésben volt egy GTK-s főttejszínes Astra, aminek sértetlen volt a motorházteteje. Így nem kell az enyémet újra fényezni, a tulaj 10 000 Ft-ért eladta nekem az övét. Így olcsón megúsztam a rongálást.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
Megerősítve a német lapértesüléseket, egy Opel-vezető elismerte, szinte biztos, hogy a FIAT vásárolja meg az Opelt.
[link] -
bambano
titán
Szerintem mindig ahogy a szerviz mondja. vagy a fedcomp. Nem hiszem, hogy a gyártótól jobban tudhatja bárki is.
Egy jó minőségű motorolaj 300-400 üzemórát bír ki. Ha tempoattal 400 órán át mész 100-zal, akkor ez 40ekm. Ha nem egyenletes terheléssel mész, az kevesebb kilométer, más üzemidő. Túl gyakran sem érdemes, pár kilométer alatt úgyis fekete lesz.
Az enyémben én évente cserélek, mert keveset fut.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz eddie88 #7514 üzenetére
Az állítás (már amennyiben rendes forrásból származik) nem az, hogy tuning után kevesebbet eszik a kocsi, hanem az, hogy ha valaki képes rá, hogy tuning után pontosan ugyanúgy közlekedjen az autóval, akkor ehet kevesebbet.
Ennek lehet műszaki realitása. Más kérdés, hogy amikor felkerül a gyorstankoló matrica meg a sportlégszűrő, onnan kezdve az átlag tulaj sumahernek képzeli magát és megy, mint atom.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
wwhy
veterán
Újabb piros pont az Opel Scorpio-nak.
Ma voltam náluk 60e-es szervizen (C Corsa, 2006).
Múlt héten árajánlatkérés (35e, full gyári cuccokkal!) [más márkaszervizek: 55-80e]
Kis késéssel találtam meg őket, kivártam a soromat a munkafelvevőnél, forgalmi , stb.
A kocsihoz hátramehettem, elbeszélgettem a szerelővel, aki kb. 10 percre átment egy Vectrához tanácskozni (amiből dőlt a benzinszag, csak nem tudják talán még most sem, h hogyan, mert semmi szivárgás)
Hátsó fékeket leszedte, kimosta, köszörűvel a vállat levette.
Szemrevételezéssel, mozgatással ellenőrizte a teleszkópokat stb.
Olajat leeresztette, gyönyörű fekete volt, kb. 10 percig volt kicsavarva az olajleeresztő, de akkor már egy csepp sem jött belőle).
5w30-as GM olaj kiporciózva, kb. 80%-a betöltve
Gyertyacsere, GM.
Maradék olaj betöltve.
Levegőszűrő csere, pollenszűrő nem, viszonylag tiszta volt (majd magamnak).
Amit hiányoltam: Tech2 mérés (de semmi panaszom, kopp-kopp).
Amit kértem +: fényszóró beállítás.
Amire nem maradt időm: lemosást megvárni.
Kb. 10.30-12.05-ig dolgozott vele a szerelő, összesen végül 32e Ft lett, mivel a pollenszűrő maradt a régi.Összességében elégedett vagyok, az ülést letakarták már az első beülés előtt, ami kicsit zavart, h a munkafelvevő az elején és a végén egyszerre 3 emberrel is foglalkozott, így kicsit fura érzés volt ott ülni, a munkalapra várni, miközben arról értekezik XY-al az orrom előtt, h érdemes-e a Garancia Pluszt megvenni. (Viszont korrekt módon elmondta, h nem érdemes, mert a kupék tetejére nem terjed ki).
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #7520 üzenetére
Üdv!
Azért vicces, hogy ugyan az a gyártó, ugyan arra a motorra más márkákba beépítve külömböző intervallumokat ad meg, de ha csak azt nézem, hogy 10 éve, 5 éve, 1 éve ugyan annál az 1.4-es 16 szelepes motornál duplájáta emelte. Szerintem egyszerű marketing. Minél kevesebb szervízt hirdetsz/kínálsz, annál több vevőt csábít. Leszarják a motort, az eladási statisztika a lényeg. Én inkább ebben hiszek, mint a vedd meg, használd kicsit, aztán dobd el és vegyél újat marketingben.[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
Ebből nem derül ki, hogy milyen motor van a corsában, mert attól nagyban függ az összeg. Az 1.2-es az láncos, elvileg nem kell bántani, de van több, amelyik szíjjas, azok közül lehet, már vezérlést cserélni kellett volna.
ha nem cseréltek pollen szűrőt, akkor az egy kedvezményes átvizsgálási csomag volt, nem volt az annyival olcsóbb, mintha máshol csináltad volna. Legfeljebb a többi szerviz nem ezt kedvezményes csomagot ajánlotta neked, hanem a szokásost. Első fékeket is illik takarítani, meg benzinszűrőt is illik cserélni.
Én nem hagytam volna, hogy ránézéssel teszteljenek telót, mert az egy gumigarnitúrába kerülhet. A pollenszűrő is egy olyan filléres darab, aminek a cseréjét kár elmulasztani, az első esőben fog kiderülni, mennyire volt jó ötlet.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
10 éve még nem volt twinportos motor szerintem, akkor még ecotec-ek voltak. Gondolom nézik a meghibásodási statisztikákat, meg a használatban megkopott motorokat, meg nyilván igaz, amit már mondtatok, hogy javult az olajok minősége, és ehhez igazítják az intervallumot.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
helkis
veterán
nem akarlak elkeseríteni, de szvsz feléből bőven ki lehet hozni, pollennel, bruttó kiskeráron vásárolt gyári termékekből, munkadíj nélkül, (bár nem tudom milyen árak vannak most)..
ezek cseréjének nagyrészét te is meg tudod oldani egy délelött..
inkább a gari megtartása, amiért elkérték e lét.
60k-nál nincs tech2? pedig illett volna szerintem is.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Calogero
addikt
Astra H-nál az 1.4-es Twinport + még Ecotec is
1.: ecotec
2.: TP ecotec (XEP)
3.: változó szelepvezérléső ecotec (XER) (1.6 motor (115LE) -
TasiA
senior tag
válasz bambano #7528 üzenetére
Az igaz, és?? 1.4 16V volt. Na túl sok külömbséget nem találnál a 2 motoron.
A másik a Fiat dízel motorjai, ha már kötjük az ebet. Érdekes, ha az egy Opelben van, Xezrenként cserélik az olajat, ha egy Fiatban, megint máskor és így tovább! Szal erősen marketing ez az olajcsere periódus. Annyit nem fejlődtek az olajak, hogy 1-2 év alatt duplájára emeljék az intervallumokat, főleg, hogy a motorok teljesítménye közben emelkedik. Jól, hangzó vevőcsalogató duma szerintem, semmi több.
-
#TOTTI
őstag
Opel Zengő - Pécs
Távolabbi rokonom az Opel Gemences flottavezető igy durva storym van..
Rendeltem egy Astra GTC Turbo feliratot 7490 Ft helyett. 4480Ftért kaptam. Tech 2-vel előhouzták a fedélzeti számítógépet ingyen.. Felrakták a motorjelzést ingyen, időpontot kaptam az ingyenes fényszóróbeállitásra. és ráadásul le is mosták.. Jah és ugye 2006ban még nem volt alapfelszereltség a tempomet pedig azt hittem van benn... így azt is beleteszik 13 ezer forintért.. Futómüvet ingyen kimérték és felhivta az emberem a figyelmüket hogy nekem csak beszerzési áron számoljanak munkadíj nélkül..! Véletlen futottam vele össze.. nem gondoltam hogy ezt megteheti...
Valami eszméletlen rendesek.. igaz jattoltam a szerelőknek 1-1 ezrest..Kicsit gáz dizelen a GTC turbo felirat de végülis van benn turbó.. Annyi hogy nem akar mindenki lenyomni..
[ Szerkesztve ]
-
helkis
veterán
úgyértem hogy két helyről szívja a levegőt (ezt nevezik twinportnak), frisset+az EGR-en keresztül az egyszer már elégetettet.. attól hogy nincs ráírva még így van megoldva, tehát az..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
wwhy
veterán
válasz bambano #7527 üzenetére
Amiket elfelejtettem:
- 1,2 XEP motor
- benzinszűrőt természetesen cseréltek, sőt, olyan fekete trutyi folyt ki belőle, szinte mint az olaj
- persze, tudom, saját zsebre is meg tudtam volna csinálni, de akkor nincs lebélyegezve a Szervizkönyv (legalábbis nekem nincs ismerősöm) (amikor még januárban eladásra hirdettem, 10ből 9 ember a vezetett szervizkönyvvel kezdte .... )[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
SpeedR
őstag
Nincs az az olaj, ami a 30000. kilométeren is úgy ken, mint az elsőn. Lehet ,hogy még akkor is belefér a tűréshatárba, de már közel sincs olyan, mint újkorában. Nem olyan nagy összeg egy olajcsere. Egy átlagos Opelnál még szűrővel együtt is beleférhet 10e Ft-ba. Ennyit szerintem megér, hogy kímélve legyen a motorod. Főként ha hosszú távra tervezel az adott autóval.
(#7532) helkis
Persze, hogy függ a használattól is. Sőt a használattól erősen függ az is, hogy milyen olajat töltesz bele. Ha a gyár 10e km-ként írja elő az autódnál a cseré, akkor nyilván le kell cserélni 10e km-ként. -
titán
Nyilván minden elhasználódik előbb-utóbb, de gondolom erről semmiféle tudományos vagy műszaki ismereteid nincsenek, hogy egy adott olaj mennyi idő alatt veszti el a kenőképességét az adott motorban adott terhelés alatt. Ezért szvsz elég erős olyat tényként állítani, hogy 15 ezernél le kell cserélni az olajat, mindegy mit ír a gyár. De mondhatnám azt is, hogy megalapozatlan, félrevezető.
Mikor a tuningos DTI-ről érdeklődtem, egyből azzal érveltek többen, hogy sok mérnök dolgozott a motoron meg a vezérlő programon és azért jó úgy ahogy most van, nem szabad beleturkálni. Namost, ugyanezek a mérnökök összefogva az olajgyártók mérnökeivel fejlesztették ki azt, hogy ahhoz az adott motorhoz ilyen olaj kell és azzal ennyi km a biztonságos csereintervallum. Ha előbb annyira bíztunk a mérnökökben, akkor most miért állítjuk azt, hogy nem jó amit mondanak, cseréljünk előbb olajat?
DAF, VOLVO, MERCI-nél nem ritka a 80-100 ezres olajcsere-intervallum, gondolom ott is az a cél, hogy minél előbb motort kelljen cserélni, ezzel rontva mind a motor, mind az olajgyártó cég hírnevét.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
Az olajcsere intervallum meghatározásába sajnos nem csak a mérnököknek van beleszólása. Ha marketing osztály meglátja, hogy a VW-nek, Fordnak és a többi gyártónak jönnek ki a 30e intervallumos autói, - ami komoly vevőcsalogató tényező a mezei autóvásárlók esetén - akkor kiadják az ukázt a mérnököknek, hogy ha törik, ha szakad akkor is 30e km-t mennie kell egy olajjal annak a motornak. Jó esetben sikerül ehhez hozzáigazítani a motorokat az adott költségkeretből, rosszabb esetben rövidül a motor élettartama.
Majd egyszer azért cseréld le 15e km-nél, és hasonlítsd össze azzal amit 30e km után eresztesz le.A nagy és a legdrágább kamionokat jó nagy hülyeség volt felhozni. Egy személyautóban esély sincs olyan drága rendszereket és alkatrészeket alkalmazni mint egy méregdrága kamionban, ahol eleve nem a költséghatékonyság az elsődleges cél, hanem az hogy minél többet lehessen úton, minél kevesebbet rostokoljon szervízben. Arról is megfeledkeztél, hogy egy kamion motor nagyon ritkán forog 2-2500 RPM-nél többet, ami azért nagyon nem mindegy. Plusz hány liter olaj is van a kamionban, és mennyi a személyautóban??
-
titán
Persze, fontos a marketing, de hogy emiatt emelkedik a megadott olajcsere-intervallum, megint csak feltételezés, nem tény.
Előbb írtad ezt: Főként nem a motorok fejlődése, hanem a kenőolajok javulása tette lehetővé a nagyobb olajcsere ciklusokat.
Most akkor javultak az olajok és ezért hosszabb a periódus, vagy a marketing miatt? Egyik mondatodban teljesen ellentmondasz a másikkal.
Honnan tudjuk azt, hogy az az olaj nem tud sokkal többet abban a motorban, mint a megadott periódus? Sehonnan, ezért ne menjünk bele feltételezésekbe.
A tgk. motorok kevesebbet forognak, nagyjából felét, mint egy átlagos szgk dízel motor normál használat mellett, de az intervallum akár a többszöröse is lehet. Olaj nem ezért van bent sok, hanem mert nagy a motor, amit kenni kell. Egy 14 ezer köbcentis motort nehéz lenne kenni 4 liter olajjal.
-
TasiA
senior tag
Szerintem az a legegyszerűbb, hogy te csinálj mindent úgy, ahogy a kereskedőd mondja, a többiek meg saját belátásuk szerint! Ki miben hisz, úgy cselekszik! Esetleg aki mindíg hosszú távokon megy. csak 40-ezernél cseréljen, mert biztos jó még az az olaj!! Én azt nem értem, 3-4 év alatt mitől lettek 2x olyan jók az olajak?? Kérdezem, nem vagyok mérnök!
-
titán
Ez nem arról szól, hogy én mit csinálok és más mit csinál. Engem csak zavart, hogy tényként állítunk be olyan dolgokat, amiről semmilyen megalapozott infónk nincs.
Ezt a 3-4 évet hogy érted? Ha jól emlékszem 2001 óta van az Opelnél ez az 1.7 DTI Isuzu motor, 30000 km-es olajcsere-intervallummal, ellenben sok mai dízelnek "csak" 15-20 ezret adnak meg. Nem csak az olajtól függ, ugyanaz az olaj egy másik motorban sokkal kevesebbet/többet is futhat biztonságosan. Sőt, egyre kevesebbszer adnak meg km-t/évet, csak kijelzés szerint és kész.
Én se spórolok ezen, elég drága olajat és gyári szűrőket használok.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
Ja, fóccvágen 1.6 benzines motor, mehetsz vele fixen 15 mm-ként olajcserére, kapsz bele 2-3 ezer forint/liter körüli áron olyan olajat. Vagy "emelt terhelési ciklusú karbantartás" vagy hogy hívják, amikor a számítógép szól, hogy mikor menj be, max. 30 mm, de akkor kötelezően shell helix és 6600 forint/liter az olaj, überhiperszuper szintetikus motorolaj. Ezeket a számokat az általam két és fél évig hajtott borában tapasztaltam meg, nem pedig hallottam valakitől aki látott már olyat.
Aki ennek bedől, annál hibádzik az általános iskolai matek.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
titán
Többi szűrőt Ti hogy cserélitek, mennyi időnként? Én ma nyomtam le a gázolaj/pollen/légszűrőt. Meg figyeljetek a klímákra is, tessék rendszeren fertőtleníteni a rendszert.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- Interactive Brokers társalgó
- Autós kamerák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gitáros topic
- Házimozi haladó szinten
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Formula-1
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest