- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Ugyan ezzel kinlodtam en is. Az ugye egy szivargyujto csatlakozo es nem 12V os dugaj. Ezert lötyög benne allitolag minden....egy megoldas lehet, ha veszel egy 12V os töltöt es kicsereled a foglalatot....en nem szorakoztam vele, tekertem szigszallagot es kesz, igy beleszorul, amennyire kell
-
zolmesz
aktív tag
Saját tapasztalatom, igaz, hogy egy G Astrában, de ilyen van nekem is. Abban nem lötyög, stabilan szorul a szivargyújtóban és rendesen tölt is. Előtte én is ilyen lötyögős/kilazulós/nem tölt problémával küzdöttem, de ez megoldotta. Hogy a takarót rá lehet-e csukni, azt nem tudom, a G-ben nincs takaró, amit rá tudnák csukni.
Nem tudom, hogy van-e különbség a szivargyújtók belsejének a méretében, főleg Opeleken belül, de pl. ugyanezt egy Ford Fiestában használva nem működött a töltés, talán nem ért le a vége teljesen.
Ja, és pont emiatt van most a szekrényben egy számomra felesleges ilyen töltő, ha érdekel, át tudom adni, ha ki akarod próbálni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Szada85
aktív tag
válasz szabonagyur #66898 üzenetére
Azért egy ilyen " elrejtett " tákolmányt nem biztos, hogy mindenki észrevenne, hacsak nem viszed mondjuk szervízbe, emeléses átvizsgálásra, vagy nem vagy tényleg annyira iszonyat alapos, hogy minden zegzugot megnézel az autón.
Viszont ezek nagyon tanulságos dolgok nekünk is, hogy ma miket képesek az eladók a haszon miatt meglépni, mikre érdemes figyelni. Mindig újat tanul az ember.Ami engem jobban zavar, hogy ez megintcsak ékes példa az emberiség undorító elkorcsosulására, hogy szemrebbenés nélkül elad egy ilyen autót, amit igazából, kb tizenezer forintból meg lehetene javítani, abból az energiából, amíg ráb@szta azt a kötelet, már ki is cserélhette volna.
-
Még meg van a bézs H Astra , nagyon csábít
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
szabonagyur
félisten
válasz Szada85 #66904 üzenetére
Én csak azért kérdeztem, hogy hogy nem jött elő ha már mint kiderült a kolléga saját maga szakértő, otthon szerel ilyet. Úgy gondolom ennek elő kellett volna jönnie, emeléses vizsgálat meg kb. alap egy 15-20 év körüli autóban.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
kakas366
újonc
Hali segítségeteket kérném! (X16XEL) olyan problémám van már egy hónapja, hogy hideg indításkor rendesen megy kb 15mp ig és utána kihagy egy henger. Alacsonyabb fordulaton úgy 2000ig dadog, rángat erőtlen..ha meghajtom vagy huzamosabb ideig magasabb fordulaton tartom menet közbe pl 4esbe 100-110 akkor észhez tér és megjavul egy rövid időre. Az összes gyertya kormos de a 4es hengeré a legjobban. A hengerfej 1 éve lett felújítva teljesen. Mikor megjavul viszont az ereje megvan hibátlanul megy, nem hiszem hogy henger problémák lennének hisz akkor folyamatos lenne, viszont gyertyák, trafó, kábelok cserélve lettek vákumcsövek átnézve..Eddig is jelentkezett ez a probléma csak hideg motornál még nem melegedett be teljesen..ötleteket szívesen várok!
-
Szada85
aktív tag
válasz szabonagyur #66908 üzenetére
Természtesen, nem kötekedésképpen írtam, azonos véleményen vagyok, én magam is elég alaposnak tartom magam, bármi vásárlásáról is legyen szó, elözetesen is nagyon alaposan utána szoktam olvasni a lehetséges típusoknak, motoroknak, hibalehetöségeknek, szeretem én is tudni, mit veszek, és osztom a véleményt, hogy a legapróbb csavarig bele kell mászni a kiszemelt darabba.
Aztán van, amikor ez sem elég, a saját példámon is megtanultam, hiába ketten néztük meg alaposan a kiszemelt autót, úgy, hogy nem csak a TV-ben láttunk szétszedett autót/ autómotort, körbebújtuk, járattuk az autót, hajtottuk, és minden rendben levönek tünt, aztán olajcsere után csak elöbújt a kisördög, hogy - mint utóbb kiderült -, az egyik szelepszár-szimmering már nem Volt tökéletes, csak eladásra kap(hat)ott füstölésgátló adalékot az autó, hogy ott, akkor ne szúrjon szemet a dolog.
Egy ilyen esetet azt gondolom nehéz kivédéni, de minden ötletet szívesen fogadok, ha valaki járt már hasonló helyzetben, hogy tudok ilyenkor biztosra menni?
( A lekövethetö szervízmúlt, tudom, csak egy 10-13 éves autónál sajnos ritkán van már ilyen. )
Kérdem ezt amiatt, mert a közeljövöben tervezem az autócserét, szóval sosem késö új praktikákat elsajátítani.
-
sEtuke
tag
Sziasztok!
Opel Tigra (TT,2007) gyári fejegységét szeretném lecserélni erre. Esetleg valaki pontosan meg tudná mondani,hogy milyen átalakítók szükségesek a beszereléshez (antenna,multikormány,stb..) Ezer hála,és köszönet!
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz kakas366 #66913 üzenetére
Akkor amit megnéznék: lambda szonda (lehúzod a szondát, ha nem lesz rosszabb, akkor az a ludas), beszívott levegő érzékelő, MAP szenzor, stb.
Utóbbiakhoz kell egy OpCom, keress valakit, akinek van, és rá tudja dugni
Vagycsak koszos légszűrő, eltömődött / koszos fojtószelep, akármi, amitől nem megfelelő az AFR.
[ Szerkesztve ]
-
kakas366
újonc
a légszűrő egy fél éves sportlégszűrő meg amióta megvan kb 3-4 éve mindig az volt rajta .. fojtószelepet takarítom majd holnap meg az alapjárati motort is meg annak helyét is mer mondtak már nekem ilyeneket is hogy nem-e ott van beretkelődve a lambda szondánál meg a MAP szenzornál is volt változás
[ Szerkesztve ]
-
kmarci25
veterán
Tegnapelőtt kiégett az egyik izzóm, és mivel nem tudok mostanában eljutni a bejáratott alkatrészboltomba, az első legközelebbi boltba mentem be, ahol lehet izzót kapni és ez pont egy Tesco volt. Ott találtam a GE megalight 120+ H7 izzót. Most bal oldalt Osram night breaker van, a jobb oldalon meg a GE. Alig van különbség, a GE picit talán sárgásabb, melegebb, de megfelelő az is. Ezt csak azért írtam le, mert ez is megvehető, sőt. (Nekem az Osram az etalon.)
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Doggy dog
senior tag
Úgy néz ki lezárult az ECN 011515ös hibám!Remélem,koppkopp!!!
Új termosztát lett a megoldás.Új helyre vittem,szerelőm mindenképp ki akarta méretni,hogy kizarja a kábelhibát.Mondjuk a vízhőfokos "megfigyelésemre"tett nagy ívben.
Hívtak hogy átnézték,kimérték és termosztátcsere.Reggel,mikor kiolvasta a hibát,amiről már tudtam,hogy az lesz,említettem neki a vízhőfokos dolgot is.Ráirta a munkalapra kérdőjellel.
Vissza a hívásra,termosztát csere,de ssajnos 33e az új!
Kérdezem,ez gyári?Nem!Utángyártott,mondta a nevét,de nem jegyeztem meg,nem futottam még ebbe a márkába.Vagy hozzak akkor,mondom ok,viszem.
Lángnál gyári minőséget mondtak 19ért,kedvezmény nélkül,de maradtam a 20600 forintos gyárinál.
12500 ft volt a munkadíj,amit egy kicsit soknak tartok,de lehet én vagyok eltévedve.
Mindenesetre a szerelőm az ilyesmi munkaigényű melókat 5-6e-ért csinálja.
Kellett az autó,meg csak közeledik a karácsony is.
Reggel úgy kezdték,hogy nem vagyok beírva,belejentkeztem?Most már nem esik vissza menet közben a vízhőfok!Meg nem csak 65-70 megy fel.
Volt 112 is.Már majdnem megilyedtem,figyelni fogom.
Hány fokon kapcsol be a ventillátor a H-nál?mohabá 007: olyan,mintha könnyebb lenne vele elindulni,nem kell úgy játszani vele.Ezt nem tudom hova tenni,mert még nem néztem meg,amit mondtál.Az óra most jó,eddig a "szinkron",vagy micsoda ki volt kapcsolva,most visszakapcsoltam.
Köszönöm Neked és Luck Dragonnak is,és persze mindenkinek![ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
mohabá 007
aktív tag
-
-
|AP|
veterán
ez most lehet hülye kérdés lesz (pontosabban kettő), de nem igazán vagyok képben a H Astrákkal:
-pár napja kaptam céges autóként egy 2009-es H Astrát, egyelőre két dolgot nem teljesen értek (a szar szivargyújtón kívül )
1. kérdés: a belső tér ugye ilyesmi (kattintásra megnő):
Namost a pirossal bekarikázott "BC" gomb és ugyanez a gomb a kormányon nem csinál semmit. "No function" üzenetet kapok. Gondolom pedig itt lehetne elérni a legutolsó út adatait (távolság, fogyasztás, stb), meg hasonló dolgokat. Ez egyszerűen hiányzik akkor ebből az autóból, vagy csak nincs bekötve?
2. kérdés. Bizonyos felszereltségnél van fényérzékelős világítás kapcsolás, a kapcsolón "Auto" állásban érhető el. Nálam nincs "auto" állás, ennek ellenére a világítás a motor indításával egyidejűleg mindig bekapcsol. Nem tudtam még teljes világosságban kipróbálni, hogy vajon akkor is csinálja-e, de ezek szerint lehet hogy fényérzékelőre kapcsolódik? (Vagy csak valami szarul van bekötve és mindig ég, ha jár a motor? )
Lehet hogy ezek teljesen láma kérdések, akkor ennek megfelelő türelmes válaszokat kérek
-
gban
Közösségépítő
1. ha nem lenne bekötve, nem írna ki semmit. Simán csak nem tudja az adott funkciót az autó, vagy máshogy, máskor nyomva jön elő az adott funkció.
2. a J-nél is állandó menetfény van, nem lehet kikqapcsolni, illetve nagy találmány hogy a tompítottat se kell kapcsolgatni, az is csak járó motornál megy.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Doggy dog
senior tag
válasz mohabá 007 #66918 üzenetére
Azért amikor láttam,hogy 112,113°C beparáztam!!Elment 115ig.
Remélem ez ilyen,de figyelni fogom.Hány foktól problémás már?
Kiegyenlítő tartály max szinten van,megnéztem.
@ Luck Dragon Nem örültem,hogy így hálálja meg a gondoskodást,na de mostantól...
Egyébként 26 lett volna a gyári,de volt polcon beragadva másik üzletükben,az lett átkérve.
@ pollai Hónapok óta szívok egy xiaomi roidmi-vel.Ragasztós megoldás nem vált be.Vagy lötyög,vagy már nem érintkezik!Többször próbáltam,sehogy se jó.Utána kipöcköltem kábelkötegelővel,ledugtam mellette.Eleinte jó volt 1-2napig,utána kezdte a megszakad-visszacsatlakozik játékát.Úgyhogy ez sem vált be.Még láttam orosz fórumom egy "ragasztási tippet",azt kipróbálom,utána csak a csere marad.Vagy a próbálkozás továbbra is[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
kocolaci
csendes tag
1.: Ha a kijelző legalább BID, akkor TECH2-vel fel lehet programozni (esetleg opcom-mal is) és máris lesz BC, illetve GID kijelző esetén BC1 és BC2 is.
2.: Ez a nappali menetfény. Ezt opcom-mal is ki lehet kapcsolni (UEC és REC modulokban), vagy az 5 variáció közül választani másikat.Nekem a világításkapcsoló mindig AUTO állásban van, a nappali menetfény funkció pedig 5-ös verzión. Soha nem kell lámpát kapcsolgatnom. Lekopogom, de eddig a 8 év és 130 ekm alatt kétszer cseréltem tompított izzót (tehát ez most a harmadik benne).
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Doggy dog #66923 üzenetére
A 115 az szerintem a határ.Nem egészséges,ha még feljebb is menne.
Tessék tesztelni,leellenőrizni,hogy jól teszi e a dolgát.Mennyi km után érte el ezt a hőfokot?Hűtőventi működik?(105-nél be kéne kapcsolnia)
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Doggy dog
senior tag
válasz mohabá 007 #66930 üzenetére
Kb 6km alatt érte el.
Ventillátor hangját nem hallottam bentről.
Gondolom ha gond lenne,jelezné valamilyen módon az autó.
Remélem nyit az új termosztát és a ventillátor is dolgozik.Ezúton megkérném a H benzines tulajokat,hogy nézzék már a kedvemért meg a vízhőfok hogy alakul náluk,meddig megy fel!
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Petyyyyy
addikt
Jut eszembe urak, itt is van kis bajság:
Faterom 1.7CDTI-je fűt ahogy kell, gyön a meleg pikk pakk, viszont a vízhőfok mutató egyáltalán nem óhajt kimozdulni egy centit sem. Mi a szösz lehet a baj?
Motorkódot nem tudom sajna, viszont G Astra.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
beg
veterán
válasz Petyyyyy #66934 üzenetére
A kulcs: 25 perc
Mínusz 10 fok, indítózás, fűtés ráadás, majd vízhőfok középre állás várása közt kb. ennyi idő telik el alapjáraton.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Pitterix
őstag
Srácok vagy én vagyok ennyire béna, vagy tényleg 3 izzó kell a Merivába?
H7, H1, meg külön helyzetjelző?"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
-
Petyyyyy
addikt
Na jó, de ez egy óra után sem állt be. Múlthéten pénteken Szekszárdról csapattunk hazafelé, én vezettem és akkor tűnt fel, hogy ugyan jó idő van odabent, de a mutató nem mozdul. Azt hiszem csak olyan -5 körül volt kint.
-10 körül is gyors a dolog amúgy, az enyém kb 10 városi km alatt eléri a vízhőfokot.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
roberto211
őstag
válasz Petyyyyy #66938 üzenetére
Vízhőfok jeladó? Nálam b corsanal ez van, mert véletlen letörtem a jeladó csavarról amire rákellett "csippenteni" és most maxon van a hőfok. 711ft-ért rendeltem újat.
H astranal nyilván nem ilyen van, de attól lehet-hogy lehet még ez.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Pitterix
őstag
Köszönöm a segítséget!
Gondoltam kimegyek ebbe a hideg-havas időbe és kiszedem az izzókat, de nem olyan egyszerű, mint a Corollában volt. Ráadásul majd lefagyott a kezem.
Gondoltam veszek bele izzókat, ha már úgyis kiégett a helyzetjelzőm. Ajánlották itt az:
Osram H7 Night Breaker Laser halogén izzó,+130%, 55W, 12V, Px26D--izzót. Van esetleg tapasztalat vele valakinek? mert olvasva, néhány emberkének elég hamar kiégtek. Vagy inkább akkor vegyek Silverstart. Ha jól tudom, kéket nem szabad belerakni....."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
Petyyyyy
addikt
válasz Pitterix #66941 üzenetére
Helyzetjelzőre H7-et..?
Most akkor vagy nem helyzetjelzőre gondoltál vagy én vagyok helikopáter.
Jól tudod, kéket nem igazán díjazzák sem az autós társak sem a fakabátok.roberto211 - Köszi, toltam az infót. Esélyes egyébként, mert más hibajelenség nincs.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66940 üzenetére
Mindegyikben olyan van,csak más-más helyre van betéve.Van ahol az EGR-en (nálad)van ahol a termosztát házon,(1,6 b veki),vagy a hengerfej oldalába,(nálam).Az a kis pöcök vagy letört,vagy lecsúszott róla a saru.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Pitterix
őstag
válasz Petyyyyy #66942 üzenetére
Nem vagy helikopáter, csak én írtam félreérthetően.
Úgy gondoltam, minden izzót kicserélek a helyzetjelzőn kívül és H7-nek azt ajánlották, ezért kérdeztem, hogy van -e innen tapasztalat valakinek."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
Keef_Lee
senior tag
Én is kérdezem, hogy érdemes-e a Merivában ezzel (Night Breaker) foglalkozni, mert a sima H7-essel félelmetesen rövid a látótér. Vagy rosszul van beállítva a lámpa ebben a példányban. Lehet ezeken állítani, mint régen?
Aki most akar először cserélni izzót a Merivában, annak szólok, hogy katasztrófa amennyire nem fér el az ember keze.[ Szerkesztve ]
-
kmarci25
veterán
válasz Pitterix #66944 üzenetére
Én kedvelem a night breakert, a lámpaboltosom (mert van), mindig azt ad, ha izzót kérek. Nekem bevált, nem tűnt fel, hogy gyorsan kiégne. Viszont ha kicserélted a távolságit, akkor majd teszteld le kérlek, mert azt vettem észre, hogy a távolságim nagyon furán világít, mintha a jobb oldali "fellőne" az égbe, csak eddig nem foglalkoztam vele, mert annyira ritkán kell használnom. Az érdekelne, hogy ez jellemzően ilyen a Merivában, vagy sz enyémnél nem stimmel valami.
Keef_Lee: igen igazad van, nehéz kilátni. Én a magasságot szoktam állítgatni (a lámpakapcsoló mellett jobb oldalt lehet állítani), de szerencsére nagyobb részt olyan utakon járok, ahol van közvilágítás. A csere tényleg katasztrófa. Jobb oldalt ki kell venni azt a vastagabb csövet (nem tudom mi ), és úgy befér a kezed, bal oldalt meg le kell akasztani azt a kis dobozt, ami az akksi előtt van. Jó játék...
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Pitterix
őstag
válasz Keef_Lee #66945 üzenetére
Ezidáig csak az irányjelzőt cseréltem benne, de az is nehezen ment. Bíztam benne, hogy a többit nem lesz olyan nehéz, de lehet igénybe kell vennem a feleségem karcsú kacsóját, ő talán befér...
Állítási lehetőség van a lámpáján, ha jól néztem azt a két tekerhető "bigyót"."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Doggy dog #66931 üzenetére
Ha a termosztátodra ez van írva:92 C fok,akkor az alábbi szöveg minden autó tipusra érvényes:
Nem reménykedni kell,hogy dolgozik a ventilátor amikor már működnie kellene,hanem felpattintani a motorháztetőt,és megnézni,hogy teszi e a dolgát.Amúgy is csendben működik,járó motornál,menetközben,az utastérből nem hallani.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- LEGO klub
- Dell notebook topic
- Crypto Trade
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen