- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Aliexpress tapasztalatok
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- DIGI kábel TV
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Mikrotik routerek
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #57950 üzenetére
Nezegettem benzineseket, de az megint csak 10 liter korul enne mert pici motor nem jo, a nagy meg eszik. Csak nagy auto johet szoba (kombi vagy egyteru) ami megy is, birja a palyazast, tud huzni 130nal is nem erolkodik, es autopalyan is csend van benne. C5 kombit nezegettem meg a masodik szeriat de sok jot arrol se olvastam... meg a laguna ami szoba johetne. Max 1 millat tolnek a vetelarra szoval nagy skala nincsen.
-
sziku69
senior tag
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #57951 üzenetére
laguna2 jó autó, de abba is csúnyán bele lehet nyúlni, és akkor ráköltöd akár a vételárét is pl egy 1,9dci motornál és itt nem a motortömbre gondolok, hanem a nagynyomású rendszerre, piszok érzékeny a gázolaj minőségre és ha előtted pancsolták bele a dízelt(elég egy auchanos tankolás is akár), akkor bármikor beüthet nálad is a szipiszopacs. elektronikája is betegágyas, ha épp jó, akkor sincs rá garancia, hogy 1-2 hét múlva hülyeségeket nem generál. ez a laguna2 ph1-re igaz, a ph2(ráncfelvarrott változat) már sok gyermekbetegségtől mentesült, még a nagynyomású rész is strapabíróbb, igaz az ára is jóval nívósabb ennek megfelelően. persze ezekben is benne van már minden földi jó, amit kerülni érdemes......
ha a c veki nem jön be(bár vaj belső sokat tud rajta dobni, csak ritka), akkor a b zafira sem a zsánered, az is a kopár szürkeség belülről, pedig a zafira is 1,8as motorral tud 10 liter alatt is enni, csakúgy mint a laguna 2 1,8 benzinese.
a c5-ről én sem hallottam sok jót, a villanyszerelő mikor a házunkat csinálta vett egyet dízelben, valami szar elszállt benne, persze a nagynyomásos részben, egy kis biszbas valami 140 ezer volt bele, de még így is örült neki, hogy nem a nagyobbik gond volt, mert 400ezrekkel is riogatták.....
-
sziku69
senior tag
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #57953 üzenetére
Bele bizony ... szóval inkább ne
(#57951) F_Gergely
1.8 (125Le) H Astra, olcsóbb fenntartású autó nincs !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
8th
addikt
válasz diablo1984 #57953 üzenetére
Ne terjesszünk rémhíreket az auchanos kifejezetten jó minőségű gázolaj. Különben is a magyarországi gázolaj szabvánnyal van a baj tehát gyakorlatilag teljesen mindegy melyik kúton tankolsz normál - nem prémium - gázolajból ugyanazt a sz*rt kapod mindenhol.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
zolikaDB
veterán
válasz sziku69 #57952 üzenetére
Szerintem nem előre, hanem oldalralépés a B Veki után. Nekem konkrétan bejön, erős, mint állat, de neki nem fejlődés. Plusz tegyük fel, az Opelbe 1 héten belül vadászik csittifitti bőr üléseket, ehhez meg olyan ritka, mint a fehér holló, mint ahogy az extrák listája is. Ettől még nem rossz autó. Főleg az első évjáratai, amikben nem villanyos adagoló van, hanem mechanikus. De az is ritka
-
-
Tomoty
aktív tag
válasz sziku69 #57961 üzenetére
Milyen Vectrád van?
De jó is volt az én kis Astrámban az 1.8-as motor. Szerettem nagyon.
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
8th
addikt
válasz diablo1984 #57964 üzenetére
Nem kell Delphi rendszerrel szerelt autót venni és nincs gond.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Petyyyyy
addikt
válasz sziku69 #57961 üzenetére
Ez nem érv. Úgy értem...az ilyet 2-2,5 milla körül kell megvenni és akkor tudod, hogy nem egy foschtalicska a gép, hanem lehet, hogy foglalkoztak vele.
Egy idősebb barátomnak volt 2,5 dízel A4 kombájnja. Annak idején (4+ éve) négyért vette, de bármikor kifizetném azt a négyet én is érte. Rendben volt tartva és az alufelnin kívül mást nem cserélt rajta. Nyilván olajcsere megvolt, de annyi. Pedig az a jármű kapta az ívet rendesen, de nem állat módjára hidegen vagy ilyesmi. A két év alatt semmilyen hibája nem jelentkezett, pedig tiptronic volt.Meg kell hagyni viszont, hogy nekem is tetszenek a 74kW 1.6 Astrák, méghozzá egyre jobban. Pillanat alatt elérik az üzemi hőfokot, nincsenek dízel háklijai, ergo egyértelműen jobb választás városban, meg főúton. Cserébe lehet, hogy egy hazaúton a pályán kiskanállal vájnám ki a saját szívem a szokatlan magas fordulat és hanghatások miatt. Ahogy érzed is: legalább 1.8 vagy 2.0 kell benzinből.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #57952 üzenetére
Toyotából max ilyet vennék, de a beltere ennek sem igazán tetszik. Elég szűkös a hely benne, és inkább családias mint sportos, én meg szeretek lent ülni a padlólemezen, nem kedvelem a magas üléspozíciót, és a combtámaszos sport ülést jobban szeretem.
Az audi jó lenne, az tetszik mindenhogy, de sajnos 2.5V6 nagyon nagy szívás tud lenni, főleg ha 4 kerekes. A kéziváltó jó pont de ha quattro akkor egy kuplung kb 400 körül van, már ha van aki elválallja... Nagyon nem szeretik a szerelők. De amugy igen, ilyen lenne az álom autó, megy is, kényelmes is, nagy is. De baromi sokat kell rá költeni ha kell
Nézegettem este autókat, de dízel, kombi, vonóhorgos full extrás autó ami megy is háááát.... Két nagy szűrő van amin az autók többsége kiesik, egyik a gyári vonóhorog másik a tempomat. Még esetleg egy 525-ös bömös lehetne, de arról sok infóm nincsen. De hát ugye melótól függ minden...
Ja és az tuti a következő autó nem fekete lesz, és elektromos tetőablakos lesz. Mert kell -
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #57971 üzenetére
Nehéz ügy. Bár ez automata, és nincs nagy csomagtere.
Ha hosszú távokon használod sokat, akkor persze dízel. De ha nem akkor én benzinesre váltanék. Mondjuk a benzin/gáz kombó az necces. -
válasz F_Gergely #57971 üzenetére
525 bmw 2006-os kiadású van a rokonságban és én nem vágnék bele. Minden vacakért világít a műszerfal.Például mossák át a kipufogó rendszert, ha nem letilt, ha nem akkor másért, mindig szerelőhöz kell vinni hiba kód kiiktatásért hogy ne tílcson le. Izzó csere is kb 50E kerül mert valamivel együtt lehet csak cserélni,azt hiszem motorral.
Egy igazi pénz temető.
De cserébe a 2.7 motor szépen húz,és az automata váltó is szépen teszi a dolgát.Az autó. Gyorsan kerestem egyet a neten.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #57972 üzenetére
áááá ez nekem egérkamion Meg automata nem, csak kézi 6-os váltó. Gázos autó nem kéne, mert ha gond van, baromi nehéz kideríteni mi a gond, szereltem gázos autót, marha nagy szívás tud lenni ha hozzá kell nyúlni.
Dizel a távolság miatt kéne, nyáron szinte heti rendszerességgel ingázom bp és siófok között, na meg szeretem hogy húz mint állat. Egy turbós benzinesre még beneveznék, de az meg fogyaszt is szépen... -
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #57973 üzenetére
abban nem 2,5 sor 6 motor van?
(#57975) sziku69 : ezzel a kombi hondával szerintem az a baj, hogy a hátulja olyan, mintha seggbe csapták volna egy sírkővel...... bezzeg a mazda 6 kombit szépen meg tudták csinálni, pedig ugyanarra épül.....[ Szerkesztve ]
-
-
w333
félisten
válasz Markizmark #57980 üzenetére
Valamit valamiért ... olyan autó nincs ami keveset fogyaszt és jól megy !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Markizmark
addikt
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #57973 üzenetére
Na azert ehhez egy kis pontositas:
Ha 2006 os a kocsi, akkor az E60 valszeg, aminel mindenkepp sokkal jobb az E61, de azert azon ne lepödjünk mar meg, hogy egy felsö kategorias BMW fenntartasi költsegei magasabbak egy Opelnel
-az 525d az M57 es motorkodu, talan az egyik legjobb dizele a bmw nek. Ha valami nem penztemetö akkor ez az. Vagy 2,5 ös vagy 3,0 literes, 2,7 es nincs. Ugyan ez van az 530d ben is....csak az picit többet fogyaszt es a tuningmakik elöszeretettel feszitettek mar öket keresztre.
- a kipufog es az egesz rendszer ugyan ugy bekormolodik es eltömödik minden modern dizelnel, az Astranal is ha olyan körülmenyek között van hasznalva...
-A H astramnal ugyan ugy szervizbe kell vinni egy izzocserehez, mert az egesz elejet le kell bontani...olyan meg nincs, hogy csak motorral lehet cserelni, akkor jol megetettek a kedves tulajt
(#57981) w333 525d
(#57983) vebbful valoban klassz motor az is. Vagy a D3 a V40 ben. Mult heten jött ceges autokent egy ilyen hozank. 5 henger, 160 körüli lo....nagyon szepen megy es nagyon jol fogyaaszt is....de unalmas egy auto, mint a siralom
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz Markizmark #57983 üzenetére
Így van, havernak is ugyanez van. Egy napig nálam volt, kitapostam kb. a belét, piros lámpák után padlóztam folyton, mert nem tudtam betelni az élménnyel ahogyan megy, és 7,5litert írt fogyinak. Teljesen jó.
És az még a Volvo motoros, nem a szar francia motorokkal szerelt...[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz máyköl #57985 üzenetére
(#57984) Declare
Unalmas vagy nem, elég ha jól megy. Hegyen völgyön húzzon, 5 emberrel se kelljen visszatenni 3-ba egy dombon, lehessen vele jól előzni, ne kelljen folyton szerelni, ne fogyasszon sokat, vigyen el minden nap munkába, vigyen el kirándulni, télen legyen benne meleg, nyáron legyen benne hideg, legyen benne elektromos ablak/tükör (fűtött), állófűtés plusz pont, stb. És legyen biztonságos. Egy 2004 körüli V70 ezeket tudja nyújtani, nekem megfelelne.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #57982 üzenetére
És ilyen kategóriában milyen diesel van ...
Mert ha azt mondod hogy VW vagy Audi, akkor az ott kezdődik hogy kettőstömegű + több lengőkaros futómű + PD elemek = 500 ezer Ft, na most ha kiszámolod a benzines mennyivel eszik többet, egy diesel mikor hozza vissza az árát ?
(#57983) vebbful
Az egy jó választás, de 2M alatt szinte az összes egy nagy sz*poroller !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Markizmark
addikt
Informálódtam már a topicjában, ki kell próbálni, ha jól megy, nem rángat, hidegen melegen szépen vált akkor meg szabad venni. Persze nem árt alaposan körbenézni, de kifejezetten típushibája nincs. Ettől függetlenül le lehet rúgni. Szakival vagy jó füllel kell menni.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
mármint jól menő, keveset evő 4 hengeres dízel? hát mind!
nem tudom, hogy mennyire kíséred figyelemmel a beírásaimat, de én nem beszélek senkit sem rá a dízelekre, sőt magamnak sem vennék újabb dízelt, azok használtan mind pénztemetők 2000 óta szinte mind! nehéz belőlük ténylegesen költségmentest kifogni, ha véletlen mégis sikerül, akkor csak idő kérdése a dolog.....
egy karban tartott szívó benzinesnél nincs megbízhatóbb és kölséghatékonyabb!
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #57990 üzenetére
Azért megnézném melyik Diesel megy úgy mint az a 200Le -s Astra !
(#57989) vebbful
Bele lehet nyúlni a lekváros pitébe rendesen, az alkatrészek is csillagászati árak !
(#57990) diablo1984
Ezt mondom ... számoljuk csak ki gyorsan menyivel eszik többet az a 2.0T Astra, és mennyibe kerül a Diesel autókba a + alkatrészek !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #57986 üzenetére
Jo autok, de en ha lecserelem az Astrat, azert olyat szeretnek, amiben van valami kis plussz Ez a V40 mondjuk nekem meretben, ezzel a motorral tökeletes lenne....de komolyan unalmasabb, mint az Astra en nem tudom ezt megfogalmazni miert, de ugyan ez az erzesem az S40 el, uj S60, xc60.....egyszerüen olyan semmi....a belter is nagyon nem gyere be....vezetesi elmeny meg 0. Ettöl meg nagyon jo autok, meg biztonsagos, meg minden....majd ha 60 leszek
Abban mondjuk szerintem azert ne ringasd magad, hogy egy 14+ eves akarmilyen dizelre nem kell majd költeni...mindenben öregszik minden sajna .
Amugy nezegettem a faceliftes insigniakat is, jo kis autok, de meg nagyon ujak es eleg dragak sajna ....mire autocsereig jutok, addig meg biztos kijön az uj insignia es akkor azt fogom mondani, hogy kell a francnak a regi ez egy örök csapda basszus .
-
Declare
őstag
? Azaz? Azt tudom, hogy irtak az elsö generacios 2.0 dizelröl, hogy volt valami turbo csö repedes szeriahiba, de azert az nem a vilag vege. Raadasul ezt orvosoltak. Amugy az a 2.0 dizel azt en nem hallottam meg, hogy amugy problemas lenne
(#57995) diablo1984 egy benzinesnel a kettöstömegü nem fog gondot okozni, mert minimalis a vibracio egy dizelhez kepest. A benzinesben nincs magasnyomasu rendszer ha jol tudom, illetve az üzemanyag illetve az egesz eges tök mas, tisztabb, igy az a fajta elkormolodas, dpf tömödes sem lesz, mint a dizeleknel. Az egr tud kokszolodni ha olyan körülmenyek között van hasznalva, de az nem egy egetrengetö dolog. Ez a turbo meg....ha cserelni kell az egeszet az is megall 2-300k bol legroszabb esetben....es ez nem evente van
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
w333
félisten
válasz Declare #57994 üzenetére
Ismerős szerelő aki minden típust javít pont a múltkorában beszélt róla hogy milyen drága hozzá az alkatrész ... amikor hiánycikk volt ez a turbócső akkor ő 270 ezerért vette hozzá akinek szerelte az autóját, vagy várhatott volna hónapokig mert ugye hiánycikk volt mindenhol, és minden más alkatrész is drága hozzá
(#57995) diablo1984
De még mindig sokkal kevesebb a hibalehetőség !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Markizmark
addikt
válasz Declare #57992 üzenetére
Abban mondjuk szerintem azert ne ringasd magad, hogy egy 14+ eves akarmilyen dizelre nem kell majd költeni...mindenben öregszik minden sajna .
Természetesen számolok ilyen dolgokkal, hogy kettőstömegű, turbo, talán porlasztó. CR szivattyú kopása még a PSA motoroknál sem jellemző. Ez a 3 dolog pedig egy dízelmotornál olyan, mint egy szilent, kopó elem. Éves szinten 160 ezer pénzt spórolnék a fogyasztáson, ez azért fedezné a pár évente előjövő dízeles hibákat. Ez bele van kalkulálva. De ezeken felül ne legyen baja, ne csússzon be a hüvely, ne legyen gátrepedéses egy típushiba miatt például. Egy D5 motor ilyenektől mentes.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #57997 üzenetére
Hát azért 2X nem ... de kb. max 3L -el többet, kollégámnak 2.0 TDi B5.5 Passat van (4Motion) városban a rövid távok miatt a 10L -t simán benyeli
Annak érdemes Dieselt venni aki napi szinten legalább 50-100km utazik !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE