- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- DIGI kábel TV
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Mikrotik routerek
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
Valószínű saját ügyetlenség miatt nem találtam semmi használható infót a szerviz 4+ programról személyre szabottan. Beregeltem, láttam mi a gyári felszereltségem megy, hogy éjfeketének hívják a fényezésem, de ennyi. Pár részlet - pl. szerviztörténet - csak személyes látogatás után lesz látható.
Lehet egyik nap el is látogatok majd valamelyik szalonba.F_Gergely - Mindenképp megvárlak vele, addig úgysem zuhannak be a forintok a kintlévőségekből. Gondolom akkor a hidrotőke szerviznél is inkább a munkadíj az, ami megtolja a ceruzát.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #56544 üzenetére
(#56546) szabonagyur 76 km/h az atlagsebesseg, az egyaltalan nem rossz 2100km re vetitve. Nekem haza fele uton, ami szinte csak autopalya kb 90-95 km/h szokott lenni, de ebben böven vannak 180km/h reszek....ami ugye nem fogyasztas barat szoval a 76km/h az szerintem kb 110 km/h körüli autopalyazas, ovatos gyorsitasokkal....dugo, epitkezes, körgyürü, megallni pisilni...aztan ugy zuhan lefele az atlag sebesseg, mint a vihar
-
félisten
Ha meg emlekeztek, multkor erdeklodtem a valtorudazat kenese ugyeben.
Tegnap beszeltem a markaszervizben egy ismeros szerelovel, hogy mit ajanl. Az mondta "szórózsír"-al kenjem be. Rakeresve a cuccra, tenyleg az a feher zsir amivel gyarilag is be van kenve es joval olcsobb mint az a masik lihiumos kenoanyag. Koszonom a tippet amugy, kicsit sokalltam az arat, ezert gondoltam kiugrok, mit javasolnak, ok azert szelesebb korben hasznaljak ezeket a termekeket.
Pl a motip verzio: [link]
1260ft csak.
Teflon-részecskéket tartalmazó fehér thixotróp kenőanyag. Tartós, savakkal, lúgokkal és sóval szemben rendkívül ellenálló. Fém-fém, és műanyag-fém, kombinációk esetében egyaránt használható, ahol a jó minőségű kenésre van szükség. Felhasználható -30°C- +150°C-ig. Felhasználási terület:pl. nyitott fogaskerekek, csúszópályák, kapcsolók, láncok, pántok, zárak, csapágyak, kerékművek, rugók, stb. Hosszútávú kenést biztosít, csökkenti a kopást. Kiszerelés: 500 ml
Szerintem egy ilyet veszek majd
----------------------------------------------
Kerdeztem a valtoolaj cseret is tole. Azt mondta, hogy szintetikus valtoolajjal vannak feltolve es elviekben nem ir elo a gyarto cseret, csak ellenorzest. Legalabbis az en automnal (Corsa C). A szintellenorzo bal oldalon, a feltengely - tol hatrafele, vele nagyjabol egy magassagban talalhato, ha kiforditjuk a kereket jobbra, a kerek felol benezve is latni. a cserehez az also deknit kell leszedni, uj tomitessel visszaszerelni es felul, a szellozon kell betolteni 1.7dl szintetikus olajat. Szoval fakultativ a csere, a szintet azert erdemes megnezni.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Nah kicsikocsi leadva a generatoroshoz most varosnezes ami kesz nincs... azert vannak aggalyaim, kivancsi vagyok mit mond. De eddig sose volt semmi olcso...
-
sziku69
senior tag
Talán emlékeztek még erre a 95-ös astrára. 1.7 tds isuzu motorral. Még mindig nálam van, mert még nem vitték el a lányomék. Azóta csak van. "Magányosan"áll egmagában.
Az egyik hibája, hogy ha egy ideig nincs elindítva, akkor csak többszöri indításra indul el. Állítólag visszacsapó szelep hibája is lehet. Az merre található? -
bazsimano
őstag
sziasztok!
valoszinu mar volt rola szo..de nem talaltam...olyan kerdesem lenne, hogy uj multimedias kozpontot tett-e valaki az autojaba , ha igen milyet? es leginkabb van-e valami olcsobb de meg minosegi megoldas?
udv
b. -
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #56559 üzenetére
Valahogy nem birom azokat a cegeket ahol nincs arlista. "Kerjen arajanlatot" wazzeg arul egy X termeket, milyen ajanlatot kerjek? Mondja meg mennyibe kerul, minek ehhez telefonalgatni?
Mas:
Elhoztam az autot, 40 ezer lett a vege... igy lett 80 ezerert egy mukodo generatorom. Mondjuk nagy ugrabugralas nincs, 14,1et tolt fogyaszto nelkul, nem ertem miert nem 14,4. De mar leszarom, most ugyis allni fog egy honapot, mert nincs erre most keret. Maganorvos kell jarjak 12-16 ezer per konzulatcio, plusz a vizsgalatok ara... fasza magyar egeszsegugy. -
espada99
csendes tag
Sziasztok. Egy kicsit általános kérdés.. Mi az, amit mindenképp érdemes évente megnézetni egy 2005-ös, 1.4 benzines G Astrában?
Semmi panaszom az autóra, az olajfogyasztás talán picit magas. Azt viszont cserélem mindig időben a szerelőnél, ezzel nincs gond. Évente egy nagyobb átvizsgálásra így elviszem (2. éve van nálam), de felesleges dolgokat nem akarom, hogy kicseréltessenek velem
Tudja valaki, hogy mennyi motorolaj van a gépben, ha a maximumon van a csík? Ha jól tudom, a nívópálcán a max és a min közötti különbség 1 litert takar, de lehet hülyeséget írok, cáfoljatok meg, ha nem így van
-
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #56566 üzenetére
Nem tudom nálatok hogy van a mosás vezérelve, de ha relével akkor azt kiszedve majd szétszedve ki lehet forrasztani a megfelelő lábát. F astrán barátnőm apja megcsinálta, most csak spriccel, nem töröl. Amikor ő jónak látja akkor töröltet egyet-kettőt.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
Ez már szerintem kezd közel állni a "valósághoz".
Látványterven az új Opel Insignia
Jön az Opel új zászlóshajója[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
trassher
addikt
válasz F_Zolee #56576 üzenetére
Igen tudom. Nem tudom mi van most de debrecenben az összes szélvédős tele van munkával. Hétfőn reggel hívtam őket, péntekre tudtam menni. Kedden barátom suzukiját feltörték egy 5000 forintos fejegységért. Hátsó ajtóban lévő kis üveget kellett cserélni. Fél órás munka volt, a harmadik szerelő vállalta el a hétre.
Redmi Note 7
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #56561 üzenetére
Én se szeretek telefonálgatni. Viszont ha konkrét ajánlatot kérek, akkor konkrét árat kapok. Nincs az, hogy "ennyi az ára, de még ez is...meg ez is....hozzájön", "lehet hogy több lesz" .
Én se tudok mindig fix árakat mondani sajnos. De ha kérnek tőlem valamire ajánlatot, biztosan nem kérek a végén többet. -
AMD Power
titán
Nagyon nem tudom ,hogy ha veszel G Astrat milyen legyen..... szíjas vagy láncos... melyik a jobb.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
félisten
válasz AMD Power #56582 üzenetére
En szijasat vennek. Semmi elonye nincs a lancosnak vele szemben.
Egyebkent ez alapjan szerintem nem fogsz tudni valasztani. Azt vedd meg, amelyikbol jobb allapotut talalsz. Onmagaban a lancos motorral is jol jarsz, G Astraban nem olvastam rola, hogy gond lenne a lancokkal.
Melyik ket motorkodrol van szo? Tehat melyik lenne a lancos motor es melyik a szijas?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz diablo1984 #56584 üzenetére
Jo kerdes, az 1.2-es motor amugy is felejtos.
-
diablo1984
veterán
ha csak kocsikázni kell, nem versenyezni, akkor akár az is megfelelő lehet kis fogyasztása van, egyszerű mint egy faék! a 60 lovas f astrához képest ergonómiailag előre lépés csak, de akkor is! szerintem a többi motor(1,4 és 1,6) szíjasok, legalábbis ez rémlik....
amúgy ha az 1.0-ás 3 hengeres suzukit el lehetett adni abban az időben, akkor ott a g astra 1,2-es istencsászár volt ahhoz képest(persze a suzukihoz képest esztétikailag is más kategória volt....)
-
Borokafa
őstag
válasz diablo1984 #56584 üzenetére
A régi Astra G 1,4 1,6 közös hengerfejjel bír , mindegyik szíjas. Az újabb a twinport már láncos. Volt egy köztes széria is rövid ideig a típusváltás idején ami a régi szíjas motor osztott szívócsatornás(twinport) változata volt. (Ezeket a cégünk gyártja) Mivel mindegyiket használtam, a lényeg: A régi tipus alapon gyengébb magas fordulaton jóval rugalmasabb élvezhetőbb, viszont többet fogyaszt, esetenként az olajból is. Az újabb Twinport takarékosabb, alacsonyabb fordulatszámokon erősebb, de nagyon hamar elfogy. A lánc általában 150-200k kilométer körül kezd el zörögni....Röviden
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz diablo1984 #56586 üzenetére
Volt reszem az 1.2-es g astraban. Gyenge hulladek, ekkora kasztniba nem szabad azt a motor beletenni. A fogyasztasa pedig nem lesz kevesebb, mert az a motor csak erolkodik. Szerintem tobbet fogyaszt mint az 1.4-es 90 lovas twinport.
-
bazsimano
őstag
sziasztok!
egy kerdesem lenne, hogy valaki csinalt mar olyat, hogy egy tabletet tett a gid kijelzo helyre?
-
Vesztor87
senior tag
válasz diablo1984 #56586 üzenetére
Szerintem az az 1,0-ás Swift igen csak megy úgy mint a 75 lovas Astra. Ne felejtsük el hogy a régi fapad Swift volt kb 800 kg. Az 1,3-16v motorja 84 le, azzal az 1,6-os autókat lenyomták a gyorsulásin:-)
Borokafa: Az 1,4 twinportot nem érdemes akkor pörgetni? Tehát 5-6k-ig felesleges nyúzni? Azért kérdezem mert sanszos hogy szeptemberben egy classicot veszünk. Első autónak szerintem jó lenne. Nem akarok nagyot venni, de kissebbe nem férne be később a babakocsi, meg aztán anyag is van ezekben már. Legalabbis nem f astra/régi Swift kategória.
[ Szerkesztve ]
-
Slyer
senior tag
Tiszteletem az uraknak!
Úgy néz ki csütörtöktől gazdája leszek egy 2006-os H Astrának, lenne egy pár kérdésem, ha megengeditek:
1. Nem tudom hogy CD 30, vagy CD30 MP3 fejegység van benne, és azt sem hogy van-e a kézifék mellett aux kivezetés, de ha esetleg nincs, akkor megoldható utólagos kivezetés normálisan? Muszáj MP3-nak lennie, vagy menne a simával is?
2. Kis kijelző van benne, (alatta 2 kis gombbal) megoldható nagy monokrómra való kicserélés? Ami mutatja a fogyasztást stb stb. Ja és ugye jelenleg a klíma is manuális, de ha belekerülne nagyobb kijelző, akkor mutatná hogy mi merre? (Nem mintha számítana, de elvileg csak az a kijelző a különbség a manuális és az automata között nem?)
3. Nem bicskakulcsos a kicsike. Ha veszek hozzá egy utángyártott bicskát, abba át lehet szerelni az elektronikát stb?
Köszi előre is!
-
Petyyyyy
addikt
Első kanyarban: nem tudom milyen úton kerül hozzád, de érdemes lett volna ezekről előzetesen tájékozódni, ha módodoban áll.
A két soros (GID azt hsizem) kijelzőről MID-re történő átállás elég macera - legalábbis G Astra esetén. Nem elég a kijelző cseréje, a megfelelő érzékelőket is el kell helyezni mindenütt, hogy figyelmeztethessen a szintek állására és a többi okosságra. Ez meg ugye nem kis munka.
Egy jobb kulcsos üzletben meg tudják oldani a "bicskásítást". Adott esetben másolják az IMMO-t, marad az eredetiben is és kapsz egy plusz kulcsot, ami gombra nyílik.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
gban
Közösségépítő
Van valakinek olyan példánya amin az ajtókon nincs kulcslyuk?
Az merült fel bennem, az hogy nyílik ha lemerül az akku teljesen, vagy hogy zárod / nyitod ha az akkut kiveszed?Postázást nem vállalok.
-
Calogero
addikt
AUX kimenet Faceliftes H Astrákba került be 2007 április utáni gyártású és CD30 MP3 egységgel. (9 gombos)
A kijelzőt ki lehet cserélni a BC-t utólag fel lehet programozni, de csak a fogyi adatokat fogja mutatni.
A cseréhez tudni kell a fejegység kódját, mert a régi kijelzőt le kell tanítani az új kijelzőt pedig feltanítani.A klímák között nem csak a kijelző a különbség, teljes más a vezérlő paneljük is,
-
gban
Közösségépítő
válasz Calogero #56598 üzenetére
Köszönöm.
Akkor olyan nincs is hogy egyik záron sincs luk?
Mintha G-n láttam volna olyat, de ezek szerint tévedek?
Illetve nem csak Opelnél, hanem mondjuk luxusmárkáknál, nincs simán csak távirányítós megoldás?
Logikátlan, de tuti van rá megoldás ott is hogy akku nélkül nyitni - zárni.Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Ford topik
- Politika
- Honor 200 Pro - mobilportré
- ZEN.com
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...