- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ZNET Telekom
- Windows Insider Program
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Milyen routert?
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
daneel_hu
addikt
válasz
torma1981 #11505 üzenetére
Milliomos nagyi nem életszerű, de akad ilyen is. Vagy valaki vesz az anyjànak egy ilyen tv-t.
Mi dekorral foglalkozunk, volt már, hogy 770 db beltéri átvilágitós plakátot cseréltettek velünk, csak mert nem volt megfelelő a kollégák közti kommunikáció. Értsd: csak szóban volt figyelmeztetés a megrendelő felé, hogy a cuccos fél év alatt kifakul. Írásban nem... és le is volt utólag tagadva.
Gyárthattuk újra, hiába volt részben igazunk.Ha a gyártó részben hibás, sajnos neki kell állnia a számlát.
Ez van.Nem életszerű, hogy egy tv esetében minden részletnek utánanézzen a leendő user.
[ Szerkesztve ]