- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
salapp
addikt
válasz dgyuri0123 #83290 üzenetére
Ahogyan haladunk előre, egyre kevésbé van tökéletes kijelző, ez sejthető. Rohadt nagy selejt aránnyal gyárthat az LG Display. Ha annak idején japánok vették volna meg a szabadalmat, azok már biztos keresztbe vágták volna a hasukat, ezzel szembesülve (uram bocsáss, drágábban, de jobb technológiát dolgoznak ki a gyártásra). Nekünk az 55A8H, 65 és 55 A80J esetében is annyi volt, hogy járattam kicsit, utána lefuttattam az összes banding-tinting-DSR stb tesztet és az adott panelt kiválóra értékeltük a kis házi bizottságunk által. Az A8 éppen egy éve napi szinten megy, első sorban tévéadásokkal, fiam mondja, hibátlan. A 65A80J napi szinten megy XBOX, sorozat, film nézés célokra. Az is hibátlan. Az általam használt 55A80J nagyon keveset megy (néhány Nándi mese, Pom-Pom, heti egy film). Utólag úgy gondolom, ezekre vehettem volna 30-ért egy régi 50G20-at, de mindegy.
A hangjuk még, amit kiemelnék ezeknek a Sonyknak. Szuper az acoustic surface audio.
A netre nyilván elsősorban a panaszosok mennek, akinek minden rendben, használja és örül minden bekapcsolás után, hogy jó készüléket kapott.[ Szerkesztve ]
Cathrine Tate: -Computer says: nooo!
-
Vhiktor
veterán
A filmmaker kepmod csakúgy elnevezés, semmi más. Nem arról van szó, hogy másik kepmod ne lenne annyira szonhelyes mint az. Csak egységesíteni akarják, hogy ne az legyen hogy az egyik tvn a gyárilag "legszinhelyesebb" képmódot Refenerce-nek, a másikon pedig Móninak, vagy Natural-nak, stb hívják.
A DV-s részt nem értem, hogy mire gondolsz.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
T560i
tag
válasz Gaben360 #83285 üzenetére
Szia, a probléma nem tudom mitől lehet,de nekem 806 os van és már a harmadik házimozi erősítőt fogyasztja el a tv, eddig mindegyik erősítő hdmi n csatlakozott,és az összes erősítő ugyan olyan hibával ment tönkre,a hangfal kimenetek zajcsillapítása ment tönkre! És csak a hdmi re tudok gondolni hogy ott van valami gebasz nálam!
Philips 65 oled806& Lg 55b7v Nad T758v3i Kef q950&q350&q650c 5.0,Klipsch R120sw 2db!
-
cszn
őstag
válasz salapp #83301 üzenetére
Azért a linkelt képre is csak nagyon erőltetve lehet használni a selejt jelzőt. Ez egy 5%-os, majdnem teljesen fekete kép. Rendes tartalomnál alig lehet észrevenni az ilyen erősségű tintinget. Nyilván messze van a tökéletestől, de egy ilyen telefonnal készült hosszú záridős kép rengeteget torzít.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz salapp #83301 üzenetére
Én úgy gondolom valahogy, ha a Panasonic állt volna bele az oled fejlesztésbe annó, akkor most nem itt tartanánk, de sajnos senki nem akart jobb képet gyártani nekünk, csak az LG és emiatt fejet hajtok előttük. Nagyot csalódtam a Panában, hogy ennyire elengedték az audiovizuális ágazatukat.
A sok rossz panelről most is az a véleményem, hogy LG-ben sincs több hibás panel, mint Sonyban vagy Panában, csak az értékesítési arányok miatt ők tűnnek ki jobban a sorból.
Mikor a C2-t vettem, vagy 1 órát kellett várnom a MM-ban, mert egyetlen eladó volt az egész osztályon, meg egy kisegítő emberke. Nos, ezalatt az 1 óra alatt (figyeltem) elvittek kb. 10 db LCD-t, oledet egyet sem, illetve 1db-ot én hoztam el. Tudom, ez elég szerény mintavétel egy órányi MM-os forgalomból kiindulva, de hidd el, kb ez a valóság is. LG elad 100 oledet, az összes többi gyártó pedig elad 15-öt. És szerintem nagyon keveset mondtam LG-vel kapcsolatban. Ha tehát látunk/találunk a "nagyvilágban" 1000 db LG oled hibát, erre eshetne 150 db "egyéb" gyártói hiba, ami simán meg is van szerintem. Ha kicsit is belleássuk magunkat a hibák kersésébe, bőven akad Pana, Sony és Philips is a sorban.
Panelgyártóból nincs túl nagy választék, ami azt illeti.
A Samsungot nem ismerjük közelebbről, fogalmunk nem lehet, hogy hány órát fognak elmenni a paneljeik hibamentesen. Ezt majd az idő fogja eldönteni. A többiek panelhibás oledjei meg úgyanúgy bandingelnek/tintingelnek, mint egy hibás LG, hiszen a panel ugyanaz. De, az LG display védelmére legyen mondva, a legutolsó szériás Panasonic plazmák is bővelkedtek tintingben, bandingben, meg egyéb képhibákban, az állandó és megkerülhetetlen ditherzajjal együtt és mi mégis imádtuk a Panasonic plazmákat, ugye? A sajátom 50TS60 is tintingelt, dither is volt bőven, meg némi banding. Szóval, nem látom én ennyire sötéten az LG display világát."csak a zene van"
-
junkpod
nagyúr
válasz dgyuri0123 #83292 üzenetére
Ezt a képet a plazmámról készítettem, telefonnal fotózva, szabad szemmel semmi "tinting" nem látható rajta. Ezen a képen egyértelműen a képfrissítés és a telefon-fényképező záridő interferencia okozta a sávosodást.
Az általad linkelt képen, számomra, nagyon hasonló az elszíneződés, bár ugye a plazma és az oled képfrissítése különbözik.
De akárhogy is van egy ilyen minőségű fotóról szerintem nem lehet véleményt mondani a kijelző állapotáról.Box's don't touch!
-
Vhiktor
veterán
válasz dgyuri0123 #83305 üzenetére
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz dgyuri0123 #83305 üzenetére
És szerintem nagyon keveset mondtam LG-vel kapcsolatban. Ha tehát látunk/találunk a "nagyvilágban" 1000 db LG oled hibát, erre eshetne 150 db "egyéb" gyártói hiba, ami simán meg is van szerintem.
Szerintemre semmit nem írunk, amíg nincs róla valós adat. A szerintem, mindig a saját elképzelésünk, ami semmit nem jelent. Nem kell az LG védeni, mert k...szott szar panelokat rak a tévéibe, amit aztán elad 1000-ből 950
hülyének, (vásárlónak), akik totálisan beletojnak a TT és VB dolgokba. Vagy nem is látják.
Mi, akik ilyen fórumra írunk, csak mi látjuk ezeket a hibákat és javíttatjuk ki garanciálisan, amire még 2 és harmadik alkalommal is képtelenek, hogy egy jó panel kerüljön a hibás helyére. Őszintén? Én is ezt csinálnám, ha a szart drágán el lehet adni, akkor csak vegyék.
A lényeg, hogy az ÉN SZERINTEM, az nem megfelelő semmilyen szempontból, ugyanis nincs mögötte semmi, csak egy elképzelés.[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz junkpod #83306 üzenetére
Plazma kicsit más. Arról nehezebb (szerintem) valósághoz közelebb álló képet készíteni. Ott azért sosem nyugodt annyira a kép, mint egy oleden, ami tkp. olyan, mint egy poszter a falon.
De azért viszakérdezek: ha a fénykép nem mond semmit, akkor az LG szerviz miért cserél panelt egy user átal készített/beküldött fotó láttán? Anno a sajátomat is lefotóztam, elküldtem nekik és szinte azonnal jött a válasz, hogy panelcsere. Ez mondjuk senkinél nincs így... csak mondom. A C2-t is lekaptam pusztán kiváncsiságból, hogy vajon mennyit csalhat a telefonom (Galaxy A52) képe a valós állapothoz képest és alig volt rosszabb a fotó, mint az előttem álló tv képe. 5 és 50% között csináltam 4-5 épet és jól láthatóan nem volt mit látni, mert nem nincs banding, vagy inhomogenitás probléma olyan mértékben, hogy azt a fotó át tudná adni. Pont azért tettem ezt, mert szerettem volna tudni, hogy kép alapján mennyire "hihető" pl. egy banding vagy tinting, vagy akármi, ami felmerül mint képhiba.
Az 5% sem olyan sötét, hogy ne lehetne megközelítőleg normális képet lőni róla. Ha tehát olyat látok amit linkeltem, ott azért sanszos, hogy a valóságban sem túl szép a képe. Nyilván van benne egy sacc/kb faktor, de na."csak a zene van"
-
dgyuri0123
nagyúr
Amit te írsz, az is szubjektív, mert amit írsz az meg szerinted van így. Akkor?
Van egy 2 milliós Panasonicod. És? Ha lenne egy 80 milliós autód, akkor az összes 10 milliósat lekutyázhatnád? Mert most pontosan ezt csinálod.
A te panádban is LG panel van és pont. Ezen nincs mit "szerintemezni"."csak a zene van"
-
Lackó1984
junior tag
LG B2
Netflix dolbyvision filmeknél random feketén villan egyet a kép.
Ez mi? -
-
Vhiktor
veterán
Nem mozis kép az, csak már 100 éve kötelezően azt kell nézni, mert nincs más.
Azért nem mennek feljebb mert ez már éppen elég ahhoz hogy mozgónak lássuk a képet, ha 48 fps lenne már az is megduplázná a tárhely igényt.ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Gaben360
senior tag
-
Skylukos
tag
Hogy kapcsoljak 24-ről 50-re?
És a játékosok miért nézik 120hrz-en a játékot, Ök sem szeretik a filmeket csak szuper szappanoperát? Mi a franc ez a szappanopera fóbia? Ha több a képkocka, szebb és folyamatosabb a mozgás, mi köze ennek a szappanoperához, ez speciel a sportnál a legjobb meg minden gyors mozgás megjelenítésekor. -
Gicz
addikt
válasz Vhiktor #83317 üzenetére
Néztetek már ilyet? Volt valami will smith film aminek volt 48 vagy 60 fps verziója, meg a hobbit-ból is volt 48FPS HFR.
Nekem mindegyik úgy nézett ki, mintha hozé ármándót nézném a csigatv-n. Full szappanopera effekt, mintha maxra tolnám a true motiont csak artifaktok nélkül. Szerintem elvesztette a film feeling nagy részét, és nézhetetlen volt mindkettő. 24fps filmekhez forever.
Plusz a CGI is sokkal jobban belesimul a filmbe 24 fps-el, 1/48 seces motion blurrel.#83319Skylukos
Azért mert a játék az nem "valódi", nem fényképezett mint egy film. És ott úgy jó az érzés, az darabosan kellemetlen. É is játszom, és ha tehetem 120 fps-ben. De a film az 24 fps-ben jó. Ami nem abban van, akár cska 30 fps, olyan érzés, mintha a telóval vettem volna fel. Nem filmszerű.Pontoítok: miattam jöhet mindenből a 48 fps hfr, amig lesz neki 24fps verziója. Csak emiatt a 180 fokos zár miatt 24 fps-ben már 1/96 sec lenne, és kevesebb lenne a motion blur, az sem tesz jót a képnek.
[ Szerkesztve ]
-
-
dropi
aktív tag
válasz Skylukos #83321 üzenetére
Így van, egyetértek!
Én is maxon tolom a Motion clarityt, mindegy h az sport vagy Imax enhanced DV vagy Youtube. Néha időnként kikapcsolom egy filmnél, de annyira darabos lesz h bantja a szemem.Philips 55OLED718/12 - Xbox Series X - Google Pixel 7 Pro - Xiaomi Watch S1 Active
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz dgyuri0123 #83311 üzenetére
Nem egy, hanem kettő, ha már így kitértél rá, plusz a sony, de én nem kutyáztam le soha senki tévéjét. Annyit írtam, hogy szerintem ez, meg szerintem az, az csak egy saját önnön elképzelés, ez így érthető? Írj valós adatok alapján linkekkel és statisztikai ábrákkal alátámasztva megbízható forrásból, és akkor az lesz a valós, nem pedig a szerintem.
És mivel a nekem is, a lányomnak háromszor, a kollégáimnak az Isten tudja hányszor cseréltek panelt, ami nem lett jobb, a véleményem nem csak szerintemre épül, az LG eladja a szart is, ha tetszik neked, ha nem.
Ez viszont nem vonatkozik a G szériákra, mert ott tényleg figyelnek a minőségre, épp a múltkor írtam, hogy 77-es LG full homogén kijelzője volt a boltban.Az autómról meg ne is beszéljünk, hogy jön már megint ide az autó?
-
Skylukos
tag
Nem is értem miről beszélsz, én csak több képkockánál folyamatosabb és remegés mentes mozgásokat látok.
Neked attól lesz jobb a film mert remeg, vibrál?
Vihiktort kéne kérnünk magyarázza el a dolgot, de szerintem a szappanopera hatás az kéne hogy legyen, ami a némelyik telefonon is választható portré fényképezésnél és az arcot olyanra sminkeli szoftveresen mint ha tökéletes sminked volna. -
Gicz
addikt
válasz Skylukos #83327 üzenetére
Fogalmad sincs mit beszélsz a szappanopera effekt az az amit a true motion csinál interpolációval. És hányadék az a folyamatos kép, tele artifaktokkal amit az interpoláció okoz. Még meg is értem, hogy valakinek a folyamatos kép tetszik, de azok az interpolációs hibák amiekkel teleteszi a Tv oylankor, az szerintem totálisan vállalhatatlan és nézhetetlen, gagyi.
[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
"Nem kell az LG védeni, mert k...szott szar panelokat rak a tévéibe"
Ez nem saját vélemény? Vagy talán valamilyen hivatalos álláspont arra vonatkozóan, hogy k...szott szar panelok kerülnek az LG tévéibe?
Nekem C2 van és nem k....szar panel van benne, sőt, sokkal jobb, mint amilyen nagyon sok egyéb gyártó oledjében van. És mindez nem 7-800e volt.
De akkor itt egy hivatalosabb statisztika:
"A mintegy 20 márka által kínált OLED TV-k piacán 2021-ben 80%-kal több, 6,525 millió készülék kelt el, amiből több mint 4 millió LG gyártmány volt." [link] És még bele sem túrtam magam alaposabban.
Matekozzunk kicsit. Több mint 4 millió LG, a maradék 2.5 millió megoszlik 20 márka (gyártó) között. Ez márkánként 120e db, ha szó szerint veszem a statisztikát. Tehát, 4 millió eladott LG oledre esik gyártónként 120e db egyéb oled.
Szűken számolva is 30x annyi az LG a gyártónként, "egyénenként", (márkánként) eladott oledekhez képest. Azt nem részletezi a statisztika, hogy hogy oszlik meg az a 20 egyéb gyártó, de kit érdekel, mert a számok magukért beszélnek.És hogy a kollégáid, meg a rokonaid mit hányszor cseréltek, az ugyanannyira nem hivalatos, mint az én "szerintem" véleményem...ha már itt tartunk.
"csak a zene van"
-
parts
tag
Igazi filmrajongó csakis ilyenen néz filmet:
Semmi szín, hang, szélesvászon, meg mindenféle úri huncutság. Mindenféle modernkodás...Elpuhult az emberiség!!!Xiaomi 13T Pro
-
TJ2
csendes tag
válasz Vhiktor #83302 üzenetére
Csak arra gondolok, hogy a DV képmódokban (főleg az IQ-nál), talán több tér van "optimalizálásra", hogy több részlet legyen látható, kicsit úgy hajlik a görbe, hogy szebbnek tűnjön a kép, holott a "filmmaker"-ek nem is úgy akarták azt bemutatni...
Másik oldalról nézve ugyanezt a problémát, ha a DV és HDR10 is tökéletesre van kalibrálva, akkor minden pixelnél ugyanaz a szín, fényerő stb. kell legyen, függetlenül a HDR10/DV képmódtól ugyanazon a TV-n. (De akár különböző típusoknál is, amennyiben hasonlóan fedik le az adott színteret). Ha pedig minden pixel egyforma, akkor meg nem lehet különbség a képkockák között sem. Ha a képkockák egyformák, akkor a kép is ugyanaz. Akkor meg hogyan lehet jobb a DV bármiben? Ha bármiben jobb/más, akkor el kell térjen a kalibrált beállításoktól, nem? -
Vhiktor
veterán
A képinterpoláció és a natív 48 fps nagyon nem uyganaz.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Gicz
addikt
válasz Skylukos #83330 üzenetére
De ha lenne "rendes" képkockaszám, akkor oylan folyamatos lenne a kép mint most truemotion-nel. Ami nem kell, az a szappanopera effekt pont. hogy folyamatos.
#83334Vhiktor
Igen, ott a Hobbit HFR 48fps. Pont olyan "szép" folyamatos mint a truemotion, csak interpolációs artifaktok nélkül. Nekem nézhetetlen volt.[ Szerkesztve ]
-
salapp
addikt
válasz dgyuri0123 #83305 üzenetére
A japánok öntelt, elkényelmesedett módon álltak ehhez az üzletághoz (is) sajnos. Ugyanígy tettek a fényképezőgépekkel is pl. Viszont a koreaiak minőséghez való viszonyát nem veszi be a gyomrom. A Samsung margetingjét meg pláne nem.
Szubjektív ez is, nyilván. De hosszú évek óta változatlanul ez a szubjektív véleményem.[ Szerkesztve ]
Cathrine Tate: -Computer says: nooo!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz dgyuri0123 #83329 üzenetére
Nem, ez saját tapasztalat. Ami nem szerintem.
Van az LG-nek homogén panelja, de minek azt rakja az olcsóbb szériába, ha a kutyát sem érdekli. És én nem azt mondtam, hogy a te tévéd szar, konkrétam még mindig arról van szó, hogy írtál egy regényt, szerintemre alapozva. Meg kellene érteni, hogy mire válaszoltam.
Bár nem vagyok magyar, de érthetően leírtam, vagyis ennél érthetőbben nem tudom megfogalmazni.
Ettől függetlenül, az LG tévékbe rengeteg rossz (TT és VB) a panel kerül. A,B,C típusokba.
Ha neked, vagy bárki másnak itt tökéletes a panelja, akkor örüljön, ellenkező esetben jönnek és cserélik, ami vagy jó lesz, vagy nem, inkább nem.Aztán elgondolkozol, hogy szükséged van-e erre az időrablásra és veszel egy másik típust, ahol nagy valószínűséggel minden tökéletes lesz. Pl egy QD -OLED-et, vagy "sima" sony-t, panasonic-ot (philips-et nem ismerem), ahol az LG DISPLAY-től kapott kijelzőt tovább tuningolják tökéletesre (pana). És ez nem szerintem, mert erről videó is van, sőt még a prohardver tesztben is leírták.
Szép napot...
-
Vhiktor
veterán
Nem tudom mire gondolhatott az eredeti cikk szerzője.
Az IQ pont arról szól amit írsz.De gyakorlatilag szabvány szerint a Dolby Vision és a HDR10+teljesen uyganaz, kivéve, hogy a Dolby Vision 12 bit is lehet.
A különbség abból adódik, hogy általában a Dolby Vision pontatlanabb képet add mint a HDR a mostani tv-k többségén, nem véletlenül nem látsz Dolby Vision mérési eredméyneket tesztekben (én azért megmutatom).
Attól más még a kép Dolby Vision esetében, hogy ott dinamikus metaadat van, ami akár képkockánként vagy jelenetenként is tartalmazza a metaadatot, míg HDR10 esetében ez statikus és a film egészére vonatkozik, ezért lehet jobb DV esetében a tone mapping. De a HDR10+ a 12 bitetet leszámítva ugyanazt nyújtja mint a Dolby Vision, mert a HDR10+ is dinamikus metaadatot használ..
[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Vhiktor
veterán
Sok jelenetben a 48 fps is kevés és még mindig akadozik, jó példa erre az Avatar 2 erdős jelentei, ahol ultra gagyi hatást keltet (nem vagyok benne biztos, hogy nem a renderelés közben csesztek el valamit), de amikor már a vízes helyen vannak ott csodálatos volt a 48 fps.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
abyssc2
tag
Sony A83J-nél szedte már le valaki a TV talpát?
Az elején ráraktuk, és könnyen bepattant, viszont szeretném átrakni másik pozícióba.Mennyire macerás / hogyan kell leszedni a talpat?
[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
válasz Lackooo84 #83316 üzenetére
Nemhogy külföldön és most már, hanem a tv adás gyakorlatilag mindig is - váltottsorosan - 50/60Hz-es mozgásfelbontást adott. 24fps-sel egy sportközvetítés nézhetetlen lenne.
Ellenben pontosan ezért hívják szappanopera hatásnak ha a mozifilm 24fps helyett a dupla képkocka sebességű vagy ha fel van tolva az interpoláció. Mert úgy néz ki, mint a tv-ben a Barátok közt. Vagyis illúzióromboló.
De várhatóan erre fog menni a világ. Ha a film értékét a mozgás látványa, az akció, a robbanások, verekedések adják, ahhoz kétségtelenül kell a magas framerate.
[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
A saját tapasztalat is egy vélemény, egy történet, mert akinek nem volt baja LG-vel, annak szögesen ellentétes véleménye lesz az LG-ről, mint neked. Innen kezdve a tapasztalatod egyéni tapasztalat, nem szakvélemény.
"LG DISPLAY-től kapott kijelzőt tovább tuningolják tökéletesre (pana)"Egy elkészült panelt nem lehet tuningolni, max másik vezérlőelektronikát lehet tervezni hozzá, de attól a panel még ugyanaz marad.
"csak a zene van"
-
paatrick
őstag
Valamelyik nap bekapcsoltam "simá"-ra a trumotiont, mikor a távolban ment egy autó a hegyek között és lassan oldalazott vele a kamera akkor nagyon jó volt a kép, ellenben ahogy kiszálltak és a fejüket mutatták már szellemes szétfolyás. Ez dupla fps-nél nem lenne. Szóval a dupla fps meg a trumotion szappanoperásítása nagyon nem ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz dgyuri0123 #83343 üzenetére
Nálad is beakadt a lemez, vagyis akkor is bevéded a tévédet, ha a fene fenét eszik is. És mindenféle, inkább saját szemszögű szerintemekre alapozol nem létező dolgokat.
Szerintem és ez a szerintem most más, nem egyszer leírtam, hogy mi nem tetszik a pana, vagy épp a sony-ban, soha nem volt olyan, akkor is dicsértem volna, ha nem érdemelte meg.
de attól a panel még ugyanaz marad.
Nem az marad... -
Gicz
addikt
válasz paatrick #83344 üzenetére
senki nem mondta, hogy ugyanaz.. sehol nem mondtam egyszer sem. Azt mondtam, hogy a 48FPS, az olyan mint a truemotion, csak interpolációs artifaktok nélkül.
A kép folyamatos lenne mindegyikkel. Truemotionnel azért folyamatosabb a kép, mert extra képkockákat gyárt, ergo két képkocka között kisebb a változás mint nélküle. Ez igaz az interpolált és eleve 48FS-ben forgatottra is. A lényeg, hogy folyamatosabb lesz tőle a kép, ami szerintem elveszti így a mozi élményét, olyan lesz, mintha a telefonommal készítettem volna 4K60-ban.
És a 48fps moziban = hányadék élmény, szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Ezt is megéltem kivételesen egyetértek veled.
Ahogy láttam ezeket a feltöltőtt LG panel képeket behánynék ha ilyen lenne az enyém is. A sors mondjuk eleve QD-OLED felé terelt de már nagyon örülök neki. Hirtelen vásárlás volt Sony ára meg sok nekem de jó kompromisszumot kötöttem.[ Szerkesztve ]
-
junkpod
nagyúr
válasz dgyuri0123 #83349 üzenetére
Ez nem mozis shutterrel forgatott film. 10 éve minden mozifilmet 23.978 fps -sel nézek, ha jó a nyersanyag (file) és jó a lejátszó és a tv, akkor vajsímán megy a képen minden mozgó elem.
Box's don't touch!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest