Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz GalaHU #51129 üzenetére

    A legtöbb játék esetén futás közben most sem tűnik fel, vagy zavar igazán. Inkább csak akkor látom, ha durván ugrál az fps a menükben, töltőképernyőkön, stb, viszont ott gond nélkül tolerálható is.
    Ugyanakkor futottam már bele olyan játékba, ahol gyakran elő kell hozni valamilyen in-game menüt, és már attól is ugrál az fps (pl. RPG játékban előhozom az inventory menüt, stb), bár ez gondolom ritka (sőt, ott más okokból nem az alapértelmezett renderert használtam, hanem áterőltettem DX9-ből OpenGL-be). Ez volt a Pillars of Eternity.
    A határeset az pl. a Control című játék volt, ahol viszonylag hosszan és durván darálja a frame-time tüskéket a játék, mikor előjön a menü (amit néha elő is kell hívni), és szinte végig sötét az egész játék, így ott rendszeresen láttam, ahogy villódzik.

    Szóval összességében ez inkább olyan, hogy létezik, észre lehet venni, néha akár zavaró is tud lenni, de azért tolerálható. Nyilván jobb lenne, ha elkendőznék az észlelhetőség határára, de így is jó játékos monitornak.

    Viszont... Talán a játékfejlesztők is elkezdhetnének esetleg odafigyelni erre, hogy az in-game menük matatása ne okozzon hektikus fps ugrálást (a játékok nagy részében szerintem ez most is így van, és én épp csak pont belefutottam pár rossz példába, mikor megjött a C9).

    #51151 gulb - Na, a VRR-t ne szarozzuk azért le. Az nagyon jó dolog. :K

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák