Hirdetés
- Pert indítottak a CrowdStrike ellen a globális leállás miatt
- Készül a Google AI, ami helyettünk böngészik és vásárol
- 63 százalékkal többet keresett idén a Microsoft vezérigazgatója
- Megtriplázódik az európai adatközpontok fogyasztása
- Sorra indíthatja újra az atomerőműveket a Microsoft és a többi nagy tech cég
- Linux kezdőknek
- AliExpress tapasztalatok
- Új, mobilmentes AI-asszisztenst raknak az autókba
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- OpenMediaVault
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- 63 százalékkal többet keresett idén a Microsoft vezérigazgatója
- Sorra indíthatja újra az atomerőműveket a Microsoft és a többi nagy tech cég
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Készül a Google AI, ami helyettünk böngészik és vásárol
-
IT café
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
Megnéztem már mit vettem...
Túrtam régi szivacsot.
Akkor mondom 30 perc után.
Sanyitol semmi mintha be se lett volna fújva.Frionett nem rágta meg.
Nem porlad, de gyengébb lett a szivacs.Am big man
Szarnak ette😂
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz K Norbi #13151 üzenetére
Köszi a bőséges beszámolót!
Azon kattogok, nehogy kapjon belőle mögötte a hideg-meleg állító, vissza kéne nézni a képeket amikor szétkaptam a rádió részt... Mondjuk csak nem para, ha amúgy is itt csapódik le a víz (azaz kéne legyen kellő távolság és szintkülönbség).[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #13153 üzenetére
Annó vettem párologtatót bontóból. Tesztelni
Akárhogy fújtam az egyik oldalról.
Túl oldalon csepegve jutott át. Túl vastag
Nyugodtan fújkálhatod.Megfogom csinálni megint.
Habozás mint halálnak a csók.
A priccolómba rakok Sanyitolt [link]
Ez átfog jutni.
Tegnap a vizes mosás ért max valamit😂Habbal nem vagyok elégedett.
Bejutott max 1cm a lamellákba a többi lecsorgott.
A motor meg mit toljon át? Ha anyag se volt benne.
Vagy a boxba landolt 80% a habnak
Totalcarnak van egy videó fent.
Mikor habbal takarítja a kopasz.
Habot azt mondja átküldi... Az nem igen kisfiam.
Szana szétfujta 😂Jöhet a 2 ik kör.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Látod...
Állandóan csak a meló 😹Molnárpéter #13155
Szerintem magasnyomású tényleg túlzás.Tegnap megcsináltam.
Sajnos még mindig érzem a savanyú szagot.
Tudtam én, nem ment át rajta a szer.
Én már nem szedem szét megint.Ismerősnek van Ózon.
Rámegyünk azzal is. 20 percet kap[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz K Norbi #13158 üzenetére
Lehet, a szellőzőrendszerben van a büdi forrása. Hadd szóljon az ózon, 20 perc a beugró mikor nem büdös.
Amennyiben utána se jó, jöhet a biocid bomba - a Loctite / Würth profi. (Én a 8-900 forintos kaufferes legolcsóbb biocidot veszem általában, de nem büdös a klíma, alig használom.) -
embe
nagyúr
válasz focvis #13160 üzenetére
Nekem összevissza időnként jön a "klíma szag". Ez a "biocid bomba" - hatásos? Nem tudom mi az, rákeresek, emiatt nem is volt szempont a klíma bomba kiválasztásánál.
Én használtam az idén 2 bombát, illetve vagy félóráig ment egy ózongenerátor benne. Lehet csak átmosom.... -
szimi57
őstag
Sziasztok! Hyundai i30 2012-es 1.4 G4FA motorba melyik olaj ajánlott vegyes felhasznál esetén. A 10w60-at most hanyagolnám. Motorvédelem az elsődleges szempont. Tudom, hogy nem a megfelelő olaj csesz ki a motorral, hanem a tulaj.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
embe
nagyúr
válasz focvis #13164 üzenetére
Közben találtam ezt az Unix biocid klíma fertőtlenítőt. Ha nem hab, akkor veszek egyet. Habot nem merek belefújni. Ezzel befújom a mellékelt csővel a levegőjáratot. 500ml-es jut mindenhová.
-
troll81
addikt
Sziasztok [link] valaki próbálta már?
Van egy kis olajpara a motoron hátha megszüntetné ez az adalékanyag -
Audience
aktív tag
válasz troll81 #13178 üzenetére
Nem tudja senki, hogy tönkre teszi-e! De a gyártó a jóváhagyott olajjal/specifikációjú olajjal vizsgálja a motort, arra adja a garanciát. Senkinek nincs fogalma, hogyan változtatja az olaj paramétereit. Lehet, hogy egy adott paramétert javít sok mást meg leront...
Ha bevizsgálják az olajat (garis ügyintézésnél már hallottam ilyet) akkor bukhatod a garanciát.
-
troll81
addikt
A liqui Molly termékeit használtam az ,1.8 Mk1 focusban 440 km adtam el.
Így aztán van némi bizodalom ezekhez.
Csak nem eszik meg egy motort...
Amúgy meg ha beáll akkor mondhatjuk hogy szar a termék
És mehetek kártérítést kérni -
troll81
addikt
válasz MasterMark #13184 üzenetére
Valószínűleg hengerfej tömítés alatt enged kicsit. Minimális.szelepfedel tömítés volt cserélve.
Rá próbálok hátha segít enyi a tervem.
Se a motul se a liqui Molly nem egy legalja termék.
Holnap megyek a packert a postára és 15 én felöntöm -
Kolty
aktív tag
Sziasztok! Talán itt tudok tájékozódni a dologgal kapcsolatban amivel "küzdök" egy ideje. Van egy K25.ös zetorom aminek nem igazán tudom a mai olaj jelölését, viszkozitását. A gyári útmutatás ez lenne:
Vajon a mai olajak közül milyen jelölésű felelhet meg ezen követelményeknek? Köszönöm.
-
molnarpeter
nagyúr
Régen egyértékű olajakat használtak, és adalékokban szegényebbeket... Nyugodtan mehet bele szvsz 15W40/20W50, vagy SAE40/SAE50 ha csak nyáron megy, télen is használva egy 10W40-nel könnyebben indulna, stb. Könyvben nincs konkrét termék ajánlás, ruszki szabvány, nyugati olaj lista?
Repsol SAE40 adatlap ugrott elém hirtelen [link]
[ Szerkesztve ]
-
Kolty
aktív tag
válasz molnarpeter #13188 üzenetére
Igen, jelenleg is 10W40van bent, de az olajnyomás sokat esik alapjáraton ha bemelegszik. Ismerős tanácsára vettem 15W40es olajat, de jobban átgondolva pont nem melegen lenne változás a 10W40.hez képest. Jól gondolom ugye?
Illetve azért télen is megy. Keveset, de megy. Talán olyant kéne néznem, hogy 15W50? Így az hidegen nem változtatna sokat és könnyen indulna, illetve talán hatással lenne az olajnyomás esésre ami melegen jelentjkezik.
-
veterán
válasz molnarpeter #13188 üzenetére
Péter, ha már itt vagy és mezőgazdaság.
Pár éve egyszer linkeltél egy professzionális anyagot, spray vagy folyadék, viaszos vagy olajos, esetleg egyszerre a kettő, mezőgazdasági gépekhez ajánlották korrózió megelőzésére. Emlékeim szerint évente újra fel kell hordani, ugyanakkor nem igényel profi körülményeket, házilagosan is kivitelezhető.
Megvan esetleg? Köszönöm előre is! -
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #13191 üzenetére
Bizonyára erre gondolsz [Waxoyl] (Talán az Üregúr is waxos anyagot használ. TTF csinál Mike Sanders zsíros kezelést, az mondjuk drága, de jó. Van hasonló anyag olajban is, pl tengeri szállításhoz osyris x 9100, 1 évet kültéren kibír azt hiszem. Rövid távra, vagy fedett helyen megteszi bármi zsír vagy hidraulika olaj is - abban több a korrózió gátló.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #13193 üzenetére
Köszönöm szépen!
Valószínűleg ez lesz a leírás alapján. Az emlékeimben zöld volt a flakonja, illetve inkább JCB márkájú. Vélhetően ez annak lesz a Hammerite verziója.
A Mazdára fújnám, lebeszéltek használt autó esetén az alváz- és üregvédelemről.
-
Kolty
aktív tag
A 10W50 jól hangzik, a 15W50 is jó lenne, de ahogy látom nem fogok találni számomra megfizethető max: 25.000.ft./20L áron.
molnarpeter Normális, hogy esik lefele, de alapjáraton visszaesik fél bárra. Elviekben és gyakorlatbon is működhet, hogy sűrűbb olajjal változik ez a dolog pozitívan. Rés veszteséggel magyarázzák, kopottabb a szivattyú. Egy hatvan éves konstrukció. Ezek az olajak valószínű, hogy túl jók hozzá amik ma vannak.
-
molnarpeter
nagyúr
Előbb kimaradt, 15W40 és 10W40 ugyanúgy fog viselkedni melegen nagyjából
Nyomást lehet állítani is ( [link] 50. oldal körül írja az olajpumpát, bemelegedve maximális fordulaton ha nincs meg a 2.0 bar, akkor állítani kell). Csapágyak lehetnek kopottak. Meg ugye a szivattyú maga. Szerintem első körben szabályzó csavar beljebb teker, az ingyen van, de benne vannak a könyvben a csapágy kopás határok is, hajtókar csapágy csere egyszerű, főtengely nyugvókat be lehet forgatni, csak a két végén kellhet többet szerelni...
-
Kolty
aktív tag
válasz molnarpeter #13197 üzenetére
Igen, én is ezen a véleményen vagyok, hogy a 15W40 nem előrelépés ezen a téren.
Nyomás állításon már túl vagyok, de nem hozott eredményt. Köszönöm, hogy utánanéztél egyébként!!
Számomra mondjuk úgy rémlik a magyar utasításból, hogy meg kell lennie alapjáraton is a kettő bárnak. Mikor az oldalát leszedtem akkor próbáltam megrángatni, mozgatni a csapágyakat, nem tapasztaltam kottyanást. Aztán kaptam olyan tanácsot is, hogy ne nagyítózzak, időnként vegyem le a szelepfedelet és ha ott fröcsköli az olajat, jó az olajnyomás. Utólján oda jut el ugye az olaj. Valószínű, hogy ilyent fogok rendelni [link] Viszonylag még árban is elmegy.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Opel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Indonézia betiltotta az iPhone 16-ot
- Villanyszerelés
- Sokat fejlődött az Exynos 1580
- Milyen processzort vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- Eladó öszteleszkópos MTB kerèkpàr
- Zárható postaláda újságtartóval, névtáblával falra, kerítésre szerelhető
- Vízszintes macskakaparó kedvező áron
- Purlov Macska alomtálca kilépő, macska alom szőnyeg, macskaalom alátét, macskatoalett alátét, macska
- Gyári Audi A4 alufelni garnitúra, 5x112, 6Jx15 H2, ET45
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest