Új hozzászólás Aktív témák

  • csiga8

    senior tag

    válasz Gyöször #11297 üzenetére

    Így kép alapján semmi gond a 710-el, bár jobban látod/láttad, hogy egy Samurai Racinggel ettől is kevesebb lerakódás volt-e.

    Kétüteműeknél az olajra kifejezetten kényes vagyok, mert ha elszabod, hamar ott a megragadás, vagy később a sok lerakódás miatti extra gyors elhasználódás.

    A 2T motor hőleadásának a 70%-a hengeren át megy, ( ráadásul levegő hűtésű) a hengerfejre jut kb 30%, emiatt sülnek be hamarabb. A 4T motornál fordítva van, ezért lesznek hengerfejesek.
    Ez az egyik ok, hogy kifejezetten jobb hőtűrő képességű olajakat ( persze egy bizonyos határig) választok. A 2-3 éve bontott olajat inkább elajándékozom valami egyszerűbb géphez, vagy a tűzre dobom. Saját, drága gépembe nem rakom.

    Ma már egy komolyabb (új) gép 500.000 Ft, vagy feletti, ezért érdemes rá vigyázni.

    Az én egykori gépparkom (mára cserélődött egy része)

    Meg néha egy-egy gépet - hobbiból, saját örömömre- megfaragok.

    Ez pl egy full kínai gép. Elég indulatos lett. :) [link]

Új hozzászólás Aktív témák