Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    válasz Vertigo #2558 üzenetére

    Elfelejted, hogy a dx11 nem csak tesszelációról szól.
    Vannak egyéb újításai is, amik viszont azonos minőség mellett több fps-t eredményeznek.
    A tesszelációtól eleinte nem azt kell várni, hogy minden tárgy super magas felbontású lesz, hanem annyit, hogy ahol szemet szút az alacsony polygon szám, ott hozzátegyen a látványhoz. Ha okosan hazsnálják, akkor szerintem meg fogja érni a sebességcsökkenést.

    Mindenkinek:
    Én csak azt nem értem, hogy miért nem lehet egy objektumon belül meghatározni, hogy mi legyen tesszellálva, és mi nem. Lehetne valami "tessellation map", vagy ilyesmi.
    Vagy nem is kell újabb map, hanem ahol a displacement map egyszínű, ott nem növeli a poly sűrűségét. Nem tudom, hogy ez megvalósítható-e. Gondolom, a Compute Shader a futószalag bármely pontján belenyúlhat a dolgokba, nem? :U

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák