Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Bici #2559 üzenetére

    A tesszellátor az fix funkciós állomás nem programozható. A Hull és a Domain Shaderen keresztül lehet dolgozni a felületen. Van a DX11-be építva natív tesszellálás, ami LOD független azaz még távolba dolgozik. Nyilván ezt senki sem használja, mivel a LOD alapértelmezett, szükségtelen a messzi felületeket kidolgozni. A másik lehetőség a síkvizsgálat. Ezt az algoritmust Domain futószalag kezeli. Annyi a lényege, hogy az egy síkba eső háromszögtömegeket lebontja a lehető legkevesebbre.[link] - Ez lenne a lényege. Az alsó képen lápható, hogy a sok kicsi háromszög mellett vagy egy csomó nagyobb. Emellett még lehet programozni más optimalizálásokat is. Az AVP például használ egyfajta dinamikus háromszögrendezést is. Poligonokat összeolvaszt a kamera szögétől függően.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák